SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King
Handige Links
• De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
• Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
• History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.
Props voor eQual voor de karakterplaatjes.
LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
De oude Daario was een enge pedofiel.quote:Op maandag 21 april 2014 15:05 schreef VMSDKR het volgende:
Ik vind het echt jammer dat Jaime een ander kapsel heeft en dat de originele Dario Nahaaris er niet meer is.
Gelukkig hebben we Samwell nog!quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef seto het volgende:
Ben ik de enige die de scenes met Daenerys echt verschrikkelijk saai vindt momenteel? Ze is zo ver verwijderd van de rest van de verhaallijnen en het is allemaal nogal cheesy. Vooral dat gedoe met die champion van Meereen, leek wel alsof ik naar een B-versie van 300 zat te kijken.
Zelfs Bran zijn verhaallijn kan me momenteel meer boeien.
Misschien moet je ophouden met kijken...quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef seto het volgende:
Ben ik de enige die de scenes met Daenerys echt verschrikkelijk saai vindt momenteel? Ze is zo ver verwijderd van de rest van de verhaallijnen en het is allemaal nogal cheesy. Vooral dat gedoe met die champion van Meereen, leek wel alsof ik naar een B-versie van 300 zat te kijken.
Zelfs Bran zijn verhaallijn kan me momenteel meer boeien.
Waarom?quote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Obama het volgende:
[..]
Misschien moet je ophouden met kijken...
Mwah, het heeft toch niets te maken met de rest van het verhaal, desnoods sla je die scenes gewoon over en kijk je de goede verhaallijnen.quote:Op maandag 21 april 2014 15:17 schreef Obama het volgende:
[..]
Misschien moet je ophouden met kijken...
quote:
Het verhaallijn van Daenerys is toch een vd betere.quote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mwah, het heeft toch niets te maken met de rest van het verhaal, desnoods sla je die scenes gewoon over en kijk je de goede verhaallijnen.
Smaken verschillenquote:Op maandag 21 april 2014 15:20 schreef Obama het volgende:
[..]
[..]
Het verhaallijn van Daenerys is toch een vd betere.
Goede smaak.quote:Op maandag 21 april 2014 15:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Mijn favoriet is de verzameling intriges op King's Landing. Of anders de roadtrip van Arya en de Hound.
Als je elke aflevering massale veldslagen verwacht, dan valt het misschien wat tegen. Ik heb ook wel waar verhaallijnen die me niet boeien, maar desondanks stoor ik me niet aan het tempo. Oberyn is echt een leuke toevoeging, heerlijke scène met Tywin. Alleen Sam mag wel verdwijnen wat mij betreft.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog geen moment gehad dat ik GoT keek en het traag vondHoe krijg je dat voor elkaar
Sam en Gilly? Gilly ugly? Nee joh.quote:
Hoe dan alles zit haar continue mee en dan doet ze alsof dat haar prestatie isquote:Op maandag 21 april 2014 15:20 schreef Obama het volgende:
[..]
[..]
Het verhaallijn van Daenerys is toch een vd betere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |