pokemonquote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Jongens, iemand nog een tip voor een lueken serie?
Teletubbies is wel wat voor jou.quote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Stijn zal nu wel stil zijn denk ik.quote:Op maandag 21 april 2014 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Teletubbies is wel wat voor jou.
Jij hebt je samen met Stijn weer compleet belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 21 april 2014 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zal nu wel stil zijn denk ik.
Uh, die heeft weakness tegen mijn mareepquote:Op maandag 21 april 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik sloop je met mijn hoothoot
Dat doe jij gelukkig nooit.quote:Op maandag 21 april 2014 19:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij hebt je samen met Stijn weer compleet belachelijk gemaakt.
ik wissel voor mijn diglett boem raak koekoekquote:Op maandag 21 april 2014 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uh, die heeft weakness tegen mijn mareep
Da Vinci's deamons.quote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Kut.quote:Op maandag 21 april 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik wissel voor mijn diglett boem raak koekoek
Mijn raadgevers en ik raden Fringe aan.quote:Op maandag 21 april 2014 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut en ik raden Arrested Development aan. Het was te geavanceerd voor GGMM en betere argumenten ga je niet gauw krijgen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn raadgevers en ik raden Fringe aan.
Was een tijdje op Comedy Central en ik heb de charme er ook nooit echt van kunnen inzien.quote:Op maandag 21 april 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
5 minuten gezien van Arrested Development.
Wat een aids.
Ja, en dan probeert johannes_vermeer mij wijs te maken dat de hoofdpersoon niet een of ander raar typetje is, maar een gewoon persoon.quote:
Je post overigens nu wel een fanmade trailer. Ik stap over naar Johannes zijn kamp na deze slappe poging tot laster.quote:Op maandag 21 april 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, en dan probeert johannes_vermeer mij wijs te maken dat de hoofdpersoon niet een of ander raar typetje is, maar een gewoon persoon.
Ik vond de eerste aflevering matig, de tweede aflevering vond ik al beter en vanaf de derde was ik verkocht.quote:Op maandag 21 april 2014 19:15 schreef GGMM het volgende:
5 minuten gezien van Arrested Development.
Wat een aids.
quote:Op maandag 21 april 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post overigens nu wel een fanmade trailer. Ik stap over naar Johannes zijn kamp na deze slappe poging tot laster.
Was de eerste "trailer" die ik tegenkwam op youtube.quote:Op maandag 21 april 2014 19:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je post overigens nu wel een fanmade trailer. Ik stap over naar Johannes zijn kamp na deze slappe poging tot laster.
Dit is dus geen trailer van de serie en dus ook niet de eerste trailer van de serie die je tegenkwamquote:Op maandag 21 april 2014 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was de eerste "trailer" die ik tegenkwam op youtube.
Maar prima, loop maar weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |