Dat doet tenminste nog wat. Ik moest zuurstof oplossen in water. Weet je hoe snel dat gaat? Niet!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest de hele dag door een microscoop naar foraminiferen kijken
Paleontologie is niet echt mijn ding, blijkbaar.
Wel weer wat studiepunten binnen
Dat doet helemaal niets, het zijn morsdode foramskeletjes in sedimentenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat doet tenminste nog wat. Ik moest zuurstof oplossen in water. Weet je hoe snel dat gaat? Niet!
Oh, ze leefde niet meer? Dat is wat minder ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat doet helemaal niets, het zijn morsdode foramskeletjes in sedimenten
Paleontologie hequote:Op woensdag 23 april 2014 17:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, ze leefde niet meer? Dat is wat minder ja.
Overheen gelezen.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paleontologie he
Vreselijke nattevingerwerkrichting is het ook nog
Werd expliciet bijgezegd dat we die niet mochten maken. Terwijl het niets bijzonders wasquote:Op woensdag 23 april 2014 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pics? Anders kan ik niet oordelen of dat spannender is.
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij dit soort handelingen, het ontwerpen en maken van zo'n apparaat is asskicking, het bedienen wat minder. Anderzijds is het wel gaaf dat je eens zelf zoiets doet.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:40 schreef Rezania het volgende:
Lekker de hele dag zuurstof laten oplossen in water en het daarna er weer uit halen. Zo spannend dit.
[ afbeelding ]
Mobieltjes kunnen anders besmet raken roepen ze altijd bij ons.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Werd expliciet bijgezegd dat we die niet mochten maken. Terwijl het niets bijzonders was
Dat is niet bruikbaar bij deze ouderdommen, DNA is vrijwel geheel verloren gegaan en de halfwaardetijd van koolstof is te kort voor datering.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Overheen gelezen.En je kan toch een koolstofdatering doen en DNA vergelijken? Dat is alles behalve nattevingerwerk lijkt me.
Ah, ik wist niet hoe oud ze waren.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is niet bruikbaar bij deze ouderdommen, DNA is vrijwel geheel verloren gegaan en de halfwaardetijd van koolstof is te kort voor datering.
Datering en analyse van evolutionaire ontwikkeling komt dus neer op morfologische analyse bij de microfossielen. Ofwel nattevingerwerk, want niemand binnen morfologische taxonomie is het met elkaar eens over waar een bepaalde soort stopt of ophoudt.
Dan ben ik toch echt liever bezig met kwantificerende takken van wetenschap
Deze ongeveer 75 miljoen jaar.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, ik wist niet hoe oud ze waren.Maar ja, dat faalt wel een beetje als 'wetenschap' dan.
Dit ja. Het staat immers geschreven in de heilige schrift.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:53 schreef Anoonumos het volgende:
Denken dat de aarde ouder dan 6000 jaar is.
http://www.jezusleeft.nl/(...)%20Jezus%20Leeft.pdfquote:Op woensdag 23 april 2014 20:46 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dit ja. Het staat immers geschreven in de heilige schrift.
Zouden ze daar ook alcohol mee bedoelen?quote:Weet je dat miljoenen mensen depressief zijn?
Daarom roken en drugs verbieden. Coffeeshops sluiten en forse celstraffen voor drugs handelaren. Landen die drugs produceren en exporteren voor 100% boycotten.
Natuurlijk niet, de Zoon van God maakte toch ook wijn uit water, dat kan dan toch niet slecht voor je zijn?quote:Op donderdag 24 april 2014 00:33 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zouden ze daar ook alcohol mee bedoelen?
Het is in dit geval ook meer een hulpmiddel om de volumetric mass transfer coefficient uit te leggenquote:Op woensdag 23 april 2014 17:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik heb altijd een dubbel gevoel bij dit soort handelingen, het ontwerpen en maken van zo'n apparaat is asskicking, het bedienen wat minder. Anderzijds is het wel gaaf dat je eens zelf zoiets doet.
Vooral om te bepalen eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is in dit geval ook meer een hulpmiddel om de volumetric mass transfer coefficient uit te leggen
Godverdomme wat een randdebielenquote:Op donderdag 24 april 2014 00:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, de Zoon van God maakte toch ook wijn uit water, dat kan dan toch niet slecht voor je zijn?
Dat standpunt over de rijke verkeersovertreders die de isoleercel in moesten
En wat voor liefde.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:35 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Godverdomme wat een randdebielen![]()
Weet je dat het geloof in de evolutieleer, gebaseerd op overleven van de sterkste (Darwinisme) alleen maar heeft geleid tot ellende?
Daarom onderwijs gebaseerd op geloof in GOD en Zijn liefde.________!
Die trappen zijn daar ook een ramp.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat voor liefde.![]()
![]()
![]()
Tevens zijn de collegezalen in civiele techniek lelijk.
Dat gebouw is sowieso afzichtelijk lelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 11:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En wat voor liefde.![]()
![]()
![]()
Tevens zijn de collegezalen in civiele techniek lelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |