quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lage broekjes staan mij ook vele malen beter en het liefst wat dieper uitgesneden
Keertje naar tikibad?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:10 schreef VeerEli het volgende:
Of dan neem je een duik en vind je je bikinitopje terug onder je kin
Ja zou niet voor het eerst zijn dat je zo'n topje half kwijtraaktquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook wel last van, maar ik bedoelde ook meer qua wat me staat hoor
Die zooi blijft ook voor geen meter zitten nee, als ik zwem ofzo gaat dat alle kanten opSlappe shit. Steun heb ik dan weer minder nodig met mijn kleingewicht boobs
En jups, of juist andersom. Top tof; broekje huge. Het is verdomme ook nooit goedHeb vorig jaar ook een faal bikini gekocht, snap niet wat me bezielde toen. Dus zal toch echt ff flink op jacht moeten voordat het bikini weer wordt.
Dit gaat toch gewoon te ver manquote:
quote:
Hahahahaha precies dat, sheeeetquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja zou niet voor het eerst zijn dat je zo'n topje half kwijtraaktsnap niet waarom ze daar nog niets op gevonden hebben.
Ook zoiets, ik ga standaard te laat op jachtOfja, meestal eerst al een keer veel te vroeg als er nog niks ligt en je nog niet in de stemming bent en dan wordt het ineens mooi weer en zijn alle fatsoenlijke bikini's gelijk op
snap ook niet waarom zij denkt dat dit kanquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dit gaat toch gewoon te ver manIk snap dat jullie mannen hier op kunnen geilen enzo maar damn woman, why.
Zal wel weer ene of andere lelijke trend gaande zijn ook, is elk jaar hetzelfde. Alle bikini's fucking lelijk omdat iemand heeft besloten dat dat een goed idee wasquote:
Klopt ja hahahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Zal wel weer ene of andere lelijke trend gaande zijn ook, is elk jaar hetzelfde. Alle bikini's fucking lelijk omdat iemand heeft besloten dat dat een goed idee was
Ja en fringebikini'squote:Op dinsdag 22 april 2014 12:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt ja hahaha
Ik vind vooral die panterprint en tijgerprint en slangenprint bikini's niet meer om áán te zien gewoon
niemand dwingt je om met de mode mee te gaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en fringebikini's![]()
![]()
Of die bandeau overkill die je de afgelopen jaren had, gewoon bijna geen normaal topje te krijgen.
Gewoon mooie felle kleuren ofzo, bloemen kan ik ook nog wel aan.
Nogal lastig he als er vrijwel niks anders in de winkels hangtquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niemand dwingt je om met de mode mee te gaan
geen idee, ik kijk meestal niet naar het bikinirek in de winkelquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nogal lastig he als er vrijwel niks anders in de winkels hangt
Gare kut hunkemoller met hun vulling in iedere bikini trouwensbegin boos te worden nu.
calm your titsquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nogal lastig he als er vrijwel niks anders in de winkels hangt
Gare kut hunkemoller met hun vulling in iedere bikini trouwensbegin boos te worden nu.
Oh ja fringequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en fringebikini's![]()
![]()
Of die bandeau overkill die je de afgelopen jaren had, gewoon bijna geen normaal topje te krijgen.
Gewoon mooie felle kleuren ofzo, bloemen kan ik ook nog wel aan.
wat hebben mannen het toch makkelijk somsquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja fringeHoewel ik bikini's met flapjes dan wel weer leuk kan vinden.
Ja felle kleuren ligt eraan. IK had dus vorig jaar fel roze gekocht, keek er nu naar van ''wtf bezielde mij''Echt lelijk.
Maar ik houd wel echt van die kleuren van dit jaar; pastelkleuren, turquoise of zacht groen of babyblauw etc.
En ik houd ook wel van wat gemengd ofzo. Naja. We gaan wel zien waar we mee thuis komen dit jaar
Ik heb elk voorjaar min of meer hetzelfde met badslippers, maar ja je wil toch een beetje leuk voor de dag komen he. Kan nooit iets vinden waarin mijn voeten het beste uitkomen. Zijn altijd gemaakt voor mensen met jubeltenen ofzoquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat hebben mannen het toch makkelijk soms
okquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef Yiha het volgende:
Ik ga een éénmanspartij oprichten: CAP
Christelijke Anarchistische Partij
Flapjes? Als in rouches? In dat geval wel ja, dat is leuk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh ja fringeHoewel ik bikini's met flapjes dan wel weer leuk kan vinden.
Ja felle kleuren ligt eraan. IK had dus vorig jaar fel roze gekocht, keek er nu naar van ''wtf bezielde mij''Echt lelijk.
Maar ik houd wel echt van die kleuren van dit jaar; pastelkleuren, turquoise of zacht groen of babyblauw etc.
En ik houd ook wel van wat gemengd ofzo. Naja. We gaan wel zien waar we mee thuis komen dit jaar
http://www.victoriassecret.com/swimwear/bottoms-style-guidequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef Mortaxx het volgende:
Maar diepuitgesneden broekjes, kontflapjes
Kunnen jullie dit visueel ondersteunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |