Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Die mocht ik helaas niet meenemenquote:Op maandag 21 april 2014 22:00 schreef CaptainCab het volgende:
Nou Marcel, tijd om een foto van je penis op Fok! te plaatsen
Ik snap niet dat hij zo denigrerend doet inderdaad. Heel apart.quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Die ranzige kansloze vetklep begint al weer denigrerend te doen naar de dames.
En zich maar afvragen waarom-ie nog maagd isquote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Cynix ® het volgende:
Die ranzige kansloze vetklep begint al weer denigrerend te doen naar de dames.
Zou wat zijn als hij spontaan een drol toevoegt aan zijn natuurlijke stillevenquote:
KPD is verderopquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik heb wel iets anders, zal de foto even uploaden.
Daarom zijn alle deelnemers afgehaakt op deze twee na.quote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef Travel. het volgende:
Je zou maar rustig aan die cursus mee doen en dan is opeens dit programma er.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:02 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij spontaan een drol toevoegt aan zijn natuurlijke stilleven
'kijk eens aan!'
Gewoon even de grond inboren, dat heeft die man echt nodig.quote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Toefjes het volgende:
Jammer dat Marc niet in dit topic zit. Die wil ik wel helemaal de huid vol schelden.
En dit is nog wel zijn nieuwe huisquote:
Daar gaat hij nu net wonenquote:
Ja iddquote:Op maandag 21 april 2014 22:03 schreef Da hopman het volgende:
Marc doet me een beetje aan Storm van Jiskefet denken
En toch begrijp ik niet dat dit soort mannen single zijn, je hebt super veel soortgelijke vrouwen.quote:
Hahahahaquote:
quote:
Kijk eens aan!quote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef De-Dwerg het volgende:
[ afbeelding ] muntje met een graal er op, zowel Karin als ik hebben er een
Dat is leukquote:Op maandag 21 april 2014 22:05 schreef De-Dwerg het volgende:
[ afbeelding ] muntje met een graal er op, zowel Karin als ik hebben er een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |