Daar ben ik ook eens geweest. Heb Sziget toen bezocht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toevallig ben ik pas nog in Hongarije geweest.
ga je op weer op vakantie?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik eet op Schiphol een hapje straks. Denk ik.
Van het sprintertje van Sassem op de IC naar Utrecht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Nee daar moet ik overstappen op een andere trein.
Is daar wat bijzonders om te eten dan? Is toch gewoon te dure troepquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
Nee daar moet ik overstappen op een andere trein.
Heb er straks gewoon 2 BHV'ers en 1 voormalig BHV'er bijquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als BHV-er adviseer ik je de flesjes te vullen met water met een beetje sop erin.
Dubbel glas?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit weekend wel naar Dusseldorf.
Goede sushi![]()
Goede ramen
Geen zin om te koken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is daar wat bijzonders om te eten dan? Is toch gewoon te dure troep
Dat is afhankelijk van je wensen maar ik ben vrij overtuigd dat het de moeite meer dan waard zal zijn voor jou.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zou graag een keer naar Bulgarije gaan. Staat nog op mijn to-go lijstje. Is het de moeite waard?
Leuk altijd, deze psychologie op het niveau kleuterklas. Ik sta er dan ook niet van te kijken wanneer je vanaf dat moment ook de Wajong ingevlucht bent. Over geen reet binnen het Nederlandse voorstellen gesproken.. Wat overigens wel op feiten gebaseerd is in tegenstelling tot jouw simplistische riedeltje over onzekerheid , jeugdelijk pestsyndroom en meer van dat soort futiliteiten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat interesseert mij het nou weer hoe GGMM denkt over dingen die gast is nog minder relevant dan jouw post over Feyenoord (of was het Feijenoord?) .
Wel apart dan zo'n stoere jongen als jij zich publiekelijk bezig houdt met zulke zaken het zegt iets over jouw onzekerheid. Waarschijnlijk ben je dan ook weggepest uit het Hoeksche en daarna met een omweg via de Bijlmer gevlucht naar die stinkende comiblok van je in Bulgarije..
Beetje hoeren neuken, straathonden adopteren en je op lokaal niveau als grote weldoener profileren omdat je stiekem best weet dat je binnen het Nederlandse geen reet voorstelt toch?
Louis moet de boel maar redden daar.quote:
Steden, cultuur, sovjet/oostblok architectuur, lekker eten, speciaal bier.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van je wensen maar ik ben vrij overtuigd dat het de moeite meer dan waard zal zijn voor jou.
Wat zijn je wensen zodat ik je eens van meer informatie kan voorzien.
Jongens laten wij als Hoeksche Waarders een front vormen en niet onderling vechten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk altijd, deze psychologie op het niveau kleuterklas. Ik sta er dan ook niet van te kijken wanneer je vanaf dat moment ook de Wajong ingevlucht bent. Over geen reet binnen het Nederlandse voorstellen gesproken..
Wat een matige comeback zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Leuk altijd, deze psychologie op het niveau kleuterklas. Ik sta er dan ook niet van te kijken wanneer je vanaf dat moment ook de Wajong ingevlucht bent. Over geen reet binnen het Nederlandse voorstellen gesproken..
Bier is ronduit kut maar gelukkig is er een breed assortiment aan internationale bieren. Voor de rest zit je goed.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Steden, cultuur, sovjet/oostblok architectuur, lekker eten, speciaal bier.
Het laat je wel met de bek vol tanden staan.quote:
Hij is de naam Hoekse Waarder niet waardquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jongens laten wij als Hoeksche Waarders een front vormen en niet onderling vechten.
Stelling: Japan komt verder dan NL.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog steeds niet naar die ene in Amsterdam geweest, we moeten maar ergens anders om wedden
Alleen Sofia of zijn er meer plaatsen die de moeite waard zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Bier is ronduit kut maar gelukkig is er een breed assortiment aan internationale bieren. Voor de rest zit je goed.
Hij woont er nog, jij bent gevlucht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Hij is de naam Hoekse Waarder niet waard
Hij zal vast voor Ajax zijn hi, ha ho.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij woont er nog, jij bent gevlucht.
Heb alleen eens Ramen gegeten bij de Eazie. Dat was niet echt bijzonder natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind alle noodle gerechten lekker maar niks haalt het bij een dampende bak Ramen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als je van oostblok houdt moet je in Sofia zijn. Houd je van natuur, en cultuur die tot 6000 jaar teruggaat, dan moet je in de rest van het land zijn. Behalve Sunny Beach. Alleen mongolen gaan naar Sunny Beach. Zie Elan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen Sofia of zijn er meer plaatsen die de moeite waard zijn?
Eens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stelling: Japan komt verder dan NL.
Als ik zie wat daar als sushi of ramen over de toonbank gaat dan merk ik dat het zwart wordt voor mn ogen. Zou het liefst zo'n tent in de fik zetten en de eigenaar dood gooien met niet gekookte noodles.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb alleen eens Ramen gegeten bij de Eazie. Dat was niet echt bijzonder natuurlijk.
Even kijken in welke poule Japan ook alweer zitquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Japan komt verder op het WK dan Nederland joh dombo.
Status ontleen je niet op waar je voeten staan maar waar je hart ligt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik steek die Tulpenbol achter je dikke huigquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik spring net op tijd omhoog en doe 15 nature damage met een tulpenbol.
Ivoorkustquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Colombia, Griekenland, Ivoorkust, Japan
Colombia en Ivoorkust gaan door.
Hiermee weiger ik in te stemmen al doet dit pijn in mijn hart.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Status ontleen je niet op waar je voeten staan maar waar je hart ligt.
HAHAHAquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, Colombia, Griekenland, Ivoorkust, Japan
Colombia en Ivoorkust gaan door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |