Hebben ze nog wat te juichen dit jaar.quote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar was het serieus dat er op de terugweg van Rotterdam richting Zwolle bij elk viaduct Feyenoordsupporters stonden te feesten en de Zwollebus aan het toe juichen waren?
Uh ja.quote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar was het serieus dat er op de terugweg van Rotterdam richting Zwolle bij elk viaduct Feyenoordsupporters stonden te feesten en de Zwollebus aan het toe juichen waren?
Høken en bier in de lucht gooien.quote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Awake festival is ook techno he. Ik ga dit jaar naar de zwarte cross
Ja weet ik man, maar maatjes wouden niet mee. Zwarte Croos, teringmongoolquote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het zit wel extreem diep daar. Ongelofelijk diep.quote:Op maandag 21 april 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hebben ze nog wat te juichen dit jaar.
Ja ach het is weer eens wat anders. Verder alleen maar de gebruike feesten zoals dance valley en shit. Maar je vrienden zijn echt goed dom als ze niet willenquote:Op maandag 21 april 2014 23:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ja weet ik man, maar maatjes wouden niet mee. Zwarte Croos, teringmongoolJij gaat daar sowieso veel gezeik krijgen, boeren zijn echt te kut voor woorden.
Andersom zou dit niet gebeuren (hoop ik).quote:Op maandag 21 april 2014 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zit wel extreem diep daar. Ongelofelijk diep.
Niks te zien verder.quote:
Jij hebt de 410 kinders erg hoog zitten.quote:Op maandag 21 april 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Andersom zou dit niet gebeuren (hoop ik).
Dat zit niet in de aard van de Amsterdammer denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Andersom zou dit niet gebeuren (hoop ik).
Niet echt of echt niet. Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij hebt de 410 kinders erg hoog zitten.
Kans is nog best wel groot dat ik gewoon ga, aan kaarten komen zal nog wel lukken.quote:Op maandag 21 april 2014 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ach het is weer eens wat anders. Verder alleen maar de gebruike feesten zoals dance valley en shit. Maar je vrienden zijn echt goed dom als ze niet willen
Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef Doublepain het volgende:
Trusten.quote:Op maandag 21 april 2014 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik ga pitten. Morgen vroeg weer op. Bye bye.
Later neger en succes met je kanjer tuin.quote:Op maandag 21 april 2014 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
Trusten.quote:Op maandag 21 april 2014 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
ok sorryquote:Op maandag 21 april 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Oké leuk.
[..]
Je kunt het ook te ver pushen
Voor het slapen gaan:quote:Op maandag 21 april 2014 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zit niet in de aard van de Amsterdammer denk ik.
Van Ajacieden zie ik nooit zulke diepgewortelde haat.
Mocht je heen gaan, veel sterkte met de diepe vernedering die je zondag moet ondergaan in het PEC Zwolle-stadion.quote:Op maandag 21 april 2014 23:44 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Ajacieden zie ik nooit zulke diepgewortelde haat.
Westergas is sowieso leipe shit ja. Dat geluid alleen al daarquote:Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kans is nog best wel groot dat ik gewoon ga, aan kaarten komen zal nog wel lukken.
Die Westergasfabriek is wel een ontzettend dope locatie voor een technofeest zeg. Beetje katsvaag rondjes lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |