SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nieuwe polls in de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomende evenementen:
17-05 Worstelen met Emil
30 april live in de loods met de 3 J'S
Hier kun je de agenda vinden: UTO / Utopia Agenda
De nominatie- en eliminatie data van april:
MA 21-4 Exit 1 genomineerde.023.
Neuhhhhhhhhhhhhhhhhh Ruudquote:
Ze passen prima bij elkaar.quote:Op maandag 21 april 2014 19:47 schreef Baconbus het volgende:
Dennis en Billy kusten elkaar op de mond. Nasty ass shit.
quote:
Kip drumsticks erbijquote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo geplast, biertje gepakt, popcorn en wat chips. Kom maar op.
Ik geloof je pas als ik het heb gezien over 15 minquote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef Prettyhurts het volgende:
[..]
Is toch vrij duidelijk? Voegt niks toe.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo geplast, biertje gepakt, popcorn en wat chips. Kom maar op.
Opnemen danquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Stemming direct na de tv-uitzending dus.. Moet ik Storage Wars weer missen dus
en dan is het robin die gaat hahaha ik heb het gevoel dat dré gaat. Dan zal het wel Ruud zijn denk ik.quote:
Opkomen voor een ander is inderdaad not done in Utopiaquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef anjajaha het volgende:
Wat een eikel zeg die Emil....ik zorg er persoonlijk voor dat hij op de schopstoel komt als Ruud eruit gaat.... Wat daalt die bij mij zeg.
En het mooiste is hij heeft hem zelf een stem gegevenquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef anjajaha het volgende:
Wat een eikel zeg die Emil....ik zorg er persoonlijk voor dat hij op de schopstoel komt als Ruud eruit gaat.... Wat daalt die bij mij zeg.
yuuuuuuuuuuuuuuuupquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeft hij al gelijk tegen Dennis gezegd hoor....gewoon recht in zijn gezichtquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef anjajaha het volgende:
Tsja wie heeft Ruud op de stoel gezet he?quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef anjajaha het volgende:
Ja de domboquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En het mooiste is hij heeft hem zelf een stem gegeven
Toen de stream op dennis en ron ging. Alleen geen idee waar het over gingquote:
heb je niet een i pad of zo waar je op kan kijken.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als dat waar is doe ik een vreugde dansje...
[ afbeelding ]
nare eigenschap dat haantjes gedrag.....bah.quote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef anjajaha het volgende:
Maakt niet uit of hij dat rechtstreeks tegen hem gezegd heeft, maar Emiel heeft zelf een stem aan Ruud gegeven en nu mag hij er niet uit? Beetje dubbel tochquote:Op maandag 21 april 2014 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeft hij al gelijk tegen Dennis gezegd hoor....gewoon recht in zijn gezicht
Misschien hadden Gio en Emil dan zelf geen stemmen moeten geven aan Ruud.quote:
Die Emil spoort ook niet helemaal hoorquote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef Ebinas het volgende:
Je moet met een wel heel verdomd goede onderbouwing komen, wil je hem niet bij zijn enkels afbreken (emil over Dennis)
Dat zou super zijn.....quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk Andrea, maar Ruud zou TOP zijn
quote:Op maandag 21 april 2014 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als dat waar is doe ik een vreugde dansje...
[ afbeelding ]
Dan gaat het nog gezellig wworden in de tentquote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef Goldencharly het volgende:
Emil:as het Ruud is breek ik hem(Dennis)af bij zijn enkels.
Dat dusquote:Op maandag 21 april 2014 19:50 schreef Haropro het volgende:
Waarom zo sneu doen als Ruud eruit gaat, ze hebben er toch zelf voor gezorgd dat hij op de schopstoel kwam?
Emil heeft toch zelf Dennis gestemd?quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Emiel staat gewoon te dreigen dat als Dennis het lef heeft om Ruud naar huis te sturen. Joe en Gi dito.
Wat een kleuters.
Ja valt me vies tegen van hun, er zal er een weg moeten hoe je het ook went of keertquote:Op maandag 21 april 2014 19:50 schreef aarontje112 het volgende:
Ik hoop zo dat Ruud gaat, al is het alleen maar om Billy.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef Voxs het volgende:
Emil heeft weer zijn acteerstemmetje op ;-D
Dan moet ie zn handen uit zn zakken halen!"quote:Op maandag 21 april 2014 19:51 schreef Jian het volgende:
Gio; Dan pakken we hem. whoehahahahaha, broekmans,gaat hem pakken, ik kan niet meer
pss niet doorvertellen he?quote:
Wauw, mooi dezequote:
... en dan zakt zijn broek afquote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan moet ie zn handen uit zn zakken halen!"![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Kleinzoon in bed, lees zelf maar![]()
Ik zit klaar
Ik zit klaar
Ik zit klaar
Ik zit klaar
nee joh, dan staat hij twee meter achter Emil te roepen "Pak hem! Pak hem!"quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan moet ie zn handen uit zn zakken halen!"![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef Baconbus het volgende:
Ik hou van jou, muu-huu-huu, ja ik ook van jou, muu-huu-huu ..![]()
Ik zit klaar
ahhhhhhh dat arme jochquote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit klaar
quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Toeterend door de straten als Andrea vertrekt
quote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Met de vlag van Bonairequote:Op maandag 21 april 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Germ... heb je hem wijs gemaakt dattie stout was of zo?quote:Op maandag 21 april 2014 19:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zit klaar
Ik help het je hopen!quote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef lorrie03 het volgende:
nou mensen op naar een maandje geweldige streams
Grapje hoor. Opaquote:
Kun je dat ff herhalen, tis zo rumoerig dat ik je niet versta!quote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
Even een punt van orde; niet allemaal door elkaar schreeuwen en 30 x hetzelfde want dan scroll ik me weer ziek, begrepen?
Dan wordt het mijne beterquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
Even een punt van orde; niet allemaal door elkaar schreeuwen en 30 x hetzelfde want dan scroll ik me weer ziek, begrepen?
Das alleen als Ruud weg gaat en daar ben ik eerlijk gezegd niet bang voor dat dat gaat gebeuren, al hoop ik het welquote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef lorrie03 het volgende:
nou mensen op naar een maandje geweldige streams
quote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Grapje hoor. Opaheeft voorgelezen. De mannen vinden beide dat oma niet spoort
ben bang van nietquote:Op maandag 21 april 2014 19:55 schreef Flow3r het volgende:
zou het waar zijn dat we nooit meer hoeven kijken naar die slome kop?![]()
[ afbeelding ]
Ik mag opa en kleinzoon Nijn ook welquote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Grapje hoor. Opaheeft voorgelezen. De mannen vinden beide dat oma niet spoort
Lot en Robin ook en Nicoline drinkt ook van Isa en van Robin haar glas.quote:Op maandag 21 april 2014 19:55 schreef marsan het volgende:
Isa loopt vandaag echt steeds met een glas wiijn
quote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
Als ruud ga, zoen ik jequote:
Lijkt net echt zoals bij het showworstelen......daar wordt je ook bang van.....:-)quote:Op maandag 21 april 2014 19:54 schreef Voxs het volgende:
oke let goed op als Emil boos wordt. Als hij gaat briesen en met zijn ogen gaat knijpen dan acteert Emil ;-D
( ojee nu heb ik het verklapt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |