Ik bewaar de leukste dingen en van de rest maak ik een foto (tip!) en dan weg en de blaadjes met 1 kras gooi ik zonder foto wegquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef danic het volgende:
Ik gooi er even een gewetensvraag in:
Bewaren jullie alle knutsels van je kind waar hij/zij mee thuis komt vanaf de go/kdv/psz.
En zo ja, waar laat je het dan?
(*opruimwoede maar het zonde om weg te gooien-moeder)
Nou tenzij je lange hemden hebt, en als er dan geplast word is het hemd alsnog nat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:09 schreef laziness het volgende:
Koop de hemden lang genoeg zodat het niet zo snel opkruipt en voor de rest is het niet heel veel anders. Bij een doorlek incident hoeft niet alles aan de bovenkant uit dus pluspunt zelfs. Ik vond het niet onhandiger dan rompers in ieder geval dus ik zou zeggen waarom niet?
Piemeltje hangt naar beneden in de pot dus dan moet het wel heel gek gaan wil dat hemd nat wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou tenzij je lange hemden hebt, en als er dan geplast word is het hemd alsnog nat.
Hier gebruik ik nog rompers, die stretchrompers van de Hema in maat 98/104
Ik heb de onderbroekjes al klaar liggen, als het straks mooier weer word nog eens proberen of het indruk maakt of iets in de gaten krijgt als hij zichzelf nat plast![]()
Danic ik bewaar alleen de leukste dingen, hij zit nu op de peuterspeelzaal. Ik bewaar sommige dingen in een grote plastic doos.
Ik denk maar zo straks komt heel de lagere school nog, je kan niet alles bewaren
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Piemeltje hangt naar beneden in de pot dus dan moet het wel heel gek gaan wil dat hemd nat worden
Joh nog tijd zat. Het begint pas te dringen bij bijna 4. Tot die tijd niet teveel druk op leggen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
lol, ja hier is tie nog niet zover, vandaar de verwarring bij mijVolgens mij heeft die nog helemaal niet in de gaten dat daar wat uit komt
en hij is bijna 2.5
op het kdv houden ze al een plakboek bij en soms komt er nog een extra tekening mee naar huis, die plak ik weer in een plakboek thuis, waar ook haar thuis creaties inzit. Maar veel van de thuis knutsels zijn echt niet mooi en gooi ik wegquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:37 schreef danic het volgende:
Ik gooi er even een gewetensvraag in:
Bewaren jullie alle knutsels van je kind waar hij/zij mee thuis komt vanaf de go/kdv/psz.
En zo ja, waar laat je het dan?
(*opruimwoede maar het zonde om weg te gooien-moeder)
Tsja, om 6 uur/half 7 het geluid van het rolluik dat open/dicht gaat, daar wordt ik niet echt blij van. En als dit werkt, dan prima.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:00 schreef Kyara het volgende:
Snel afgebouwd DF. Maar wel fijn dat je dan 's middags wat kan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |