SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Ik heb op 9 van de 10 pagina's op fok ook die add idd aan de linkerkant. Met zo'n blonde boerenmeid in een zwart truitje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:22 schreef Eleiko het volgende:
Met deze TT meteen weer maatje-meer dating-ads.
Tevens nieuwe gymchick aub.
heb je daar nog geen chick gevonden? Zitten een hoop bubblebutts bij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb op 9 van de 10 pagina's op fok ook die add idd aan de linkerkant. Met zo'n blonde boerenmeid in een zwart truitje.
werd je stijf?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
Wtf, zag net 2 tongende jongetjes van een jaar of 13
verboden vruchtjes he klokiquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
Hoe kun je dit zien zonder een woede aanval? Ik was erin gevlogen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
Ik mis even waarom je hier woedend van zou moeten worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoe kun je dit zien zonder een woede aanval? Ik was erin gevlogen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja met je piemel in hun kunt gevlogen zker.
Ik heb nu Asikiss ofzoiets. Daten voor de Turkse Gemeenschap.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb op 9 van de 10 pagina's op fok ook die add idd aan de linkerkant. Met zo'n blonde boerenmeid in een zwart truitje.
Warmhearted Asiansquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik heb nu Asikiss ofzoiets. Daten voor de Turkse Gemeenschap.
zou gevenquote:
de achterkant van je hand?quote:
Omdat Jezus het niet gewild heeft op deze manier. Doe het lekker op je kamertje dan hoeven ze mij niet te confronteren met deze walgelijke zonde. Blergquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:38 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik mis even waarom je hier woedend van zou moeten worden.
Stierenpoep.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:27 schreef Klokov het volgende:
Iets zegt me dat je op die site geheel andere types aantreft.quote:
Je hebt al weer knaken gehad voor je zorgverzekering als t goed isquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
fuck man, m'n betaalrekening is echt blut en ik vertik het om ook maar 1 euro van mijn spaarrekening over te maken
ben je stagiaire ofzo bij die grote bank van je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:35 schreef Ethanolic het volgende:
fuck man, m'n betaalrekening is echt blut en ik vertik het om ook maar 1 euro van mijn spaarrekening over te maken
nee man krijg donderdag pas doekoequote:Op dinsdag 22 april 2014 14:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je stagiaire ofzo bij die grote bank van je?
hoe krijg je stufi als je baan hebt vriendquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
nee man krijg donderdag pas doekoe
samen met stufi dus
dan ga ik echt alles kopen
lol parttime ja tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hoe krijg je stufi als je baan hebt vriend
dacht je dat ik 40 uur op die grote bank zat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:52 schreef RaymondK het volgende:
nou gaat het interessant worden
edit:
Oh hmm shit
ic ic.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dacht je dat ik 40 uur op die grote bank zat?
nee man max 20 per week, deze week slechts 8
Het is verdomde moeilijk om onder die bijverdienstengrens te blijvenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik dacht dat je CEO/10k a day was mi mang. Ondernemer, student en bankmedewerker.
tl;drquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ussen_burger_en.html
Yuri dat u?
[..]
Het is verdomde moeilijk om onder die bijverdienstengrens te blijvenZolang ik nog geen CEO/10k a day ben, doe ik er alles aan om daar niet boven te komen
Kommaar op met dat gratis geld (mede mogelijk gemaakt door Carbon 'belastingbetaler' Cor).
je moet wajong erbij pakke gekquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:00 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ussen_burger_en.html
Yuri dat u?
[..]
Het is verdomde moeilijk om onder die bijverdienstengrens te blijvenZolang ik nog geen CEO/10k a day ben, doe ik er alles aan om daar niet boven te komen
Kommaar op met dat gratis geld (mede mogelijk gemaakt door Carbon 'belastingbetaler' Cor).
Ik verdien met mijn bedrijf nog lang geen jackpot hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
tl;dr
Heb je die stufi zo hard nodig dan? Als je makkelijk boven die grens kan komen en daarmee goed kan leven zou ik dat lekker doen, of kan dat niet?
shit kan je ff adres je geve om bij te beunequote:Op dinsdag 22 april 2014 15:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet wajong erbij pakke gek
niemand controleert mij ik pak wajong en stufi 1200netto de maand vriend daarnasst klop ik gwn zwart de klinkers in de grond 1200netto 20 uur p/w en ga gwn na een mbo school voor mbo nivo 3 ik wil gwn wel doorstrome hbo pakke en dan lekkr me ding doen vriend weetje
je moet gwn bij een bouwproject langs gaan en zegge dat je als beunhaas aan de gang wilquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
shit kan je ff adres je geve om bij te beune
vind het wel een beer van een standpunt dat je perse niet aan je spaarcenten wilt komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik verdien met mijn bedrijf nog lang geen jackpot hoorDie potentie is er zeker, maar ik moet exponentieel groeien. Winst die ik maak investeer ik gelijk weer. Met mijn bijbaan kom ik precies rond die grens per jaar.
Ben gewoon 2 dagen te vroeg door mijn doekoe heen, normaal gebeurt dat nooit
Beveiliger. Zie een paar topics terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:46 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ben je stagiaire ofzo bij die grote bank van je?
Wat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Beveiliger. Zie een paar topics terug.
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96quote:Jammer dat men het hier ook nodig vindt om overdreven reacties te geven op foto's in de trant van: "Ik wil je neuken![]()
![]()
etc " Het werkt nogal topicverneukend en daar gaan de dames echt niet meer door posten. Daarom gaan hier dezelfde regels gelden als in KPD:
- Geef op een normale manier je reactie op een foto. Je blijk van waardering of opbouwende kritiek waar de poster ook wat mee kan.
- Geen gezeik op de persoon of een lichaam dat je niet aan staat
- Geen overdreven slijmreacties van het kaliber 'ik wil je neuken'
- Niet vragen om foto's
- Je bent niet verplicht om op een foto te reageren. Als je een foto niks vindt, reageer dan gewoon niet.
- Je mening geven is nog steeds prima, maar gewoon normaal aub.
- Geen onderlinge discussies en reacties op anderen. Reageer op de foto's, en verder niet.
Toch discussiëren? Dat mag in de SC.
Game on
Op zo'n hommo parkeeeplaats? Niet. Het is maar wat je onder genieten verstaat...quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:27 schreef Jahr00n het volgende:
zeg hoevaak wandelen jullie in een gemiddelde week? mijn moeder zegt dat ik minder moet wandelen maar ik wil ook blijven genieten
En dan alleen mijn reacties weghalen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Jeroen gedraag je eens.
Hmmm als dit mag ga ik gweoon door met dit soort reacties plaatsen!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Zouden die chicks dan wel vrolijk worden van dit soort reacties?![]()
![]()
Wie is deze cabaretier?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:58 schreef Eleiko het volgende:
Nu op NED1 de hh van P&W.
Angela is een domme kut, die van het voedingscentrum ook. Maarten 't Hart en Kris Voedselzandloper rouleren.
Een populist die mensen naar de mond praat.quote:
Hij klonk wel als een walgelijk stuk demagoog ja. Blergquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Een populist die mensen naar de mond praat.
Ik ben dr ook uitgeknikkerdquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
En dan alleen mijn reacties weghalen.Hoe serieus wil je genomen worden als mod dan.
Haha, alright mi mangos.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik verdien met mijn bedrijf nog lang geen jackpot hoorDie potentie is er zeker, maar ik moet exponentieel groeien. Winst die ik maak investeer ik gelijk weer. Met mijn bijbaan kom ik precies rond die grens per jaar.
Ben gewoon 2 dagen te vroeg door mijn doekoe heen, normaal gebeurt dat nooit
hard with style 11!quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef Ethanolic het volgende:
Als iemand een lekker work-out mixje heeft hou ik mij aanbevolen
Er is maar 1 Tyler Durden natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
LOL, Elliot Hulse en Tyler Durden a.k.a. PUA.
http://www.livesets.at/20(...)14-miami-30-03-2014/quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef Ethanolic het volgende:
Als iemand een lekker work-out mixje heeft hou ik mij aanbevolen
Idd. Wat gaat zo'n vieze rooie ginger mij vertellen? Wat een kneusje is dat. Getverdemme wat kots ik figuren als hem met zn vieze rooie haar dat al bijna is uitgevallen blerg. Zo'n creep heeft nog nooit fatsoenlijk contact met een wijf gehad man.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:00 schreef fathank het volgende:
[..]
Er is maar 1 Tyler Durden natuurlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd. Wat gaat zo'n vieze rooie ginger mij vertellen? Wat een kneusje is dat. Getverdemme wat kots ik figuren als hem met zn vieze rooie haar dat al bijna is uitgevallen blerg. Zo'n creep heeft nog nooit fatsoenlijk contact met een wijf gehad man.
Die good vs. evil heeft wel lekker lichaam.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:30 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #96
Jeroen gedraag je eens.
Dat had ik daar ook al gemeld maar dat werd blijkbaar niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die good vs. evil heeft wel lekker lichaam.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die good vs. evil heeft wel lekker lichaam.
Wat ik me afvraag als iemand zoiets neerzet onder zo'n foto; wat denk je dan bij je zelf?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:26 schreef Jahr00n het volgende:
heerlyk heerlyk wat een genot om dit te zien
zit heerlyk te genieten van dit lekkers!!!!!!!!
kom jy maar ff op myn dobber zitten!!!!
zieke kutquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Idd. Wat gaat zo'n vieze rooie ginger mij vertellen? Wat een kneusje is dat. Getverdemme wat kots ik figuren als hem met zn vieze rooie haar dat al bijna is uitgevallen blerg. Zo'n creep heeft nog nooit fatsoenlijk contact met een wijf gehad man.
Frikandel uit de broek en slingeren maar?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag als iemand zoiets neerzet onder zo'n foto; wat denk je dan bij je zelf?
Hoe zie je dat genieten voor je? Blijf je gew een kwartier naar die foto kijken of na het eten even terug naar het topic?
kutjeroen, alweer een topic kaap, ben je vrijgezel geworden maat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Frikandel uit de broek en slingeren maar?
Vrijgezellig ja!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:49 schreef Montelly het volgende:
[..]
kutjeroen, alweer een topic kaap, ben je vrijgezel geworden maat?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:03 schreef Montelly het volgende:
en een beetje Brittany voor de dames
http://instagram.com/p/nB2Mm-GwZL/
zo hard man die feesten, Dominator, DefQonquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:55 schreef VMSDKR het volgende:
jarn0 je moet je gewoon weten te gedragen een vrouwen is geen OBJEKT
Ik bén een God.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vanaf 2:40
en een typische Etha-reactie.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:08 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/(...)12960&type=2&theater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |