Ik weet wel wat voor voetbal ze spelen, alleen wat voor opstelling spelen ze?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Mourinho is countervoetbal, met z'n allen verdedigen en maar hopen dat Willian of Torres een doelpunt maakt. En dat met 100+ miljoen aan aankopen en dan ook nog durven te zeiken op de coach van Aston Villa als hij die tactiek succesvol gebruikt.
Allardyce
4-5-1 lijkt mequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor voetbal ze spelen, alleen wat voor opstelling spelen ze?
4-3-2-1 kerstboom misschien?
10-0-0quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik weet wel wat voor voetbal ze spelen, alleen wat voor opstelling spelen ze?
4-3-2-1 kerstboom misschien?
Oké ik wil weer meedoenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)8f848cd0e9d8c00d5032
idd. hij wint zonder eer, resultaat gaat voor hem boven alles.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Mourinho is countervoetbal, met z'n allen verdedigen en maar hopen dat Willian of Torres een doelpunt maakt. En dat met 100+ miljoen aan aankopen en dan ook nog durven te zeiken op de coach van Aston Villa als hij die tactiek succesvol gebruikt.
Allardyce
nobergodquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Allardyce
what thequote:
Die teleurstelling kan ik niet nog een keer aan hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga echt huilen als die er niet is
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef Anonymousz het volgende:
Atletigod latgod powerloungengod KingRolandgod albagodin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |