Je beseft dat je dit 2x zo hard terug gaat krijgen he? Je slaat nu wel heel erg doorquote:Op maandag 21 april 2014 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan de kant, ik moet naar 't stadion, Heerenveen, ús Heerenveen.
Naar 't Abe Lenstra Stadion, Heerenveen, ús Heerenveen. Pompeblêden, Fryslân boppe, gooi de rest mar yn de groppe. Daarom roept en zingt nu iedereen Heerenveen, ús Heerenveen....
Maar dan komt ie er achter dat 'ie heerenveenliederen zingt, moet ook niet.
Simpel doch effectief. Heerlijk.quote:Op maandag 21 april 2014 17:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon Laat ons juichen FC Groningen en als Nick in de buurt is zetten we Schatje mag ik je foto in.
Waarschijnlijk iets met dat Stijn nooit naar het stadion gaat.quote:Op maandag 21 april 2014 17:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat je dit 2x zo hard terug gaat krijgen he? Je slaat nu wel heel erg door
Ach, dan zit er tenminste nog iets van beweging in je.quote:Op maandag 21 april 2014 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga een anti-klapjosti beweging beginnen.
Maar dan heb je wel het lekkerste water van Bulgarije, en dat is ook wat waard.quote:Op maandag 21 april 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij moest naar de meest dichtbijzijnde waterput in Bulgarije.
Ik wil even melden dat ik deze post op prijs stel.quote:Op maandag 21 april 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mooi dat je je probleem erkent en nu ook anderen gaat helpen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:55 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga een anti-klapjosti beweging beginnen.
Leuke reactiequote:Op maandag 21 april 2014 18:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mooi dat je je probleem erkent en nu ook anderen gaat helpen.
*gaanquote:Op maandag 21 april 2014 18:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Leuke reactie. Ik zal als eerst werk van jou ga maken.
Leuke grapquote:Op maandag 21 april 2014 17:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuur, bijkleuren, onderkin wegwerken. Hondjes uitlaten.quote:
quote:
onlogisch vindt dit niet leukquote:Op zondag 20 april 2014 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die was wel erg ja, sorry.
Bij deze verbeter ik 48 uur geen spelfouten.
Breaking Badquote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, iemand nog een tip voor een lueken serie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |