Dan sleep je hem toch gewoon?quote:
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Oh da's wel te overzien ja![]()
Als ik die dag kan ben ik erbijkunnen we mooi samen oprijden, mjan en muahaha?
ik heb me aangemeld, maar er kan bij mij nog van alles veranderen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
aanmelden kan hier:
http://www.meeting-manager.nl/1446
Laat mij even weten of het werkt.
Je weet maar nooit in Frieslandquote:Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Vinniiee het volgende:
BL, wilde je niet weer over een stuk grind?
Ik heb ooit wel eens een hoop vliegjes gehaptquote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in Friesland
quote:
Normaal gesproken is het rond 10 verzamelen, 11 uur weg of zoiets. Ik zou het niet heel veel later maken aangezien het een erg lange rit is ook.quote:Op zondag 27 april 2014 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]![]()
Wat betreft tijdstip, er zijn mensen die van verder weg moeten komen heb ik begrepen.
Zelf ben ik ook geen ochtendmens.
Wat komt jullie het beste uit kwa tijd?
50 tot 75 kmquote:Op zondag 27 april 2014 15:30 schreef ManageTheAnger het volgende:
Na hoeveel km hebben jullie gemiddeld een stop?
Dit zodat ik goede plekken kan zoeken om even te koffie te drinken/te eten.
Zoiets ja. Ik zou zoiets doen als bij 75km wat drinken, bij 150 wat eten en eindigen bij de Mac voor wie nog honger heeft of lang naar huis moet rijden.quote:
Agreed.quote:Op maandag 28 april 2014 12:58 schreef BlackLining het volgende:
Het lijkt 1 juni te gaan worden?
[..]
Zoiets ja. Ik zou zoiets doen als bij 75km wat drinken, bij 150 wat eten en eindigen bij de Mac voor wie nog honger heeft of lang naar huis moet rijden.
Gewoon doen. Uitbrakken kan later ook nog...quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef mjan het volgende:
Uitbrakken van Fortarock op 1 juni, ik ga dan echt niet naar Friesland tuffen.
Niet janken maar rijden.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef mjan het volgende:
Fortarock, daar ga ik ook naartoequote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef mjan het volgende:
Maar jij komt wel gewoon.quote:
Je ligt voornamelijk voor pampus?quote:Op donderdag 1 mei 2014 12:37 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit tijdens een metalconcert gezien
Niet zo miepenquote:Op woensdag 30 april 2014 22:27 schreef mjan het volgende:
Jajaja, ik ben een suffe oude tak, ik weet het. Weet je wat, ik ga mee al Deka ook gaat.quote:
Kijk, mensen met muzieksmaak. Gojiraquote:
Mooi. Want Deka gaat ook gewoon.quote:Op donderdag 1 mei 2014 20:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Jajaja, ik ben een suffe oude tak, ik weet het. Weet je wat, ik ga mee al Deka ook gaat.
Ja godver, laat je me nu in de steek?quote:
Zal nog even moeten wachten totdat ik El Bandito 2.0 aan het werk ziequote:Op donderdag 1 mei 2014 20:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja godver, laat je me nu in de steek?
Behemothquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Dekatria het volgende:
Insomnium en Epica is wat anders dan Gojira, Anthrax en Behemoth hea[/slowchat]
Veel plezier iig aan degenen die afreizen, het is dan aan mij niet besteed helaas.
Hele korte slowchat nog :$ : Na Carcass en Amon Amarth nog anderhalf uur rijden ging ook prima, dan moeten Anthrax en Behemoth ook wel te doen zijn.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:57 schreef Dekatria het volgende:
Insomnium en Epica is wat anders dan Gojira, Anthrax en Behemoth hea[/slowchat]
Veel plezier iig aan degenen die afreizen, het is dan aan mij niet besteed helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |