Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Syntix het volgende:
Wel jammer dat de nieuwssites de statements van vak410 en F-side niet willen overnemen, maar wel vanuit de andere hoek ALLES belichten. Hoezo objectieve berichtgeving
Maar dat geldt voor al dat vuurwerk ook. Of het lag al in het stadion, of ze zijn een meester in verstoppen, of de stewards hebben hopeloos gefaald. Ik neig naar het laatste, ik had een heel wapenarsenaal mee kunnen nemen als ik het maar niet bij mijn flesje water (INLEVEREN!) in de tas had gestopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geen kleine stokkies die je zo ff meesmokkelt
In hoeverre zijn die statements geloofwaardig dan? Het enige wat ze afkeuren is het feit dat het richting eigen spelers ging. Verder niets. Weinig noemenswaardigs toch?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Syntix het volgende:
Wel jammer dat de nieuwssites de statements van vak410 en F-side niet willen overnemen, maar wel vanuit de andere hoek ALLES belichten. Hoezo objectieve berichtgeving
Welk statement?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Syntix het volgende:
Zo hehe, iemand die het ook begrijptquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.
Zijn dat niet de stokken voor de vlaggen (bandieries)?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
Ook geen kleine stokkies die je zo ff meesmokkelt
/care. De nieuwssites berichten nu ook alles, dus dan kunnen deze statements er ook gewoon bij. Eenzijdige berichtgeving is het op dit moment.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
In hoeverre zijn die statements geloofwaardig dan? Het enige wat ze afkeuren is het feit dat het richting eigen spelers ging. Verder niets. Weinig noemenswaardigs toch?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Uberhaupt vaag dat er inmiddels al 8 pagina's hierover zijn getypt op teletekst 101. Syrië en Oekraïne krijgen minder aandacht, maar dat mag je geloof ik niet zeggen want dat betekent blijkbaar dat je het goedpraat.
Alsof bij dit soort incidenten uberhaupt interesse is vanuit de media naar een statement van supportersgroeperingen. Ja misschien een supportersvereniging. Niet zo naief he. Het gaat toch alleen maar om scoren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:22 schreef Syntix het volgende:
[..]
/care. De nieuwssites berichten nu ook alles, dus dan kunnen deze statements er ook gewoon bij. Eenzijdige berichtgeving is het op dit moment.
Het punt is dat je elk argument doodslaat met 'er is wel erger'. Als je zo schijnheilig Oekraïne wil steunen moet je het überhaupt met geen woord over voetbal hebben. Doneer de prijs van je ticket aan een vluchteling in Syrië als dat je zo aan het hart gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Vergeet de kinderen in Afrika niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
maar Caland, jij bent het ook wel eens toch dat zulke gevallen gelijk worden aangegrepen om makkelijk te scoren in de media? Het is wachten tot er weer iemand in de politiek begint over een strengere voetbalwet of wat dan ook.quote:
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het punt is dat je elk argument doodslaat met 'er is wel erger'. Als je zo schijheilig Oekraïne wil steunen moet je het überhaupt met geen woord over voetbal hebben. Doneer de prijs van je ticket aan een vluchteling in Syrië als dat je zo aan het hart gaat.
Strengere voetbalwet ben ik voor, maar dat komt er toch niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
maar Caland, jij bent het ook wel eens toch dat zulke gevallen gelijk worden aangegrepen om makkelijk te scoren in de media? Het is wachten tot er weer iemand in de politiek begint over een strengere voetbalwet of wat dan ook.
Ik ben het wel met je eens dat de aandacht overdreven is. Ook sneu voor PEC dat het steeds genoemd moet worden. Maar zeg dat dan, in plaats van altijd maar een willekeurige oorlog er bij te halen als je ergens niet meer over wil praten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.
PVV stemmers knikten instemmend bij het lezen van dat statement. Het groepje dat geen analfabeet is dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
En bankdirecteuren die je rekening leegroven
Ja nou en, ik kan me daar allang niet maar aan ergeren. Toen sven Kramer problemen had was dat ook hét nieuws in Nederland terwijl er ergens in de wereld wel een oorlog was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het beheerst nu al twee dagen het nieuws, de journaals openen ermee. In Zuid-Europa gebeurt dit iedere wedstrijd en hier doet men alsof het fucking 9/11 was.
Ik weet dat de UEFA boetes ( daar staat ajax er ook goed opquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
60 ruggen verhalen op die 20 jochies die het vuurwerk gooide svp
Kunnen ze iig komende jaren geen kaarten meer veroorloven
Komt voornamelijk door het goed praten denk ik. Als zij hadden aangegeven dat het een actie was waar niet goed over nagedacht was. dat zij schuld op zich nemen en aanbieden de geleden schade te vergoeden, wedden dat je dan wel in de media staat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:23 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Alsof bij dit soort incidenten uberhaupt interesse is vanuit de media naar een statement van supportersgroeperingen. Ja misschien een supportersvereniging. Niet zo naief he. Het gaat toch alleen maar om scoren.
gelukkig maar, strenge voetbalwet klinkt leuk, maar klopt van geen kant.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Strengere voetbalwet ben ik voor, maar dat komt er toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |