SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk deed ik dat pas nadat mijn internet uitviel.quote:Op maandag 21 april 2014 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Blijft een mooie ja.4 seconden voor je klok ook echt
Spoedfapje afgerond en lekker tukkie doen.
![]()
Ik moest dat woord opzoeken.. maar dat is al een tijdje zo omdat ik anders te laat uit bed kom (al is dat nu niet meer relevant omdat ik met afstuderen bezig ben)quote:Op maandag 21 april 2014 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoezo heb jij eigenlijk een curfew? Of is dat een gekke vraag?![]()
Ah, je studeert ook. Was al bang dat je in een inrichting zat ofzo
Wie heeft dat gesteld dan? Je ouders?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godverquote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie heeft dat gesteld dan? Je ouders?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, al bijna 2 jaar.quote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie heeft dat gesteld dan? Je ouders?![]()
Hallo?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
TOTS Wook
Lijkt me echt een toekomstige topper.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik had ook over de bekerfinale kunnen beginnen als binnenkomer.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zag die Zwolle supporters helemaal gek worden, kreeg een beetje het gevoel van vorig jaar terugquote:Op maandag 21 april 2014 14:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had ook over de bekerfinale kunnen beginnen als binnenkomer.![]()
![]()
Ergens bij selectie.quote:Op maandag 21 april 2014 14:37 schreef Fokker101 het volgende:
weet iemand hoe je rugnummers veranderd in fifa??????
alvast bedankt love joellie
Maar je hebt het over carrière denk ik, dat speelt niemand hier.![]()
Voor mensen die grappig willen zijn met nummer 69 enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?Ik kijk nooit naar rugnummers.
![]()
Of iemand in de spits met rugnummer 1. Lachen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor mensen die grappig willen zijn met nummer 69 enzo.![]()
Herinneringen aan die finale van vorig jaar doen het sowieso goed. Wat vond ik dat toch mooi, die laatste paar minuten en nog die bal van Lens op de paalquote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag die Zwolle supporters helemaal gek worden, kreeg een beetje het gevoel van vorig jaar terug![]()
Nog niet klaar zijn met juichen en dan opnieuw moeten juichenquote:Op maandag 21 april 2014 14:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Herinneringen aan die finale van vorig jaar doen het sowieso goed. Wat vond ik dat toch mooi, die laatste paar minuten en nog die bal van Lens op de paal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Herinneringen aan die finale van vorig jaar doen het sowieso goed. Wat vond ik dat toch mooi, die laatste paar minuten en nog die bal van Lens op de paal
Hou nou opquote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog niet klaar zijn met juichen en dan opnieuw moeten juichen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |