Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Die mocht ik helaas niet meenemenquote:Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef CaptainCab het volgende:
Nou Marcel, tijd om een foto van je penis op Fok! te plaatsen
Ik snap niet dat hij zo denigrerend doet inderdaad. Heel apart.quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Die ranzige kansloze vetklep begint al weer denigrerend te doen naar de dames.
En zich maar afvragen waarom-ie nog maagd isquote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Die ranzige kansloze vetklep begint al weer denigrerend te doen naar de dames.
Zou wat zijn als hij spontaan een drol toevoegt aan zijn natuurlijke stillevenquote:
KPD is verderopquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik heb wel iets anders, zal de foto even uploaden.
Daarom zijn alle deelnemers afgehaakt op deze twee na.quote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Travel. het volgende:
Je zou maar rustig aan die cursus mee doen en dan is opeens dit programma er.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij spontaan een drol toevoegt aan zijn natuurlijke stilleven
'kijk eens aan!'
Gewoon even de grond inboren, dat heeft die man echt nodig.quote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat Marc niet in dit topic zit. Die wil ik wel helemaal de huid vol schelden.
En dit is nog wel zijn nieuwe huisquote:
Daar gaat hij nu net wonenquote:
Ja iddquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Da hopman het volgende:
Marc doet me een beetje aan Storm van Jiskefet denken
En toch begrijp ik niet dat dit soort mannen single zijn, je hebt super veel soortgelijke vrouwen.quote:
Hahahahaquote:
quote:
Kijk eens aan!quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef De-Dwerg het volgende:
[ afbeelding ] muntje met een graal er op, zowel Karin als ik hebben er een
Dat is leukquote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef De-Dwerg het volgende:
Of om lekker mee te solderenquote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik heb zin om hem iets aan te doen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef erik013 het volgende:
Wat is die Marc een nare tiefusvent zeglijkt wel of ie steeds erger wordt.
Rookvrouw van Lingo?quote:
Nee joh.quote:
Nou.quote:
Smooth moves jaquote:
Oke top.quote:Op maandag 21 april 2014 22:07 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Ja, dat was voor die gare uitspraak. Ik neem het terug.
Als ik al een pakje boter zie.quote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef CaptainCab het volgende:
Is dit waar, Marcel? Heb jij ook veel last van spontane erecties?
quote:
Preciesquote:Op maandag 21 april 2014 22:08 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als hij dat gewoon voor zich laat is hij echt niet zo kansloos.
Dat zit je ook.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef CaptainCab het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik al 5 minuten naar herhaling van voorgaande afleveringen zit te kijken
Met pony's aan het spelen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Waar is die ene krullenbol gebleven ?? Die op zowel vrouwen als mannen valt ? Weet ff zijn naam niet meer
Dat Jezus meisje zie ik ook alleen maar in de voorstukjes.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Waar is die ene krullenbol gebleven ?? Die op zowel vrouwen als mannen valt ? Weet ff zijn naam niet meer
Guynio. En ja, vraag ik me ook afquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Guynio?quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Guynio dacht ikquote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef DjinN het volgende:
Blijft kut bij die Ewout shows ja..40 minuten per week, waarvan 20 minuten herhalingen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:09 schreef CaptainCab het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik al 5 minuten naar herhaling van voorgaande afleveringen zit te kijken
Ja iddquote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat Jezus meisje zie ik ook alleen maar in de voorstukjes.
Daar zitten idd dezelfde types bij.quote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Hoeveel zou die workshop kosten? Gaan ze zo biodansen (ik vertrek)
quote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
Alex is zo iemand die bij zijn ontmaagding meteen een seksschommel wil gebruiken en in iemand's gezicht wil klaarkomen. Totaal wereldvreemd komt hij over.
quote:
Ja die!quote:
Meer eentje die mijn vriendin met pepperspray zou bewerkenquote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Zo eentje die je bij je vriendin weg moet slaan
Marcquote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef Cynix ® het volgende:
Welke kneus gaat nou naar zo'n zweefcoach?
Oh ja.quote:
En Macy zien we ook niet meerquote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat Jezus meisje zie ik ook alleen maar in de voorstukjes.
Ja, dat had ik dus al lang gedaan. Probleem opgelost voor 50 euro.quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Fierce. het volgende:
Waarom gaat hij niet naar een prostituee ofzo.
Kijk eens aan!quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef CaptainCab het volgende:
Marc's wens in de liefde?
Beetje zuipen, beetje neuken
Daar wordt ie geweigerd.quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Fierce. het volgende:
Waarom gaat hij niet naar een prostituee ofzo.
Ow god ja, het doet er inderdaad wel aan denkenquote:
Veel verder dan dat zal hij ook niet komen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ah, groepsknuffel met 3 vrouwen. Marc heeft een nat broekje.
Natte asperge.quote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef eriksd het volgende:
Ah, groepsknuffel met 3 vrouwen. Marc heeft een nat broekje.
Echt hoor, het wordt niks met hem anders.quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus al lang gedaan. Probleem opgelost voor 50 euro.
Hij blijft een bobblehead.quote:
quote:
Een ruikertje.quote:
Misschien huurt ie ze welquote:Op maandag 21 april 2014 22:13 schreef -0- het volgende:
Marc moet toch inmiddels failliet zijn van al die kado´s
quote:Op maandag 21 april 2014 22:12 schreef CaptainCab het volgende:
Marc's wens in de liefde?
Beetje zuipen, beetje neuken
GMTAquote:
Ze veroveren de Nederlandse tv.quote:
Ik wou net zeggenquote:Op maandag 21 april 2014 22:14 schreef Cynix ® het volgende:
In de Wiro-Wok kun je van alles, maar NIET romantisch eten.
Wel voor 2 tientjes volplempen.
Ik heb in tijden niet meer zo hard gelachen als afgelopen zaterdag toen ik dat op TV zagquote:
Ben ik met je eens, eten was heerlijkquote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen
WiroWok is echt gewoon DE vreetschuur van Eindhoven
Wel heel lekker eten daar moet ik zeggen![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, eten was heerlijk
Altijd een gemoedelijke sfeer op zo'n FOK!-meet.quote:
Die Bobbi lijkt me een SOA op pootjes.quote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze Bobbi Eden niet de opdracht geven om Marc te ontmaagden?
Joh, die komt al als ie 1 tiet van Bobbi zietquote:Op maandag 21 april 2014 22:16 schreef Szura het volgende:
Kunnen ze Bobbi Eden niet de opdracht geven om Marc te ontmaagden?
Daar rent een schimmel nog van weg volgens mij.quote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Die Bobbi lijkt me een SOA op pootjes.
Bij het horen ervan zou hij al niet meer kunnen slapenquote:Op maandag 21 april 2014 22:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
Joh, die komt al als ie 1 tiet van Bobbi ziet
Ik ook. Maar dat vind ik nou een keer niet zo erg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |