SPOILER: Archief ritten 2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Archief ritten 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Grappige filmpjes/Hoogtepunten!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessepeiling Allroad rit
[ Bericht 3% gewijzigd door Anne op 30-04-2014 18:37:00 ]Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾![]()
Nou ditmaal rondje Teutenburgerwald? heuvels, bochten en bockworst!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
je vond de mails niet leuk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:47 schreef Anne het volgende:
Openingspost even aangepast.
Meeting manager mag iemand anders deze keer even starten.
![]()
Ik kreeg geen mailsquote:! Maar ik ben aan het werk, dus ik ben even niet aanwezig hier. Soort van.
![]()
klinkt goedquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
Nou ditmaal rondje Teutenburgerwald? heuvels, bochten en bockworst!Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Ja of gewoon een keer in Nederland in plaats van verknipt Duitslandquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:59 schreef KneusTeun het volgende:
Nou ditmaal rondje Teutenburgerwald? heuvels, bochten en bockworst!
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Texel?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja of gewoon een keer in Nederland in plaats van verknipt Duitslandlekker op het strand heen en weer!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Haha, zullen ze blij mee zijn daar op het eilandquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Texel?lekker op het strand heen en weer!
![]()
![]()
![]()
Dat mag op bepaalde tijden wel gewoonquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, zullen ze blij mee zijn daar op het eiland![]()
Er was toch ook eerder sprake van Arnhem / Posbank en dergelijke? Plus, die Elfstedentocht van MTA zit ook nog ergens in de planning
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.![]()
Is dat niet beetje hetzelfde als Zaterdag zo'n beetje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:19 schreef mennes2000 het volgende:
Arnhem/Posbank klinkt goed. Ook weer lekker dichtbij.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Posbank is een leuk (ander) stukje. Helaas maar een paar km. Mss is dit iets voor in de toekomst?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is dat niet beetje hetzelfde als Zaterdag zo'n beetje?![]()
Elfstedentocht lijkt mij prima idee, er was ook al een deel van de route uitgestippeld dacht ik.
Daarna weer eens een rit richting het zuiden, die zijn ook weer eens aan de beurt
There's a frood who really knows where his towel is.![]()
Friesland? Weet je wel hoe ver dat rijden is?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Wel een schep meenemen. Kunnen we het afstekenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:18 schreef BlackLining het volgende:
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
BMW R1100 RT rijder zonder gele fluor helm.
Alfist![]()
Kan je die nieuwe Bandit van je weer inrijdenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:18 schreef BlackLining het volgende:
Tussenstop in Almere? Koffie staat klaar
Die elfstedentocht ja? Meh, kost een tank om er alleen al te komenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:58 schreef muhahaha het volgende:
Ik doe mee mits ik geen andere plannen heb.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home![]()
Ja mja, 2 tientjes. Dagje shoppen met vrouwlief kost meer.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:05 schreef mjan het volgende:
Die elfstedentocht ja? Meh, kost een tank om er alleen al te komen![]()
![]()
Wat is nu 2 tientjes voor een leuke dag?Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
Alfist![]()
quote:Op zaterdag 19 april 2014 20:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dat is de voorlopig voorgestelde route... exclusief Dokkum juist omdat dit zo buiten het gebied ligt.
Toevallig heb ik vandaag ook nog een hele ronde gemaakt en ben ik vlak langs Dokkum gekomen :pThere's a frood who really knows where his towel is.![]()
Die is ook als download beschikbaar? (wanneer hij definitief is)Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
Alfist![]()
Moet je bij ManageTheAnger zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef Freezer het volgende:
Die is ook als download beschikbaar? (wanneer hij definitief is)
Die is druk met het laten fixen van zijn fiets... Maar ik neem aan dat MTA dat te zijner tijd wel regelt.Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
Alfist![]()
Gewoon over de A6 blazen? Ben je er zoquote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef muhahaha het volgende:
164km naar startpunt. Dichterbij dan de Twenterit
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:47 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Gewoon over de A6 blazen? Ben je er zo![]()
![]()
![]()
2 tientjes om er te komen, 2 tientjes om de rit te rijden, 2 tientjes om weer thuis te komen.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:17 schreef Freezer het volgende:
Wat is nu 2 tientjes voor een leuke dag?![]()
Ga eens uit eten met de vrouw... of pak een bioscoopje met wat te snacken... ben je bijna hetzelfde kwijt. Nu kan je lekker rijden met je Fok! vriendjes en vriendinnetjes...
Kom maar terug wanneer je kogels kan koppen.
Alfist![]()
Ja en de gezelligheid... pricelessquote:Op donderdag 24 april 2014 15:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 tientjes om er te komen, 2 tientjes om de rit te rijden, 2 tientjes om weer thuis te komen.
Wie moet ik allemaal slepen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
I know, just sayin'quote:Op donderdag 24 april 2014 15:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja en de gezelligheid... priceless
Mij boeien die kosten niet. Ik heb een auto die 1:8 rijdt, daar is mijn motor zuinig bij![]()
![]()
Slurpertquote:Op donderdag 24 april 2014 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know, just sayin'
Mij boeien die kosten niet. Ik heb een auto die 1:8 rijdt, daar is mijn motor zuinig bij![]()
![]()
Oh da's wel te overzien jaquote:Op donderdag 24 april 2014 14:20 schreef muhahaha het volgende:
164km naar startpunt. Dichterbij dan de Twenterit![]()
Als ik die dag kan ben ik erbijkunnen we mooi samen oprijden, mjan en muahaha?
als ik kan wil ik ook wel mee. mooi rondje tuffen in 't buitenlandLearn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Waar zou dat startpunt eigenlijk zijn. Men heeft het wel over x aantal km tot startpunt, maar ik kan het niet vinden![]()
![]()
McDonalds Lemmer aan de screenshot te zien.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:10 schreef Vinniiee het volgende:
Waar zou dat startpunt eigenlijk zijn. Men heeft het wel over x aantal km tot startpunt, maar ik kan het niet vindenAlle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Oh, nu zie ik het ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 18:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
McDonalds Lemmer aan de screenshot te zien.
Slechts 100km![]()
![]()
Wel een route van 200quote:Op donderdag 24 april 2014 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, nu zie ik het ook.
Slechts 100kmhoe ver was die snertrit vorig jaar ook weer? 170 toch?
Zoiets jaquote:Op donderdag 24 april 2014 18:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wel een route van 200hoe ver was die snertrit vorig jaar ook weer? 170 toch?
![]()
![]()
Wat:quote:
De Fok! Elfstedentocht
Waar:
Verzamelpunt in Lemmer (aan de A6) (McDonalds?)
Route:
Data:
Ik wacht nog op suggesties, ergens in Mei is al geroepen.
Deelnemers (onder voorbehoud)
Vrieskist
Sharpdressedman
Freezer
Tunafish
ManageTheAnger
Het is de bedoeling dat we er gewoon een gezellige rit van maken, en ja het is bekend dat er ook een officiële elfstedentocht voor motoren is. (laten we eerlijk zijn, met een klein clubje Fok!kers is het natuurlijk veeeeeel gezelliger!)
Suggesties, klachten, opmerkingen, toevoegingen en/of vragen zijn welkom.
De plekken waar we kunnen stoppen om wat te eten en te drinken zullen nog nader bepaald gaan worden.
Lees nu pas alle berichten hierboven
Ja ik zal zelf ook aanwezig zijn uiteraard!
Het twijfelen was alleen of we de route niet iets moeten inkorten.
Als je mee wil, quote mij even en dan zet ik je naam erbij.
Suggesties e.d. zijn ook welkom!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Maak dan gewoon ff een meeting manager aan met alle zaterdagen en zondagen in mei en misschien een begin van juni. Zo doen we dat altijd, stuk overzichtelijkerquote:Op donderdag 24 april 2014 18:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Wat:
De Fok! Elfstedentocht
Waar:
Verzamelpunt in Lemmer (aan de A6) (McDonalds?)
Route:
[ afbeelding ]
Data:
Ik wacht nog op suggesties, ergens in Mei is al geroepen.
Deelnemers (onder voorbehoud)
Vrieskist
Sharpdressedman
Freezer
Tunafish
ManageTheAnger
Het is de bedoeling dat we er gewoon een gezellige rit van maken, en ja het is bekend dat er ook een officiële elfstedentocht voor motoren is. (laten we eerlijk zijn, met een klein clubje Fok!kers is het natuurlijk veeeeeel gezelliger!)
De plekken waar we kunnen stoppen om wat te eten en te drinken zullen nog nader bepaald gaan worden.
Lees nu pas alle berichten hierboven
Ja ik zal zelf ook aanwezig zijn uiteraard!
Het twijfelen was alleen of we de route niet iets moeten inkorten.
Als je mee wil, quote mij even en dan zet ik je naam erbij.
Suggesties e.d. zijn ook welkom!
Zal straks wel even account aanmaken etc.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:07 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Maak dan gewoon ff een meeting manager aan met alle zaterdagen en zondagen in mei en misschien een begin van juni. Zo doen we dat altijd, stuk overzichtelijkerYouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Heb op zich ook wel interesse, maar ik laat het even open omdat ik nog geen idee heb hoe druk ik het ga hebben met de studie.
Als jullie het niet erg vinden dat er een brommert meerijdt.
It's funny
But not ha-ha funny.![]()
Dan sleep je hem toch gewoon?quote:
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh da's wel te overzien ja![]()
Als ik die dag kan ben ik erbijkunnen we mooi samen oprijden, mjan en muahaha?
![]()
![]()
YouTube
ik heb me aangemeld, maar er kan bij mij nog van alles veranderen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
aanmelden kan hier:
http://www.meeting-manager.nl/1446
Laat mij even weten of het werkt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
Wat:
De Fok! Elfstedentocht
Waar:
Verzamelpunt in Lemmer (Bij de McDonalds aan de A6)
Wie gaan er mee?
Route:
Dit is een aangepaste route, ik heb een aantal N wegen er uit gehaald en iets meer binnenwegen genomen. Tevens is de route een stukje korter nu. De route kan voor wie daar belang bij heeft ergens geupload worden om te downloaden. (Vertel mij wel even waar dat dan het makkelijkste kan).
Voor wie is de Fok! Motor Elfstedentocht bedoeld?
Iedereen is welkom! Of je nu nieuw of ervaren bent, wel of niet in een groep hebt gereden het maakt allemaal niet uit. Des te meer ziel, des te meer vreugd.
Ik ben er van overtuigd dat wij er een heel gezellige dag van kunnen maken, en dat de oldschoolers wat betreft ritten genoeg ervaring hebben om alles in goede banen te kunnen leiden.
Het is bekend dat er ook een officiële elfstedentocht voor motoren is, daar valt dit dus niet onder! (laten we eerlijk zijn, met een klein clubje Fok!kers is het natuurlijk veeeeeel gezelliger!)
De plekken waar we kunnen stoppen om wat te eten en te drinken zullen nog nader bepaald gaan worden, Wellicht 3 stops maken? Het is de bedoeling dat ik een deel van deze rit ook zelf ga rijden om te kijken of hij bevalt (maar hoe objectief kan dat?). Tevens wil ik dan eens zien of ik voor ons als Fok!kers wat arrangementen kan regelen, denk hierbij aan korting voor eten/drinken of misschien zelfs extra freebees tijdens het tanken (spaar je die niet, dan is dat jammer voor je)
Opgeven:
Je kan je opgeven door middel van onderstaande link:
http://www.meeting-manager.nl/1446YouTube
Je weet maar nooit in Frieslandquote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
BL, wilde je niet weer over een stuk grind?
Ik heb ooit wel eens een hoop vliegjes gehaptquote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in Friesland![]()
![]()
Mei word het niet. Schoolvakantie en ik ben ook nog een weekje op duikvakantieDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ook aangemeld. Zie dat ik op alle zaterdagen in mei al iets hebM'n vriendin wil misschien ook mee (achterop)
![]()
Ik moet vanaf 1 mei ook weer in het weekend werken dus het wordt ook een beetje beperkt voor mij..Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Het zal erom spannen.
Of over twee week, of in juni.YouTube
Mijn broer wil misschien ook wel mee, zal hem even op dit topic wijzen.I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.![]()
OP gewijzigd.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
quote:![]()
Wat betreft tijdstip, er zijn mensen die van verder weg moeten komen heb ik begrepen.
Zelf ben ik ook geen ochtendmens.
Wat komt jullie het beste uit kwa tijd?YouTube
Normaal gesproken is het rond 10 verzamelen, 11 uur weg of zoiets. Ik zou het niet heel veel later maken aangezien het een erg lange rit is ook.quote:Op zondag 27 april 2014 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Wat betreft tijdstip, er zijn mensen die van verder weg moeten komen heb ik begrepen.
Zelf ben ik ook geen ochtendmens.
Wat komt jullie het beste uit kwa tijd?Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Staat er weer bij, tevens een beetje geknipt en geplakt zo hier en daar.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden![]()
Na hoeveel km hebben jullie gemiddeld een stop?
Dit zodat ik goede plekken kan zoeken om even te koffie te drinken/te eten.YouTube
50 tot 75 kmquote:Op zondag 27 april 2014 15:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Na hoeveel km hebben jullie gemiddeld een stop?
Dit zodat ik goede plekken kan zoeken om even te koffie te drinken/te eten.![]()
Het lijkt 1 juni te gaan worden?Zoiets ja. Ik zou zoiets doen als bij 75km wat drinken, bij 150 wat eten en eindigen bij de Mac voor wie nog honger heeft of lang naar huis moet rijden.quote:
[ Bericht 90% gewijzigd door BlackLining op 28-04-2014 14:05:32 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Agreed.quote:Op maandag 28 april 2014 12:58 schreef BlackLining het volgende:
Het lijkt 1 juni te gaan worden?
[..]
Zoiets ja. Ik zou zoiets doen als bij 75km wat drinken, bij 150 wat eten en eindigen bij de Mac voor wie nog honger heeft of lang naar huis moet rijden.
Er is verder niet op gereageerd dus we zetten de datum op 1 juni.
TOF WANT IK HEB DR ZIN AN!YouTube
Wordt het 1 juni? Laatste dag van mijn vakantie. Zal mijn vriendin even vragen of we dan al terug zijn, dan ben ik erbij
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
Uitbrakken van Fortarock op 1 juni, ik ga dan echt niet naar Friesland tuffen.Tonight I think I'll walk alone
Gewoon doen. Uitbrakken kan later ook nog...quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef mjan het volgende:
Uitbrakken van Fortarock op 1 juni, ik ga dan echt niet naar Friesland tuffen.![]()
Niet janken maar rijden.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef mjan het volgende:
Uitbrakken van Fortarock op 1 juni, ik ga dan echt niet naar Friesland tuffen.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Fortarock, daar ga ik ook naartoequote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef mjan het volgende:
Uitbrakken van Fortarock op 1 juni, ik ga dan echt niet naar Friesland tuffen.![]()
![]()
Jeetje, alweer zo'n godsgruwelijk eind wegErm ik zal er over nadenken.
Ohnee, 1 juni zie ik nu pasDan kan ik sowieso niet
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Maar jij komt wel gewoon.quote:Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Je ligt voornamelijk voor pampus?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit tijdens een metalconcert gezien![]()
![]()
Niet zo miepenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef mjan het volgende:
Uitbrakken van Fortarock op 1 juni, ik ga dan echt niet naar Friesland tuffen.Ben gisteren naar Insomnium en Epica geweest in Tilburg, vanmorgen vroeg gewoon op de motor weer terug naar Enschede. Niks dat je beter wakker maakt dan de wind vol in je bakkes
Insomnium en Epica is wat anders dan Gojira, Anthrax en Behemoth hea[/slowchat]
Veel plezier iig aan degenen die afreizen, het is dan aan mij niet besteed helaas.![]()
Jajaja, ik ben een suffe oude tak, ik weet het. Weet je wat, ik ga mee al Deka ook gaat.quote:
Kijk, mensen met muzieksmaak. Gojiraquote:
Tonight I think I'll walk alone
Mooi. Want Deka gaat ook gewoon.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben een suffe oude tak, ik weet het. Weet je wat, ik ga mee al Deka ook gaat.
Ik ben inmiddels weer druk aan het sleutelen trouwens
Ja godver, laat je me nu in de steek?quote:
Zal nog even moeten wachten totdat ik El Bandito 2.0 aan het werk ziequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja godver, laat je me nu in de steek?![]()
![]()
Behemothquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Dekatria het volgende:
Veel plezier iig aan degenen die afreizen, het is dan aan mij niet besteed helaas.![]()
Maar, volgende keer weer richting het zuiden toch? Dan komen we dat rare volk ook weer wat tegemoet
Hele korte slowchat nog :$ : Na Carcass en Amon Amarth nog anderhalf uur rijden ging ook prima, dan moeten Anthrax en Behemoth ook wel te doen zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Dekatria het volgende:
Veel plezier iig aan degenen die afreizen, het is dan aan mij niet besteed helaas.
Zat vandaag overigens vanaf de A18 tot Groenlo achter een BMW die bij iedere spurt gas een wolk roet achter liet. Vizier is een tintje donkerder en m'n gezicht ook
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |