SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King
Handige Links
• De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
• Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
• History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
De oude Daario was een enge pedofiel.quote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Jaime een ander kapsel heeft en dat de originele Dario Nahaaris er niet meer is.
Gelukkig hebben we Samwell nog!quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef seto het volgende:
Ben ik de enige die de scenes met Daenerys echt verschrikkelijk saai vindt momenteel? Ze is zo ver verwijderd van de rest van de verhaallijnen en het is allemaal nogal cheesy. Vooral dat gedoe met die champion van Meereen, leek wel alsof ik naar een B-versie van 300 zat te kijken.
Zelfs Bran zijn verhaallijn kan me momenteel meer boeien.
Misschien moet je ophouden met kijken...quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef seto het volgende:
Ben ik de enige die de scenes met Daenerys echt verschrikkelijk saai vindt momenteel? Ze is zo ver verwijderd van de rest van de verhaallijnen en het is allemaal nogal cheesy. Vooral dat gedoe met die champion van Meereen, leek wel alsof ik naar een B-versie van 300 zat te kijken.
Zelfs Bran zijn verhaallijn kan me momenteel meer boeien.
Waarom?quote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Obama het volgende:
[..]
Misschien moet je ophouden met kijken...
Mwah, het heeft toch niets te maken met de rest van het verhaal, desnoods sla je die scenes gewoon over en kijk je de goede verhaallijnen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Obama het volgende:
[..]
Misschien moet je ophouden met kijken...
quote:
Het verhaallijn van Daenerys is toch een vd betere.quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mwah, het heeft toch niets te maken met de rest van het verhaal, desnoods sla je die scenes gewoon over en kijk je de goede verhaallijnen.
Smaken verschillenquote:Op maandag 21 april 2014 15:20 schreef Obama het volgende:
[..]
[..]
Het verhaallijn van Daenerys is toch een vd betere.
Goede smaak.quote:Op maandag 21 april 2014 15:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Mijn favoriet is de verzameling intriges op King's Landing. Of anders de roadtrip van Arya en de Hound.
Als je elke aflevering massale veldslagen verwacht, dan valt het misschien wat tegen. Ik heb ook wel waar verhaallijnen die me niet boeien, maar desondanks stoor ik me niet aan het tempo. Oberyn is echt een leuke toevoeging, heerlijke scène met Tywin. Alleen Sam mag wel verdwijnen wat mij betreft.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog geen moment gehad dat ik GoT keek en het traag vondHoe krijg je dat voor elkaar
Sam en Gilly? Gilly ugly? Nee joh.quote:
Hoe dan alles zit haar continue mee en dan doet ze alsof dat haar prestatie isquote:Op maandag 21 april 2014 15:20 schreef Obama het volgende:
[..]
[..]
Het verhaallijn van Daenerys is toch een vd betere.
Dit idd. Vind het ook wel een toffe verhaallijn hoor, maar het mag d'r wel eens een keer goed tegen zitten.quote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe dan alles zit haar continue mee en dan doet ze alsof dat haar prestatie is
Serves her rightquote:Op maandag 21 april 2014 17:19 schreef Peunage het volgende:
Je zou bijna medelijden krijgen met Cersei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
why? puur rationele benadering, hij gaat toch dood en heeft niks aan het zilver, the hound kan er best ver mee komenquote:Op maandag 21 april 2014 17:34 schreef Erasmo het volgende:
Hound is wel in mijn achting gezakt, als je er zo zeker van bent dat ze de winter niet overleven gun ze dan een snellere dood dan uitputting door honger en kou.
ik heb dat serieus bijna elke aflevering.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog geen moment gehad dat ik GoT keek en het traag vondHoe krijg je dat voor elkaar
quote:Op maandag 21 april 2014 17:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoezo misplaatst?quote:
Jaime komt nu over als een nare verkrachterquote:Op maandag 21 april 2014 18:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
hoezo misplaatst?
jaimie, cersie, kaarsen en het lijk van hun oudste zoon, romantischer kan haast niet!
Mwah, zo hard stribbelde Cersei nou ook weer niet tegen.quote:Op maandag 21 april 2014 18:17 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaime komt nu over als een nare verkrachter.
Ik durfde dat ook niet te tikken, omdat ik bang was anders compleet niet PC over te komenquote:Op maandag 21 april 2014 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, zo hard stribbelde Cersei nou ook weer niet tegen.
Ok, ik besef me dat dat klinkt alsof ik YAY RAPE denk, maar je snapt wat ik bedoel.
Al die feministen die flippen nu, maar ze hadden het iets duidelijker moeten maken dat Cersei op een gegeven moment wél wilde.quote:Op maandag 21 april 2014 18:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mwah, zo hard stribbelde Cersei nou ook weer niet tegen.
Ok, ik besef me dat dat klinkt alsof ik YAY RAPE denk, maar je snapt wat ik bedoel.
Waarom had dat precies gemoeten?quote:Op maandag 21 april 2014 18:25 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die feministen die flippen nu, maar ze hadden het iets duidelijker moeten maken dat Cersei op een gegeven moment wél wilde.
Omdat Jaime nu voor velen als een kutvent overkomt, terwijl het in het boek vrij anders gaat.quote:
Rape-boksquote:Op maandag 21 april 2014 18:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik durfde dat ook niet te tikken, omdat ik bang was anders compleet niet PC over te komen
Mwoah, ik weet niet of dat de algemene consensus is heur. Jaime wordt volgens mij gezien als iemand die hopeloos verliefd is en gedreven wordt door die liefde. Wat dan wel weer klopt met het boek. Bij Khal Drogo was het veel erger, daar leek Dany echt door verkracht te worden de eerste keer, terwijl dat niet zo was. Maar nu hou ik weer op met vergelijkingen tussen boek en serie.quote:Op maandag 21 april 2014 18:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat Jaime nu voor velen als een kutvent overkomt, terwijl het in het boek vrij anders gaat.Maarja.
Dat komt omdat het in de boeken via de POV van Jaime gaat en niet via de derde persoon.quote:Op maandag 21 april 2014 18:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omdat Jaime nu voor velen als een kutvent overkomt, terwijl het in het boek vrij anders gaat.Maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |