Is Steven een hooligan dan?quote:Op maandag 21 april 2014 17:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit soort posts waren toch leuker toen Steven nog actief meepostte
Pleonasme.quote:Op maandag 21 april 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Gisteren zag ik nog een gevaarlijke Marokkaan lopen. Gelijk naar het marokkanenmeldpunt gegaan.
Echte mannen pissen tegen de boom en schijten in een kuil.quote:Op maandag 21 april 2014 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft heel wat WC-potten kort en klein geslagen.
Boymans moet om je lachen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Gisteren zag ik nog een gevaarlijke Marokkaan lopen. Gelijk naar het marokkanenmeldpunt gegaan.
AAJAAAX AMSTERDAAAAM AJAAAX AMSTERDAAAM AJAAX AMSTERDAAM AAAAAJAX AMSTERDAMquote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE
OEH AH
Het doet mij denken aan een busmaatschappij.quote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind CBS eerder lijken op een gevaarlijke ziekte. Wat jullie?
ComicBookreSource is het eigenlijk van.quote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de Groningse variant:quote:Op maandag 21 april 2014 17:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
AAJAAAX AMSTERDAAAAM AJAAAX AMSTERDAAAM AJAAX AMSTERDAAM AAAAAJAX AMSTERDAM
Ik raak na 5x de tekst meestal kwijt.
Het doet me denken aan een Amerikaanse televiziezender.quote:Op maandag 21 april 2014 17:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan een busmaatschappij.
Dat is Rens.quote:Op maandag 21 april 2014 17:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is de Groningse variant:
[ afbeelding ]
Centraal Bureau van de Statistiekquote:Op maandag 21 april 2014 17:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Je bent zelf een Amerikaanse televisiezender.quote:Op maandag 21 april 2014 17:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het doet me denken aan een Amerikaanse televiziezender.
Iedereen was zijn favoriete supporters lied aan het posten toch?quote:Op maandag 21 april 2014 17:40 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Kritiek mag, maar ik ga aangifte doen.
Het erge is dat die figuren een meid hebben.quote:Op maandag 21 april 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat een VAK 410'er bezielt. Dan kom je terug van Ajax tegen Go Ahead Eagles en zeg je tegen je meid: 6-0 in de wetenschap dat je 90 minuten lang met je rug naar het veld staat.
lekker zuid-Amerikaans tochquote:Op maandag 21 april 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat een VAK 410'er bezielt. Dan kom je terug van Ajax tegen Go Ahead Eagles en zeg je tegen je meid: 6-0 in de wetenschap dat je 90 minuten lang met je rug naar het veld staat.
"Was het leuk?"quote:Op maandag 21 april 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht dat er alleen maar homo's in dat vak zaten.quote:Op maandag 21 april 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor deze gevoelige info verwijs ik je door naar hooliganist en insider Renschquote:Op maandag 21 april 2014 17:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik dacht dat er alleen maar homo's in dat vak zaten.
Die zingen er dan heel stiekem "niet" tussendoor.quote:Op maandag 21 april 2014 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij zingen Ajacieden dit nooit hoor?
Rensch weet alle ins en outs van wat er in het home gebeurt.quote:Op maandag 21 april 2014 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor deze gevoelige info verwijs ik je door naar hooliganist en insider Rensch
Die ligt zelfs onder het bed van Capo Dani.quote:Op maandag 21 april 2014 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rensch weet alle ins en outs van wat er in het home gebeurt.
Duidelijk te hoog voor mij gegrepen. Gelukkig supporten wij de iets mindere clubs van deze wereld. Daar is alles nog niet zo ingewikkeld.quote:Op maandag 21 april 2014 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zingen er dan heel stiekem "niet" tussendoor.
Gooit af en toe een fakkeltje op het bed en maakt hem al zingend wakker.quote:Op maandag 21 april 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die ligt zelfs onder het bed van Capo Dani.
Aan de kant, ik moet naar 't stadion, Heerenveen, ús Heerenveen.quote:Op maandag 21 april 2014 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gooit af en toe een fakkeltje op het bed en maakt hem al zingend wakker.
Gewoon Laat ons juichen FC Groningen en als Nick in de buurt is zetten we Schatje mag ik je foto in.quote:Op maandag 21 april 2014 17:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Duidelijk te hoog voor mij gegrepen. Gelukkig supporten wij de iets mindere clubs van deze wereld. Daar is alles nog niet zo ingewikkeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |