Ik heb me heel erg ingehouden bij z'n vrienden de dag erna!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar kon het niet tussen jullie blijven.
Ik zit al de hele dag thuis.. Dus verdien nog meer medelijden!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef Q. het volgende:
Ik had geen zin meer in dat suffe kantoor en ben nu thuis aan het werk. Heb medelijden!
Vergeet het maar, je werkt bij een bank, jullie hebben ons kapot gemaakt!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef Q. het volgende:
Ik had geen zin meer in dat suffe kantoor en ben nu thuis aan het werk. Heb medelijden!
Het wordt hoog tijd dat we helemaal stoppen met banken. Kreeg vorige week weer zo'n melding in mijn app: "Van vrijdag t/m maandag worden geen betalingsopdrachten verwerkt" Echt, waarom de FUCK doen we daar nog aan mee met zijn allen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maar, je werkt bij een bank, jullie hebben ons kapot gemaakt!!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit last gehad van m'n bankquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we helemaal stoppen met banken. Kreeg vorige week weer zo'n melding in mijn app: "Van vrijdag t/m maandag worden geen betalingsopdrachten verwerkt" Echt, waarom de FUCK doen we daar nog aan mee met zijn allen.
Ja, want dat is het echte probleemquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we helemaal stoppen met banken. Kreeg vorige week weer zo'n melding in mijn app: "Van vrijdag t/m maandag worden geen betalingsopdrachten verwerkt" Echt, waarom de FUCK doen we daar nog aan mee met zijn allen.
Fractional. Het is wel de basis van onze welvaart.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat is het echte probleemeen app die het niet goed doet
Fractured Reserve Banking is peanuts in vergelijking daarmee
Neuh, dat heeft het systeem zelf gedaan, dat is per definitie al niet stabiel en sustainable.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maar, je werkt bij een bank, jullie hebben ons kapot gemaakt!!
En de ondergangquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Fractional. Het is wel de basis van onze welvaart.
Ga je nou ONS de schuld geven??? Het is NOOIT onze schuld!quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft het systeem zelf gedaan, dat is per definitie al niet stabiel en sustainable.
Dat zeiden ze op de F-Side ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je nou ONS de schuld geven??? Het is NOOIT onze schuld!
Ik heb het ook niet over de app, maar over het complete betalingssysteem wat ze gewoon uitzetten (wtf maakt het die computer uit dat het pasen is?). De enige verklaarbare reden daarvoor is dat ze gewoon 4 dagen lang een nóg groter deel van ons spaargeld willen gebruiken om te speculeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat is het echte probleemeen app die het niet goed doet
Fractured Reserve Banking is peanuts in vergelijking daarmee
Ik zag mn zusje wel enkele tientallen keren voorbij komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kon niet eens iemand herkennen in De Kuip op TV, terwijl ik toch best veel Zwollenaren ken
De banksystemen zijn gewoon open, het is Equens wat niet meewerkt op Goede Vrijdag en 2e Paasdag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de app, maar over het complete betalingssysteem wat ze gewoon uitzetten (wtf maakt het die computer uit dat het pasen is?). De enige verklaarbare reden daarvoor is dat ze gewoon 4 dagen lang een nóg groter deel van ons spaargeld willen gebruiken om te speculeren.
Ik kan er zo nog één bedenken, die ook een goede is: groot onderhoud. Nog één? Nieuwe (risicovolle) oplevering.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de app, maar over het complete betalingssysteem wat ze gewoon uitzetten (wtf maakt het die computer uit dat het pasen is?). De enige verklaarbare reden daarvoor is dat ze gewoon 4 dagen lang een nóg groter deel van ons spaargeld willen gebruiken om te speculeren.
Bitcoins zijn ook echt heel zaligmakend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
WTF boeit mij dat, ik wil gewoon als ik geld overschrijf dat het binnen een minuut overgemaakt is, ook als het nacht of weekend of een feestdag is. Het is fucking 2014. Tyft op met dat Equens, we hebben bitcoins.
Preciesquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bitcoins zijn ook echt heel zaligmakend.
Ik kijk er naar uit hoe hard het gaat falen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Precies
Ik wacht met smart op de dag dat ik gewoon in de supermarkt met Bitcoin kan betalen.
Je bitched op de banken, de banken zijn niet het probleemquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
WTF boeit mij dat, ik wil gewoon als ik geld overschrijf dat het binnen een minuut overgemaakt is, ook als het nacht of weekend of een feestdag is. Het is fucking 2014. Tyft op met dat Equens, we hebben bitcoins.
Het hele stelsel is het probleem. I know.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bitched op de banken, de banken zijn niet het probleem
Als het faalt is omdat "de banken" die hun mooie bodemloze geldput zien verdwijnen, het op de één of andere manier weten tegen te houden (via rechters ofzo, beetje het mediabedrijven-verhaal all over again)quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit hoe hard het gaat falen.
Niet omdat het een enorme bubbel is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het hele stelsel is het probleem. I know.
[..]
Als het faalt is omdat "de banken" die hun mooie bodemloze geldput zien verdwijnen, het op de één of andere manier weten tegen te houden (via rechters ofzo, beetje het mediabedrijven-verhaal all over again)
Alles waar we een virtuele waarde aan geven kan opgeblazen worden. Bitcoins zijn binnen no time 1000% meer waard. If it looks like, if it sounds like, if it smells like....quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe kan een betaalsysteem nou een bubbel zijn
Dan heb je het over de Bitcoin als valuta. De koers van de valuta is na een korte piek van tegen de 1000 euro al snel weer flink gezakt en zal nog wel verder zakken ja. Maar dat heeft niets te maken met de gigantische potentie van Bitcoin/cryptocurrencies als betalingssysteem.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles waar we een virtuele waarde aan geven kan opgeblazen worden. Bitcoins zijn binnen no time 1000% meer waard. If it looks like, if it sounds like, if it smells like....
E-mailtje:quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
PFf wil je een aanvraag doen om software te mogen installeren / geinstalleerd te krijgen () Is die hele website brak en klopt de handleiding niet
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
E-mailtje:
Hoi, jullie aanvraagsysteem faalt. Ik wil deze software op mijn computer, kunnen jullie dat regelen?
Ok doei.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:00 schreef KomtTijd... het volgende:
De koers van de valuta is na een korte piek van tegen de 1000 euro al snel weer flink gezakt
Het is duidelijk dat jij nog nooit een groot bedrijf van binnen hebt gezien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
E-mailtje:
Hoi, jullie aanvraagsysteem faalt. Ik wil deze software op mijn computer, kunnen jullie dat regelen?
Ok doei.
Het gaat niet gebeuren nee, maar het geeft je wel de mogelijkheid om ze er overal en altijd op af te zeiken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij nog nooit een groot bedrijf van binnen hebt gezien.
Ik zeik liever niemand af.. want hoe meer zeiken.. hoe minder je krijgtquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het gaat niet gebeuren nee, maar het geeft je wel de mogelijkheid om ze er overal en altijd op af te zeiken.
Idd, daar kom je alleen mee weg als je echt directie bent ofzo, voor de rest snij je jezelf alleen maar in de vingers.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeik liever niemand af.. want hoe meer zeiken.. hoe minder je krijgt
Wss kom je zelden dezelfde persoon tegen. Geen idee hoe groot de afdeling is. Maar ben liever aardig, voor alle aanvragen die ik evt nog hebquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, daar kom je alleen mee weg als je echt directie bent ofzo, voor de rest snij je jezelf alleen maar in de vingers.
Niet eens, maar wat Cue_ zegt, je moet gewoon altijd normaal tegen collega's, waar dan ook.quote:
Basterd Operator From Hell.quote:
Dat is mij gelukkig nooit gebeurdquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Basterd Operator From Hell.
De sys-admin die je leven kapot maakt als je hem om support durft te vragen.
Nee, je moet altijd vriendelijk blijven, tegen de directie, tegen de ICTér en tegen de gast die de afwas in de keuken doet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja ok, tegen de ICT'er moet je altijd vriendlijk blijven.
Die weet hoe veel je op FOK! zit
Wlnee. Ik heb van Snowpiercer geleerd dat als je een schoent bent, dat je dan ook aan de VOET moet. En niet op het hoofd!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je moet altijd vriendelijk blijven, tegen de directie, tegen de ICTér en tegen de gast die de afwas in de keuken doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |