Ik heb me heel erg ingehouden bij z'n vrienden de dag erna!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar kon het niet tussen jullie blijven.
Ik zit al de hele dag thuis.. Dus verdien nog meer medelijden!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef Q. het volgende:
Ik had geen zin meer in dat suffe kantoor en ben nu thuis aan het werk. Heb medelijden!
Vergeet het maar, je werkt bij een bank, jullie hebben ons kapot gemaakt!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef Q. het volgende:
Ik had geen zin meer in dat suffe kantoor en ben nu thuis aan het werk. Heb medelijden!
Het wordt hoog tijd dat we helemaal stoppen met banken. Kreeg vorige week weer zo'n melding in mijn app: "Van vrijdag t/m maandag worden geen betalingsopdrachten verwerkt" Echt, waarom de FUCK doen we daar nog aan mee met zijn allen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maar, je werkt bij een bank, jullie hebben ons kapot gemaakt!!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit last gehad van m'n bankquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we helemaal stoppen met banken. Kreeg vorige week weer zo'n melding in mijn app: "Van vrijdag t/m maandag worden geen betalingsopdrachten verwerkt" Echt, waarom de FUCK doen we daar nog aan mee met zijn allen.
Ja, want dat is het echte probleemquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we helemaal stoppen met banken. Kreeg vorige week weer zo'n melding in mijn app: "Van vrijdag t/m maandag worden geen betalingsopdrachten verwerkt" Echt, waarom de FUCK doen we daar nog aan mee met zijn allen.
Fractional. Het is wel de basis van onze welvaart.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat is het echte probleemeen app die het niet goed doet
Fractured Reserve Banking is peanuts in vergelijking daarmee
Neuh, dat heeft het systeem zelf gedaan, dat is per definitie al niet stabiel en sustainable.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maar, je werkt bij een bank, jullie hebben ons kapot gemaakt!!
En de ondergangquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Fractional. Het is wel de basis van onze welvaart.
Ga je nou ONS de schuld geven??? Het is NOOIT onze schuld!quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft het systeem zelf gedaan, dat is per definitie al niet stabiel en sustainable.
Dat zeiden ze op de F-Side ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je nou ONS de schuld geven??? Het is NOOIT onze schuld!
Ik heb het ook niet over de app, maar over het complete betalingssysteem wat ze gewoon uitzetten (wtf maakt het die computer uit dat het pasen is?). De enige verklaarbare reden daarvoor is dat ze gewoon 4 dagen lang een nóg groter deel van ons spaargeld willen gebruiken om te speculeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat is het echte probleemeen app die het niet goed doet
Fractured Reserve Banking is peanuts in vergelijking daarmee
Ik zag mn zusje wel enkele tientallen keren voorbij komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kon niet eens iemand herkennen in De Kuip op TV, terwijl ik toch best veel Zwollenaren ken
De banksystemen zijn gewoon open, het is Equens wat niet meewerkt op Goede Vrijdag en 2e Paasdag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de app, maar over het complete betalingssysteem wat ze gewoon uitzetten (wtf maakt het die computer uit dat het pasen is?). De enige verklaarbare reden daarvoor is dat ze gewoon 4 dagen lang een nóg groter deel van ons spaargeld willen gebruiken om te speculeren.
Ik kan er zo nog één bedenken, die ook een goede is: groot onderhoud. Nog één? Nieuwe (risicovolle) oplevering.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de app, maar over het complete betalingssysteem wat ze gewoon uitzetten (wtf maakt het die computer uit dat het pasen is?). De enige verklaarbare reden daarvoor is dat ze gewoon 4 dagen lang een nóg groter deel van ons spaargeld willen gebruiken om te speculeren.
Bitcoins zijn ook echt heel zaligmakend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
WTF boeit mij dat, ik wil gewoon als ik geld overschrijf dat het binnen een minuut overgemaakt is, ook als het nacht of weekend of een feestdag is. Het is fucking 2014. Tyft op met dat Equens, we hebben bitcoins.
Preciesquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bitcoins zijn ook echt heel zaligmakend.
Ik kijk er naar uit hoe hard het gaat falen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Precies
Ik wacht met smart op de dag dat ik gewoon in de supermarkt met Bitcoin kan betalen.
Je bitched op de banken, de banken zijn niet het probleemquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
WTF boeit mij dat, ik wil gewoon als ik geld overschrijf dat het binnen een minuut overgemaakt is, ook als het nacht of weekend of een feestdag is. Het is fucking 2014. Tyft op met dat Equens, we hebben bitcoins.
Het hele stelsel is het probleem. I know.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bitched op de banken, de banken zijn niet het probleem
Als het faalt is omdat "de banken" die hun mooie bodemloze geldput zien verdwijnen, het op de één of andere manier weten tegen te houden (via rechters ofzo, beetje het mediabedrijven-verhaal all over again)quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit hoe hard het gaat falen.
Niet omdat het een enorme bubbel is?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het hele stelsel is het probleem. I know.
[..]
Als het faalt is omdat "de banken" die hun mooie bodemloze geldput zien verdwijnen, het op de één of andere manier weten tegen te houden (via rechters ofzo, beetje het mediabedrijven-verhaal all over again)
Alles waar we een virtuele waarde aan geven kan opgeblazen worden. Bitcoins zijn binnen no time 1000% meer waard. If it looks like, if it sounds like, if it smells like....quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Hoe kan een betaalsysteem nou een bubbel zijn
Dan heb je het over de Bitcoin als valuta. De koers van de valuta is na een korte piek van tegen de 1000 euro al snel weer flink gezakt en zal nog wel verder zakken ja. Maar dat heeft niets te maken met de gigantische potentie van Bitcoin/cryptocurrencies als betalingssysteem.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles waar we een virtuele waarde aan geven kan opgeblazen worden. Bitcoins zijn binnen no time 1000% meer waard. If it looks like, if it sounds like, if it smells like....
E-mailtje:quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:02 schreef Cue_ het volgende:
PFf wil je een aanvraag doen om software te mogen installeren / geinstalleerd te krijgen () Is die hele website brak en klopt de handleiding niet
Was het maar zo simpelquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
E-mailtje:
Hoi, jullie aanvraagsysteem faalt. Ik wil deze software op mijn computer, kunnen jullie dat regelen?
Ok doei.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:00 schreef KomtTijd... het volgende:
De koers van de valuta is na een korte piek van tegen de 1000 euro al snel weer flink gezakt
Het is duidelijk dat jij nog nooit een groot bedrijf van binnen hebt gezien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
E-mailtje:
Hoi, jullie aanvraagsysteem faalt. Ik wil deze software op mijn computer, kunnen jullie dat regelen?
Ok doei.
Het gaat niet gebeuren nee, maar het geeft je wel de mogelijkheid om ze er overal en altijd op af te zeiken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij nog nooit een groot bedrijf van binnen hebt gezien.
Ik zeik liever niemand af.. want hoe meer zeiken.. hoe minder je krijgtquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het gaat niet gebeuren nee, maar het geeft je wel de mogelijkheid om ze er overal en altijd op af te zeiken.
Idd, daar kom je alleen mee weg als je echt directie bent ofzo, voor de rest snij je jezelf alleen maar in de vingers.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeik liever niemand af.. want hoe meer zeiken.. hoe minder je krijgt
Wss kom je zelden dezelfde persoon tegen. Geen idee hoe groot de afdeling is. Maar ben liever aardig, voor alle aanvragen die ik evt nog hebquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, daar kom je alleen mee weg als je echt directie bent ofzo, voor de rest snij je jezelf alleen maar in de vingers.
Niet eens, maar wat Cue_ zegt, je moet gewoon altijd normaal tegen collega's, waar dan ook.quote:
Basterd Operator From Hell.quote:
Dat is mij gelukkig nooit gebeurdquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Basterd Operator From Hell.
De sys-admin die je leven kapot maakt als je hem om support durft te vragen.
Nee, je moet altijd vriendelijk blijven, tegen de directie, tegen de ICTér en tegen de gast die de afwas in de keuken doet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:30 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja ok, tegen de ICT'er moet je altijd vriendlijk blijven.
Die weet hoe veel je op FOK! zit
Wlnee. Ik heb van Snowpiercer geleerd dat als je een schoent bent, dat je dan ook aan de VOET moet. En niet op het hoofd!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je moet altijd vriendelijk blijven, tegen de directie, tegen de ICTér en tegen de gast die de afwas in de keuken doet.
Ooooook, die film kan ik ook overslaan geloof ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wlnee. Ik heb van Snowpiercer geleerd dat als je een schoent bent, dat je dan ook aan de VOET moet. En niet op het hoofd!!!!
En die Turkse vrouwen die om 16:30 komen schoonmaken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je moet altijd vriendelijk blijven, tegen de directie, tegen de ICTér en tegen de gast die de afwas in de keuken doet.
Het gata om orde en systeem en balans. Dat sommige mensne gewoon onderaan horen en sommige bovenaan. En dat legt de president dan uit aan de hand van een schoen. Die hoort aan je voet, niet op je hoofd. Dat weet iedereen. Die is er voor gemaakt onder te passen. Die moet niet boven willen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ooooook, die film kan ik ook overslaan geloof ik.
Altijd even hoi tegen zeggenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die Turkse vrouwen die om 16:30 komen schoonmaken?
Die komen niet om 16:30 hier, maar in principe hoeft dat niet, dat zijn geen collega's maar ingehuurden van een ander bedrijfquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SPOILER!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gata om orde en systeem en balans. Dat sommige mensne gewoon onderaan horen en sommige bovenaan. En dat legt de president dan uit aan de hand van een schoen. Die hoort aan je voet, niet op je hoofd. Dat weet iedereen. Die is er voor gemaakt onder te passen. Die moet niet boven willen!(en dan zet ze een schoen op haar hoofd).
Ook. Want als je lief bent dan gaan ze je lekkere snoepjes voeren en Turkse scheldwoorden lerenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I guess you had to be therequote:Op dinsdag 22 april 2014 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gata om orde en systeem en balans. Dat sommige mensne gewoon onderaan horen en sommige bovenaan. En dat legt de president dan uit aan de hand van een schoen. Die hoort aan je voet, niet op je hoofd. Dat weet iedereen. Die is er voor gemaakt onder te passen. Die moet niet boven willen!(en dan zet ze een schoen op haar hoofd).
Da's heul geen spoiler, want da's zegmaar gewoon de uitleg van de trein en niet wat daarna nog allemaal gebeurd. Zit zowat in de trailer (treuin, trailer, hihi).quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SPOILER!!!
(hij draait niet eens in Zwolle)
Dat, en je moet iets meer van een sciencefiction film verwachten qua denkwerk en boodschap dan bv van een... ja... Pacific Rim of zoquote:
Eens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, val er van in slaap.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef Cue_ het volgende:
Zo he.. als het zonnetje schijnt is het best warm
Dat dus. En het werkt beide kanten op, je hoeft als eikel op vrijdag niet aan te komen bij het keukenpersoneel of ze nog een biertje hebben, als ik aankom krijg ik zonder morren een heel krat bier meequote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een beetje normaal doen tegen wie dan ook op je werk draagt sowieso enorm bij aan een goede sfeer. Ik wilde dat ik dat mijn collega's en leidinggevenden eens aan het verstand gebracht kreeg
Ik snap niet dat sommige mensen dat niet doen, dan krijg je echt niets meer gedaan op je werk. Mijn werk gaat heel relaxted doordat ik altijd normaal en aardig doe tegen collega's. Krijg je veel meer mee gedaan dan lomp gedrag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een beetje normaal doen tegen wie dan ook op je werk draagt sowieso enorm bij aan een goede sfeer. Ik wilde dat ik dat mijn collega's en leidinggevenden eens aan het verstand gebracht kreeg
Misplaatst beeld van belangrijk zijn, het zijn ook AL-TIJD de middenmannetjes. De directieleden maken zich niet druk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat sommige mensen dat niet doen, dan krijg je echt niets meer gedaan op je werk. Mijn werk gaat heel relaxted doordat ik altijd normaal en aardig doe tegen collega's. Krijg je veel meer mee gedaan dan lomp gedrag.
Er zijn ook altijd van die mensen die mailtjes sturen met het onderwerp in alleen maar hoofdletters, met BELANGRIJK!!! er bij en een hoge prio. Die komen altijd net toevallig niet aan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misplaatst beeld van belangrijk zijn, het zijn ook AL-TIJD de middenmannetjes. De directieleden maken zich niet druk.
Behalve gestressde tikteven, die zijn altijd zo bang voor hun baas dat ze er, ongeacht wat, een panieksituatie van maken.
Idd, van die wolf-roepers, die worden dan ook idd nooit meer serieus genomen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn ook altijd van die mensen die mailtjes sturen met het onderwerp in alleen maar hoofdletters, met BELANGRIJK!!! er bij en een hoge prio. Die komen altijd net toevallig niet aan.
Van die stresskippen die vinden dat waar zij mee bezig zijn het belangrijkste is. Laat je het een dagje liggen kraaien ze er nooit meer naarquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zijn ook altijd van die mensen die mailtjes sturen met het onderwerp in alleen maar hoofdletters, met BELANGRIJK!!! er bij en een hoge prio. Die komen altijd net toevallig niet aan.
Ik begrijp het ook niet, het is zó veel relaxter werken (zelfs als het druk en hectisch is) als je elkaar gewoon normaal behandelt. Bij ons is het echter heel veel zeuren, zeiken op alles en iedereen, veelal achter de rug om. Hoe vaak het wel niet voorkomt dat zodra iemand buiten gehoorafstand is er meteen geroddeld wordt is echt niet meer leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik snap niet dat sommige mensen dat niet doen, dan krijg je echt niets meer gedaan op je werk. Mijn werk gaat heel relaxted doordat ik altijd normaal en aardig doe tegen collega's. Krijg je veel meer mee gedaan dan lomp gedrag.
Ja, of van die mensen die de support bellen in paniek, komt er zo'n arm joch bij mevrouw: "nee, nu heb ik er geen tijd voor, kom later nog maar een keer"quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Van die stresskippen die vinden dat waar zij mee bezig zijn het belangrijkste is. Laat je het een dagje liggen kraaien ze er nooit meer naar
Haha ja idd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of van die mensen die de support bellen in paniek, komt er zo'n arm joch bij mevrouw: "nee, nu heb ik er geen tijd voor, kom later nog maar een keer"
Uhuh.
Ach, na 5 jaar weet ik het nog regelmatig niet, organisatie en mensen veranderen continue.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef Cue_ het volgende:
Echt wat een klote zooi als je net nieuw bent bij een bedrijf en geen idee hebt waar je voor wat bij wie moet zijn
Ja oke, maar heb ineens een rol gekregen en komen allemaal dingen op me af waarvan ik denk "ohh ja.. handig dat men daar even wat info over gegeven heeft' maarja.. we zien het welquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, na 5 jaar weet ik het nog regelmatig niet, organisatie en mensen veranderen continue.
Bij ons gaat het van hoog tot laag. Van het hoger management uit wordt er wel geprobeerd om een cultuuromslag te bewerkstelligen maar dat valt niet mee als de hele managementlaag daaronder is "opgegroeid" met een cultuur van zwepen, dreigen en het op grote schaal negeren van allerlei regels. Die trekken zich weinig aan van het hoofdkantoor dat 200 kilometer verderop zitquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misplaatst beeld van belangrijk zijn, het zijn ook AL-TIJD de middenmannetjes. De directieleden maken zich niet druk.
Behalve gestressde tikteven, die zijn altijd zo bang voor hun baas dat ze er, ongeacht wat, een panieksituatie van maken.
En dat als inhoud "De witte paperclips zijn op, wie kan deze bestellen?"quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier verandert het ook altijd. Laatst was het zo erg dat niemand me kon vertellen waar ik moest zijn om een fout in mijn aantal gewerkte uren te laten corrigeren. Nou ben ik ondertussen wel wat gewend maar daar viel mijn mond toch nog wel van open.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, na 5 jaar weet ik het nog regelmatig niet, organisatie en mensen veranderen continue.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
En dat als inhoud "De witte paperclips zijn op, wie kan deze bestellen?"
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, van die wolf-roepers, die worden dan ook idd nooit meer serieus genomen.
Wij zouden zo'n goed stel zijnquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik wilde ook reageren met The boy who cried wolf
Ja! Ware t niet dat pener-pener ding.quote:
Ja, das nog even een issuequote:
Wij hebben indirect contact via Tapped Out.quote:
Tof, dank je.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij hebben indirect contact via Tapped Out.Ik heb per ongeluk mijn eieren in een van je mandjes gedaan net.
Gewoon je hele leven op de kosten van een ander leven bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:15 schreef Sinceria het volgende:
Oh ja, werken. Ik ben er doodsbang voor, ik denk dat ik maar gewoon doorga met studeren. Professor worden ofzo.
Van religieuze schoonheid dit. Hier hoort een wapenschild bij en het dient vertaald te worden naar het Latijn.quote:
Yup, ik ben me toch maar aan het aanmelden voor een selectieve Master. Ben erin gepraat door een docente die een aanbevelingsbrief voor me gaat schrijven. Ik ga het gewoon proberen, het is mijn laatste kans aangezien ik in december 30 wordt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon je hele leven op de kosten van een ander leven bedoel je?.
Return the favor?quote:
Uhuh, erin gepraat door een docente, I've seen enough hentai to know where this is goingquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Yup, ik ben me toch maar aan het aanmelden voor een selectieve Master. Ben erin gepraat door een docente die een aanbevelingsbrief voor me gaat schrijven. Ik ga het gewoon proberen, het is mijn laatste kans aangezien ik in december 30 wordt.
Zo oud alweer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Yup, ik ben me toch maar aan het aanmelden voor een selectieve Master. Ben erin gepraat door een docente die een aanbevelingsbrief voor me gaat schrijven. Ik ga het gewoon proberen, het is mijn laatste kans aangezien ik in december 30 wordt.
Minor 35cm thing.quote:
Als jij 35cm hebt wordt het sowieso niets natuurlijkquote:
Ik moet toegeven dat het inderdaad best een lekker ding is, en ze is maar 10 jaar ouder dan ik. Indonesisch en een zwarte band in karate. Binnenkort gaan we samen koffie drinken. Score!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uhuh, erin gepraat door een docente, I've seen enough hentai to know where this is going.
Voorspelbaar, zo enorm voorspelbaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat het inderdaad best een lekker ding is, en ze is maar 10 jaar ouder dan ik. Indonesisch en een zwarte band in karate. Binnenkort gaan we samen koffie drinken. Score!
Jij bent ouder.quote:
Ja hallo, wie slaat er nu de kans af een lekkere docente in bed te krijgen. Helemaal als het ook nog eens goed voor je carrière is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorspelbaar, zo enorm voorspelbaar.
Lesbo!.
Ja, of je bakt er niets van en ze naait je de rest van het jaar alleen nog figuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:23 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja hallo, wie slaat er nu de kans af een lekkere docente in bed te krijgen. Helemaal als het ook nog eens goed voor je carrière is.
Small chance.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of je bakt er niets van en ze naait je de rest van het jaar alleen nog figuurlijk.
Oh jij patst nooit wilde je zeggen.quote:
Mijn bescheidenheid is van buitenmenselijke awesomess dat ik dat niet nodig hebquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oh jij patst nooit wilde je zeggen.
En ik ben zo verdomde sexy dat het geen patsen is, maar gewoon de waarheid.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn bescheidenheid is van buitenmenselijke awesomess dat ik dat niet nodig heb.
Weet je wat jij mag? Eieren in mijn mandje doen!quote:
OV.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Weet je wat jij mag? Eieren in mijn mandje doen!
Heeft er al iemand over het OV geklaagd trouwens vandaag? Zo niet, dan bij deze.
Ik ga potverdriedubbeltjes niet op mijn roze kinderfietsje helemaal naar Amsterdam fietsen!quote:
Kijk, daar heb je je probleem al.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga potverdriedubbeltjes niet op mijn roze kinderfietsje helemaal naar Amsterdam fietsen!
Amsterdam is idd een probleem.quote:
Een van de vele manieren waarop je je onderscheidt van HeatWave.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef Sinceria het volgende:
Oke, genoeg gepatst nu. Ik word er zelf een beetje onpasselijk van.
Nee, het OV deed het prima vandaag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Weet je wat jij mag? Eieren in mijn mandje doen!
Heeft er al iemand over het OV geklaagd trouwens vandaag? Zo niet, dan bij deze.
Biera est mea et mea est bieraquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Van religieuze schoonheid dit. Hier hoort een wapenschild bij en het dient vertaald te worden naar het Latijn.
Dus morgen om een uurtje of 4 binnen komen kakken?quote:Op woensdag 23 april 2014 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe eerder ik kom hoe langer m'n werkdag wordt. Dus vind het wel even goed zo
Mja, ik heb het heel raar, ik moet sowieso 8,5 uur hier zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 08:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe eerder ik kom hoe langer m'n werkdag wordt. Dus vind het wel even goed zo
Zou best kunnen, mits ik maar m'n uren maakquote:Op woensdag 23 april 2014 08:58 schreef Barbusse het volgende:
Dus morgen om een uurtje of 4 binnen komen kakken?
Dat is toch opzich niet raar?quote:Op woensdag 23 april 2014 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Mja, ik heb het heel raar, ik moet sowieso 8,5 uur hier zijn
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En ik ben zo verdomde sexy dat het geen patsen is, maar gewoon de waarheid.
Dan maakt het toch geen r*k uit hoe laat je binnen komt, dan moet je anders toch gewoon langer doorquote:Op woensdag 23 april 2014 09:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is toch opzich niet raar?
In praktijk ben ik hier altijd 8,5 uur. Maar dat compenseert wel ergens
Ja i know. Maar vind het toch wel lekker als ik om 5 uur gewoon netjes naar huis kan en een vrije avond hebquote:Op woensdag 23 april 2014 09:02 schreef stbabylon het volgende:
Dan maakt het toch geen r*k uit hoe laat je binnen komt, dan moet je anders toch gewoon langer door
Dat was meer mijn punt.
Hey you.quote:
Boondock Saints weer eens gekeken?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey you.
Shut the motherfucking fuck up you fucking motherfucking fuck!.
Dan snap ik je 'hoe eerder ik kom, hoe langer mijn werkdag duurt'-opmerking nietquote:Op woensdag 23 april 2014 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja i know. Maar vind het toch wel lekker als ik om 5 uur gewoon netjes naar huis kan en een vrije avond heb
Wat? Dat ik dr aansprek op dr patsergedrag?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Boondock Saints weer eens gekeken?
Maar goed, het begint op te vallen
Er heerst nog wel altijd mentaliteit dat je minimaal tot 5 zit. Of in ieder geval ik als beginner die niet om 4 uur hem al peer.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:05 schreef stbabylon het volgende:
Dan snap ik je 'hoe eerder ik kom, hoe langer mijn werkdag duurt'-opmerking niet
Ja schat..quote:Op woensdag 23 april 2014 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat? Dat ik dr aansprek op dr patsergedrag?.
Ah zo. Dat is mooi klote zeg. Hier beginnen de eerste al om 15:00 te wandelen.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er heerst nog wel altijd mentaliteit dat je minimaal tot 5 zit. Of in ieder geval ik als beginner die niet om 4 uur hem al peer.
Lekker achterlijk, dan zou ik gewoon om 11:00 een keer aan komen kakken.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er heerst nog wel altijd mentaliteit dat je minimaal tot 5 zit. Of in ieder geval ik als beginner die niet om 4 uur hem al peer.
Cola zero?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:10 schreef stbabylon het volgende:
IK WIL COLA!!
Maar dat mag niet van mijzelf, want ik ben 110kg
Die heb je altijd. Bij mijn vorige baan kwamen de meeste rond 10:00 binnen terwijl ik al 3 uur bezig wasquote:Op woensdag 23 april 2014 09:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker achterlijk, dan zou ik gewoon om 11:00 een keer aan komen kakken.Ik word ook wel scheef aangekeken als ik om 16:00 weg ga. Door mensen die om 10:00 binnen komen. Terwijl ik er vaak om 7:15 al ben.
Pepsi Max koud is prima te drinken.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cola zero?
jaja, light, kots, braak etc etc. Maar als het goed koud is is het prima te drinken.
Het komt vast wel een keer goedquote:Op woensdag 23 april 2014 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Ah zo. Dat is mooi klote zeg. Hier beginnen de eerste al om 15:00 te wandelen.
Nouja ze zien niet dat je er al zo vroeg bent en dus denken ze daar ook niet aan. Best irritant ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:09 schreef Q. het volgende:
Lekker achterlijk, dan zou ik gewoon om 11:00 een keer aan komen kakken.Ik word ook wel scheef aangekeken als ik om 16:00 weg ga. Door mensen die om 10:00 binnen komen. Terwijl ik er vaak om 7:15 al ben.
Ken ik niet opzich, maar veel van de aversie tegen light snap ik wel, het was ooit echt niet te zuipen, maar inmiddels gaat het best. Zeker als je er even aan went.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pepsi Max koud is prima te drinken.
Mja, is een idee. Kan het wel hebben hoor, maar moet dan weer aan de smaak wennenquote:Op woensdag 23 april 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cola zero?
jaja, light, kots, braak etc etc. Maar als het goed koud is is het prima te drinken.
Ja, uiteraard maar Zero gaat wel. En ik vind het nu lekkerder dan gewone cola, das me gewoon te zoet.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, is een idee. Kan het wel hebben hoor, maar moet dan weer aan de smaak wennen
In de pauze maar even kijken.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard maar Zero gaat wel. En ik vind het nu lekkerder dan gewone cola, das me gewoon te zoet.
Ik heb gewoon espresso, double, en dan 2 ervanquote:Op woensdag 23 april 2014 09:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In de pauze maar even kijken.
Drink nu Spa Rood met hint van citroen. Wel lekker hoor, maar geen cola
Ik doe niet aan koffiequote:Op woensdag 23 april 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb gewoon espresso, double, en dan 2 ervan.
Ik doe niets zonder koffiequote:
Heeft er hier iemand gisteren een Tarantino of Scorcese film gezien?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey you.
Shut the motherfucking fuck up you fucking motherfucking fuck!.
Het is geen bier, zou Q zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ken ik niet opzich, maar veel van de aversie tegen light snap ik wel, het was ooit echt niet te zuipen, maar inmiddels gaat het best. Zeker als je er even aan went.
Ik vind de Pepsi variant wat zoeter smaken. Maar beter af en toe een glas Light dan dat ik een dag last heb van een glas puur suikerwaterquote:Op woensdag 23 april 2014 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ken ik niet opzich, maar veel van de aversie tegen light snap ik wel, het was ooit echt niet te zuipen, maar inmiddels gaat het best. Zeker als je er even aan went.
Lekker is dat.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het komt vast wel een keer goed
[..]
Ik werd gelijk de tweede dag al opgebeld door collega van "ja de vorige is eruit gestuurd omdat deze altijd vroeg wegging en half z'n uren niet maakte en dergelijke.. dus pas daarmee op"
Dus je hebt al een soort van achterstand waarmee je begint. Ongeacht of je je werk beter doet enzo.
Zero is idd best okay, haal ook geen gewone cola meer.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, uiteraard maar Zero gaat wel. En ik vind het nu lekkerder dan gewone cola, das me gewoon te zoet.
Ook prima. En verkopen ze in 4-pak in blik, ideale hoeveelheid, drink het nu vaker dan Coke Zero.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Pepsi Max koud is prima te drinken.
Natuurlijk moet er controle zijn, maar wel realistischequote:Op woensdag 23 april 2014 09:23 schreef Q. het volgende:
Lekker is dat.Nu moet er wel een beetje controle zijn, bij mn vorige werk had ik iemand (externe) die om 11:00 kwam, om 17:00 ging maar wel gewoon 9 uur per dag schreef. Heeft ie nog wel 2 jaar mee weg kunnen komen.
Sorryquote:Op woensdag 23 april 2014 09:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk moet er controle zijn, maar wel realistische
Je hebt inderdaad van die gekken die daarmee weg (lijken te) komen. Snap ik ook niet echt.
Maar 30%quote:Op woensdag 23 april 2014 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind de Pepsi variant wat zoeter smaken. Maar beter af en toe een glas Light dan dat ik een dag last heb van een glas puur suikerwater.
Je bent dan ook dikquote:Op woensdag 23 april 2014 09:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Zero is idd best okay, haal ook geen gewone cola meer.
Echt niet normaal gewoon, het moet anno 2014 toch mogelijk zijn om lekkere dingen eens echt wat minder slecht te maken en toch nog gewoon lekker.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar 30%
Ergste wat ik heb ontdekt is Fanta Lemon, dat is 53% suiker. Ik was best onder de indruk dat het nog vloeibaar was.
Mja, een zuur drankje drinkbaar maken is lastig.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet normaal gewoon, het moet anno 2014 toch mogelijk zijn om lekkere dingen eens echt wat minder slecht te maken en toch nog gewoon lekker.
Waarom kan je geen Mayonaise Light maken die goed smaakt?
Ik zeur zoveel over vakantie als ik wilquote:Op woensdag 23 april 2014 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang je maar nooit meer zeurt over vakantie.. vind ik het best
Omdat goede mayonaise vet nodig heeft om de binding te makenquote:Op woensdag 23 april 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet normaal gewoon, het moet anno 2014 toch mogelijk zijn om lekkere dingen eens echt wat minder slecht te maken en toch nog gewoon lekker.
Waarom kan je geen Mayonaise Light maken die goed smaakt?
Helaas welquote:Op woensdag 23 april 2014 09:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeur zoveel over vakantie als ik wil
Jij mag ook zeuren hoorquote:
Voer is raaaaarrrrrrquote:Op woensdag 23 april 2014 09:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, een zuur drankje drinkbaar maken is lastig.
Ik hoorde laatst trouwens ook dat zoete drop meer zout bevat dan zoute drop
Jij welquote:
Ja, maar kunnen we nou echt geen vervanger maken denk ik dan? Eigenlijk zijn we gewoon nog steeds een onderontwikkeld apenvolkjequote:Op woensdag 23 april 2014 09:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat goede mayonaise vet nodig heeft om de binding te maken.
Science bithc!quote:Op woensdag 23 april 2014 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar kunnen we nou echt geen vervanger maken denk ik dan? Eigenlijk zijn we gewoon nog steeds een onderontwikkeld apenvolkje.
Zelfs datquote:
Oh my god, what has he done?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Godver man. Wat heerlijk! Als ik dat eerder had geweten ..
I opened the gates to Hell, and the four horsemen came riding out.quote:
horsewomen*quote:Op woensdag 23 april 2014 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I opened the gates to Hell, and the four horsemen came riding out.
Nee. Die staan in de keuken, sandwiches te maken. Met light mayonaise.quote:
Dat waren we al op het moment dat we de baarmoeder uit kwamen glibberen. Niks aan te doen.quote:
Ah, die geeft dus door dat ze sowieso niet 100% haar gedachten bij het werk heeft.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:45 schreef Cue_ het volgende:
Aah gezellig, zit dagje alleen op kantoor![]()
Eentje heeft een zieke dochter dus gaat fijn thuis werken.
Ze zet er wel netjes bij "om te besparen op oppaskosten"
Of juist wel nu, aangezien ze zich niet meer druk hoeft te maken over het geldquote:Op woensdag 23 april 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ah, die geeft dus door dat ze sowieso niet 100% haar gedachten bij het werk heeft.
What else is new?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, die geeft dus door dat ze sowieso niet 100% haar gedachten bij het werk heeft.
Dat ze het eerlijk toegeeft?quote:
Oh nee hoor, dat doen ze hier ook altijd gewoon, omdat er toch nooit iemand iets van durft te zeggen.quote:
Ok, ik denk nu aan de kinderen! *gedachten dwalen af naar strand en dames in bikini....quote:Op woensdag 23 april 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat doen ze hier ook altijd gewoon, omdat er toch nooit iemand iets van durft te zeggen.
Think of the children!!!!
Kinderen in bikini? Dubieus barbquote:Op woensdag 23 april 2014 10:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, ik denk nu aan de kinderen! *gedachten dwalen af naar strand en dames in bikini....
Gedachten dwalen af naar dames in bikini staat er, GEDACHTEN DWALEN AF!!!quote:Op woensdag 23 april 2014 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kinderen in bikini? Dubieus barb.
Ja, dat is wel jammer, zelfs ik ben niet in staat om daar recht in het gezicht commentaar op te leveren. Wordt dan weer niet als sociaal geaccepteerd gedrag gezienquote:Op woensdag 23 april 2014 09:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat doen ze hier ook altijd gewoon, omdat er toch nooit iemand iets van durft te zeggen.
Think of the children!!!!
Too latequote:Op woensdag 23 april 2014 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedachten dwalen af naar dames in bikini staat er, GEDACHTEN DWALEN AF!!!
Gemengde gevoelens, daar begint het mee.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gedachten dwalen af naar dames in bikini staat er, GEDACHTEN DWALEN AF!!!
Nou ja, ik moet toegeven, de afdelingsmama hier heeft iig nog een beetje zelfspot op dat gebied, ze doet het ook gewoon zonder blikken of blozen, maar ze maakt er soms iig nog wel eens een grapje over.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dat is wel jammer, zelfs ik ben niet in staat om daar recht in het gezicht commentaar op te leveren. Wordt dan weer niet als sociaal geaccepteerd gedrag gezien
Niet voor mij.quote:
lentequote:Op woensdag 23 april 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso merk je dat het beter weer wordt, ik heb meer te zien onderweg, zullen we maar zeggen.
Ze hebben allemaal de lange jassen weer opgeborgen gelukkig. Kontjesquote:Op woensdag 23 april 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso merk je dat het beter weer wordt, ik heb meer te zien onderweg, zullen we maar zeggen.
En ze zijn opeens knapper, ook nooit begrepen hoe dat werktquote:Op woensdag 23 april 2014 10:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal de lange jassen weer opgeborgen gelukkig. Kontjes
Omdat je meer ziet?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze zijn opeens knapper, ook nooit begrepen hoe dat werkt.
Ik heb gewoon meer zin om moeite te doen in de lente/zomerquote:Op woensdag 23 april 2014 10:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze zijn opeens knapper, ook nooit begrepen hoe dat werkt.
Nee, ik bedoel ook gewoon leukere koppies voor mijn gevoel. Maar zal ook wel verbonden zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 10:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je meer ziet?
Het kan doorslaan overigens. Regelmatig gehad dat ik bij de uitgang van de sauna een knappe meid in kleren zag, die me in de sauna totaal niet was opgevallen.
Vrouwen zijn lui?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meer zin om moeite te doen in de lente/zomer
Nou ik kan niet voor alle vrouwen spreken maar ik ben wel lui jaquote:
Niet zo logisch allemaal... vrouwen...quote:Op woensdag 23 april 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik kan niet voor alle vrouwen spreken maar ik ben wel lui ja
Nee ik weet niet, ik voel me gewoon mooier in de lente/zomer dus dan heb ik meer zin om het nog beter te maken
Niet zo logisch allemaal
Dat heb ik juist totaal nietquote:Op woensdag 23 april 2014 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
k voel me gewoon mooier in de lente/zomer
Toe maarquote:Op woensdag 23 april 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
En ik ben altijd gewoon een hitsige tiener in de lente
Dan wil je toch wat meer bekeken worden of zo
Maar wel door de juiste personen!quote:Op woensdag 23 april 2014 10:32 schreef rhubarbje het volgende:
En ik ben altijd gewoon een hitsige tiener in de lente
Dan wil je toch wat meer bekeken worden of zo
Iedereen mag kijken hoor, anders zou het niet eerlijk zijnquote:Op woensdag 23 april 2014 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel door de juiste personen!
'Ja duh, ik heb dit korte rokje en diepe deceloté niet zo maar voor iedereen aan op het moment dat ik door een drukke winkelstraat loop! Hij, hij en zij mogen kijken, de rest zijn perverts'
Kijk, zo hoort het. Zo ziet lang niet iedereen het.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iedereen mag kijken hoor, anders zou het niet eerlijk zijn
Of ik er heel gelukkig van word is een tweede, maar dat is het risico van het vak
Ik kijk gewoon hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Iedereen mag kijken hoor, anders zou het niet eerlijk zijn
Of ik er heel gelukkig van word is een tweede, maar dat is het risico van het vak
nou jij valt ook niet in de categorie 'he waarom kijkt die nouquote:
Ik val zeker in de "Kijk de andere kant op, viezerik!"-categoriequote:Op woensdag 23 april 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou jij valt ook niet in de categorie 'he waarom kijkt die nou'
Nee idd, pas nog een hele discussie over in KLB. Wel je op een bepaalde manier kleden om (niet altijd hoor) dingen gedaan te krijgen, maar wel boos worden als er iemand een opmerking maakt over je tieten die eruit hangenquote:Op woensdag 23 april 2014 10:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kijk, zo hoort het. Zo ziet lang niet iedereen het.
Nee juist niet schaapquote:Op woensdag 23 april 2014 10:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik val zeker in de "Kijk de andere kant op, viezerik!"-categorie
Op deze reactie zat ik even te wachten.quote:
Ik vond het niksquote:Op woensdag 23 april 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
Kennen de dames hier trouwens het Bavaria koninginnedag jurkje 2012 nog? Is dat een leuk iets of gewoon spuuglelijk?.
Oh God, dat doet me zo denken aan Dames, we willen jullie naakt zien. Oh wee als er iemand een slecht woord over heeft voor een foto die je op internet plaatstquote:Op woensdag 23 april 2014 11:01 schreef Cue_ het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-lelijk-noemde.dhtml![]()
Vooral dat ze zegt dat ze normaal wegkijkt en er niets mee doet. Maar nu is het een persoonlijke belediging aan haar kind, dus komt er een heeel lang verhaalquote:Op woensdag 23 april 2014 11:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh God, dat doet me zo denken aan Dames, we willen jullie naakt zien. Oh wee als er iemand een slecht woord over heeft voor een foto die je op internet plaatst
Nouja, ik kwam hem toevallig tegen, nog in de verpakking, bij het opruimen en aangezien mijn gezelschap aangaf zelf (uiteraard) geen oranje kleding te hebben dacht ik, misschien is het watquote:Op woensdag 23 april 2014 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze heb ik echt nog nooit gezien
Maar verder opzich niet erg. Vind m wel oke.
Ik vind er weinig mis mee.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nouja, ik kwam hem toevallig tegen, nog in de verpakking, bij het opruimen en aangezien mijn gezelschap aangaf zelf (uiteraard) geen oranje kleding te hebben dacht ik, misschien is het wat.
Ik heb ook geen idee of het haar staat hoor, maar als het nou echt een gedrocht is gooi ik hem wel weg, vandaar even de vraagquote:Op woensdag 23 april 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind er weinig mis mee.
Al zou het mij niet staan
mij ook nietquote:Op woensdag 23 april 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind er weinig mis mee.
Al zou het mij niet staan
En aangifte doen he!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral dat ze zegt dat ze normaal wegkijkt en er niets mee doet. Maar nu is het een persoonlijke belediging aan haar kind, dus komt er een heeel lang verhaal
Dat ook jaquote:Op woensdag 23 april 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
mij ook niet
Dingen die strakker gaan om mijn billen passen niet bepaald bij mijn figuur
Aah zo. Nouja je kan het altijd aanbieden natuurlijk. Tis altijd bete rdan nietsquote:Op woensdag 23 april 2014 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee of het haar staat hoor, maar als het nou echt een gedrocht is gooi ik hem wel weg, vandaar even de vraag.
ja, daarom, zo'n drama is het niet, ik heb dr ook al uitgelegd dat oranje niet verplicht is, maar wie weet staat het dr wel goed.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah zo. Nouja je kan het altijd aanbieden natuurlijk. Tis altijd bete rdan niets
Nee, dat doet het niet. Het is oranje. Oranje is lelijk!quote:Op woensdag 23 april 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom, zo'n drama is het niet, ik heb dr ook al uitgelegd dat oranje niet verplicht is, maar wie weet staat het dr wel goed.
Daaromquote:Op woensdag 23 april 2014 11:18 schreef HeatWave het volgende:
ja, daarom, zo'n drama is het niet, ik heb dr ook al uitgelegd dat oranje niet verplicht is, maar wie weet staat het dr wel goed.
True, dat roept ze ook al jaren als we elkaars landen, tradities en gebruiken weer eens af lopen te kraken, maar goedquote:Op woensdag 23 april 2014 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. Het is oranje. Oranje is lelijk!
Nou ja, wat om naar te kijken heb je altijd wel natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarom![]()
Heb jij weer es wat om naar te kijken
Ik doe geen speciale kleren aan voor koningsdag. Ik doe gewoon leuke kleren aan. Ben geen drone die met de massa mee moetquote:Op woensdag 23 april 2014 11:22 schreef rhubarbje het volgende:
Oranje is wel lelijk ja
Ik doe altijd gewoon alleen maar wat in mijn haar
Een rood wit blauw lintje of zo
Landverrader.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe geen speciale kleren aan voor koningsdag. Ik doe gewoon leuke kleren aan. Ben geen drone die met de massa mee moet
Dat idd. Wil iets dat lekker zit en waar ik me goed bij voel. Dan heb ik de leukste tijd. En in mijn geval is dat geen oranje (want dat heb ik niet)quote:Op woensdag 23 april 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe geen speciale kleren aan voor koningsdag. Ik doe gewoon leuke kleren aan
Ik ook niet echt hoor, maar meestal pik ik onderweg wel eens iets op, maar goed, omdat ze zelf met de vraag kwam of ze iets mee moest nemenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik doe geen speciale kleren aan voor koningsdag. Ik doe gewoon leuke kleren aan. Ben geen drone die met de massa mee moet
Ok, heb je al een advocaat?quote:
Ah, volkomen kansloos dus tegen echte advocaten.quote:
Oh ja, Koningsdag in Amsterdam, daar heb je nog meer meuk dan elders natuurlijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet echt hoor, maar meestal pik ik onderweg wel eens iets op, maar goed, omdat ze zelf met de vraag kwam of ze iets mee moest nemen.
Dat is toch leuk, tussen een paar honderdduizend provinciale bezopen boeren met een gemiddeld IQ van 8 zitten?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, Koningsdag in Amsterdam, daar heb je nog meer meuk dan elders natuurlijk.
(noooooooooooooooooooooit ga ik daar weer eens heen)
Ik denk dat ik mijzelf verdedig als ik word aangeklaagd voor landverraad omdat ik op Koningsdag geen oranje wil dragenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, volkomen kansloos dus tegen echte advocaten.
KA-TJINGGGG!!!! $$$$$.
Als ik al ergens heen ga, is het naar Eindhoven. Dik feesten daarquote:Op woensdag 23 april 2014 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is toch leuk, tussen een paar honderdduizend provinciale bezopen boeren met een gemiddeld IQ van 8 zitten?
Niet mans bedoeld, maar dachten meer mensen van buiten Amsterdam er maar zo overquote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja, Koningsdag in Amsterdam, daar heb je nog meer meuk dan elders natuurlijk.
(noooooooooooooooooooooit ga ik daar weer eens heen)
Amsterdam is ook gewoon leuk hoor, alleen je moet echt weten waar je wel en waar je niet heen moet. Het wordt op sommige plekken zo achterlijk druk dat er geen fuck aan is maar andere delen zijn erg gezellig altijd.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik al ergens heen ga, is het naar Eindhoven. Dik feesten daar
Lolquote:Op woensdag 23 april 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga dit jaar of even naar mijn vaste kroeg of gewoon in de tuin zitten met een cocktail en een boek
14 graden, zwaar bewolkt, succes in de tuinquote:Op woensdag 23 april 2014 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga dit jaar of even naar mijn vaste kroeg of gewoon in de tuin zitten met een cocktail en een boek
Ach, de leuke delen van Utrecht zitten dan ook vol agressieve berbertjes. Ook fijn. Ideale zakkenroldag.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Amsterdam is ook gewoon leuk hoor, alleen je moet echt weten waar je wel en waar je niet heen moet. Het wordt op sommige plekken zo achterlijk druk dat er geen fuck aan is maar andere delen zijn erg gezellig altijd.
Daar heb ik nou nooit echt last van gehad hier met k'dag. Hun moeders zijn wel altijd in grote getalen op de rommelmarkt aanwezig om op een paar schoenen van 1.50 nog 50 cent af te dingenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, de leuke delen van Utrecht zitten dan ook vol agressieve berbertjes. Ook fijn. Ideale zakkenroldag.
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
14 graden, zwaar bewolkt, succes in de tuin
Ligt echt weer aan je weersite, ik las 17 en redelijk zonnigquote:Op woensdag 23 april 2014 11:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
14 graden, zwaar bewolkt, succes in de tuin
Betrapte eens zo'n figuur toen ie met zn hand in de tas van een vriendin zat, ik er iets van zeggen, wordt ie agressief en gaat ie mij uitschelden. Typisch. Was blij dat ik een boel vriendjes bij me had.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit echt last van gehad hier met k'dag. Hun moeders zijn wel altijd in grote getalen op de rommelmarkt aanwezig om op een paar schoenen van 1.50 nog 50 cent af te dingen.
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Maar eerst natuurlijk 's ochtends de rommelmarkt over bij mij in de buurt, das traditie.
Tsk, vorig jaar nog een iMac schemerlamp op de kop getikt voor 15 euroquote:
Whehehequote:
Ben ik even blij dat ik hem nog onder de ctrl-v had zitten:quote:Op woensdag 23 april 2014 11:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tsk, vorig jaar nog een iMac schemerlamp op de kop getikt voor 15 euro.
Is vast gezelliger dan de tuin.. en anders kan je altijd nog kijken of het het weer ervoor isquote:Op woensdag 23 april 2014 11:37 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja, ik zal ook wel gewoon even naar de kroeg gaan
Beetje het zelfde als bij Cue, bandjes etc
Ik vind het oprecht wel ff leuk. Geen uren, gewoon even een rondje en dan de stad in.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga ook wel eens de markt over, maar dat komt omdat ik A) wel een vriendin heb en B) geen ruggengraat.
Zoek je dan ook eerst een kraampje op waar je je ballen in kunt leveren?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het oprecht wel ff leuk. Geen uren, gewoon even een rondje en dan de stad in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |