idd. hij wint zonder eer, resultaat gaat voor hem boven alles.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Mourinho is countervoetbal, met z'n allen verdedigen en maar hopen dat Willian of Torres een doelpunt maakt. En dat met 100+ miljoen aan aankopen en dan ook nog durven te zeiken op de coach van Aston Villa als hij die tactiek succesvol gebruikt.
Allardyce
nobergodquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Mourinho is countervoetbal, met z'n allen verdedigen en maar hopen dat Willian of Torres een doelpunt maakt. En dat met 100+ miljoen aan aankopen en dan ook nog durven te zeiken op de coach van Aston Villa als hij die tactiek succesvol gebruikt.
Allardyce
what thequote:
Die teleurstelling kan ik niet nog een keer aan hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga echt huilen als die er niet is
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef Anonymousz het volgende:
Atletigod latgod powerloungengod KingRolandgod albagodin
quote:
het is maar te hopen ja, mourinho zal wel weer ultra-defensief spelen om het atletico zo lastig mogelijk maken.quote:
Natuurlijk doet Sierd Atletico.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga echt huilen als die er niet is
Als je refreshte was het kapotquote:
Wat een site wat een sitequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht even dat het aan mijn eigen PC lag.
Dat d8 ik ook xdquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Huh, ik was toch de host.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee die Karel het staat 3-3 en dan drukt hij weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |