Prima werkplaats. Toch jammer dat ik drie hoog woonquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:37 schreef Isdatzo het volgende:
Buiten is het kut. Binnen heb ik muziek.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat hoeft geen probleem te zijn als je een lift hebt...quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Prima werkplaats. Toch jammer dat ik drie hoog woon
Uit elkaar halen valt wel mee jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:12 schreef KneusTeun het volgende:
ook zonder lift, bekende van ons heeft in zijn appartement een Harley opgebouwd! Uit elkaar gehaald daarna en toen buiten weer opgebouwd XD ja als je toch een Harley hebt dan ben je dat in en uit elkaar halen wel gewend
Alle vloeistoffen buiten afgetaptquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:53 schreef Tunafish het volgende:
Die tegels zijn nog te wit, tijd voor een burnout
ik ook want ik woon op de 1e etagequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:55 schreef Scheringa het volgende:
Mij gaat het niet eens lukken om mijn motor in mijn woonkamer te krijgen. Heb een vrij smalle gang en ga de bocht de kamer in gewoon niet halen. Ik ben dus gedoemd om buiten voor de deur te klussen.
Ik bij mijn ouders ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:54 schreef Den_Haag het volgende:
Vrees dat ik dat thuis niet hoef te proberen
andere flessen zijn toch qua volume net zo groot?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:53 schreef Dekatria het volgende:
Blijkt ineens dat die Colaflessen van de Lidl precies genoeg zijn voor mijn hele olieinhoud
Andere flessen waren niet voor handenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
andere flessen zijn toch qua volume net zo groot?
Bij m'n ouders probeerde ik het destijds ook maar daar kon ik de bochten niet makenquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik bij mijn ouders ook nieten bij mij thuis al helemaal niet want ik woon drie hoog in een herenhuis met stijle trappen
kan hem wel de tuin in krijgen maar dan moet ik al twee keer steken in de badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |