Vind jij.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja omdat een vleespet er ook kut uitziet!
Truste Liniaalquote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
spezz, bedankt voor de platen, ik ga m'n bed opzoeken
quote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij, nog eieren gezocht? Ouwe paashaas baas
Ja in de gebruiksaanwijzing staan wel indicaties, maar ik heb sowieso al een zeer heftige allergie tegen een bepaald medicijn waarvoor maar 1 op de 100.000 mensen overgevoelig is. Ik reageer wel vaker slecht op stoffen die m'n lichaam in komen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is er ook bekent hoe groot de kans hier op is?
Slaap lekker Liniaaltjequote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jawel, gister heb ik ff een plaatje gedraaid.Jij, nog eieren gezocht? Ouwe paashaas
Slaap lekker Wouterquote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
Netjes gedaanquote:Op maandag 21 april 2014 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Nee geen eieren gezocht. Wel MaryMouse geholpen aan een vlaggenstok houder voor haar balkon.
[ afbeelding ]
Uitkijken geblazen is dan idd een verstandig iets!quote:Op maandag 21 april 2014 22:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de gebruiksaanwijzing staan wel indicaties, maar ik heb sowieso al een zeer heftige allergie tegen een bepaald medicijn waarvoor maar 1 op de 100.000 mensen overgevoelig is. Ik reageer wel vaker slecht op stoffen die m'n lichaam in komen.
Mijn moeder vond het VRESELIJK dat ik een tattoo had genomen, maar ze schrok er ook van, omdat ze dacht dat ik daar ook weer een heftige reactie op had kunnen krijgen.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Nee geen eieren gezocht. Wel MaryMouse geholpen aan een vlaggenstok houder voor haar balkon.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2014 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Uitkijken geblazen is dan idd een verstandig iets!![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 23:04 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb vandaag voor mijn moeder een tafeltje van de Kwantum in elkaar gezet!
Kolere, de uiteinden van de pootjes die je ergens strak in moest steken, waren allemaal zo verbogen dat het allemaal onmogelijk paste. Met een waterpomptang de hele tijd alles zitten buigen tot het eindelijk wel paste, maar vervolgens kon je de koppelstukken van de pootjes weer niet monteren, omdat de bouten onder een heel verkeerde hoek bij de pootjes kwamen en ook nog eens een halve cm uit de buurt van het gaatje waar ze in moesten!
Nou ja, men zegt dat geweld niets oplost; in dit geval dus wel!
quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij er uit ziet met haar.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]Dat werkt altijd bij meubels in elkaar zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |