voor school is het wel lichtelijk noodzakelijk dat ze zindelijk zijn hoor...quote:Op maandag 28 april 2014 07:31 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Het begint niet te dringen bij 4
Althans niet volgens de fysio die ik geadviseerd heb met aantekening mbt zindelijkheidsproblemen.
Als ze met 6 nog niet zindelijk dan moet je er toch echt wat mee doen.
Harry is ook wisselend zindelijk overdag. 's Nachts helemaal niet
Ik snap ook nooit hoe ze dat in Belgie doen, daar moeten de kinderen vanaf 2 jaar naar school (wat ik absurd vroeg vind) en dus zindelijk zijn.quote:Op maandag 28 april 2014 08:24 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
voor school is het wel lichtelijk noodzakelijk dat ze zindelijk zijn hoor...
HIer doen we dat ook regelmatig, of met kleine stukjes vilt. Of rietjes in stukjes gekniptquote:Op maandag 28 april 2014 09:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Nog een simpele knutseltip voor de maandag:
Je neemt een paar gekleurde (memo) papiertjes. Je knipt en scheurt die in kleine stukjes.
Daarna kun je die stukjes weer gebruiken om een plaksel werkje te maken..
Ben je zo een uurtje verder blijkt
(Zo alleen even goede lijmstift regelen)
Niet dat het veel uitmaakt maar het is vanaf 2,5 jaar, starten na de eerste vakantie.. Het is nog steeds vroeg hoor, daar niet van..quote:Op maandag 28 april 2014 10:35 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik snap ook nooit hoe ze dat in Belgie doen, daar moeten de kinderen vanaf 2 jaar naar school (wat ik absurd vroeg vind) en dus zindelijk zijn.
Ah ok, ik had het van horen zeggen dus of verkeerd onthouden (zeer waarschijnlijkquote:Op maandag 28 april 2014 13:10 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Niet dat het veel uitmaakt maar het is vanaf 2,5 jaar, starten na de eerste vakantie.. Het is nog steeds vroeg hoor, daar niet van..
Het werd een rondje Zeeman, dus naast lijmstift ook doosje stickers en gekleurd papier meegenomenquote:Op maandag 28 april 2014 10:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
HIer doen we dat ook regelmatig, of met kleine stukjes vilt. Of rietjes in stukjes geknipt
Lijmstift bij de action
Harry heeft op school ook ongelukjes, soms 2x per dag, dan weer een week niks.quote:Op maandag 28 april 2014 08:24 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
voor school is het wel lichtelijk noodzakelijk dat ze zindelijk zijn hoor...
Nou, M is soms nogal lomp en als hij dan weer ergens mee rond aan het zwaaien is en hij raakt het hoofd van zijn zusje (als hij met een grote auto in zijn hand loopt te zwaaien dan is dat net op hoofdhoogte van zijn kruipende zusjes) en zusje gaat huilen dan moet hij even sorry zeggen. Andersom trouwens ook alleen snappen ze dat natuurlijk nog niet.quote:Op maandag 28 april 2014 21:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Kyara, arme M. Zei hij echt sorry als verontschuldiging? Of denkt hij dat sorry een troostwoordje is, ipv verontschuldiging? Soms hebben kindjes die woorden nog met de verkeerde betekenis in hun hoofd zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |