High waist extra coveragequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef Robophatt het volgende:
[..]
http://www.victoriassecret.com/swimwear/bottoms-style-guide
Hahahahquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb elk voorjaar min of meer hetzelfde met badslippers, maar ja je wil toch een beetje leuk voor de dag komen he. Kan nooit iets vinden waarin mijn voeten het beste uitkomen. Zijn altijd gemaakt voor mensen met jubeltenen ofzo. En dan altijd flapjes of friemeltjes erop, en je kan echt nérgens wat anders krijgen dan de mode van dat moment. Smh.
Ja rouches jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Flapjes? Als in rouches? In dat geval wel ja, dat is leuk.
Ik ben niet gemaakt voor pastelkleurenStaan me gewoon echt helemaal niet.
Ja lelijkquote:
Nah staan me echt niet goed. Kleurt niet mooi bij m'n huid, zeker 's zomers niet. Liever wat feller - geen neon ofzo - maar meer in de richting van koraal / rood / warme tinten of diepe kleuren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahahah
[..]
Ja rouches jaFlapjes
Maar rouches vind ik dus idd ook wel leuk.
Ah pastelkleuren kan ik geloof ik wel hebben. En ik denk jij ook wel!
Ik houd meer van pastelkleuren dan van felgekleurde shit.
Jaaa mooi! Alleen ik zou zo'n bikinitop niet willen omdat er dan zo'n groot deel van je tieten wit blijftquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:08 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja lelijk
BrazillianMoet alleen weer niet al te klein worden.
[..]
Nah staan me echt niet goed. Kleurt niet mooi bij m'n huid, zeker 's zomers niet. Liever wat feller - geen neon ofzo - maar meer in de richting van koraal / rood / warme tinten of diepe kleuren.
http://www.otto.nl/produc(...)010853768&fromPl=yes deze heb ik dus en die zit echt perfect.
Ja ik zonnebank altijd gewoon naakt. Lekker slecht, maar ik haat het echt om witte tieten en billen te hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaa mooi! Alleen ik zou zo'n bikinitop niet willen omdat er dan zo'n groot deel van je tieten wit blijft
Ik wil altijd zo min mogelijk stof zodat het grootste deel van m'n lijf gewoon bruin wordt
Gewoon topless tochquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jaaa mooi! Alleen ik zou zo'n bikinitop niet willen omdat er dan zo'n groot deel van je tieten wit blijft
Ik wil altijd zo min mogelijk stof zodat het grootste deel van m'n lijf gewoon bruin wordt
Naakt zonnebanken is slecht?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik zonnebank altijd gewoon naakt. Lekker slecht, maar ik haat het echt om witte tieten en billen te hebbenDus als ik dan afwissel met bikinitopjes dan is de schade nog redelijk minimaal.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Bijna hardop hier. Modus zegt smh
.
ja je moet jas dragenquote:
Zou ik sws doen als m'n borsten een keer zo groot waren als nu.quote:
Deze begrijp ik nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zou ik sws doen als m'n borsten een keer zo groot waren als nu.
Wil je ons wat vertellen, Veer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je tieten groter zijn, lijk je tenminste niet zo plat als je op je rug ligt te bakken in de zon.quote:
Lekker eieren bakken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je tieten groter zijn, lijk je tenminste niet zo plat als je op je rug ligt te bakken in de zon.
Doh maar waarom zijn je tietjes nu groot dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Als je tieten groter zijn, lijk je tenminste niet zo plat als je op je rug ligt te bakken in de zon.
Dat zijn ze dus niet, en daarom zeg ik dus dat ik topless zou zonnen ALS ze groter waren *zucht*quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doh maar waarom zijn je tietjes nu groot dan?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat zijn ze dus niet, en daarom zeg ik dus dat ik topless zou zonnen ALS ze groter waren *zucht*
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:38 schreef VeerEli het volgende:
[..]
je hebt een vriend, so why botherquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef VeerEli het volgende:
WAT ZE DUS NIET ZIJN![]()
VERDOMME *CRIES* *CUTS*
dm haar je nummerquote:
Grote borsten worden vaak juist lelijk als de draagster op d'r rug ligt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef VeerEli het volgende:
Je bent echt de broer van f1573?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:34 schreef Yiha het volgende:
[..]
Komen toch alleen maar problemen van, Danny heeft hem uitgezet.
Geeft niks, je ligt toch onder mijn kaliber.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
Haha veer is klein geschapen. Zou jou nooit doen![]()
Pfffff.. DAN ZE NU ZIJN DAN GEEEEZ HEY ZEURPIETquote:
En kleine borsten verdwijnen als je op je rug ligtquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grote borsten worden vaak juist lelijk als de draagster op d'r rug ligt.
Zo groot dan ze nu zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geeft niks, je ligt toch onder mijn kaliber.
[..]
Pfffff.. DAN ZE NU ZIJN DAN GEEEEZ HEY ZEURPIET
[..]
En kleine borsten verdwijnen als je op je rug ligt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb jij psychische problemen? Srsquote:
iedereen op FOK! toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:53 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
heb jij psychische problemen? Srs
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef Modus het volgende:
[..]
Zo groot dan ze nu zijn?Modus pls. ''Een keer zo groot'' staat er toch zuchtttttttttttttttSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Oh bedoel je dat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Modus pls. ''Een keer zo groot'' staat er toch zuchttttttttttttttt
NEEquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Oh bedoel je dat..
Normale mensen zeggen dan 'Een keer groter dan nu...'..
Of eik gewoon 'Twee keer groter dan nu...'..
''Maawr dit is tog geen haarrtkoor powrnow ofsow''quote:
mooi momentje verknald voor die olifantenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
''Maawr dit is tog geen haarrtkoor powrnow ofsow''Godsklere wat een domme kk wijven
En die LEUTER holy shitballs
ben srsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |