SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk deed ik dat pas nadat mijn internet uitviel.quote:Op maandag 21 april 2014 01:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Blijft een mooie ja.4 seconden voor je klok ook echt
Spoedfapje afgerond en lekker tukkie doen.
![]()
Ik moest dat woord opzoeken.. maar dat is al een tijdje zo omdat ik anders te laat uit bed kom (al is dat nu niet meer relevant omdat ik met afstuderen bezig ben)quote:Op maandag 21 april 2014 13:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoezo heb jij eigenlijk een curfew? Of is dat een gekke vraag?![]()
Ah, je studeert ook. Was al bang dat je in een inrichting zat ofzo
Wie heeft dat gesteld dan? Je ouders?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Godverquote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie heeft dat gesteld dan? Je ouders?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, al bijna 2 jaar.quote:Op maandag 21 april 2014 13:44 schreef The_Yakuza het volgende:
Wie heeft dat gesteld dan? Je ouders?![]()
Hallo?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
TOTS Wook
Lijkt me echt een toekomstige topper.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik had ook over de bekerfinale kunnen beginnen als binnenkomer.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Ik zag die Zwolle supporters helemaal gek worden, kreeg een beetje het gevoel van vorig jaar terugquote:Op maandag 21 april 2014 14:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had ook over de bekerfinale kunnen beginnen als binnenkomer.![]()
![]()
Ergens bij selectie.quote:Op maandag 21 april 2014 14:37 schreef Fokker101 het volgende:
weet iemand hoe je rugnummers veranderd in fifa??????
alvast bedankt love joellie
Maar je hebt het over carrière denk ik, dat speelt niemand hier.![]()
Voor mensen die grappig willen zijn met nummer 69 enzo.quote:Op maandag 21 april 2014 14:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?Ik kijk nooit naar rugnummers.
![]()
Of iemand in de spits met rugnummer 1. Lachen.quote:Op maandag 21 april 2014 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor mensen die grappig willen zijn met nummer 69 enzo.![]()
Herinneringen aan die finale van vorig jaar doen het sowieso goed. Wat vond ik dat toch mooi, die laatste paar minuten en nog die bal van Lens op de paalquote:Op maandag 21 april 2014 14:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag die Zwolle supporters helemaal gek worden, kreeg een beetje het gevoel van vorig jaar terug![]()
Nog niet klaar zijn met juichen en dan opnieuw moeten juichenquote:Op maandag 21 april 2014 14:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Herinneringen aan die finale van vorig jaar doen het sowieso goed. Wat vond ik dat toch mooi, die laatste paar minuten en nog die bal van Lens op de paal![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 14:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Herinneringen aan die finale van vorig jaar doen het sowieso goed. Wat vond ik dat toch mooi, die laatste paar minuten en nog die bal van Lens op de paal
Hou nou opquote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog niet klaar zijn met juichen en dan opnieuw moeten juichen![]()
![]()
En geen ongeregeldheden, AZ-fans zijn allemaal goedzakken.quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog niet klaar zijn met juichen en dan opnieuw moeten juichen
Sorryquote:
Mietjes bedoel jequote:Op maandag 21 april 2014 14:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En geen ongeregeldheden, AZ-fans zijn allemaal goedzakken.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Groot gelijk, schade aan je lichaam riskeren voor een stel opgefokte domme hooligansquote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik ren ook liever weg dan dat ik het gevecht aan ga.![]()
![]()
![]()
Ben je stiekem toch een jood?quote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik ren ook liever weg dan dat ik het gevecht aan ga.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Oh, dat zeker. Ik zou het liefst voor al dat soort onzin lekker wegblijven, tenzij vrienden van me direct 'aangepakt' zouden worden. Maar dat kan ik nu ook wel zeggen, in de praktijk weet je het nooit...quote:Op maandag 21 april 2014 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Ik ren ook liever weg dan dat ik het gevecht aan ga."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Best bizar..gisterenavond nog ingevallen in de bekerfinale en een dag later om half 3 in de basis bij Jong Ajax...Kishna. En scoren
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ratatatata BoymansAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meleg heeft gescoord hoor niet Kishnaquote:Op maandag 21 april 2014 14:56 schreef Tim86 het volgende:
Best bizar..gisterenavond nog ingevallen in de bekerfinale en een dag later om half 3 in de basis bij Jong Ajax...Kishna. En scoren![]()
Oh, dan klopt Flashscores nietquote:Op maandag 21 april 2014 14:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Meleg heeft gescoord hoor niet Kishna
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe volg je het? Niet op tv toch?quote:Op maandag 21 april 2014 14:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hij speelt wel goed hoor daar niet van
e: Ajaxtv?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 21 april 2014 14:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoe volg je het? Niet op tv toch?
e: Ajaxtv?twitter:ajax1nl twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:43:10Kishna laat zich gelden hoor! Speelt zijn 3e wedstrijd in 4 dagen, maar is lekker bezig. Nu weer een doelpoging. #ajahel reageer retweet
twitter:![]()
Lekker weer wat dingen over WOII kijken op National Geographic
quote:Op maandag 21 april 2014 15:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:ajax1nl twitterde op maandag 21-04-2014 om 14:43:10Kishna laat zich gelden hoor! Speelt zijn 3e wedstrijd in 4 dagen, maar is lekker bezig. Nu weer een doelpoging. #ajahel reageer retweet
twitter:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, goede kijktipquote:Op maandag 21 april 2014 15:01 schreef TBakkert het volgende:
Lekker weer wat dingen over WOII kijken op National Geographic![]()
![]()
Herhaling nummer zoveel van dit programma natuurlijk, maar dat oostfront was wel echt een hel voor beide kampen...quote:
Meleg 2-0
Sparta weer achter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mag toch hopen dat Meleg niet naar Groningen gaat volgend jaar. Veel slechter dan Siggy/De Sa op linksbuiten kan het niet wordenquote:![]()
![]()
Volgens mij is dat allang rond. Anders was hij ook al wel wat eerder bij de selectie gehaald denk ik. Voor hem is het wel goed om daar een jaartje te spelen, maar ik zie hem ook liever dan die kneuzen die er nu doorgaans spelen. Tenminste iemand met wat techniek en lef.quote:Op maandag 21 april 2014 15:08 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Meleg niet naar Groningen gaat volgend jaar. Veel slechter dan Siggy/De Sa op linksbuiten kan het niet wordenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sparta spaart z'n krachten al sinds ze de de play-offs gehaald hebben. Straks winnen ze gewoon van NEC en staan ze waar ze thuis horen: De eredivisiequote:![]()
![]()
Zou wel epic zijnquote:Op maandag 21 april 2014 15:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sparta spaart z'n krachten al sinds ze de de play-offs gehaald hebben. Straks winnen ze gewoon van NEC en staan ze waar ze thuis horen: De eredivisie
Maar 2 punten uit 11, en wellicht dus uit 12, wedstrijden gaat wel wat ver![]()
Al is Emmen uit wel in topvorm ook.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb een nieuwe laptop nodig. Deels voor school maar verder ook een beetje FM spelen, internetten etc. Heb alleen totaal geen verstand van laptops, ben zelf op deze uitgekomen. Hebben jullie enig idee of deze goed is of weten jullie een betere? Prijs mag maximaal 650 zijn.
Thx alvast![]()
![]()
Hier is een topic voor kutventen!quote:Op maandag 21 april 2014 15:15 schreef wieisboos het volgende:
Heb een nieuwe laptop nodig. Deels voor school maar verder ook een beetje FM spelen, internetten etc. Heb alleen totaal geen verstand van laptops, ben zelf op deze uitgekomen. Hebben jullie enig idee of deze goed is of weten jullie een betere? Prijs mag maximaal 650 zijn.
Thx alvast
lijkt me een prima ding verder![]()
![]()
Daar is al een half jaar niet gepostquote:Op maandag 21 april 2014 15:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hier is een topic voor kutventen!
lijkt me een prima ding verder![]()
![]()
Ja, schijnt een leuk talentje te zijn. Hopen dat hij kan doorbreken tot het eerste.quote:Op maandag 21 april 2014 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die man begint erg belangrijk te worden voor jong PSV
PSN: DePresident_![]()
Inderdaadquote:Op maandag 21 april 2014 15:20 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ja, schijnt een leuk talentje te zijn. Hopen dat hij kan doorbreken tot het eerste.Hij is 18 inmiddels, dus hopelijk volgend seizoen wat minuten maken. Ligt er ook aan wat er met Bakkali gebeurt natuurlijk
![]()
![]()
Harde schijf van de PS3 was dus inderdaad kapot, heb nu de schijf uit de oude laptop van mijn moeder gehaald en in de PS3 gezet, nu werkt het weer prima.![]()
![]()
Wel al je saves kwijt dus?quote:Op maandag 21 april 2014 15:29 schreef DutchSL het volgende:
Harde schijf van de PS3 was dus inderdaad kapot, heb nu de schijf uit de oude laptop van mijn moeder gehaald en in de PS3 gezet, nu werkt het weer prima.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, maar allemaal spellen die ik toch niet meer speelde, behalve de eerste paar uur van Tomb Raider die ik overnieuw moet doen.quote:
Mijn broertje is al zijn Japanse RPG shit wel kwijt though, daar zitten tientallen zo niet honderden uren in![]()
![]()
![]()
Wat is dees
Wel post van een paar maanden geleden, maar toch
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2698519.pageAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Onberekenbaar als altijdquote:Op maandag 21 april 2014 15:33 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dees
Wel post van een paar maanden geleden, maar toch
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2698519.page![]()
Ergens jammer dat we die jongen nooit meer zien.![]()
Ik vind het van Thorb en Dudeweiser veel erger dat ze weg zijn. VdM irriteerde alleen maar.quote:Op maandag 21 april 2014 15:34 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Onberekenbaar als altijd![]()
Ergens jammer dat we die jongen nooit meer zien.![]()
Kan goed, hij speelt nu in een oliestaat geloof ik.quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Is jucilei uit packs ofzo. Redelijk prijzig
En nog altijd veel goedkoper dan hij vorig jaar was![]()
![]()
Uiteraardquote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het van Thorb en Dudeweiser veel erger dat ze weg zijn. VdM irriteerde alleen maar.![]()
Maar toch. Stukje nostalgie ofzo.![]()
Qatarrrr $$$quote:Op maandag 21 april 2014 15:37 schreef Maver24 het volgende:
Is jucilei uit packs ofzo. Redelijk prijzig![]()
neuhquote:Op maandag 21 april 2014 15:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jij telt even 6,5 mil neer voor TOTY Ronaldo? Fo real?
En ook geen 4m voor Gullit.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja dat klopt. Ik heb em wel even nodig voor me hulk linkquote:Op maandag 21 april 2014 15:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kan goed, hij speelt nu in een oliestaat geloof ik.
En nog altijd veel goedkoper dan hij vorig jaar was![]()
Juicygay da Silva was echt goed vorig jaar. Toen had hij ook nog 4* skills
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Witsel niet beter?quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat klopt. Ik heb em wel even nodig voor me hulk linkOf je hebt een brazil nodig.
![]()
Of Romulo.quote:Op maandag 21 april 2014 15:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Witsel niet beter?Of je hebt een brazil nodig.
OF Mario Fernandez op RB.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zwitserse bekerfinale is ook saai..Gaan zo verlengen..0-0 na 90 min en rood voor Basel (tegen FC Chikhaoui)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF MelegAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
HUUUUUUUUUU !!!!!!!!quote:![]()
Willem II bijna kampioenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |