SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk deed ik dat pas nadat mijn internet uitviel.quote:Op maandag 21 april 2014 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Blijft een mooie ja.4 seconden voor je klok ook echt
Spoedfapje afgerond en lekker tukkie doen.
![]()
Ik moest dat woord opzoeken.. maar dat is al een tijdje zo omdat ik anders te laat uit bed kom (al is dat nu niet meer relevant omdat ik met afstuderen bezig ben)quote:Op maandag 21 april 2014 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoezo heb jij eigenlijk een curfew? Of is dat een gekke vraag?![]()
Ah, je studeert ook. Was al bang dat je in een inrichting zat ofzo
Wie heeft dat gesteld dan? Je ouders?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godverquote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie heeft dat gesteld dan? Je ouders?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, al bijna 2 jaar.quote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie heeft dat gesteld dan? Je ouders?![]()
Hallo?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
TOTS Wook
Lijkt me echt een toekomstige topper.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik had ook over de bekerfinale kunnen beginnen als binnenkomer.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zag die Zwolle supporters helemaal gek worden, kreeg een beetje het gevoel van vorig jaar terugquote:Op maandag 21 april 2014 14:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had ook over de bekerfinale kunnen beginnen als binnenkomer.![]()
![]()
Ergens bij selectie.quote:Op maandag 21 april 2014 14:37 schreef Fokker101 het volgende:
weet iemand hoe je rugnummers veranderd in fifa??????
alvast bedankt love joellie
Maar je hebt het over carrière denk ik, dat speelt niemand hier.![]()
Voor mensen die grappig willen zijn met nummer 69 enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?Ik kijk nooit naar rugnummers.
![]()
Of iemand in de spits met rugnummer 1. Lachen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor mensen die grappig willen zijn met nummer 69 enzo.![]()
Herinneringen aan die finale van vorig jaar doen het sowieso goed. Wat vond ik dat toch mooi, die laatste paar minuten en nog die bal van Lens op de paalquote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag die Zwolle supporters helemaal gek worden, kreeg een beetje het gevoel van vorig jaar terug![]()
Nog niet klaar zijn met juichen en dan opnieuw moeten juichenquote:Op maandag 21 april 2014 14:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Herinneringen aan die finale van vorig jaar doen het sowieso goed. Wat vond ik dat toch mooi, die laatste paar minuten en nog die bal van Lens op de paal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Herinneringen aan die finale van vorig jaar doen het sowieso goed. Wat vond ik dat toch mooi, die laatste paar minuten en nog die bal van Lens op de paal
Hou nou opquote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog niet klaar zijn met juichen en dan opnieuw moeten juichen![]()
![]()
En geen ongeregeldheden, AZ-fans zijn allemaal goedzakken.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog niet klaar zijn met juichen en dan opnieuw moeten juichen
Sorryquote:
Mietjes bedoel jequote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En geen ongeregeldheden, AZ-fans zijn allemaal goedzakken.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Groot gelijk, schade aan je lichaam riskeren voor een stel opgefokte domme hooligansquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik ren ook liever weg dan dat ik het gevecht aan ga.![]()
![]()
![]()
Ben je stiekem toch een jood?quote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik ren ook liever weg dan dat ik het gevecht aan ga.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh, dat zeker. Ik zou het liefst voor al dat soort onzin lekker wegblijven, tenzij vrienden van me direct 'aangepakt' zouden worden. Maar dat kan ik nu ook wel zeggen, in de praktijk weet je het nooit...quote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik ren ook liever weg dan dat ik het gevecht aan ga."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Best bizar..gisterenavond nog ingevallen in de bekerfinale en een dag later om half 3 in de basis bij Jong Ajax...Kishna. En scoren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ratatatata BoymansAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meleg heeft gescoord hoor niet Kishnaquote:Op maandag 21 april 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
Best bizar..gisterenavond nog ingevallen in de bekerfinale en een dag later om half 3 in de basis bij Jong Ajax...Kishna. En scoren![]()
Oh, dan klopt Flashscores nietquote:Op maandag 21 april 2014 14:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Meleg heeft gescoord hoor niet Kishna
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe volg je het? Niet op tv toch?quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij speelt wel goed hoor daar niet van
e: Ajaxtv?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe volg je het? Niet op tv toch?
e: Ajaxtv?twitter:ajax1nl twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:43:10Kishna laat zich gelden hoor! Speelt zijn 3e wedstrijd in 4 dagen, maar is lekker bezig. Nu weer een doelpoging. #ajahel reageer retweet
twitter:![]()
Lekker weer wat dingen over WOII kijken op National Geographic
quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:ajax1nl twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:43:10Kishna laat zich gelden hoor! Speelt zijn 3e wedstrijd in 4 dagen, maar is lekker bezig. Nu weer een doelpoging. #ajahel reageer retweet
twitter:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, goede kijktipquote:Op maandag 21 april 2014 15:01 schreef TBakkert het volgende:
Lekker weer wat dingen over WOII kijken op National Geographic![]()
![]()
Herhaling nummer zoveel van dit programma natuurlijk, maar dat oostfront was wel echt een hel voor beide kampen...quote:
Meleg 2-0
Sparta weer achter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag toch hopen dat Meleg niet naar Groningen gaat volgend jaar. Veel slechter dan Siggy/De Sa op linksbuiten kan het niet wordenquote:![]()
![]()
Volgens mij is dat allang rond. Anders was hij ook al wel wat eerder bij de selectie gehaald denk ik. Voor hem is het wel goed om daar een jaartje te spelen, maar ik zie hem ook liever dan die kneuzen die er nu doorgaans spelen. Tenminste iemand met wat techniek en lef.quote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Meleg niet naar Groningen gaat volgend jaar. Veel slechter dan Siggy/De Sa op linksbuiten kan het niet wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sparta spaart z'n krachten al sinds ze de de play-offs gehaald hebben. Straks winnen ze gewoon van NEC en staan ze waar ze thuis horen: De eredivisiequote:![]()
![]()
Zou wel epic zijnquote:Op maandag 21 april 2014 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sparta spaart z'n krachten al sinds ze de de play-offs gehaald hebben. Straks winnen ze gewoon van NEC en staan ze waar ze thuis horen: De eredivisie
Maar 2 punten uit 11, en wellicht dus uit 12, wedstrijden gaat wel wat ver![]()
Al is Emmen uit wel in topvorm ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb een nieuwe laptop nodig. Deels voor school maar verder ook een beetje FM spelen, internetten etc. Heb alleen totaal geen verstand van laptops, ben zelf op deze uitgekomen. Hebben jullie enig idee of deze goed is of weten jullie een betere? Prijs mag maximaal 650 zijn.
Thx alvast![]()
![]()
Hier is een topic voor kutventen!quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef wieisboos het volgende:
Heb een nieuwe laptop nodig. Deels voor school maar verder ook een beetje FM spelen, internetten etc. Heb alleen totaal geen verstand van laptops, ben zelf op deze uitgekomen. Hebben jullie enig idee of deze goed is of weten jullie een betere? Prijs mag maximaal 650 zijn.
Thx alvast
lijkt me een prima ding verder![]()
![]()
Daar is al een half jaar niet gepostquote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hier is een topic voor kutventen!
lijkt me een prima ding verder![]()
![]()
Ja, schijnt een leuk talentje te zijn. Hopen dat hij kan doorbreken tot het eerste.quote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die man begint erg belangrijk te worden voor jong PSV
PSN: DePresident_![]()
Inderdaadquote:Op maandag 21 april 2014 15:20 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, schijnt een leuk talentje te zijn. Hopen dat hij kan doorbreken tot het eerste.Hij is 18 inmiddels, dus hopelijk volgend seizoen wat minuten maken. Ligt er ook aan wat er met Bakkali gebeurt natuurlijk
![]()
![]()
Harde schijf van de PS3 was dus inderdaad kapot, heb nu de schijf uit de oude laptop van mijn moeder gehaald en in de PS3 gezet, nu werkt het weer prima.![]()
![]()
Wel al je saves kwijt dus?quote:Op maandag 21 april 2014 15:29 schreef DutchSL het volgende:
Harde schijf van de PS3 was dus inderdaad kapot, heb nu de schijf uit de oude laptop van mijn moeder gehaald en in de PS3 gezet, nu werkt het weer prima.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, maar allemaal spellen die ik toch niet meer speelde, behalve de eerste paar uur van Tomb Raider die ik overnieuw moet doen.quote:
Mijn broertje is al zijn Japanse RPG shit wel kwijt though, daar zitten tientallen zo niet honderden uren in![]()
![]()
![]()
Wat is dees
Wel post van een paar maanden geleden, maar toch
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2698519.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Onberekenbaar als altijdquote:Op maandag 21 april 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dees
Wel post van een paar maanden geleden, maar toch
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2698519.page![]()
Ergens jammer dat we die jongen nooit meer zien.![]()
Ik vind het van Thorb en Dudeweiser veel erger dat ze weg zijn. VdM irriteerde alleen maar.quote:Op maandag 21 april 2014 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Onberekenbaar als altijd![]()
Ergens jammer dat we die jongen nooit meer zien.![]()
Kan goed, hij speelt nu in een oliestaat geloof ik.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Is jucilei uit packs ofzo. Redelijk prijzig
En nog altijd veel goedkoper dan hij vorig jaar was![]()
![]()
Uiteraardquote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het van Thorb en Dudeweiser veel erger dat ze weg zijn. VdM irriteerde alleen maar.![]()
Maar toch. Stukje nostalgie ofzo.![]()
Qatarrrr $$$quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Is jucilei uit packs ofzo. Redelijk prijzig![]()
neuhquote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij telt even 6,5 mil neer voor TOTY Ronaldo? Fo real?
En ook geen 4m voor Gullit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja dat klopt. Ik heb em wel even nodig voor me hulk linkquote:Op maandag 21 april 2014 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan goed, hij speelt nu in een oliestaat geloof ik.
En nog altijd veel goedkoper dan hij vorig jaar was![]()
Juicygay da Silva was echt goed vorig jaar. Toen had hij ook nog 4* skills
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Witsel niet beter?quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat klopt. Ik heb em wel even nodig voor me hulk linkOf je hebt een brazil nodig.
![]()
Of Romulo.quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Witsel niet beter?Of je hebt een brazil nodig.
OF Mario Fernandez op RB.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zwitserse bekerfinale is ook saai..Gaan zo verlengen..0-0 na 90 min en rood voor Basel (tegen FC Chikhaoui)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF MelegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
HUUUUUUUUUU !!!!!!!!quote:![]()
Willem II bijna kampioenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
wattwitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:00:10Team of the Season begins Wednesday 6pm UK. 11 squads. More blue in-forms than ever! #TOTS #FUT http://t.co/mo7DOoYHyj reageer retweet
![]()
Alles tegelijk.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:00:10Team of the Season begins Wednesday 6pm UK. 11 squads. More blue in-forms than ever! #TOTS #FUT http://t.co/mo7DOoYHyj reageer retweet
![]()
![]()
MarktcrashhhhPSN: DePresident_![]()
Had je toch maar weer mooi gelijk ouwe pikkebaasquote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef Maver24 het volgende:
Zei het toch dat het een woensdag ging beginnen vorige week. Nice !!!![]()
11 stuks dus..
Most consistent zijn er al 3, dus 8 over.
BPL
Bundesliga
La Liga
Serie A
Ligue 1
Die zijn zeker denk ik. Dus dan hebben we er nog 3 over..Vorig jaar was er een Benelux TOTS, misschien nu Rest of Europe en Rest of the World + nog iets?
Vorig jaar:quote:Op zaterdag 19 april 2014 19:07 schreef Tim86 het volgende:
8 mei begon het vorig jaar met Most consistent gold en silver/bronze. Dat waren de eerste 2 van 8 in totaal.
Week 2: Barclays Premier League Team of the Season
Week 3: kicker Bundesliga Team of the Season
Week 4: Gazzetta Serie A Team of the Season
Week 5: L'Equipe Ligue 1 Team of the Season
Week 5 (halverwege): Eredivisie & Belgian Pro League Team of the Season
Week 6: Marca La Liga Team of the SeasonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat staat er niet duidelijk.. maar ja, het is EA dus zo raar is dat niet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:01 schreef DePresident. het volgende:
Alles tegelijk.twitter:EASPORTSFIFA twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:00:10Team of the Season begins Wednesday 6pm UK. 11 squads. More blue in-forms than ever! #TOTS #FUT http://t.co/mo7DOoYHyj reageer retweet
![]()
![]()
Marktcrashhhh![]()
Maar dat plaatje op twitter van EA laat ook gelijk zien welke kleuren de tots kaartjes krijgen. Blauw met geel![]()
Vast en zeker nog een team met de Engelse lagere divisies.quote:Op maandag 21 april 2014 16:03 schreef Tim86 het volgende:
11 stuks dus..
Most consistent zijn er al 3, dus 8 over.
BPL
Bundesliga
La Liga
Serie A
Ligue 1
Die zijn zeker denk ik. Dus dan hebben we er nog 3 over..Vorig jaar was er een Benelux TOTS, misschien nu Rest of Europe en Rest of the World + nog iets?
Vorig jaar:
[..]Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Net op tijd alles verkochtquote:Op maandag 21 april 2014 16:09 schreef Maver24 het volgende:
Dat worden weer 2 maanden lang tots en wk motm kaartjes. Halleluja
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Goed en duurquote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef Maver24 het volgende:
Tots depay. Die moet wel super goed zijn
Gaat gewoon een 83 worden qua ingame attacker rating
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Dat probleem had ik ook. Heb als nog echt veel verlies gemaakt. Maarja ik heb ibra van een vriend van me gehad dus nu weer coins genoeg.quote:Op maandag 21 april 2014 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mijn SIF Griezmann en Kaka zijn zo ver gezakt dat ik ze maar gewoon hou
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
En met die drukte gaat de verneukte huidige zoekfunctie nog 10x slechter worden.quote:Op maandag 21 april 2014 16:12 schreef Toefjes het volgende:
Alleen jammer dat het zoeken op de markt zo slecht is, dat je de beste TOTS deals niet kunt vinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ach ik koop wel wat coins of FIFA points tegen die tijdquote:Op maandag 21 april 2014 16:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. Dat probleem had ik ook. Heb als nog echt veel verlies gemaakt. Maarja ik heb ibra van een vriend van me gehad dus nu weer coins genoeg.![]()
Hoeveel denken jullie dat TOTS Danny ongeveer zal gaan kosten?
Want ik wil dit team graag kopen(nouja, ik heb het al, alleen nog zonder de TOTS's):
Waarom wil je dit in godsnaam makenquote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef TBakkert het volgende:
Hoeveel denken jullie dat TOTS Danny ongeveer zal gaan kosten?
Want ik wil dit team graag kopen(nouja, ik heb het al, alleen nog zonder de TOTS's):[ afbeelding ]![]()
![]()
Ziet er prima uitquote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Goedkoop teampje voor tots martinez.iemand tips voor verbeteringen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In een ander team. Maar zijn TOTS kan ik nooit betalen, veel te duur door de hype...quote:
Van Weert (Den Bosch)gaat langs de keeper, heeft een leeg doel, maar gaat liggen. Resultaat is zijn 2e geel, 2x voor een schwalbe. Niet te geloven
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 21 april 2014 16:17 schreef Tim86 het volgende:
Van Weert (Den Bosch)gaat langs de keeper, heeft een leeg doel, maar gaat liggen. Resultaat is zijn 2e geel, 2x voor een schwalbe. Niet te geloven![]()
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hij staat er ook pas net in gewoon..speelt voor het eerst na een zware blessure van een jaarquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het speelt nu echt al prima, dus ik hoop dat het met die TOTS's erbij mij weer eens de titel in divisie 1 kan opleveren...quote:Op maandag 21 april 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom wil je dit in godsnaam maken
Veldbestorming Willem II
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Doen ze niet joh..veel te veel werk.quote:Op maandag 21 april 2014 16:19 schreef rolls-reus het volgende:
Op het ea forum hebben ze het over een most improved totszou best leuk zijn mocht die er komen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhhh TOTSEN fap fap fap.
hou me tegen hou me tegen.
1 bbva
2 BPL
3 bundesliga
4 ligue 1
5 serie A
6 Benelux
7 MC bronze
8 MC Silver
9 MC Gold
10 Rest of the world
1 over ... Portugal ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Is van een hele tijd geleden denk ik. Toen spookte er eentje rond op de PS3-markt.quote:Op maandag 21 april 2014 16:22 schreef Maver24 het volgende:
http://vvcap.net/db/hbky5XuPsm82jCTAlcTS.png
spurs bale
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
deze is net gepost op het ea forum. Komt uit de xbox sectiequote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Is van een hele tijd geleden denk ik. Toen spookte er eentje rond op de PS3-markt.![]()
Wat een falers blijven het toch ook.quote:Op maandag 21 april 2014 16:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
deze is net gepost op het ea forum. Komt uit de xbox sectie
Rest of Europe?quote:Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef FCsuarez het volgende:
bohhhhh TOTSEN fap fap fap.
hou me tegen hou me tegen.
1 bbva
2 BPL
3 bundesliga
4 ligue 1
5 serie A
6 Benelux
7 MC bronze
8 MC Silver
9 MC Gold
10 Rest of the world
1 over ... Portugal ?![]()
TOTS Rest of the world: http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/761649.page#6623362Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
good old fifa11. Heimwee naar oude tijdenquote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
TOTS Rest of the world: http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/761649.page#6623362![]()
Alexquote:Op maandag 21 april 2014 16:27 schreef Tim86 het volgende:
TOTS Rest of the world: http://forum.ea.com/uk/posts/list/0/761649.page#6623362
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Nasty hoorquote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
12 gespeeld, 12 gewonnen.
[ afbeelding ]![]()
Wie van jullie heeft al eens met ronaldo gespeeld deze fut? hoe goed vonden jullie hem? Heb van het weekend sif messi gekocht. De tering die was me kut.
Wat een Lindgren.-onwaardig team.quote:Op maandag 21 april 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
12 gespeeld, 12 gewonnen.
[ afbeelding ]![]()
Als SIF Hulk voor 260k gaat, dan heb ik er wel vertrouwen in dat Danny daar ook onder gaat blijven.quote:Op maandag 21 april 2014 16:38 schreef Maver24 het volgende:
SIF Hulk is ook gelijk 20k gezakt na de aankondiging.
Gaat die denk ik ook wel hoor. Vorig jaar waren best veel tots spelers 200 a 300k.quote:Op maandag 21 april 2014 16:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Als SIF Hulk voor 260k gaat, dan heb ik er wel vertrouwen in dat Danny daar ook onder gaat blijven.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Alle duren spelers zijn kut in verhouding met hun prijs. Ibra was voor mij nog wel de beste, daarna Ronaldo.quote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef over_hedge het volgende:
Wie van jullie heeft al eens met ronaldo gespeeld deze fut? hoe goed vonden jullie hem? Heb van het weekend sif messi gekocht. De tering die was me kut.![]()
Ik heb hem 15 potjes gebruikt maar kon echt niet tippen aan ibra, heb hem in de spits gebruikt overigens. Hij is niet slecht maar voor het prijskaartje wat eraan hangt mag je meer verwachten.. En dat deed ik dus ookquote:Op maandag 21 april 2014 16:41 schreef over_hedge het volgende:
Wie van jullie heeft al eens met ronaldo gespeeld deze fut? hoe goed vonden jullie hem? Heb van het weekend sif messi gekocht. De tering die was me kut.![]()
![]()
Mja. Vond ibra wel aardig zijn coins waard. Maar sif messi deed echt helemaal niks goed. Zou ik nog geen 100k aan uitgeven.quote:Op maandag 21 april 2014 16:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Alle duren spelers zijn kut in verhouding met hun prijs. Ibra was voor mij nog wel de beste, daarna Ronaldo.
Over 2 weken ronaldo maar eens proberen. of if ibra.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
500k is wat ik in gedachten heb. Alles daaronder zou een meevaller zijn.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk niet dat het overgrote gedeelte van de FUT community staat te popelen om een team met Nederlanders, of eredivisie spelers te maken.quote:![]()
NL silvers zijn erg populair en de Depay hype op EA forum is ook echt heel groot. Ook makkelijk voor hybrids. Hij is de meest populaire silver van het spel dit jaar.quote:Op maandag 21 april 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het overgrote gedeelte van de FUT community staat te popelen om een team met Nederlanders, of eredivisie spelers te maken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is wel een hele hele hele OP silver dan. Genoeg mensen die met kut spelers spelen puur om Ronaldo of Zlatan te gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2014 17:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het overgrote gedeelte van de FUT community staat te popelen om een team met Nederlanders, of eredivisie spelers te maken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Oh, tja, jij bent de autoriteit wel op dit gebied. We wachten het af, ik kon met de NIF helemaal niksquote:Op maandag 21 april 2014 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NL silvers zijn erg populair en de Depay hype op EA forum is ook echt heel groot. Ook makkelijk voor hybrids. Hij is de meest populaire silver van het spel dit jaar.![]()
![]()
Ik kan helemaal niks met silvers, ik ben gewoon slecht. gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op maandag 21 april 2014 17:09 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik kan helemaal niks met silvers, ik ben gewoon slecht. gr gr![]()
Heb Depay net weer aangeschaft en hij past makkelijk in golden teams. scoorde net 2x met een longshot. top top![]()
Denk dat zoiets pas na de WK finale komt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Depay is een koning, speelt geweldig. Maar aangezien ik amper mijn silvers nog van stal haal, is 500k me toch wat te gortig.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Daar waar de IF's eind vorige week een dieptepunt haalden en dit weekend weer een beetje in prijs stegen, zijn ze nu weer aan het dalen door die aankondigingen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
alles keldert ineens weer. Denk dat het alleen maar erger word komende wekenquote:Op maandag 21 april 2014 19:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Daar waar de IF's eind vorige week een dieptepunt haalden en dit weekend weer een beetje in prijs stegen, zijn ze nu weer aan het dalen door die aankondigingen![]()
Door die aankondigingen. Sommige mensen worden nu ineens met de neus op de feiten gedrukt (hoewel bijna iedereen dit wel aan zag komen natuurlijk). Dus zijn ze weer massaal aan het dumpen.quote:Op maandag 21 april 2014 19:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
alles keldert ineens weer. Denk dat het alleen maar erger word komende wekenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
gewaagde uitspraakquote:Op maandag 21 april 2014 19:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
alles keldert ineens weer. Denk dat het alleen maar erger word komende wekenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zondag op vakantieEn als ik dan terug ben zijn er opeens allemaal blauwe kaartjes.
Net als IF Drogba. Waren een tijdje ongeveer 90k allebei en nu beide rond de 48k.quote:Op maandag 21 april 2014 19:08 schreef Toefjes het volgende:
SIF Sneijder is ook helemaal niet duur meer
SIF Sneijder is leuk om een Nederlands team mee te maken. Al blijft het waarschijnlijk bij dat idee. Nederlandse CB's in FUTquote:Op maandag 21 april 2014 19:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Net als IF Drogba. Waren een tijdje ongeveer 90k allebei en nu beide rond de 48k.![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Sneijder is leuk om een Nederlands team mee te maken. Al blijft het waarschijnlijk bij dat idee. Nederlandse CB's in FUT en IRL
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hybrid maken. of gewoon een team met Sif sneijder met if drobaquote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Sneijder is leuk om een Nederlands team mee te maken. Al blijft het waarschijnlijk bij dat idee. Nederlandse CB's in FUTDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Sneijder gewoon linken met Felipe Melo erachter, dan allemaal Braziliaanse CB's.quote:Op maandag 21 april 2014 19:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
SIF Sneijder is leuk om een Nederlands team mee te maken. Al blijft het waarschijnlijk bij dat idee. Nederlandse CB's in FUT
Dan kun je Rekik en Kongolo gebruiken, die zijn nog wel oké...quote:Op maandag 21 april 2014 20:05 schreef Toefjes het volgende:
Ja, maar dan is het geen Nederlands elftal meer natuurlijk."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Die IF van Dijk heb ik ook wel goede verhalen over gelezen.quote:Op maandag 21 april 2014 20:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dan kun je Rekik en Kongolo gebruiken, die zijn nog wel oké...
Zou het zoiets worden:![]()
![]()
Buttner en van der wiel zijn baasjesquote:Op maandag 21 april 2014 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die IF van Dijk heb ik ook wel goede verhalen over gelezen.
Zou het zoiets worden:
[ afbeelding ]van dijk is inderdaad erg goed
![]()
Ah, dat scheelt wel wat coinsquote:Op maandag 21 april 2014 20:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Buttner en van der wiel zijn baasjesvan dijk is inderdaad erg goed
Maar goed, ga ik rondom het WK maken dan
![]()
BMI op CB, zou dat nou zo slecht zijn met een beetje minder chem?
Of Fer ? (maar die is op het middenveld ook geweldig)![]()
IF Fer had ik in een vorige editie als CBquote:Op maandag 21 april 2014 20:25 schreef DutchSL het volgende:
BMI op CB, zou dat nou zo slecht zijn met een beetje minder chem?
Of Fer ? (maar die is op het middenveld ook geweldig)Ik hoop dat bij de verschillende TOTS er nog wat leuk materiaal tussen zal zitten.
![]()
Heitinga is toch best oke?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
mehh. Douglas wel.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een goal van WBA
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Demichelis scoort weer eens per ongeluk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alsnog 4 miljoen te veel.quote:Op maandag 21 april 2014 21:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ag voor die 4 miljoen![]()
Maar ik heb de goal niet gezien.![]()
Waarom staat hij dan basisquote:![]()
Kennelijk is hij beter dan de alternatieven, dan is 4 mln niet veel bij City.![]()
Omdat Lescott nog slechter is en Nastasic nog blessa is.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom staat hij dan basis![]()
Kennelijk is hij beter dan de alternatieven, dan is 4 mln niet veel bij City.![]()
Gewoon Richards met 7 chem danquote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Omdat Lescott nog slechter is en Nastasic nog blessa is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe kan je met Depay nou niks kunnen? Dat is echt een eindbaasi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
IF Danilo wellicht..goal en clean sheet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien komt er wel een TOTS van coaches, met extra Chemistry ofzoi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Met Louis als coach van de coaches. Omdat ze toch allemaal voortborduren op zijn werk. Het werk van de bondscoach.quote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef el-blanchito het volgende:
Misschien komt er wel een TOTS van coaches, met extra Chemistry ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan gaat hij juichen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met Louis als coach van de coaches. Omdat ze toch allemaal voortborduren op zijn werk. Het werk van de bondscoach.![]()
Damnquote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)rt_heeft_talent.html
Baasje
Goede chicks in die jury ook
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zoquote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
BaasjeDat schudt die effe uit de mouw.
![]()
Nicequote:Op maandag 21 april 2014 23:05 schreef Kamikazie het volgende:
BaasjeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Op discovery heb je ook zo`n gast die best aparte dingen doet. Altijd wel grappig om te kijken. Dinamo of zo iets.quote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Kamikazie het volgende:
Vraag me toch af hoe men zoiets bedenktDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:05:3011 squads. +3 over last yr. Like in '12 we're pressed for time w / WC coming, but no combined squads. Might see 2 #TOTS run at same time tho reageer retweet
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:12:50By no "combined squads" I mean any two big leagues won't be combined into one like in FUT12 #TOTS. Just to clarify. reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga zondag 15 dagen op vakantie. Als ik terug kom kan ik dus veel meer met mijn 2000000 dan nu.quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Tim86 het volgende:
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:05:3011 squads. +3 over last yr. Like in '12 we're pressed for time w / WC coming, but no combined squads. Might see 2 #TOTS run at same time tho reageer retweet
twitter:ChuBoi twitterde op maandag 21-04-2014 om 16:12:50By no "combined squads" I mean any two big leagues won't be combined into one like in FUT12 #TOTS. Just to clarify. reageer retweet
Wie dan?quote:![]()
Cavani voor de franse beker finale en hopelijk Fernandez van Zwolle en van vanmiddag de zwitserse bekerfinalequote:![]()
Nicequote:Op dinsdag 22 april 2014 00:32 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Cavani voor de franse beker finale en hopelijk Fernandez van Zwolle en van vanmiddag de zwitserse bekerfinale![]()
Kan me herinneren dat ze toen PSV de beker won geen MOTM gaven aan een PSV'er (Lens).
Vorig jaar was ik al gestopt rond deze tijd, maar Maher zal die wel gehad hebben zeker?![]()
4quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:37 schreef DutchSL het volgende:
Kan me herinneren dat ze toen PSV de beker won geen MOTM gaven aan een PSV'er (Lens).
Vorig jaar was ik al gestopt rond deze tijd, maar Maher zal die wel gehad hebben zeker?
Maher hebben ze vorig jaar wel gedaan, was ook de beker finale![]()
Lens kreeg hem toen niet bij de fruitschaal toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toivonen kreeg hem wel voor de fruitschaal, voor de bekerfinale tegen Heracles kregen we niks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:44 schreef Tim86 het volgende:
Lens kreeg hem toen niet bij de fruitschaal toch?![]()
Ach, wat moet je dan met die Fernandez..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Cavani wil ik wel pullen maar dat gebeurd toch niet al heb ik Cavani al best wel veel gehad dit jaar in packs maar zal je zien dat het op dit moment niet gaat gebeuren![]()
![]()
6k. Not bad.jpg Heb er ruim 25k ingegooid dus vind het wel weer leuk geweest.
Ik begin nu te plakken, dus wacht maarquote:
De trophy in mijn eerste pack
En Asamoah Gyan in mijn 3e pack, Ghana compleet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die MOTM Fernandez is misschien wel een overweging waard, op de plaats van Locadia. Ik vind 3* wf alleen een beetje mager
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die LM zat in Deji zijn team dus die is wat waard.
XboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zat me te bedenken: vorig jaar heeft de TOTS-periode een week of 5 (misschien wel meer?) geduurd. Nu gaat deze slechts 1 week lopen. In die week gaan gigantisch veel packs geopend worden, maar ik geloof niet dat het aantal openings in 1 week 5x zoveel is als in 1 TOTS-week vorig jaar. Dus mijn theorie: bij gelijke card weight als vorig jaar, komen er dit jaar minder TOTS kaarten. Of mis ik ergens iets?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoals het er nu uitziet gaan ze 11 teams ineens lanceren. Ik ging er voor het gemak even vanuit dat dat dan 1 week loopt, zoals ook in het verleden het geval was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:03 schreef The_Yakuza het volgende:
TOTS gaat toch niet 1 week lopen? Dat gaan ze uitmelken als een malle :pNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat ze het niet in 1x gaan releasen, dat het gewoon wat ongelukkig was gecommuniceerd en er 11 in totaal komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gaan ze 11 teams ineens lanceren. Ik ging er voor het gemak even vanuit dat dat dan 1 week loopt, zoals ook in het verleden het geval was.![]()
Ze gaan 11 teams lanceren. Maar nergens staat dat dat in 1 week gaat gebeuren toch? Denk gewoon een periode 1 keer per week een nieuwe TOTS.quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet gaan ze 11 teams ineens lanceren. Ik ging er voor het gemak even vanuit dat dat dan 1 week loopt, zoals ook in het verleden het geval was.![]()
Dan is het inderdaad ongelukkige communicatie, want die indruk werd wel degelijk gewekt (althans, bij mij). Ik vond het al vreemd, want omzettechnisch zouden ze zichzelf hiermee in de vingers snijdenquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet in 1x gaan releasen, dat het gewoon wat ongelukkig was gecommuniceerd en er 11 in totaal komen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Fuckers! BRANDBOM! HOOIVORKEN!quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan de melding dat je een pack krijgt, maar die krijg je nietRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik had het vanochtend ook. Met opzet Ronaldo en Messi links laten liggen om Ghana vol te krijgen, voor de katse vioolquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh, ik ben benieuwd naar het nieuwe Adidas shirts van Feyenoord.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tyfeslelijk gr grquote:Op dinsdag 22 april 2014 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Boh, ik ben benieuwd naar het nieuwe Adidas shirts van Feyenoord.![]()
Morrie![]()
Pots: TOTSen komen idd niet in 1 week, wel komen er een aantal tegelijk uit omdat ze anders in de knoop komen met WC (zie twitter chuboi oid)
Eerste team vol dat pakje had ik niet gekregen 3 daarna werkte wel gewoondus het is het sparen waard jongens
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bloedende oren allesquote:![]()
![]()
Godverdomme man,quote:Op dinsdag 22 april 2014 09:56 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik ken de tekst verder niet, dus een duet zal het niet worden
Ik had wel zin in een duet-karaoke avond, zelfs alvast een lijstje voor ons gemaakt...
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Geen MOTM van Zwolle op de markt? ;'(
*360
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Lekker, bij mij komt hij gewoon niet in beeld
Thnx voor het kijken, wel op de 360 toch?GRAAG VERWIJDEREN![]()
nee neger, dus PS.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Thnx voor het kijken, wel op de 360 toch?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan er ook geen een zien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:26 schreef The_Yakuza het volgende:
Thnx voor het kijken, wel op de 360 toch?![]()
Ah, thnx.
Heb het idee dat ook niet altijd alle kaarten van een speler zichtbaar zijn. In dit geval kan het natuurlijk zijn dat er superweinig van zijn
GRAAG VERWIJDEREN![]()
kan zijn dat er gewoon echt niks op de XBOX markt staat. Trapzie zit op PS hequote:Op dinsdag 22 april 2014 10:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Ah, thnx.
Heb het idee dat ook niet altijd alle kaarten van een speler zichtbaar zijn. In dit geval kan het natuurlijk zijn dat er superweinig van zijn![]()
1: wie is er zo gek om in deze tijd nog packs te openen.
2: mocht je al zo gek zijn om packs te openen en MOTM fernandez te pullen, wie is er dan zo debiel om hem in deze markt te gaan verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wanneer zou je hem dan moeten verkopen? Met morgen tots wordt het er niet echt beter op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan zijn dat er gewoon echt niks op de XBOX markt staat. Trapzie zit op PS he![]()
2: mocht je al zo gek zijn om packs te openen en MOTM fernandez te pullen, wie is er dan zo debiel om hem in deze markt te gaan verkopen.
Als je hem krijgt ben je juist debiel als je hem niet verkoopt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan zijn dat er gewoon echt niks op de XBOX markt staat. Trapzie zit op PS he![]()
2: mocht je al zo gek zijn om packs te openen en MOTM fernandez te pullen, wie is er dan zo debiel om hem in deze markt te gaan verkopen.![]()
Ja.quote:
gewoon lekker de meest gehypte TOTSen afwachten. Als je BPL BBVA en bundes gehad hebt krijg je er echt wel meer voor hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wanneer zou je hem dan moeten verkopen? Met morgen tots wordt het er niet echt beter op.
Voor dit soort overpriced onbruikbare MOTM kaarten heb je gelukkig altijd de collectors nog.
nu is hij250K kijk over een paar weken maar eens naar de Udb grafiek
#FreeTrapz![]()
Dat vraag ik me dus af. We weten nog niet hoe hij speelt, maar Eredivisie silvers zijn best gewild. En de silver spitsen spelen aardig, maar niet geniaal. MOTM Fernandez is dus niet bij voorbaat "onbruikbaar".quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gewoon lekker de meest gehypte TOTSen afwachten. Als je BPL BBVA en bundes gehad hebt krijg je er echt wel meer voor hoor.
Voor dit soort overpriced onbruikbare MOTM kaarten heb je gelukkig altijd de collectors nog.
nu is hij250K kijk over een paar weken maar eens naar de Udb grafiek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had MOTM van Persie gekocht voor 950k en verkocht voor 1.25 miljoen, kijk wat hij nu kost
Ik kan me niet voorstellen dat Guyon veel meer waard gaat worden dan dit, kun je beter zsm verkopen als je hem krijgt en investeren in aankomende TOTS kaarten.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die LM zat in Deji zijn team dus die is wat waard.![]()
![]()
het nu kijken naar de prijs is niet realistisch omdat die echt een hele lage markt is. kijk wat MOTM van persie nu kost en waar hij weer heen gaat. ( waarschijnlijk gewoon die 1.2M weer)quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik had MOTM van Persie gekocht voor 950k en verkocht voor 1.25 miljoen, kijk wat hij nu kost
Ik kan me niet voorstellen dat Guyon veel meer waard gaat worden dan dit, kun je beter zsm verkopen als je hem krijgt en investeren in aankomende TOTS kaarten.
we zitten nu in een kopersmarkt en over een paar weken zitten we weer in een verkopersmarkt
het is net de woningmarkt hier
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: