quote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef ToT het volgende:
Goddomme, die Lio is 4 jaar jonger dan ik, maar.....
[ afbeelding ]
Grijs!
Ach ja, en ik ben kaal!
Dan moeten ze een ander medicijn proberen....quote:Op maandag 21 april 2014 22:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs bij de laagste dosering voelde ik me echt een fucking zombie.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Zo jammer dat er geen geile Franse gozers zijn
Wel geil…quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee, jij scheert je totaal kaal.quote:Op maandag 21 april 2014 22:50 schreef ToT het volgende:
Goddomme, die Lio is 4 jaar jonger dan ik, maar.....
[ afbeelding ]
Grijs!
Ach ja, en ik ben kaal!
Ja het kutte is dat Oxazepam gewoon super werkt bij mij, maar ten eerste is het enorm verslavend en ten tweede is het fucking duur om te gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2014 22:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moeten ze een ander medicijn proberen....
Dan maar eentje zoeken die Frans kan sprekenquote:
Dat kan ik welquote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan maar eentje zoeken die Frans kan spreken
Eggs gast hoest? Leuk pasen gehad?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehhhh niet waar, maar ik kan ff niet komen op wie ik BIJNA in gedachten heb!quote:Op maandag 21 april 2014 22:52 schreef Carooltje79 het volgende:
ff doordenken dan ToTquote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhhh niet waar, maar ik kan ff niet komen op wie ik BIJNA in gedachten heb!
Is er ook bekent hoe groot de kans hier op is?quote:Op maandag 21 april 2014 22:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het kutte is dat Oxazepam gewoon super werkt bij mij, maar ten eerste is het enorm verslavend en ten tweede is het fucking duur om te gebruiken.
Wil je zoiets langdurig nemen, dan kom je op de antipsychotica terecht, en dat wil je gewoon echt niet!
Zeker als je autistische aandoeningen hebt, is de werking vaak heel anders als bij anderen, maar dan nog kunnen voor iedereen de bijwerkingen niet al te plezierig zijn, en nog erger: definitief aanhouden, zelfs al stop je met het medicijn.
quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eggs gast hoest? Leuk pasen gehad?Jawel, gister heb ik ff een plaatje gedraaid.Jij, nog eieren gezocht? Ouwe paashaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lambo of Rekt
Vind jij.quote:Op maandag 21 april 2014 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja omdat een vleespet er ook kut uitziet!
Truste Liniaalquote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
spezz, bedankt voor de platen, ik ga m'n bed opzoeken
quote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij, nog eieren gezocht? Ouwe paashaas baas
Ja in de gebruiksaanwijzing staan wel indicaties, maar ik heb sowieso al een zeer heftige allergie tegen een bepaald medicijn waarvoor maar 1 op de 100.000 mensen overgevoelig is. Ik reageer wel vaker slecht op stoffen die m'n lichaam in komen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Is er ook bekent hoe groot de kans hier op is?
Slaap lekker Liniaaltjequote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef rulerofdeath het volgende:
spezz, bedankt voor de platen, ik ga m'n bed opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |