Ja, ik weet het nu wel. Ajax moet goed foebelle, ongeslagen kampioen worden en minstens de halve finale Champions League halen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je meerdere malen vernederd wordt en je nog content kunt zijn met een eredivisietiteltje terwijl de ambitie ligt bij goed voetbal en europees wat gaan voorstellen, dan kun je beter zelf een andere hobby ofwel club gaan zoeken.
FC Utrecht past meer bij jouw profielschets. Kan je lekker feestvieren als je Play-offs haalt.
1994 belde, ze wilden hun wereldbeeld terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Als je meerdere malen vernederd wordt en je nog content kunt zijn met een eredivisietiteltje terwijl de ambitie ligt bij goed voetbal en europees wat gaan voorstellen, dan kun je beter zelf een andere hobby ofwel club gaan zoeken.
FC Utrecht past meer bij jouw profielschets. Kan je lekker feestvieren als je Play-offs haalt.
Wat Cruijff zegt, we staan nu op zo'n 60%, beetje geduld dus.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hele leuke en overtrokken reactie. Liever goed voetbal en 2e dan een veredelde prijsvechter die met hangen en wurgen en oogtyfusverwekkend voetbal een titeltje binnenharkt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, ik weet het nu wel. Ajax moet goed foebelle, ongeslagen kampioen worden en minstens de halve finale Champions League halen.
Het is 2014 vriend, geen 1995.
Met huldiging, of zonder?quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hele leuke en overtrokken reactie. Liever goed voetbal en 2e dan een veredelde prijsvechter die met hangen en wurgen en oogtyfusverwekkend voetbal een titeltje binnenharkt.
Zoals Cruijff al aangaf zit Ajax pas op 60% van wat ze willen bereiken. Als je op 60% dus al 4 titels op rij binnenharkt met een zeer matige selectie zonder sterkhouders en je hebt af en toe een kutwedstrijd ertussen ben ik wel benieuwd naar wat we bij 70, 80 en 90%, om nog maar niet te spreken over 100%, gaan zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hele leuke en overtrokken reactie. Liever goed voetbal en 2e dan een veredelde prijsvechter die met hangen en wurgen en oogtyfusverwekkend voetbal een titeltje binnenharkt.
De enige reden waarom ik ooit nog eens een huldiging gedoog is als er een CL of EL titel wordt bijgeschreven. Die feestjes om een ED- kampioenschap zijn gewoon droogneukerij.quote:
Sterkhouders wat een Vlaams kut woord, sleutelspelers is het in het Nederlands, die ontbreken alleen dit seizoen, verder wel met je eens, we moeten ze gewoon de tijd geven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals Cruijff al aangaf zit Ajax pas op 60% van wat ze willen bereiken. Als je op 60% dus al 4 titels op rij binnenharkt met een zeer matige selectie zonder sterkhouders en je hebt af en toe een kutwedstrijd ertussen ben ik wel benieuwd naar wat we bij 70, 80 en 90%, om nog maar niet te spreken over 100%, gaan zien.
Ohja op 60%. We zaten eerst toch op 80%? terugvalletjequote:Op dinsdag 22 april 2014 10:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zoals Cruijff al aangaf zit Ajax pas op 60% van wat ze willen bereiken. Als je op 60% dus al 4 titels op rij binnenharkt met een zeer matige selectie zonder sterkhouders en je hebt af en toe een kutwedstrijd ertussen ben ik wel benieuwd naar wat we bij 70, 80 en 90%, om nog maar niet te spreken over 100%, gaan zien.
Fijn dat jij het dan gedoogt. Ik heb er ook weer wat WC-papier bij.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De enige reden waarom ik ooit nog eens een huldiging gedoog is als er een CL of EL titel wordt bijgeschreven. Die feestjes om een ED- kampioenschap zijn gewoon droogneukerij.
Gast, ik heb nog een hele rol van jouw posthistory liggen. Kunnen we de komende decennia wel mee vooruit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fijn dat jij het dan gedoogt. Ik heb er ook weer wat WC-papier bij.
Oké man. Ga nu maar weer snel huilen over hoe goed Ajax moet spelen. Trek ik volgende week gewoon een biertje ter ere van titel 33 open.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:21 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Gast, ik heb nog een hele rol van jouw posthistory liggen. Kunnen we de komende decennia wel mee vooruit.
Mwah, zover wil ik ook weer niet gaan, zeker niet als het doel wel overduidelijk mooi voetbal EN prijzen is. Het is niet dat Ajax nu een speelstijl hanteert die oerverdedigend is, het is alleen op dit moment pijnlijk duidelijk dat het materiaal niet goed genoeg is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja een kinderhand is snel gevuld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oké man. Ga nu meer weer snel huilen over hoe goed Ajax moet spelen. Trek ik volgende week gewoon een biertje ter ere van titel 33 open.
Nú moppert iedereen, maar over een jaar lult ook niemand daar weer over. Zie het WK2010, de eerste wedstrijden van Nederland waren toen ook eerder hangen en wurgen dan prachtig totaalvoetbal. Maar ja, we hebben het nu alleen nog over het geweldige WK waar we de finale haalden en nipt verloren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
Winnen is natuurlijk altijd prio 1, en de manier waarop is altijd ondergeschikt, hoe graag ik ook gewoon goed voetbal zie, ik zie liever prijzen.
Die 'prachtige finale' is volgens mij alweer teniet gedaan door het dramatische EK.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nú moppert iedereen, maar over een jaar lult ook niemand daar weer over. Zie het WK2010, de eerste wedstrijden van Nederland waren toen ook eerder hangen en wurgen dan prachtig totaalvoetbal. Maar ja, we hebben het nu alleen nog over het geweldige WK waar we de finale haalden en nipt verloren.
Zeven jaar zonder titel, ik ben het nog niet vergeten. Vier keer op rij nu. Ik hoop oprecht dat je er ergens van kan genieten, er komt ooit weer een tijd dat het anders is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Achja een kinderhand is snel gevuld.
Woorden van een rasPSV'er. Cruijff''s filosofie is liever 1-0 verliezen door een counter dan onterecht 1-0 winnen. En daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, zover wil ik ook weer niet gaan, zeker niet als het doel wel overduidelijk mooi voetbal EN prijzen is. Het is niet dat Ajax nu een speelstijl hanteert die oerverdedigend is, het is alleen op dit moment pijnlijk duidelijk dat het materiaal niet goed genoeg is.
Winnen is natuurlijk altijd prio 1, en de manier waarop is altijd ondergeschikt, hoe graag ik ook gewoon goed voetbal zie, ik zie liever prijzen.
Daarom, je hebt straks als het goed is sowieso een record met 4 keer op rij. En idd, het was soms niet om aan te gluren, maar ja, winnen is winnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nú moppert iedereen, maar over een jaar lult ook niemand daar weer over. Zie het WK2010, de eerste wedstrijden van Nederland waren toen ook eerder hangen en wurgen dan prachtig totaalvoetbal. Maar ja, we hebben het nu alleen nog over het geweldige WK waar we de finale haalden en nipt verloren.
Het is natuurlijk wel raar dat je als extreem goedbetaalde voetbalprof in een bekerfinale het niet op kunt brengen om meer dan 50% te geven. Dat PEC met het mes tussen de tanden klaarstaat, weet je vantevoren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Niet overdrijven nu, de meeste ploegen hebben de kwaliteit en de fitheid niet hiervoor. Zwolle was gewoon al weken met niets anders bezig, die zijn door alles en iedeeen zo enorm opgefokt geraakt en gemotiveerd, die gaven echt alles.
Maar alles ging ook wel goed natuurlijk voor ze.
Heeft ook met het scoreverloop te maken, ik praat het verder niet goed hoor, blijft een afgang.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel raar dat je als extreem goedbetaalde voetbalprof in een bekerfinale het niet op kunt brengen om meer dan 50% te geven. Dat PEC met het mes tussen de tanden klaarstaat, weet je vantevoren.
Dat vond ik nog wel het meest ontluisterende van het verhaal.
Ja, nog ff, ga jij mij even vertellen hoe ik een Ajacied moet zijn, ventjequote:Op dinsdag 22 april 2014 10:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Woorden van een rasPSV'er. Cruijff''s filosofie is liever 1-0 verliezen door een counter dan onterecht 1-0 winnen. En daar ben ik het helemaal mee eens.
Ik weet. Het feit dat het Frank's vierde titel op rij is stemt me positief. Maar ik kan onmogelijk blij zijn met deze titel op zich.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zeven jaar zonder titel, ik ben het nog niet vergeten. Vier keer op rij nu. Ik hoop oprecht dat je er ergens van kan genieten, er komt ooit weer een tijd dat het anders is.
Je huilt wat teveel manquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Woorden van een rasPSV'er. Cruijff''s filosofie is liever 1-0 verliezen door een counter dan onterecht 1-0 winnen. En daar ben ik het helemaal mee eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |