abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139105586

Zoals je ziet is deze reeks al vele topics lang. Om ieders topic-ervaring zo prettig mogelijk te laten verlopen, verzoeken we je voor het posten in dit topic eerst de gehele OP (OpeningsPost) door te nemen en vooral ook de geldende huisregels onderaan deze post in acht te nemen. Now let's get started!

SPOILER: Meer webshops...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Discount
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

SPOILER: Trading markets

SPOILER: Taobao/Tmall
SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)

SPOILER: Free shipping
SPOILER: Free registered shipping
SPOILER: Express shipping
SPOILER: Tracking
SPOILER: Trackstatus legenda
SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen Nederland
SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagen
SPOILER: Verpakking en transporthandling
SPOILER: Douane

Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)

PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.

Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?
SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?
SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?
Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?
SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?
SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?
DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?
SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?

GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic | GC / [Gadgets] Chinese webshops reviewtopic #2
Het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.

Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.

Topicreeks: Android tablet discussie topic
Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart

User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)

Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren

• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom

• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen

First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search

• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief

Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.

Veel plezier met bestellen!

OP Redesign V3.0 by shiznuts
pi_139105685
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:07 schreef Downstar het volgende:

[..]

een hobby :)?
heb je er al een paar ofzo staan :D?
fotootje?
Ik heb er een heleboel!
Even wat foto's zoeken hoor.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 21 april 2014 @ 12:13:37 #3
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139105692
... en 3-ei is oneven!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_139105931
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:13 schreef Miniem het volgende:

[..]

Ik heb er een heleboel!
Even wat foto's zoeken hoor.
hahah ben benieuwd :D

quote:
16s.gif Op maandag 21 april 2014 12:13 schreef shiznuts het volgende:
... en 3-ei is oneven!
Dan heb ik toch liever een Tenga egg denk ik :o
  maandag 21 april 2014 @ 12:26:08 #5
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_139106039
Tenga eggs zijn zo klein, raar om te gebruiken omdat je ze zo moet uitrekken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_139106127
quote:
11s.gif Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef MacorgaZ het volgende:
Tenga eggs zijn zo klein, raar om te gebruiken omdat je ze zo moet uitrekken.
pi_139106142
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:22 schreef Downstar het volgende:

[..]

hahah ben benieuwd :D

[..]

Dan heb ik toch liever een Tenga egg denk ik :o
Zijn wat foto's van afgelopen jaren.
Van nu heb ik geen foto's.

Ff in spoiler omdat china shop topic.

SPOILER
pi_139106330
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:30 schreef Miniem het volgende:

[..]

SPOILER
Best vet om te zien :D !
  maandag 21 april 2014 @ 13:17:53 #9
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139107413
quote:
Dear customer ,

Thanks for your order and we would like to tell you that we have not provide the phone cover to you ,
it is ok ?would you pls buy the cover by yourself ?
After we received your reply we will ship your item asap .

Looking forward to hearing from you soon ,thanks .

Best regard ,

sweet
Daar komt het dus van, heb maar geantwoord dat het natuurlijk totaaaaaaal geen probleem is om hem zonder cover op te sturen en dat ik die later nog wel een keer bestel.

Niet weer doen dus MTA... niet weer doen...
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_139107687
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Daar komt het dus van, heb maar geantwoord dat het natuurlijk totaaaaaaal geen probleem is om hem zonder cover op te sturen en dat ik die later nog wel een keer bestel.

Ik lig echt strijk hier. :D
pi_139107983

Goed nieuws :) (voor de mensen die nog een actioncam zochten, en met name dus de SJ4000)
Naar aanleiding van mij vorige post..
Tmart heeft de SJ4000 in de shop geplaatst en zoals afgesproken hebben ze de prijs lager ingezet dan bij banggood!

http://www.tmart.com/SJ40(...)-Silver_p245155.html

Prijs scheelt dus maar 85 dollarcent ofzo, maar prijs van banggood is in sale en kost normaal dus 112$ (beetje overdreven duur :P)

Maar zoals ik al had benoemd in mijn voorgaande post, ik zal Downstar niet zijn als ik niet zorg voor een betere prijs voor mezelf, maar natuurlijk ook voor jullie :P

Dus *tromgeroffel*..

Tmart geeft nog een extra korting(-15$!) met het gebruik van deze coupon: dbe4f9b940
waardoor de prijs op 84,99$ komt te liggen :D! (kan ik hem zelfs niet op aliexpress goedkoper voor vinden..)

De coupon is volgens mij wel voor een max.aantal gebruikers, waarvan ik er dus al 1 heb gebruikt :P!
En komt als het goed is ook eerdaags in de nieuwsbrief van tmart te staan, maar nu dus al exclusief op FOK :P

Ik heb mijne dus al besteld, maar ik wil even kijken of ik kan regelen of ik hem met DHL kan laten versturen.. die optie heb ik namelijk niet tijdens het bestellen van de SJ4000 gezien.. en ik wil hem toch wel graag snel in huis hebben :P

Ik zal wanneer ik hem thuis heb nog wel een uitgebreide review maken *O* !

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 21-04-2014 13:52:35 ]
  maandag 21 april 2014 @ 14:11:20 #12
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139108751
Bij Bangood overigens met coupon voor 89 te bestellen ;)
SPOILER
Maar Tmart is toch 5$ goedkoper :D! Dus besteld!

[ Bericht 16% gewijzigd door RobertNL op 21-04-2014 14:28:12 ]
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  maandag 21 april 2014 @ 15:20:08 #13
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_139110652
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mooi. Die Chinezen hebben het helemaal intern zitten escaleren en in de tussentijd je bestelling niet verstuurd. _O-
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 21 april 2014 @ 16:00:50 #14
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_139111867
Mijn eerste bestelling bij DX :D

Peltier element, koelpasta en een thermometer voor de lol :')

19-04-2014 besteld en 21-04-2014 verstuurd. Ben benieuwd....
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_139112732
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:00 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn eerste bestelling bij DX :D
[ afbeelding ]

Peltier element, koelpasta en een thermometer voor de lol :')

19-04-2014 besteld en 21-04-2014 verstuurd. Ben benieuwd....
Volgende keer kan je simpel die thermometer apart bestellen, dan wordt het apart verzonden en heb je sowieso geen gezeik met douane kosten. Nu heb je waarschijnlijk ook geen gedoe maar in de toekomst kan je het beter toch apart bestellen ;)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 21 april 2014 @ 16:43:22 #16
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139113474
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 12:30 schreef Miniem het volgende:

[..]

SPOILER
Tenga plant? :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 21 april 2014 @ 18:15:42 #17
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139116255
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 13:40 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]

Goed nieuws :)
Aj aj, niet in het zwart verkrijgbaar?
Ik heb nu een zwak moment om er ook 1 te kopen maar zilver is niet mijn kleur ;(
  maandag 21 april 2014 @ 18:23:31 #18
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139116470
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Ik heb nu een zwak moment om er ook 1 te kopen maar zilver is niet mijn kleur ;(
Je ken 'em ook in het roze regelen. Gewoon afplakken en spraypaint erover. :P
Of wie had er laatst nou z'n laptop gepimpd met carbon fiber stickers?
pi_139118024
quote:
0s.gif [b]Op maandag 21 april 2014 18:23 schreef shiznuts het volgende:

[…]
Ik! :D
pi_139118224
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:15 schreef roflcat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is een Medion MD96290 8-)
pi_139118305
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:21 schreef Miniem het volgende:

[..]

Dat is een Medion MD96290 8-)
Haha klopt! Laptopje van niks, maar door die stickers verschillende complimentjes ontvangen over de dure en exclusieve uitstraling _O-
pi_139118341
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:23 schreef roflcat het volgende:

[..]

Haha klopt! Laptopje van niks, maar door die stickers verschillende complimentjes ontvangen over de dure en exclusieve uitstraling _O-
Ik heb hem ook, dus hij kwam me bekend voor :P
Al 5 jaar oud ofzo :+
  maandag 21 april 2014 @ 19:27:17 #23
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139118470
Oh ja! :D
Een action cam in zo'n jasje is natuurlijk ook wel blits. B-)
pi_139118589
Ohja, ik ga dit jaar naar Zweden, dus ik zou eigenlijk ook wel gave beelden kunnen maken van mijn reis.
Maar ik ben bang dat ik zoiets eenmalig gebruik en het dan gelijk in de kast leg.
Een SJ4000 is dan wel erg prijzig.

Zijn er nog andere alternatieven?
De Y3000 lijkt me dan ook niet echt handig en "stoot"proof.
  maandag 21 april 2014 @ 19:36:25 #25
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139118864
De Y3000 gebruik ik als pretparkbegeleider. :P
Lanyard met die cam om je nek.
Ze mogen wel een wat higher-end 1080P-versie maken, #808/Mobius-like. :o
Maar de formfactor is echt baas. :7
pi_139119018
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:36 schreef shiznuts het volgende:
De Y3000 gebruik ik als pretparkbegeleider. :P
Lanyard met die cam om je nek.
Ze mogen wel een wat higher-end 1080P-versie maken, #808/Mobius-like. :o
Maar de formfactor is echt baas. :7

[ Bericht 3% gewijzigd door Miniem op 21-04-2014 20:54:40 ]
  maandag 21 april 2014 @ 19:47:30 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139119384
Zo'n 808 is leuk om ergens op te monteren, maar om vast te houden is het niet heel wat.
Vindt point-n-shooten met de Y3000 fijner. Al is de 720P footage van beide natuurlijk maar zo-zo.
Als je echt een travelcam wilt hebben, ga je eerder voor een rugged Olympus/Panasonic/Fujifilm/Nikon/Casio ofzo. Moet het goedkoper, heb je ook wel een cheap-ass 720P Rollei 60 ofzo.

En ik begrijp nog altijd niet waarom niemand met een MD80 opvolger komt die echte 720P (niet in de breedte, maar in de hoogte :P ) of 1080P heeft. Daar heb je dan mooie supercheape accessoires voor om te mounten en waterproof te maken. Y3000 en een 808 cam zijn natuurlijk niet tot 5m waterdicht ofzo.
pi_139119455
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:47 schreef shiznuts het volgende:

Kan dan idd mijn camera beter meenemen en daarmee filmen.
Heb jij nog tips voor mounts?
  maandag 21 april 2014 @ 19:56:29 #29
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139119878
Heb zo'n miniisw extender pole, of hoe je dat ook noemt. Zo'n telescoop uitsteekding met 1/4" tripodthread. Da's wel geinig. Verder heb ik ook wel zuignap shizzle, da's mooi, beetje overal tegen je auto mikken. Maar daar moet je eigenlijk niet op cheapskaten, want cheap spul laat los en valt (trust me, I know). ;( _O- Verder, behalve een mini tripodje/gorillapod ofzo, niet echt wat voor beetje standaard rondreizen. Beetje handheldskills kweken en leren footage na te bewerken. ;)

Misschien zo'n bicyle mount klem waar monkey het laatst over had. Kun je behalve bij het fietsen ook wel aan een paddle zetten bij het kanovaren bijv. denk ik.
  maandag 21 april 2014 @ 20:00:48 #30
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_139120210
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:56 schreef shiznuts het volgende:
Heb zo'n miniisw extender pole, of hoe je dat ook noemt. Zo'n telescoop uitsteekding met 1/4" tripodthread. Da's wel geinig. Verder heb ik ook wel zuignap shizzle, da's mooi, beetje overal tegen je auto mikken. Maar daar moet je eigenlijk niet op cheapskaten, want cheap spul laat los en valt (trust me, I know). ;( _O- Verder, behalve een mini tripodje/gorillapod ofzo, niet echt wat voor beetje standaard rondreizen. Beetje handheldskills kweken en leren footage na te bewerken. ;)

Misschien zo'n bicyle mount klem waar monkey het laatst over had. Kun je behalve bij het fietsen ook wel aan een paddle zetten bij het kanovaren bijv. denk ik.
nog een idee voor een goede zuignap mount? Ik heb nu zo'n goedkope, die gaat idd steeds los
pi_139120453
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:56 schreef shiznuts het volgende:

Die bicycle mount is wel een goed idee ja!
  maandag 21 april 2014 @ 20:05:35 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139120537
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 20:00 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

nog een idee voor een goede zuignap mount? Ik heb nu zo'n goedkope, die gaat idd steeds los
Heb de offi GoPro mount. Maar miniisw heeft ze ook wel dus: http://chinaprices.us?q=miniisw&from=13 . Weet niet of je meer van zulk soort merken hebt dat gespecialiseerd is in GoPro/action cam accessoires die best degelijk zijn. Waarschijnlijk wel. Ook ff op AliExpress kijken. ;)

- Ow, ff wat anders, e-mail van Raz:
quote:
Brainwavz Beta Earphones just $14.50, triple pack $29.50:
http://www.mp4nation.net/catalogsearch/result/?q=Beta
Voor de liefhebbers. fb2012fiver is volgens mij ook altijd nog goed voor -5%.
pi_139120697
Kan iemand van jullie mij een site geven waar ze heel veel mooie horloges verkopen?
  maandag 21 april 2014 @ 20:10:57 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139120831
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:08 schreef larry_flynt het volgende:
Kan iemand van jullie mij een site geven waar ze heel veel mooie horloges verkopen?
http://m2coutlet.com , zijn de lui achter de Shark-watch deals op eBay. Moet je ff een bericht sturen als je wat leuks ertussen ziet en vragen of het niet goedkoper kan, krijg je vast een leuke korting. ;)

Verder altijd wel goed voor horloges: FocalPrice & TinyDeal. Lees voor verdere tips het volgende even door: GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic .
pi_139121886
Mijn eerste post hier:) Al wel een aantal dingen gekocht uit China en las het topic al redelijk vaak door, nu ook maar even een accountje aangemaakt!

Heeft iemand toevallig ook al geprobeerd mee te doen met die MVP shopping ofzo waarbij ze een klein aantal dure producten voor 1 cent verkopen bij dx? Probeerde met de vorige lichting mee te doen maar toen de producten vrijkwamen werd de site meteen behoorlijk traag en tegen de tijd dat ik m'n order kon bevestigen was ik alweer te laat...
pi_139122189
  maandag 21 april 2014 @ 20:40:55 #37
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139122622
quote:
Yup. Should be. :Y You might remember seeying it before...
pi_139122846
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 20:40 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Yup. Should be. :Y You might remember seeying it before...
[ afbeelding ]
Ander merkje op jouw afbeelding :P
Bij Priceangels nog goedkoper trouwens, hetzelfde op het plaatje maar Miniisw staat niet in de beschrijving. http://www.priceangels.co(...)a-Black--s76713.html
  maandag 21 april 2014 @ 20:45:05 #39
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139122920
pi_139123054
quote:
Ik had hem al geedit :+
  maandag 21 april 2014 @ 20:52:18 #41
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139123443
quote:
Daar zijn ondertussen ook al fakes van _O-
http://innovvactioncam.bl(...)py-and-steal-it.html
  maandag 21 april 2014 @ 20:55:57 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139123680
Ja, ik las het. Best fake!1!! :P Die Chinezen die kopiëren alles dat los en vast zit. o|O
pi_139123928
Ik kan bij FOcal niet verder met paypal...
  maandag 21 april 2014 @ 21:10:01 #44
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139124575
Eergisteren wilde checkout met PayPal op FP nog prima hoor.
  maandag 21 april 2014 @ 21:46:39 #45
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_139127100
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 16:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgende keer kan je simpel die thermometer apart bestellen, dan wordt het apart verzonden en heb je sowieso geen gezeik met douane kosten. Nu heb je waarschijnlijk ook geen gedoe maar in de toekomst kan je het beter toch apart bestellen ;)
Okee, thanks :)
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
  maandag 21 april 2014 @ 21:47:37 #46
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139127194
Even een vraagje aan de Earson bezitters/kenners, kun je het apparaat gewoon opladen met zo'n standaard USB-lichtnet stekker? Dus 5.0V/1.0A.
Gr gr
Op de dementie-afdeling bestaat elke avondmaaltijd uit vergeten groenten
  maandag 21 april 2014 @ 21:50:14 #47
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139127399
ja
pi_139127406
Horloge maar via Ebay besteld. Zocht nog een net strak horloge. Ben benieuwd...

pi_139127470
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef N22 het volgende:
Even een vraagje aan de Earson bezitters/kenners, kun je het apparaat gewoon opladen met zo'n standaard USB-lichtnet stekker? Dus 5.0V/1.0A.
Gr gr
Ja, het duurt alleen wel langer dan met 1.2A bijv (ik weet niet wat de ampère-max is)
pi_139129598
Je hebt dus van die oortjes met bedieningsknopjes voor volume en om naar een volgend nummer te skippen. Nu heb ik deze niet op mijn headset/koptelefoon zitten. Heeft een of andere webshop toevallig zo'n snoertje die ik tussen m'n telefoon en de koptelefoon kan prikken? :P

edit: nvm, gevonden

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2014 22:28:46 ]
pi_139129937
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

hmm ik heb opgegeven dat de kleur keuze niet echt heel bijlangrijk was.
om dat 9/10 toch zilver nam.. kom jij weer aan met zwart :(

het is ook nooit goed met jou he :P!
Carbon stickersetje is wel nice idd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 21-04-2014 22:39:04 ]
  maandag 21 april 2014 @ 23:04:14 #52
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139131661
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 22:30 schreef Downstar het volgende:

[..]

hmm ik heb opgegeven dat de kleur keuze niet echt heel bijlangrijk was.
om dat 9/10 toch zilver nam.. kom jij weer aan met zwart :(

het is ook nooit goed met jou he :P!
Carbon stickersetje is wel nice idd!
Je kent me toch onderhand wel...

Ik heb graag mijn apparatuur zwart, mijn vrouwen zwart en vooral mijn geld zwart :7
  maandag 21 april 2014 @ 23:14:57 #53
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139132165
Dat zal isabel leuk vinden te horen. :'(
  maandag 21 april 2014 @ 23:19:04 #54
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139132356
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 19:15 schreef roflcat het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Welke soort is het en waar heb je t weg? Ik zie op ebay veel soorten staan. Ziet er wel awesome uit ;p
You can't be late if you don't show up.
pi_139132797
^Is dat wat voor je telefoon? Lijkt me wel gaaf ter vervanging van een hoesje. :P
  maandag 21 april 2014 @ 23:44:11 #56
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139133459
We have dispatched the following item ...
1 x (AWEI) 3.5mm Audio Jack Stereo Earphones for PC = ¤4.01

Rap bij minitake.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 21 april 2014 @ 23:51:17 #57
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139133739
lol, wist niet dat Minitake = Tinydeal. :P
pi_139136875
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef l0lownkill het volgende:

[..]

Welke soort is het en waar heb je t weg? Ik zie op ebay veel soorten staan. Ziet er wel awesome uit ;p
Heb 't hier vandaan, voor het geld hoef je het niet te laten; (¤3,00)
http://www.banggood.com/D(...)m-Vinyl-p-81696.html
Is wel even oefenen met aanbrengen, maar is opzich goed te doen met een heatgun!
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Xetran het volgende:
^Is dat wat voor je telefoon? Lijkt me wel gaaf ter vervanging van een hoesje. :P
Ik heb het op mijn telefoon geplakt ja, maar het is niet op maat gesneden of iets. Je moet het zelf bijsnijden met een mesje. Is wel te doen na wat oefening :)
pi_139137013
Pas trouwens wel op, als je het eenmaal onder de knie hebt is het zeeer verslavend! :P
Galaxy Note II van een vriend ook gewrapt;

Tellerhuis van een andere vriend zijn Aerox ook gedaan;
pi_139137129
quote:
2s.gif Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef d4v1d het volgende:
Je hebt dus van die oortjes met bedieningsknopjes voor volume en om naar een volgend nummer te skippen. Nu heb ik deze niet op mijn headset/koptelefoon zitten. Heeft een of andere webshop toevallig zo'n snoertje die ik tussen m'n telefoon en de koptelefoon kan prikken? :P

edit: nvm, gevonden
Linkje dan!
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_139137370
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 18:23 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Je ken 'em ook in het roze regelen. Gewoon afplakken en spraypaint erover. :P
Ik heb ook wat carbon folie in mijn auto geplakt op bepaalde onderdelen van het interieur.
Alleen laat het soms een beetje los op helaas :(
Verder erg leuk spul :)

[ Bericht 6% gewijzigd door jeroendh op 22-04-2014 09:26:33 ]
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 09:16:59 #62
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139137769
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:49 schreef roflcat het volgende:

[..]

Heb 't hier vandaan, voor het geld hoef je het niet te laten; (¤3,00)
http://www.banggood.com/D(...)m-Vinyl-p-81696.html
Is wel even oefenen met aanbrengen, maar is opzich goed te doen met een heatgun!

[..]

Ik heb het op mijn telefoon geplakt ja, maar het is niet op maat gesneden of iets. Je moet het zelf bijsnijden met een mesje. Is wel te doen na wat oefening :)
Het stond bij mij ook op "het lijstje" maar wist niet helemaal zeker of dit echte shrinkwrap was met een hittepistool. Ik zat zelfs te denken om wat keukenkastjes te gaan wrappen.
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:33:38 #63
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_139139326
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:13 schreef roflcat het volgende:
Pas trouwens wel op, als je het eenmaal onder de knie hebt is het zeeer verslavend! :P
Galaxy Note II van een vriend ook gewrapt;
[ afbeelding ]

Tellerhuis van een andere vriend zijn Aerox ook gedaan;
[ afbeelding ]
Ik had destijds gelijk 30m besteld :P Bij grote onderdelen is het wel wat lastig :|
Hello, is it me you are looking for!?
  dinsdag 22 april 2014 @ 10:54:23 #64
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139139794
Zwart is op, net nu hij 65% off is :@
Wie hier is van plan zijn huis ermee te beplakken.. Ja, zo raakt het out of stock!
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:43:51 #65
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_139141052
Hoe zit het nou met de trackingnummers ( RxxxxxxCN/HK) naar NL nowadays? Niks werkt er meer op 17track :')
Koekje d'r bij?
pi_139141089
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef eleganza het volgende:
Hoe zit het nou met de trackingnummers ( RxxxxxxCN/HK) naar NL nowadays? Niks werkt er meer op 17track :')
werkte er überhaupt iets aan die nummers? tegen de tijd dat hij onderweg was volgens de tracking lag hij hier al in huis zo'n beetje
pi_139141219
quote:
http://intmail.183.com.cn/icc-itemstatusen.jsp

werkt hij hier?
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:49:27 #68
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_139141222
quote:
Mijn RxxxxxxxMY nummer kan ik gewoon tracken op 17track. *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 22 april 2014 @ 11:50:10 #69
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_139141238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:44 schreef mschol het volgende:

[..]

werkte er überhaupt iets aan die nummers? tegen de tijd dat hij onderweg was volgens de tracking lag hij hier al in huis zo'n beetje
Meestal kon 'ie m dan wel vinden, maar was ie retetraag ja :+ Nu vindt ie dus van mijn nummers helemaal niks meer :') Bij AliExpress/Ebay is het fijn om te weten dat je pakjes 'echt' zijn, en al zegt ie maar dat ie nog in china ligt, da's beter dan 'not found' bij al mijn nummers :')
Koekje d'r bij?
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:01:39 #70
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_139141601
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 11:50 schreef eleganza het volgende:

[..]

Meestal kon 'ie m dan wel vinden, maar was ie retetraag ja :+ Nu vindt ie dus van mijn nummers helemaal niks meer :') Bij AliExpress/Ebay is het fijn om te weten dat je pakjes 'echt' zijn, en al zegt ie maar dat ie nog in china ligt, da's beter dan 'not found' bij al mijn nummers :')
Is die Chinees nou nog niet klaar met je custom jurk?
Keiharde porno!
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:03:52 #71
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_139141653
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:01 schreef dud0r het volgende:

[..]

Is die Chinees nou nog niet klaar met je custom jurk?
Nee, stom he 8)7 Of ze hebben m al geshipt maar mij niks verteld, daar hebben Chinezen toch ook nog een handje van :') Heb nog wel wat meer besteld, zoals altijd O-) Maar ik weet dat die het sowieso niet doet, maar die vijf andere die ik nog heb liggen doen het ook niet :') Dus ik begon me een beetje zorgen te maken over de rest :+
Koekje d'r bij?
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:52:43 #72
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139143087
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 12:03 schreef eleganza het volgende:

[..]

Nee, stom he 8)7 Of ze hebben m al geshipt maar mij niks verteld, daar hebben Chinezen toch ook nog een handje van :') Heb nog wel wat meer besteld, zoals altijd O-) Maar ik weet dat die het sowieso niet doet, maar die vijf andere die ik nog heb liggen doen het ook niet :') Dus ik begon me een beetje zorgen te maken over de rest :+
:P. De laatste tijd werkt (normaal) de tracking wel aardig. Wel gewoon via http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp want de andere sites deden de laatste tijd weer eens vaag.
  dinsdag 22 april 2014 @ 12:54:38 #73
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139143140
Ach, heb voor 2 dollar extra deze besteld; http://m.banggood.com/2-x(...)ticker-p-915527.html
  dinsdag 22 april 2014 @ 13:05:12 #74
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139143440
Die heb ik hier ook nog liggen. Al meermaals een paar dingen mee beplakt :P.
Op Ebay wel goedkoper te krijgen dacht ik (dacht dat ik 2 dollar betaald heb per rol).

dinsdag 22 april 2014 @ 13:39:14 #75
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139144610
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef RobertNL het volgende:
Die heb ik hier ook nog liggen. Al meermaals een paar dingen mee beplakt :P.
Op Ebay wel goedkoper te krijgen dacht ik (dacht dat ik 2 dollar betaald heb per rol).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, dat ligt dan weer aan de grootte
pi_139146022
Ik ben op zoek naar led lampjes (T10 en BA15s) canbus geschikt. Bij welke shop kan ik deze vinden? :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:34:53 #77
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139146116
Ik hoor nu ook bij de nopro club :9

dinsdag 22 april 2014 @ 14:36:18 #78
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139146153
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:34 schreef monkeybrain het volgende:
Ik hoor nu ook bij de nopro club :9

[ afbeelding ]
Waar heb je hem besteld? Banggood?
  dinsdag 22 april 2014 @ 14:46:13 #79
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_139146387
Heeft iemand een voorbeeldfilmpje van die NoPro cams?

Edit: ff Googlen heeft me genoeg opgeleverd. Zijn er redenen deze cam niet te bestellen? :P
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_139147949
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 14:36 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Waar heb je hem besteld? Banggood?
Lijkt heel erg op deze http://safeye.nl/sj4000
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:45:19 #81
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139148002
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:42 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Lijkt heel erg op deze http://safeye.nl/sj4000
Dat is hem ook natuurlijk. Gewoon een importeur.
Het is maar net of je 50 euro voor de garantie over hebt ;)
pi_139148052
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:45 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Dat is hem ook natuurlijk. Gewoon een importeur.
Het is maar net of je 50 euro voor de garantie over hebt ;)
Waar kan ik hem vinden voor -50 euro? :D
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:47:40 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139148073
Tmart:
quote:
[ afbeelding ]

Goed nieuws :) (voor de mensen die nog een actioncam zochten, en met name dus de SJ4000)
Tmart heeft de SJ4000 in de shop geplaatst en zoals afgesproken hebben ze de prijs lager ingezet dan bij banggood!

Prijs scheelt dus maar 85 dollarcent ofzo, maar prijs van banggood is in sale en kost normaal dus 112$ (beetje overdreven duur :P)

Maar zoals ik al had benoemd in mijn voorgaande post, ik zal Downstar niet zijn als ik niet zorg voor een betere prijs voor mezelf, maar natuurlijk ook voor jullie :P

Dus *tromgeroffel*..[ afbeelding ]

Tmart geeft nog een extra korting(-15$!) met het gebruik van deze coupon: dbe4f9b940
waardoor de prijs op 84,99$ komt te liggen :D! (kan ik hem zelfs niet op aliexpress goedkoper voor vinden..)

De coupon is volgens mij wel voor een max.aantal gebruikers, waarvan ik er dus al 1 heb gebruikt :P!
En komt als het goed is ook eerdaags in de nieuwsbrief van tmart te staan, maar nu dus al exclusief op FOK :P

Ik heb mijne dus al besteld, maar ik wil even kijken of ik kan regelen of ik hem met DHL kan laten versturen.. die optie heb ik namelijk niet tijdens het bestellen van de SJ4000 gezien.. en ik wil hem toch wel graag snel in huis hebben :P

of
Bangood:
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 14:11 schreef RobertNL het volgende:
Bij Bangood overigens met coupon voor 89 te bestellen ;)
SPOILER
Maar Tmart is toch 5$ goedkoper :D!
Coupon van Tmart werkt wellicht niet meer, maar dan nog bij Bangood:
89 dollar = +- ¤66.50 euro
Prijs bij die webshop is 118.95 incl verzendkosten.
Verschil van ¤52.50.
Zelfs als je BTW moet aftikken nog goedkoper dus ;)
pi_139148089
Dank :)
pi_139148182
Hij pakt de coupon niet? :{
  dinsdag 22 april 2014 @ 15:52:47 #86
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139148234
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:51 schreef Miniem het volgende:
Hij pakt de coupon niet? :{
Nee lijkt niet meer te werken, gisteren niet meer af gerekend en dus stiekem toch nog niet besteld :P.
Nja, bangood is 5$ duurder :P. Of Downstar moet rap die coupon even verlengen ^O^
pi_139148253
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 15:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee lijkt niet meer te werken, gisteren niet meer af gerekend en dus stiekem toch nog niet besteld :P.
Nja, bangood is 5$ duurder :P. Of Downstar moet rap die coupon even verlengen ^O^
godver, heb ik net altijd. :'(
Net wanneer ik beslis om hem te bestellen werk hij niet meer.
pi_139148848
gister mijn eerste chineese bestelling gedaan bij aliexpress, paar muurstickers en wat haarclips voor mijn dochtertje
maar wel verslavend die lage prijzen
8 euro voor een muursticker waar je hier minimaal 30 euro voor betaald.
Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren
  dinsdag 22 april 2014 @ 16:19:54 #89
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139149116
Downstar zei dat de Chinezen eerst een review willen voordat de coupon weer werkt _O-
Banggood is maar 4 euro meer + kleur keus. Is mij de zwarte kleur wel waard, kun je beter verstoppen 8-)
pi_139149134
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:19 schreef monkeybrain het volgende:
Downstar zei dat de Chinezen eerst een review willen voordat de coupon weer werkt _O-
Banggood is maar 4 euro meer + kleur keus. Is mij de zwarte kleur wel waard, kun je beter verstoppen 8-)
kleurkeus :o heb jij de zwarte gekozen? 8-)
Ohja, want zwart geld, zwarte vrouwen, zwarte bmw enzo :7
pi_139149414
Ik heb op de "saw a better price" knop bij banggood gedrukt, nu maar afwachten :+
pi_139149924
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 16:19 schreef monkeybrain het volgende:
Nouja, niet persee een review willen..

Ik heb vandaag met ze gesproken en ze gaven aan dat er gister nog geen bestellingen waren gedaan met de coupon.. ze verwachten dat jullie geloof ik binnen een uur een bestelling plaatsen xD.. Toen heb ik gezegd dat ze(jullie dus :P) mogelijk wachten op een review voordat je wat besteld, niet iedereen is bekend met de SJ4000 action cam namelijk.. Dus toen kwam van hun kant het antwoord dat ze tegen die tijd dat ik hem gereviewd had wel met een nieuwe coupon kwamen..

Echter zie ik dat hier dus wel degelijk belang is om hem nu al te bestellen? zover ik nu kan zien zijn dat:

Miniem
RobertNL
Monkeybrain (heeft hem al bij BG besteld?)
Drifter___
Managetheanger

eventuele andere kunnen mij nog wel even een DM sturen..
maar ik zal morgen eens kijken of ze de coupon weer beschikbaar kunnen maken, en je dus een (grijze) sj4000 voor 85$ op kan pikken :)..

to be continued..!

[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 23-04-2014 09:17:57 ]
pi_139155885
Zoals al te zien in mijn vorige post(s) was ik lekker aan het wrappen geslagen. Vandaag de postbode voor de deur met maarliefst twee pakketjes.
De Earson speaker van 25-02(!) en de wrap (alweer ja :') ) die vorige week besteld was binnen!
Over de Earson speaker kan ik kort zijn, mooi ding! Helaas wel een ratelend geluid bij veel bass als de speaker op maximaal volume staat, maar daar valt mee te leven.

Dan de wrap, hier gekocht http://www.ebay.com/itm/1(...)id=p3984.m1497.l2649. Voor zilver gekozen, omdat mijn vader de spiegels van zijn auto per sé nog een keer meegekleurd wilde hebben.
Omdat ik dacht dat ik aan één vel niet genoeg zou hebben, twee besteld. Voor omgerekend totaal ¤7,50 heb ik me de hele middag vermaakt.
Het spul werkt heerlijk! In vergelijking tot de wrap van BangGood voelt dit een stuk kwalitatiever aan. Het rekt meer mee en is dunner maar toch steviger. Ook viel op dat bij het afhalen van de folie géén residu achterblijft, in tegenstelling tot de wrap van BangGood.
De hele middag dus met de heatgun, scalpel en natuurlijk de wrap aan de slag geweest, maar het resultaat mag er wezen!

Allereerst een fotootje hoe de spiegel er eerst uitzag:

Eerst goed schoongemaakt, en toen aan de slag gegaan. Ondanks de rondingen en het vooral níet vlakke oppverlak, toch wel redelijk te doen, wel met enige ervaring.

Close-upje nog. Je ziet dat de wrap erg dun is, en de onderliggende textuur doorlaat. Het is dus ook erg belangrijk om vooral géén zandjes of haren op het te wrappen oppervlak te laten zitten, dit zie je er namelijk makkelijk doorheen.
Op een ander oppervlak nog even getest op stevigheid en krasvastheid, maar het is verassend sterk en krasvast!

Ik weet niet of het de bedoeling is om zoveel plaatjes te posten, maar heb ze in ieder geval geresized ;). Als ik iets onder spoilers moet plaatsen hoor ik het wel!

Al met al erg tevreden, en zeker een aanrader. Zit nu serieus te twijfelen om ook het dak in glanzend zwart te doen.. Eerst maar even wachten op de raamtint folie, die zal deze week wel binnen komen! Het leren van de examens moet maar even wachten. :')
pi_139155982
Ziet er netjes uit! scalpel is? zon plastic aandrukding? En waarbij gebruik je je heatgun?
pi_139156235
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Miniem het volgende:
Ziet er netjes uit! scalpel is? zon plastic aandrukding? En waarbij gebruik je je heatgun?
Scalpel is zo'n chirurgenmesje, vlijmscherp & levensgevaarlijk, haha. Is erg handig om fijne sneetjes te maken en om het geheel netjes af te snijden zonder rafels of iets. Plastic aandruk-ding trouwens ook gebruikt!
De heatgun is voor het 'zacht' en soepel maken van het plastic. Hierdoor kan je het over ronde oppervlakten heen vormen. Het smelt als het ware om de spiegel heen dan. Als het niet goed zit, eraf halen, even warm maken, dan krimpt het zo weer naar z'n originele vorm terug.
Zal eens kijken of ik binnekort een filmpje kan maken over hoe het er precies aan toe gaat.
  dinsdag 22 april 2014 @ 20:43:42 #96
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_139157957
Mijn echtgenoot wil graag een dashcam; welke zouden jullie aanbevelen?
*bow for the gadget gods does*
Starbucks, waar blijf je
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:36:28 #97
416082 pahlawan
cool guys dont look at explosi
pi_139161069
Wat is een goede Taobao agent? Vroeger maakte ik gebruik van tiffany
pi_139161328
-knip-
laat maar weet het al :)
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:43:58 #99
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_139161452
Ik ben geografisch gehandicapt, maar heeft er iemand hier ervaring met verschillen in levertijd tussen China Post, Hongkong Post of Swiss Post?
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:49:45 #100
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_139161732
Goed bezig roflcat! Doet niet onder voor een professionele wrap als ik het zo zie. Met wat oefening is het dus goed zelf te doen begrijp ik?
Don't let my username fool you...
pi_139161980
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef doctor.starbucks het volgende:
http://www.techmoan.com/b(...)ts-worth-buying.html

:)
  dinsdag 22 april 2014 @ 21:55:38 #102
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139162045
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ben geografisch gehandicapt, maar heeft er iemand hier ervaring met verschillen in levertijd tussen China Post, Hongkong Post of Swiss Post?
Niet echt. 10-21 dagen zo'n beetje met uitschieters van een stuk langer.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef pahlawan het volgende:
Jack. Zarmark. Gebruiken wat mensen hier nog wel. CSSBuy ofzo ook wel voorbij zien komen.
Zelf doe ik alles via MisterTao.com . :Y VIP-member status. B-) Shuuuwing.
pi_139162277
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Metalfreak het volgende:
Goed bezig roflcat! Doet niet onder voor een professionele wrap als ik het zo zie. Met wat oefening is het dus goed zelf te doen begrijp ik?
Dankjewel! Als je een beetje handig bent, en inderdaad eerst een beetje oefent, kun je prima zelf iets wrappen. Goede hete heatgun of hele hete föhn is wel het belangrijkst, samen met natuurlijk een goede dosis geduld! :)
Als je gaat beginnen zou ik wel dat spul van eBay halen ipv van BangGood, is net wat makkelijker te doen en geeft een mooier resultaat.
pi_139162278
Ik heb ook een SJ4000 besteld, gaat via zweden dit keer. ben benieuwd :)
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_139162468
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef longinus het volgende:
ben benieuwd
Heb geduld met Sweden post :z
Top 5 China producten
pi_139162572
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:02 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb geduld met Sweden post :z
Zijn die zo erg :{ ik heb hem toch wel voor juni hoop ik :~
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:09:36 #107
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_139162844
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:55 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Niet echt. 10-21 dagen zo'n beetje met uitschieters van een stuk langer.

Oke, mooi.
EMS kwam hier met DHL aan toch, of heb ik dat verkeerd?
pi_139162874
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:04 schreef longinus het volgende:

[..]

Zijn die zo erg :{ ik heb hem toch wel voor juni hoop ik :~
Bij mij duurde het een maand ofzo :').
Top 5 China producten
  dinsdag 22 april 2014 @ 22:26:02 #109
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139163874
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Oke, mooi.
Dah week zo net nog niet. :@
Vind EMS het geld niet waard. Heb je misschien wel binnen 14 dagen, maar goed HK of CN kan er ook goed mogelijk in 10 dagen zijn. EMS is niet hetzelfde als DHL, UPS of FedEx, dus waarom je en dan wel haast zo voor betaalt zal me een raadsel wezen. Bovendien dus verhoogde kans op importshizzle.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

Bij mij duurde het een maand ofzo :').
Mja, klopt. Zijn de snelste inderdaad niet. Maar goed. :P Het komt aan en zonder importshizzle.
quote:
Naar hier wel gewoon, btw.

Is juist m'n R...MY die het eerst deed en nu opeens geen sjoege meer geeft.

[ Bericht 24% gewijzigd door shiz op 23-04-2014 01:19:52 ]
pi_139165836
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:09 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Oke, mooi.
EMS verstuurt niet vanuit China naar Nederland
pi_139166026
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef shiznuts het volgende:
Het komt aan en zonder importshizzle.
Mwah kan nog steeds natuurlijk. Hebben we geen insides bij de douane die ons kan vertellen hoe zij de keuze maken welk pakketje ze wel / niet open maken _O-
Top 5 China producten
  dinsdag 22 april 2014 @ 23:01:15 #112
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139166078
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Mwah kan nog steeds natuurlijk. Hebben we geen insides bij de douane die ons kan vertellen hoe zij de keuze maken welk pakketje ze wel / niet open maken _O-
They jiggle and wiggle it.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_139170622
Welke IPcamera's met IR-cut en 720p-resolutie zijn nu in? (heb 1 indoor en 1 outdoor nodig)

Ik had wat standaardcams van Wansview (SD, geen IR-cut etc) maar die zijn niet zo denderend.

Ik denk op dit moment aan de volgende cams, zijn dit goede?

Indoor:
http://www.lightinthebox.(...)de-view_p748251.html

Outdoor:
http://www.lightinthebox.(...)e-mail_p1096555.html
  woensdag 23 april 2014 @ 02:56:48 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139170696
Moet je toch eens even door het(de) vorige deeltje(s) bladeren... ;)
pi_139172307
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef pahlawan het volgende:
Ik ben nog wle te spreken over zarmark
pi_139172429
SPOILER
Tmart heeft de coupon verlengt voor de SJ4000! :D

coupon: 1b07d86cee
Prijs: 84,99$

de coupon is vanaf nu nog 3 dagen geldig geloof ik, dus graag even voor die tijd bestellen :)!

Update: tipje van RobertNL
bij elke bestelling boven 18$ kun je normaal een gift added aan je cart.
echter werkt dit niet samen met een coupon ;)!

De coupon kun je invoeren doormiddel van het kiezen voor de secure checkout!

[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 23-04-2014 11:58:57 ]
pi_139172595
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 20:43 schreef doctor.starbucks het volgende:

Ik heb die nog liggen, uit china destijds gehaald.
mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel :)
  woensdag 23 april 2014 @ 10:11:30 #118
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139173572
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 22:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Dah week zo net nog niet. :@
Vind EMS het geld niet waard. Heb je misschien wel binnen 14 dagen, maar goed HK of CN kan er ook goed mogelijk in 10 dagen zijn. EMS is niet hetzelfde als DHL, UPS of FedEx, dus waarom je en dan wel haast zo voor betaalt zal me een raadsel wezen. Bovendien dus verhoogde kans op importshizzle.

[..]

Mja, klopt. Zijn de snelste inderdaad niet. Maar goed. :P Het komt aan en zonder importshizzle.

[..]

Naar hier wel gewoon, btw.
[ afbeelding ]
Is juist m'n R...MY die het eerst deed en nu opeens geen sjoege meer geeft.
http://www.pos.com.my/ems(...)?x=%27MelTrack_v1%27 :D MY post :P
Traceren bij de bron ^O^
  woensdag 23 april 2014 @ 10:21:40 #119
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139173768
quote:
Dear customer ,

We are so sorry for the inconvenience to you ,and after we check your order we find that your item is in stock ,and we are ready to ship your order now .Maybe the email which i sent to you was the mistake by me .sorry for all the inconvenience caused .
pls wait for your item with your patience ,thanks .

Best regard ,

sweet
Zou het dan toch?
Heb nu maar gezegd dat ze hem gewoon mogen shippen :')

Oh en ik had nog een vraag gesteld, over de beschikbaarheid van beide telefoons (paar dagen terug)

quote:
Dear customer ,

Thanks for your email ,and this itme Doogee DG550 SKU132473 will be sold out at May ,
and this item Jiayu G4S SKU133493 is out of stock now ,it will be restock about at the end of April .

You can purchase it in our website after it is restock ,thanks for your inquiry .
if you have any question pls contact us at any time ,thanks .

Best regard ,

sweet
Voor de personen die het zich afvroegen.
YouTube
  woensdag 23 april 2014 @ 11:12:14 #120
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139174865
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

http://www.pos.com.my/ems(...)?x=%27MelTrack_v1%27 :D MY post :P
Traceren bij de bron ^O^
Ja, dat was ik zelf uiteraard ook al wel op gekomen. Dat werkt ook niet. :P

In other news...

Also...
SPOILER
Eens even uitproberen! c_/
pi_139174954
Geile oordopjes :9~
Ik lees de review wel weer :Y)
  woensdag 23 april 2014 @ 11:18:38 #122
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139175012
:9 2
pi_139175468
Vraagje:
Schoonvader wil een autoradio in z'n Skoda Fabia. De pasvorm is hetzelfde als die van VW, dus een soort omgekeerde trapezium, ongeveer 2-din hoog met afgeronde hoeken. De must-haves op de stereo is mogelijkheid om te navigeren op een 7 of 8" scherm. Hoe zit het met die navigatie-software in die dingen? Zijn er verschillen, kloppen de kaarten en de software een beetje?

uit de verschillende beschrijvingen kan ik niet veel opmaken (ze zijn allemaal geweldig), waar moet ik op letten?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:42:03 #124
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139175661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:16 schreef Miniem het volgende:
Geile oordopjes :9~
Ik lees de review wel weer :Y)
Zo op het eerste gehoor is 'ie het meest geschikt voor pop/rock. Erg gedetailleerd, gelaagd, brede range en goede ruimtelijkheid. Desondanks niet kil/koud, maar vrij dynamisch. Ook weer niet warm/rond echter. Bass impact is goed speurbaar en direct. RHCP, Coldplay en Jack Johnson kun je hier prima mee luisteren. R&B/Rap, house e.d. heeft imho eerder baat bij een wat warme/ronde soundsignature. Als je mid/high wat omlaag haalt en de bass een boost geeft kom je trouwens wel een heeeel eind* en dan heb je wel dopjes die profiteren van een dynamische soundstage en goede ruimtelijkheid. Laat zich ook makkelijk aandrijven, hoef je niet op vol volume te blaffen. Impressed. :Y

*
->

[ Bericht 9% gewijzigd door shiz op 23-04-2014 11:52:50 ]
pi_139175665
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:34 schreef Ridocar het volgende:
Vraagje:
Schoonvader wil een autoradio in z'n Skoda Fabia. De pasvorm is hetzelfde als die van VW, dus een soort omgekeerde trapezium, ongeveer 2-din hoog met afgeronde hoeken. De must-haves op de stereo is mogelijkheid om te navigeren op een 7 of 8" scherm. Hoe zit het met die navigatie-software in die dingen? Zijn er verschillen, kloppen de kaarten en de software een beetje?

uit de verschillende beschrijvingen kan ik niet veel opmaken (ze zijn allemaal geweldig), waar moet ik op letten?
De aftermarket dingen draaien standaard routeplanners, neem je een originele heb je dure updates nodig( tenzij je weer de allernieuwste hebt)
de prijs is een beetje naar wat je eisen zijn, Ik zoek nog steeds naar een die mij bevalt.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:49:47 #126
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139175913
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:34 schreef Ridocar het volgende:
Vraagje:

De meeste van die dingen zijn gewoon 2 din met een front voor de fabrikant.
Ik heb er dus laatst 1 besteld op Android, voordeel daarvan is dat je makkelijk navigatie kan downloaden en installeren.
Windows CE kan ivm licenties etc wat lastiger zijn (want geen store).

Reminds me, zal er nog eens een stukje over schrijven :P

En aangezien we toch bezig zijn, in china ook maar even een toeter bestellen :+
http://www.buyincoins.com/item/29545.html
http://www.buyincoins.com/item/33812.html
  woensdag 23 april 2014 @ 11:54:24 #127
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_139176072
Hallo,

Heb via Ebay wat gekocht.
Nu staat mijn trackingnummer al sinds de 16e stil, helemaal geen updates.

RB699568079CN

Moet ik me zorgen gaan maken?
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  woensdag 23 april 2014 @ 11:56:38 #128
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139176148
Nope, that's pretty normal.

De tracking van die oordopjes staat nu ook nog op 2014-04-15 00:00 en zijn dus vandaag aangekomen. ;)
pi_139176270
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:42 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Zo op het eerste gehoor is 'ie het meest geschikt voor pop/rock. Erg gedetailleerd, gelaagd, brede range en goede ruimtelijkheid. Desondanks niet kil/koud, maar vrij dynamisch. Ook weer niet warm/rond echter. Bass impact is goed speurbaar en direct. RHCP, Coldplay en Jack Johnson kun je hier prima mee luisteren. R&B/Rap, house e.d. heeft imho eerder baat bij een wat warme/ronde soundsignature. Als je mid/high wat omlaag haalt en de bass een boost geeft kom je trouwens wel een heeeel eind* en dan heb je wel dopjes die profiteren van een dynamische soundstage en goede ruimtelijkheid. Laat zich ook makkelijk aandrijven, hoef je niet op vol volume te blaffen. Impressed. :Y

*
[ afbeelding ] ->
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Woher vandaan? en bang for buck?
pi_139176397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:14 schreef Downstar het volgende:
SPOILER

de coupon is vanaf nu nog 3 dagen geldig geloof ik, dus graag even voor die tijd bestellen :)!

Top!
Net besteld. *O*
  woensdag 23 april 2014 @ 12:05:50 #131
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139176440
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:00 schreef Miniem het volgende:

[..]

Woher vandaan? en bang for buck?
http://www.mistertao.com/beta/pages/item/35687621553.html , http://item.taobao.com/item.htm?id=35687621553
Product Price: $53.77 | Domestic Shipping Fee: $1.6 | Intl Shipping Fee: $4.74 | Commission: $3.01 | Total: $63.12
Ja, ze zijn niet goedkoop. :P Dus de bang-for-buck is niet zo als een ES800M. Maar ze zijn wel erg goed, vooral qua soundstage/ruimtelijkheid. :Y Maar 't is nu ook weer niet een allrounder die je aan je telefoon hangt als je naar verschillende genres luistert.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:09:13 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139176554
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:54 schreef Ash het volgende:
Hallo,

Heb via Ebay wat gekocht.
Nu staat mijn trackingnummer al sinds de 16e stil, helemaal geen updates.

RB699568079CN

Moet ik me zorgen gaan maken?
Nee, zal vandaag of morgen wel in beweging komen.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:04 schreef Drifter__ het volgende:

[..]

Top!
Net besteld. *O*
*O*
pi_139176569
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:49 schreef RobertNL het volgende:

[..]

De meeste van die dingen zijn gewoon 2 din met een front voor de fabrikant.
Ik heb er dus laatst 1 besteld op Android, voordeel daarvan is dat je makkelijk navigatie kan downloaden en installeren.
Windows CE kan ivm licenties etc wat lastiger zijn (want geen store).

Reminds me, zal er nog eens een stukje over schrijven :P

Geef dan even aan wat je besteld hebt :D
  woensdag 23 april 2014 @ 12:12:21 #134
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_139176642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:56 schreef shiznuts het volgende:
Nope, that's pretty normal.

De tracking van die oordopjes staat nu ook nog op 2014-04-15 00:00 en zijn dus vandaag aangekomen. ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Nee, zal vandaag of morgen wel in beweging komen.

[..]

*O*
Thx! ben al wat meer gerustgesteld!
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
pi_139176742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

http://www.mistertao.com/beta/pages/item/35687621553.html , http://item.taobao.com/item.htm?id=35687621553
Product Price: $53.77 | Domestic Shipping Fee: $1.6 | Intl Shipping Fee: $4.74 | Commission: $3.01 | Total: $63.12
Ja, ze zijn niet goedkoop. :P Dus de bang-for-buck is niet zo als een ES800M. Maar ze zijn wel erg goed, vooral qua soundstage/ruimtelijkheid. :Y Maar 't is nu ook weer niet een allrounder die je aan je telefoon hangt als je naar verschillende genres luistert.
NVM dan :+ ik ga alleen voor cheap of bang for buck :7
  woensdag 23 april 2014 @ 12:16:17 #136
58560 Oksel
Gezellig.
pi_139176754
Ik heb een product gekocht via AliExpress, waarde 400 Dollar. Verkoper had er blijkbaar 200 opgezet. Prima, pakje bij de douane eruit gehaald. Keurig brief gekregen dat ik factuur moest overleggen. Factuur van 200 overlegd. Die hebben ze vorige week dinsdag ontvangen. Tot op heden niets meer gehoord. IEmand die daar wat over kan zeggen?
pi_139177385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 02:39 schreef SalimRMAF het volgende:
Welke IPcamera's met IR-cut en 720p-resolutie zijn nu in? (heb 1 indoor en 1 outdoor nodig)

Ik had wat standaardcams van Wansview (SD, geen IR-cut etc) maar die zijn niet zo denderend.

Ik denk op dit moment aan de volgende cams, zijn dit goede?

Indoor:
http://www.lightinthebox.(...)de-view_p748251.html

Outdoor:
http://www.lightinthebox.(...)e-mail_p1096555.html
Heb er zelf geen ervaring mee maar op SecurityCamera2000.com staan er een heel aantal.
De site is betrouwbaar; vooral bekend van camera's die gebruikt worden voor FPV in de RC-wereld.

Wil je 720P dan is bijvoorbeeld dit wel wat, en voor ¤14 meer heb je 1080P (of zelfs hoger: 3 MP:2048×1536@15 fps; 5 MP:2592×1920@10 fps).
Kun je ook zelf nog een lens kiezen welke het best in je situatie past.

Maar ik vrees dat ik ook weet waarom die 1080P variant zo goedkoop is; hij lijkt te vallen onder de Super Deals die t/m 5 mei duren; daarna zal de prijs dus wel weer hoger zijn. :'(
Ben ik nou blind en zag ik die banner de vorige keer niet of is die er pas net bijgekomen?
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:49 schreef RobertNL het volgende:
B-)

Zal m'n oren open houden de komende tijd
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef longinus het volgende:
Geef dan even aan wat je besteld hebt :D
2.gif
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 april 2014 10:57 schreef RobertNL het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)-CPU/1698750014.html

Gekocht tijdens de Aliexpress sale, met $50 coupon :)
pi_139177659
http://www.banggood.com/U(...)t-Suit-p-918679.html

hoe moet je deze opladen dan?
In de lamp zelf?
  woensdag 23 april 2014 @ 13:03:06 #139
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139177874
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:52 schreef G-NiLES het volgende:
http://www.banggood.com/U(...)t-Suit-p-918679.html

hoe moet je deze opladen dan?
In de lamp zelf?
:Y. Wel handig zo'n lamp met ingebouwde bom :D!
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:41 schreef Iemand91 het volgende:

Ben ik nou blind en zag ik die banner de vorige keer niet of is die er pas net bijgekomen?
Nee die is nieuw
quote:
[..]

B-)

Zal m'n oren open houden de komende tijd
Ben er nog niet uit :P. Tis wel vrij ''duur'' (alhoewel ze hier duurder zijn).
Vraag mij ook af wat die twee tonige voor geluid geeft.
quote:
[..]

[ afbeelding ]

[..]

^O^
pi_139177895
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:03 schreef RobertNL het volgende:

[..]

:Y. Wel handig zo'n lamp met ingebouwde bom :D!
Ai ai ai.

Liever een losse. ;)
Iemand recentelijk nog zo'n kit gekocht?
  woensdag 23 april 2014 @ 13:05:21 #141
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139177926
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:03 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Ai ai ai.

Liever een losse. ;)
Iemand recentelijk nog zo'n kit gekocht?
Beter andere batterijen (en intelicharger)
pi_139178159
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:05 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Beter andere batterijen (en intelicharger)
Dat heb ik gemist. Zijn die 18650 batterijen niet (meer) veilig?
pi_139178231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:03 schreef RobertNL het volgende:
Nee die is nieuw
Gelukkig, ik ben niet blind! *O*

Maar wel jammer, zal de prijs dus wel weer omhoog gaan straks. (Of ze neppen je gewoon weer en is dit gewoon de standaard prijs - gezien de prijs hetzelfde was pas zonder die banner - en doen ze nu alsof het in de aanbieding is. Ook niet geheel nieuw in die contreien. :P
quote:
Ben er nog niet uit :P. Tis wel vrij ''duur'' (alhoewel ze hier duurder zijn).
Vraag mij ook af wat die twee tonige voor geluid geeft.
Tja, zat even geschikte filmpje uit te zoeken en was 'm alweer zat en irritant aan het vinden.
Ondanks dat het een geliefde serie was/is. :+

Enne, misschien ook een kleine tip voor over zo'n 4:44 uur: om 18:00 komt deze Bluetooth Speaker bij Amazon.de in de aanbieding. Kost nu ¤21.61 maar wordt dus nog wat minder.
Reviews lijken aardig goed.

EDIT: heeft iemand een idee hoe dit nou werkt?

Ik neem aan dat als je binnen 1 nanoseconde reageert die "Snap up Now" button gekleurd is en werkt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Iemand91 op 23-04-2014 13:26:23 ]
  woensdag 23 april 2014 @ 13:20:57 #144
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139178311
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:15 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist. Zijn die 18650 batterijen niet (meer) veilig?
Hangt er vanaf, beetje goede kwaliteit is wel aan te raden. Kans is (gezien de prijs) wel aanwezig dat dit niet hele goede cellen zijn (wellicht niet eens protected).

aanraders zijn:
Nitecore lader (2 of 4 batterijen)
Paar 18650 cellen met bewezen kwaliteit.

Kost iets meer, maar kans op brand is ook kleiner :P
__

Krijg je overigens geen verzendbevestiging van Itailor? Anders moet ik daar maar eens achteraan :'(
  woensdag 23 april 2014 @ 13:39:29 #145
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139178768
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:18 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Enne, misschien ook een kleine tip voor over zo'n 4:44 uur: om 18:00 komt deze Bluetooth Speaker bij Amazon.de in de aanbieding. Kost nu ¤21.61 maar wordt dus nog wat minder.
Reviews lijken aardig goed.

[ afbeelding ]
Hmm, ik dacht 'die ken ik ergens van'. En jupp..
http://nansin.tmall.com
quote:
EDIT: heeft iemand een idee hoe dit nou werkt?

Ik neem aan dat als je binnen 1 nanoseconde reageert die "Snap up Now" button gekleurd is en werkt?
Lijkt me inderdaad. Zoals AliExpress en Pandawill met 5 units beschikbaar, dus dat wordt weer niks. ;(
pi_139179007
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:39 schreef shiznuts het volgende:
Hmm, ik dacht 'die ken ik ergens van'. En jupp..
http://nansin.tmall.com
Dergelijke sites zijn altijd zo traag als dikke stront door een trechter hier...

Maar blijkbaar dus niet zo'n gekke prijs. Ah well...
quote:
Lijkt me inderdaad. Zoals AliExpress en Pandawill met 5 units beschikbaar, dus dat wordt weer niks. ;(
Nou ja; zie toch niet veel interessants; hoewel die TP-Link die er aan komt wel geinig is.

Daarover gesproken:

Xiaomi komt met op Apple Magic Trackpad lijkende mini-router

quote:
De Mi Router Mini zou communiceren volgens de 802.11ac-wifi waarbij Xiamoi brutosnelheden tot 1167Mbit/s belooft. Ook beamforming, een technologie om een draadloos signaal te richten op de ontvanger, is aanwezig. De vormgeving van de Mi Router Mini valt op: het apparaatje lijkt sterk op de Magic Trackpad van Apple. De compacte router met twee uitklapbare antennes en een usb-aansluiting wordt leverbaar in diverse kleuren. Daarnaast belooft Xiaomi een opvallend lage adviesprijs van 129 yuan, ofwel circa 15 euro.
:o :o :o

Ooit Xiaomi tegengekomen op Aliexpress of die Taobao sites? Dat is wel serieus héél gave prijzen, maar niet/nauwelijks te krijgen hier.

Met dergelijke prijzen zet je er gewoon een paar door je hele huis. :9
Moet ook wel want ding heeft naast de WAN- en USB-poort maar 2 netwerkpoorten; dus als centrale router wordt het 'm niet, zeker niet bij onze netwerkbelasting :P

Alleen nog een slimmerik die firmware/software o.i.d. kan ontwikkelen die roaming in je netwerk werkend kan krijgen (zodat je met je laptop/telefoon van AP naar AP kunt lopen zonder verbreken van verbinding. Voor zaken als Skype e.d. wel belangrijk)
Zeg maar de poor man's Ubiquiti Unifi.

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 23-04-2014 14:03:04 ]
  woensdag 23 april 2014 @ 13:50:27 #147
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139179073
Gaat lekker bij de Chinezen:

quote:
Thank you for your order!

We feel sorry to the item SKU028145 without stock and it will be not re-purchase.

We have split your order first.

Would you want to change other item or receive back a refund ?

If you not answer within three days,we will arrange a refund for you.

Hope your kind understanding!

Best regard,

envy
Item: Orange Opener Peeler Cutter Plastic Lemon Fruit Skin Remover

Terwijl ik hem vorige week al gekocht had ofzo.
YouTube
  woensdag 23 april 2014 @ 13:57:20 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139179286
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:48 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Dergelijke sites zijn altijd zo traag als dikke stront door een trechter hier...

Maar blijkbaar dus niet zo'n gekke prijs. Ah well...

[..]

Nou ja; zie toch niet veel interessants; hoewel die TP-Link die er aan komt wel geinig is.
Ja, voor 0,01 altijd leuk. Maar dat wordt 'em dus niet. En de rest v/d shitzooi op die pagina moeten zogenaamde troostprijsaanbiedingen zijn ofzo? :') Mja. Make that the kat wijs.
quote:
Daarover gesproken:

Xiaomi komt met op Apple Magic Trackpad lijkende mini-router

-

[..]

:o :o :o

Ooit Xiaomi tegengekomen op Aliexpress of die Taobao sites? Dat is wel serieus gave prijzen, maar niet/nauwelijks te krijgen hier.

Met dergelijke prijzen zet je er gewoon een paar door je hele huis. :9
Moet ook wel want ding heeft naast de WAN- en USB-poort maar 2 netwerkpoorten; dus als centrale router wordt het 'm niet, zeker niet bij onze netwerkbelasting :P
802.11ac? Watskeburt met a/b/g/n?
Maar wel geinig. Sowieso is Xiaomi goed bezig. Geinige phones, toffe oordopjes, ander spul. ^O^
http://xiaomi.tmall.com ;) Stond laatst een artikel over ze in een gadgetmagazine. Was wel interessant. Zijn trouwens nog piepjong en nu al zo groot. _O_

[ Bericht 4% gewijzigd door shiz op 23-04-2014 14:13:11 ]
pi_139179526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:20 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Hangt er vanaf, beetje goede kwaliteit is wel aan te raden. Kans is (gezien de prijs) wel aanwezig dat dit niet hele goede cellen zijn (wellicht niet eens protected).

aanraders zijn:
Nitecore lader (2 of 4 batterijen)
Paar 18650 cellen met bewezen kwaliteit.

Kost iets meer, maar kans op brand is ook kleiner :P
__

Krijg je overigens geen verzendbevestiging van Itailor? Anders moet ik daar maar eens achteraan :'(
Dank dank.
Ik zie dat ze bij BuyInCoins nog goedkoper zijn die laders. :)

Nog wat: iemand een goeie solar charger gezien? Voor bijv telefoontje opladen op festivals? :)
  woensdag 23 april 2014 @ 14:06:09 #150
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139179550
Daarvoor heb ik nu 2 externe batterijen. Denk dat je daar meer aan hebt dan aan een solar lader :P.
Laad in ieder geval veel sneller :D
pi_139179724
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:06 schreef RobertNL het volgende:
Daarvoor heb ik nu 2 externe batterijen. Denk dat je daar meer aan hebt dan aan een solar lader :P.
Laad in ieder geval veel sneller :D
Nexus 4 :( weinig opties qua externe batterijen.
Of bedoel je zo'n powerbank?
  woensdag 23 april 2014 @ 14:11:51 #152
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139179739
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:11 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Nexus 4 :( weinig opties qua externe batterijen.
Of bedoel je zo'n powerbank?
Ja, powerbank ;)
pi_139179906
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:11 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ja, powerbank ;)
Het idee van een 'onuitputtelijke bron' leek me zo mooi.
Dagje in de zon > 's nachts telefoon opladen > dagje in de zon.....
You get it ;)

Zou dit niet werken dan? :P

http://www.dx.com/p/7w-fo(...)-226170#.U1evn_l_tic

[ Bericht 17% gewijzigd door G-NiLES op 23-04-2014 14:23:04 ]
  † In Memoriam † woensdag 23 april 2014 @ 14:41:44 #154
230491 Zith
pls tip
pi_139180722
• Singapore Post vs China Post Air Mail?

• Hoe lang gaan zo'n batterij van SJ4000 mee?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_139180982
Tmart heeft ook de gele, deze is goedkoper maar ik weet niet of hij met coupon werkt.

http://www.tmart.com/SJ40(...)-Yellow_p246171.html
pi_139181115
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:41 schreef Zith het volgende:

• Hoe lang gaan zo'n batterij van SJ4000 mee?
Dit vraag ik me eigenlijk ook af.

Er staat recording time 70 minuten, maar heeft die tijd te maken met de accu of de max. opslag van 32gb? Anders koop ik er een losse accu bij.
  woensdag 23 april 2014 @ 15:00:26 #157
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139181341
Accu is 70 minuten.
2e accu is sowieso aan te reden, het grote voordeel van dit apparaat ipv ingebouwde accu's.
pi_139181624
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
Accu is 70 minuten.
2e accu is sowieso aan te reden, het grote voordeel van dit apparaat ipv ingebouwde accu's.
Bij DX is een losse accu het goedkoopste.
Echter staat er dispatch: Ships within 7-10 business days
Wordt deze dan pas over 7 dagen verzonden? of is dit de verwachtte levertijd?
http://www.dx.com/p/repla(...)filiate#.U1e6oaJ1NlQ
  woensdag 23 april 2014 @ 15:07:57 #159
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139181626
Nadeel is dan weer dat er geen knoopcel in zit. Dus batterij er uit, datum + tijd weg...
pi_139183927
Tmart.com heeft inderdaad ook een gele SJ4000 in hun assortiment toegevoegd.. inderdaad iets goedkoper dan zilver.
maar kom op, wie wil nou een gele SJ4000 :P?
snap niet waarom ze niet gewoon zwart en zilver hebben gedaan, lijken mij toch de meest gekozen kleuren..

Op de batterij kan je inderdaad +- 70 minuten filmen
en via ebay kost een extra batterij dus +-8$ ofzo. (maar zoals miniem al liet zien zijn ze blijkbaar ook wel goedkoper nog te verkrijgen)

En zoals RobertNL al zegt, bij een battery swap worden je instellingen gereset naar default..
ze zijn nog bezig met een firmware, die de settings weg gaat schrijven naar de SD-kaart om te voorkomen dat je je instellingen na battery swap kwijt raakt..
  woensdag 23 april 2014 @ 16:16:27 #161
423269 l0lownkill
SjinaSjopper
pi_139183949
Wtf, stond op het punt die wristband te orderen ook al heb ik geeneens een iphone 5, kun je de coupon pas na de betaling invullen.. Daar komt dus de aap uit de mouw
  woensdag 23 april 2014 @ 16:30:30 #162
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139184430
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:16 schreef l0lownkill het volgende:
die wristband
Welke :D?
pi_139184617
Recordje te pakken hier, 18 april besteld, vandaag binnen door middel van een pakketje ook. Ging om de zaklamp van banggood voor 3.72 euro.
Top 5 China producten
  woensdag 23 april 2014 @ 16:46:34 #164
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139184938
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:36 schreef rene90 het volgende:
Recordje te pakken hier, 18 april besteld, vandaag binnen door middel van een pakketje ook. Ging om de zaklamp van banggood voor 3.72 euro.
^O^ Lekker snel wel.
Hier ook weer wat binnen:

10 dagen
pi_139184976
Ik las iets over powerbanks.
Heb deze gekocht voor 7 euro inc verzenden. inc batterij en kabeltje.
http://www.groupdeal.nl/e(...)a-tablet-of-mp3.html
  woensdag 23 april 2014 @ 16:50:17 #166
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_139185042
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

^O^ Lekker snel wel.
Hier ook weer wat binnen:
[ afbeelding ]
10 dagen
Ziet er goed uit!
Magnetisch? Prijs? :)

Waren er hier nog mensen die zo'n scheermes hadden, hoe bevalt die na een tijdje?
pi_139185470
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:47 schreef outcast_within het volgende:
He, die zag ik laatst nog voor ¤4 op eBay!
pi_139185473
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:47 schreef outcast_within het volgende:
Dat kon ook voor 4 dollar
http://www.minitake.com/2(...)lang=1&sk=28497522xg
Top 5 China producten
pi_139185526
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dat kon ook voor 4 dollar
http://www.minitake.com/2(...)lang=1&sk=28497522xg
haha was ik al bang voor, hmm zal ik er nog maar een kopen, dan heb ik gemiddeld een lagere prijs ervoor betaald :)

Edit: 1tje erbij gehaald voor een vriendin.
  woensdag 23 april 2014 @ 17:07:59 #170
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139185592
En dan ook nog een een inhoud van niets.
Want: 3,7v * 2600mah = 9.62Wh
Efficentie: 80% (van 3.7V naar --> 5V naar --> 3.7V)
7.70Wh dus, een 200mah batterij kan je er 1 keer mee opladen (heel optimistisch* :P)

*Verwacht dat er namelijk geen 2600mAh batterij in zit, want dat is voor die prijs niet reëel te noemen.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:50 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Ziet er goed uit!
Magnetisch? Prijs? :)
Ja, magnetisch :)
quote:
Waren er hier nog mensen die zo'n scheermes hadden, hoe bevalt die na een tijdje?
Ah, ja die staat hier ook nog op de lijst :D
  woensdag 23 april 2014 @ 17:19:08 #171
314372 Goddelijker
pi_139185902
Link van de schroevendraaierset?
pi_139185946
Automatisch horloge besteld van 2 tientjes, ben benieuwd of het een beetje werkt.
Ajax Amsterdam
pi_139186004
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:20 schreef Kuhly het volgende:
Automatisch horloge besteld van 2 tientjes, ben benieuwd of het een beetje werkt.
een automatisch horloge? bij een niet automatische moet je zelf de minuten wijzer verschuiven?
  woensdag 23 april 2014 @ 17:33:40 #174
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139186316
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:19 schreef Goddelijker het volgende:
Link van de schroevendraaierset?
Hier, prijs is nu wel iets hoger.
Deze is iets goedkoper
  woensdag 23 april 2014 @ 18:00:44 #175
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_139187162
Inmiddels ook weer wat pakketjes binnen :D

Wat scheermesjes.. Heb ook nog een sample set binnen uit Turkije met diverse mesjes en scheerzeep.(Kwam het tegen in het scheren topic :P ).

En de beruchte powerbank :P Ik heb hem van banggood voor iets meer dan $4 geloof ik. Ik heb hem puur alleen voor nood gehaald dus een goedkope volstaat wel.

Verder ook mijn Earson binnen gekregen. Lekker geluidje zeg! Lekker mensen terroriseren op het strand ;) Vind dat hij best hard kan en nog redelijke bass voor zo'n "goedkoop" en klein ding.
  woensdag 23 april 2014 @ 19:25:43 #176
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139189714
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:00 schreef Deugniett het volgende:

[ afbeelding ]
Wat scheermesjes.. Heb ook nog een sample set binnen uit Turkije met diverse mesjes en scheerzeep.(Kwam het tegen in het scheren topic :P ).

Linkje aub. Ik heb ook 2 sample sets uit de UK van Ebay.
Ik zal natuurlijk later een foto plaatsen maar ik wacht nog op 4 stuks omdat er een foutje was gemaakt.
  woensdag 23 april 2014 @ 19:50:23 #177
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_139190629
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:25 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Linkje aub. Ik heb ook 2 sample sets uit de UK van Ebay.
Ik zal natuurlijk later een foto plaatsen maar ik wacht nog op 4 stuks omdat er een foutje was gemaakt.
Ik heb deze van ebay. Ben er wel blij mee en het scheert makkelijker dan ik had verwacht.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:01:05 #178
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139191028
Op die manier, ik heb echt 1 van een hoop merken.
Daarom heb ik jou link ook niet gezien. Ik wilde echt veel merken :P

http://www.ebay.nl/itm/201049178387

http://www.ebay.nl/itm/390808708167
  woensdag 23 april 2014 @ 20:01:26 #179
314372 Goddelijker
pi_139191046
Maar zit er zoveel verschil tussen dan? :D
  woensdag 23 april 2014 @ 20:04:30 #180
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139191177
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:01 schreef Goddelijker het volgende:
Maar zit er zoveel verschil tussen dan? :D
Duidelijk te merken hoor. Mijn linker teelbal voelt echt zachter aan dan de rechtse :7
Je merk wel een verschil maar ik heb pas 2 mesjes getest. Over 1 jaar weet ik welke het beste is _O-

Het Feather mesje kapte door een weekbaard alsof het niets was. Het mesje bij de Gillette houder was minder scherp... maar niet perse slechter. De Feather lijkt wel iets meer agressief en scherper.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:09:44 #181
314372 Goddelijker
pi_139191391
Ik heb een vrij stevige baard en moet echt om de 2 weken (maximaal) mijn Gilette Fusio mesje vervangen... Dus het lijkt me best leuk om keer te testen, alleen weet ik niet of het wel zo handig scheert. :P
  woensdag 23 april 2014 @ 20:10:31 #182
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_139191432
Ahh vandaar! Ja zat er ook aan te denken om een groter pakket te kiezen maar ik dacht begin wel even klein om te kijken of het wat voor me is. Ik heb tot nu toe alleen die derby geprobeerd die gaat ook door een weekbaard heen zonder probleem. Heb je trouwens dezelfde houder?
  woensdag 23 april 2014 @ 20:10:36 #183
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139191438
Misschien dat iemand hier een soort http://dollarshaveclub.com begint. :P
  woensdag 23 april 2014 @ 20:14:25 #184
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_139191600
Ja volgens mij heb je zoiets in NL in de vorm van https://www.boldking.com niet zo goedkoop maar wel leuk bedacht ;-) Soort van abbo

Heeft er ook iemand last van dat dat rubbertje van die Earson niet goed sluit? Telkens als ik em goed doe gaat ie weer los. Niet dat ik em in het water zal dompelen maar puur principe :P
  woensdag 23 april 2014 @ 20:14:34 #185
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139191609
Ook maar wat van dat spul besteld, mocht ik over een maand niet meer reageren dan komt het door mij scheer skills :D
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:14 schreef Deugniett het volgende:
Ja volgens mij heb je zoiets in NL in de vorm van https://www.boldking.com niet zo goedkoop maar wel leuk bedacht ;-) Soort van abbo
Zo zijn er meer inderdaad. http://rtl7scheerbox.nl/nl/ is er ook dacht ik :P. Ach allemaal onnodig :P. Gewoon in China, Turkije, UK en weet ik veel waar bestellen is veel leuker ^O^
quote:
Heeft er ook iemand last van dat dat rubbertje van die Earson niet goed sluit? Telkens als ik em goed doe gaat ie weer los. Niet dat ik em in het water zal dompelen maar puur principe :P
Ja, sluit niet 100%, heb ik ook :'(
  woensdag 23 april 2014 @ 20:16:24 #186
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139191685
quote:

Ja, maar dan met double edge blades, kwastjes, zeepie e.d. natuurlijk. ;)
Heb zelf nu weer een navulflaconnetje Nivea-spul gehaald voor m'n Philishave. Toch wel fijn ook. :Y

Overigens, geen problemen hier met de ER-151.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:26:49 #187
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139192105
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:09 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb een vrij stevige baard en moet echt om de 2 weken (maximaal) mijn Gilette Fusio mesje vervangen... Dus het lijkt me best leuk om keer te testen, alleen weet ik niet of het wel zo handig scheert. :P
De Gillette bij Tinydeal is leuk om te proberen. De houder is heel fijn en een mesje erbij om te testen.
Het scheert een tikkie anders dan zo'n modern mesje maar zeker niet gevaarlijker. Tenzij je echt zo'n razende krabber bent :D

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:10 schreef Deugniett het volgende:
Heb je trouwens dezelfde houder?
Tinydeal Gillette

quote:

Ja, die 2 pukkeltjes als slot is echt zo'n slecht design :')
De ene kant gaat soepel maar de andere kant is echt frutten.

Kan ik geen muziek luisteren tijdens mijn golden shower :'(
  woensdag 23 april 2014 @ 20:37:13 #188
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139192555
Het lipje ff naar achterhalen en dan loslaten, dan lijnt 'ie zichzelf al netjes op. Dan met wijs- en middelvinger naast elkaar lichtjes recht naar beneden aandrukken. Tada. Je moet niet stevig met je duim gaan aandrukken ofzo. Gewoon met een zekere finesse.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:46:56 #189
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139193048
Thee dompelaar en projectieklok van 1 cent.

Projectieklok is wel geinig. Iemand vroeg mij gisteren hoe laat het was. Ben je soms blind daar hangt een klok... en ik wijs naar de muur met de sleutelhanger in de hand. Trekt ineens een vreemd gezicht van verwarring _O-

Dompelaar moet ik nog testen maar oogt wel goed.

Mingwei :D Zelden een geslaagd doosontwerp gezien uit China maar dit is wel goed gedaan.

Pry tools en een zadelmount. De zadelmount heeft wel een raar sluitmechanisme of ik ben een beetje dom. Straks eens op een fiets testen
  woensdag 23 april 2014 @ 20:57:33 #190
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139193511
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
[..]

Projectieklok is wel geinig. Iemand vroeg mij gisteren hoe laat het was. Ben je soms blind daar hangt een klok... en ik wijs naar de muur met de sleutelhanger in de hand. Trekt ineens een vreemd gezicht van verwarring _O-
*proest* _O- :D
  woensdag 23 april 2014 @ 21:10:38 #191
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139194191
Leuk stukje in de NRC met als header:
quote:
Bijna de helft van het geld dat in China wordt besteed, wordt uitgegeven via Alibaba.
Vrij algemeen, maar het laat wel zien hoe ongelooflijk groot het is.
pi_139194577
Hmz nieuwe type earsson in nederland gespot massaal te koop aangeboden voor 30, 99.. de roze versie
  woensdag 23 april 2014 @ 21:21:31 #193
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_139194690
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 21:19 schreef nlmx5 het volgende:
Hmz nieuwe type earsson in nederland gespot massaal te koop aangeboden voor 30, 99.. de roze versie
Linkje?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_139197207
Zit vast maand levertijd op ;-)
  woensdag 23 april 2014 @ 22:18:29 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139197289
Dropshipping.
En dan hebben we het niet over Venco.
  woensdag 23 april 2014 @ 22:22:05 #197
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_139197440
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 22:18 schreef shiznuts het volgende:
Dropshipping.
En dan hebben we het niet over Venco.
Ook dat is vrij kut trouwens, heb ook wel eens iets met dropshipping besteld (bewust want wilde weten hoe het aangeleverd werd).
Stond er vervolgens wel gewoon de stikker van de chinese webshop op :')
YouTube
  woensdag 23 april 2014 @ 22:57:08 #198
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_139199099
Ik ga het wagen, via AliExpress een origineel Emporio Armani-horloge bestellen.
Dit is de enige verkoper van Armani-horloges en heeft bij AliExpress de Guaranteed Genuine-bescherming waarbij je je geld van AliExpress terugkrijgt als het geen originele is + maximaal 2x de waarde van de verkoper zelf, en daarnaast de normale bescherming als je het horloge niet binnenkrijgt e.d.

Gaat om de AR1452, hier op internet al via een soort grijze Duitse handel voor 350 a 390 euro, bij die verkoper 210 euro.
http://www.aliexpress.com(...)5853_1626285799.html

Ik heb al een originele Emporio Armani AR2447 van de juwelier :9~ O+
Helaas ben ik daardoor nu verwend met die looks, stijl, uitstraling en patserigheid van een ding waar je de tijd op kan zien met bijbehorende prijs dus is het wel de moeite waard om het te proberen :@
  woensdag 23 april 2014 @ 23:06:26 #199
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139199529
Hoe ga je dat checken dan? Naar een juwelier ermee en kijken wat hij zegt?
Goede/dure neppers houden iedereen voor de gek, behalve een echte fanatieke kenner... en/of een goed beschermingssysteem met serienummers ofzo.
  woensdag 23 april 2014 @ 23:16:43 #200
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_139199978
Ja, neem aan dat de juwelier waar ik mijn AR2447 heb gekocht het wel kan zien, voor die prijs heb je natuurlijk wel supergoede namaak ertussen maar er moet toch wel iets te zien zijn als het een neppe is, anders misschien de onderkant eraf om te kijken of het aan het binnenwerk te zien is?

Edit: Hm, nu twijfel ik wel weer ja, het is eigenlijk alleen te zien aan het type binnenwerk wat erin zit. Kan ook niet precies vinden in hoeverre ik moet aantonen dat het geen originele is voor die Genuine Guarantee, als dat niet al teveel gedoe is kan ik het risico op zich wel wagen.

[ Bericht 33% gewijzigd door MacorgaZ op 23-04-2014 23:23:43 ]
pi_139200570
Via de Duitse Amazon is hij de zelfde prijs, of zie ik iets verkeerd?
  woensdag 23 april 2014 @ 23:34:25 #202
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139200803
Sounds about right... http://geizhals.eu/emporio-armani-ar1452-a970631.html
Maar ook daar...
quote:
Ich persönlich zweifele an der Echtheit an der Uhr!
  woensdag 23 april 2014 @ 23:37:25 #203
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139200939
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 23:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, neem aan dat de juwelier waar ik mijn AR2447 heb gekocht het wel kan zien, voor die prijs heb je natuurlijk wel supergoede namaak ertussen maar er moet toch wel iets te zien zijn als het een neppe is, anders misschien de onderkant eraf om te kijken of het aan het binnenwerk te zien is?

Edit: Hm, nu twijfel ik wel weer ja, het is eigenlijk alleen te zien aan het type binnenwerk wat erin zit. Kan ook niet precies vinden in hoeverre ik moet aantonen dat het geen originele is voor die Genuine Guarantee, als dat niet al teveel gedoe is kan ik het risico op zich wel wagen.
Wat voor binnenwerk moet er dan inzitten? :)
De originele kan ook doodleuk een Chinees klokje bevatten. Dit zijn gewoon plakplaatjes horloges die voor een oud ijzer prijs uit de Chinese fabriek worden gepoept.

Armani maakt zijn winst niet door de dure pakken te verkopen maar door b-collectie spullen te verkopen aan het paupere volk. Misschien dat ze ook een hogere klasse horloge maken, zijn vaak Swiss made.

Het kan op zich wel origineel zijn voor die prijs. Het kan ook enorm goede nep zijn of hele slechte nep.
  woensdag 23 april 2014 @ 23:42:59 #204
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_139201163
Amazon.de had ik dan net bij deze weer niet bekeken, daar is hij inderdaad dezelfde prijs en Amazon heeft betere service.

Ik weet niet precies wat voor binnenwerk er in moet zitten maar je hebt wel een goed punt.

Dan wordt het toch maar niet bestellen ;(
Misschien toch maar mijn huur betalen i.p.v. een tweede Armani halen ;(
Bedankt voor alle snelle hulp in ieder geval.
  donderdag 24 april 2014 @ 00:28:38 #205
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139202861
Mijn Skullcandy in-ear oortjes (waren een verjaardagscadeau, voordat iemand begint te grappen over Skullcandy) hebben het vandaag voor de 3e keer begeven ;( De garantie loopt echter 1 mei af, daarnaast is Free Record Shop nu weer failliet, dus een vervangend paar, zoals ik nu 3x heb gehad, hoef ik niet meer te verwachten _O- Dat wordt dus oortjes bestellen. Ik denk dat ik voor de Awei ESM800M ga, dat lijkt me de beste keuze voor <$10 :) Ze zijn overigens voor een MP3-speler, dus de knopjes op de kabel worden niet gebruikt.
DX heeft ze zo te zien voor de laagste prijs, $6.74.
Nu rest mij nog één vraag: zijn dat wel de echte?

Anders bestel ik ze op Focal Price namelijk.
pi_139203002
die bij focal zijn zeker de echt, al klopt het plaatje niet meer (er is nu een andere versie waarbij de L en R niet meer achterop de oortjes staan, maar alleen op dat verbindingsstukje met de kabel)
  donderdag 24 april 2014 @ 00:46:06 #207
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139203216
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:34 schreef mschol het volgende:
die bij focal zijn zeker de echt, al klopt het plaatje niet meer (er is nu een andere versie waarbij de L en R niet meer achterop de oortjes staan, maar alleen op dat verbindingsstukje met de kabel)
Hmmm, oké dan bestel ik ze daar wel :) (misschien zelfs een tweede paar als reserve, want voor die prijs is het wel erg aanlokkelijk :7 )
Die 55ct verschil in prijs is niet noemenswaardig, daarnaast was ik ook erg tevreden over de levering en kwaliteit van twee kabeltjes die ik bij focal Price heb besteld.
Bedankt ^O^
pi_139203328
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:57 schreef shiznuts het volgende:
802.11ac? Watskeburt met a/b/g/n?
Maar wel geinig.
Da's de opvolger.

Moeten die netwerkpoorten (zowel WAN als LAN) natuurlijk wel gigabitpoorten zijn; anders heb je d'r nog niets aan; dan is het (theoretische) snelheid van wifi hoger dan bedraad.
Plus dat de 802.11AC nog geen standaard was/is en dus nog verscheidene compatibiliteitsproblemen heeft.
Eind dit jaar komen waarschijnlijk netwerkapparatuur dat aan de vaste standaard voldoet...
quote:
Max. output: 5~5.5V / 800~1280mA, nauwelijks dus.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 16:30 schreef RobertNL het volgende:
Welke :D?
Ik neem aan deze die bij die DX 'deals' langskwam.

Over het scheerverhaal; ik kan er nog niet zo aan wennen. Zal komen omdat ik normaal droog scheer. Moet ook maar even een sample kit bestellen.
Plus het scheren is wel fijn; maar je moet het zo f*cking vaak doen; 's morgens scheren betekend 's avonds alweer kunnen doen. :r

Nou ja; hoog testosterongehalte dus (8>
  donderdag 24 april 2014 @ 00:58:50 #209
415313 zombieboss
geduld is een schone zaak
pi_139203422
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:01 schreef monkeybrain het volgende:
Op die manier, ik heb echt 1 van een hoop merken.
Daarom heb ik jou link ook niet gezien. Ik wilde echt veel merken :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.ebay.nl/itm/201049178387

http://www.ebay.nl/itm/390808708167

Is dat Stalin die helemaal rechtsboven op dat pakje is afgebeeld? :')
  donderdag 24 april 2014 @ 01:47:42 #210
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139203860
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:51 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Da's de opvolger.

Moeten die netwerkpoorten (zowel WAN als LAN) natuurlijk wel gigabitpoorten zijn; anders heb je d'r nog niets aan; dan is het (theoretische) snelheid van wifi hoger dan bedraad.
Plus dat de 802.11AC nog geen standaard was/is en dus nog verscheidene compatibiliteitsproblemen heeft.
Eind dit jaar komen waarschijnlijk netwerkapparatuur dat aan de vaste standaard voldoet...

[..]

Max. output: 5~5.5V / 800~1280mA, nauwelijks dus.

[..]

Ik neem aan deze die bij die DX 'deals' langskwam.

Over het scheerverhaal; ik kan er nog niet zo aan wennen. Zal komen omdat ik normaal droog scheer. Moet ook maar even een sample kit bestellen.
Plus het scheren is wel fijn; maar je moet het zo f*cking vaak doen; 's morgens scheren betekend 's avonds alweer kunnen doen. :r

Nou ja; hoog testosterongehalte dus (8>
Scheer je met nat ook tegen de haren in? Met droog scheren doe je dat ook, dan zou het toch niets moeten uitmaken?
  donderdag 24 april 2014 @ 07:52:33 #211
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139204551
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 00:28 schreef N22 het volgende:
Mijn Skullcandy in-ear oortjes (waren een verjaardagscadeau, voordat iemand begint te grappen over Skullcandy) hebben het vandaag voor de 3e keer begeven ;( De garantie loopt echter 1 mei af, daarnaast is Free Record Shop nu weer failliet, dus een vervangend paar, zoals ik nu 3x heb gehad, hoef ik niet meer te verwachten _O- Dat wordt dus oortjes bestellen. Ik denk dat ik voor de Awei ESM800M ga, dat lijkt me de beste keuze voor <$10 :) Ze zijn overigens voor een MP3-speler, dus de knopjes op de kabel worden niet gebruikt.
DX heeft ze zo te zien voor de laagste prijs, $6.74.
Nu rest mij nog één vraag: zijn dat wel de echte?

Anders bestel ik ze op Focal Price namelijk.
Had het er laatst nog over: http://www.minitake.com/e(...)ency=USD&language=en . ;)
  donderdag 24 april 2014 @ 08:00:04 #212
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139204607
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Had het er laatst nog over: http://www.minitake.com/e(...)ency=USD&language=en . ;)
minitake = tinydeal. Wel weet ik dat ze je adres verkopen. :')

with his entire family.I have been trying to locate any member of his
family to assist in repartrating the fund he deposited in finance
house valued at USD$10.5million. Please i would like you to contact me
through my private email address(nkufo_jim01@hotmail.fr)so that i can
give you the details concerning the claim.I am looking forward to hear
from you soon. God bless you.
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_139205552
Een half jaar geleden dede powerbank gekocht http://www.tinydeal.com/1(...)-screen-p-90924.html
Toen nog voor $23. Doet het erg goed, en kan mijn telefoon er tot 4x helemaal mee opladen ongeveer. (3000mAH)
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_139205592
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 17:23 schreef mschol het volgende:

[..]

een automatisch horloge? bij een niet automatische moet je zelf de minuten wijzer verschuiven?
Wanneer je een horloge neemt en de batterij eruit haalt is dat precies wat het doet idd, lopen zonder batterij ;)
Ajax Amsterdam
  donderdag 24 april 2014 @ 09:08:42 #215
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139205634
Ofwel: mechanisch. ;)
pi_139206290
Wil iemand me nog eens uitleggen hoe ik die 5% bij BIC pak?
pi_139206438
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:35 schreef G-NiLES het volgende:
gewoon een recommander invullen? bijvoorbeeld: robertnl
  donderdag 24 april 2014 @ 09:42:36 #218
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_139206484
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:35 schreef G-NiLES het volgende:
Als je uitgelogd bent kan je een recommender invullen, anders kan dat niet meer.

Dan bij het bevestelscherm links kan je een recommender of discount code invullen.

Daar kan je recommendernaam van een van de mensjes hier.. RobertNL, Tokko1 etc invullen ;)

(In het russische maar je begrijpt wat ze bedoelen :P )
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_139206560
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 18:00 schreef Deugniett het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En de beruchte powerbank :P Ik heb hem van banggood voor iets meer dan $4 geloof ik. Ik heb hem puur alleen voor nood gehaald dus een goedkope volstaat wel.

Verder ook mijn Earson binnen gekregen. Lekker geluidje zeg! Lekker mensen terroriseren op het strand ;) Vind dat hij best hard kan en nog redelijke bass voor zo'n "goedkoop" en klein ding.
Bedoel je met earson http://www.minitake.com/e(...)speaker-p-96044.html deze?
Ik zoek zelf ook nog een leuke draagbare speaker namelijk
pi_139207087
quote:
16s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:42 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Als je uitgelogd bent kan je een recommender invullen, anders kan dat niet meer.

Dan bij het bevestelscherm links kan je een recommender of discount code invullen.

Daar kan je recommendernaam van een van de mensjes hier.. RobertNL, Tokko1 etc invullen ;)

[ afbeelding ]
(In het russische maar je begrijpt wat ze bedoelen :P )
ahhh thanks thanks ik was al aan het zoeken bij het afrekenen.

Misschien handig voor in de OP? Staat wel iets over recommenders maar niet over uitgelogd zijn.
pi_139207319
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:46 schreef monkeybrain het volgende:
Thee dompelaar en projectieklok van 1 cent.

Dompelaar moet ik nog testen maar oogt wel goed.

[ afbeelding ]

Mingwei :D Zelden een geslaagd doosontwerp gezien uit China maar dit is wel goed gedaan.
[ afbeelding ]

Pry tools en een zadelmount. De zadelmount heeft wel een raar sluitmechanisme of ik ben een beetje dom. Straks eens op een fiets testen
[ afbeelding ]
Waar heb je dat thee-ei vandaan voor 1 cent?
pi_139207355
Als je een extra accu nodig hebt voor je SJ4000. Met coupon "camera5"
Kom je uit op $5,69, wordt wel pas na 7 dagen verzonden.

Weet iemand hoeveel minuten videomateriaal er op een 32gb kaart kan?

En is dit een goede micro-sd kaart voor de SJ4000?
http://www.mymemory.co.uk(...)-Adapter---Class-10-

[ Bericht 8% gewijzigd door Miniem op 24-04-2014 10:29:38 ]
  donderdag 24 april 2014 @ 10:25:23 #223
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_139207756
Ik heb van Gearbest weer wat coupons gekregen:

http://www.gearbest.com/projector/pp_3259.html
Coupon: NE0009502
deal price: $46.99
exp May 21,2014

http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_19593.html
coupon: GBHL30
$35.99
exp May 21,2014

http://www.gearbest.com/mount-holder/pp_3592.html
coupon: IA0149201
$3.99
May 21,2014

And I higtly recommend this BTS-06 Bluetooth Waterproof Shower Speaker
http://www.gearbest.com/speakers/pp_2569.html
coupon: GB5602
$9.9
exp May 17.2014

UltraFire Cree Q5 3-Mode 350lm LED Flashlight
http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_5496.html
coupon: GB78401
$3.22
exp May 17.2014
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2014 @ 10:29:26 #224
230491 Zith
pls tip
pi_139207829

In de beelden zie ik echt bijna geen verschil, als de merken er niet boven stonden had ik het niet kunnen zeggen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_139208276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:25 schreef Magneet het volgende:
$3.22
exp May 17.2014
Besteld, alleen kan er maar één bestellen. Nu werkt hij niet meer, of is het gebonden aan een account?
Top 5 China producten
pi_139208322
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:29 schreef Zith het volgende:

In de beelden zie ik echt bijna geen verschil, als de merken er niet boven stonden had ik het niet kunnen zeggen.
En het kost maar 119dollar?
pi_139208360
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:49 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Was de sj4000 niet nu 84 dollar via een linkje van downstar met coupon bij tmart? Moet je even door het topic heen zoeken, stond ergens ;)
Top 5 China producten
  donderdag 24 april 2014 @ 10:54:24 #228
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139208430
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:14 schreef Downstar het volgende:

† In Memoriam † donderdag 24 april 2014 @ 10:56:33 #229
230491 Zith
pls tip
pi_139208491
quote:

[..]

Ik heb zojuist eentje gekocht voor 70 EUR inc 2de batterij, bij ali.
  donderdag 24 april 2014 @ 10:58:53 #230
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_139208545
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Besteld, alleen kan er maar één bestellen. Nu werkt hij niet meer, of is het gebonden aan een account?
durf ik niet te zeggen, ik gok 1 pp, is verder niet over gezegd ik kreeg alleen de coupons
pi_139208565
Wie kan mij overtuigen. Wat moet ik met zo'n GoPro cameraatje gaan doen? :P
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2014 @ 11:00:37 #232
230491 Zith
pls tip
pi_139208589
kungsleden lopen
  donderdag 24 april 2014 @ 11:02:52 #233
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139208640
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:59 schreef G-NiLES het volgende:
Wie kan mij overtuigen. Wat moet ik met zo'n GoPro cameraatje gaan doen? :P
Binnenkort zomerjurkjes weer :9
pi_139208699
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Binnenkort zomerjurkjes weer :9
En dan op zon retractable monopod steken en eronder houden.
  donderdag 24 april 2014 @ 11:04:57 #235
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139208711
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:25 schreef Magneet het volgende:
Ik heb van Gearbest weer wat coupons gekregen:

http://www.gearbest.com/projector/pp_3259.html
Coupon: NE0009502
deal price: $46.99
exp May 21,2014

http://www.gearbest.com/led-flashlights/pp_19593.html
coupon: GBHL30
$35.99
exp May 21,2014

http://www.gearbest.com/mount-holder/pp_3592.html
coupon: IA0149201
$3.99
May 21,2014

And I higtly recommend this BTS-06 Bluetooth Waterproof Shower Speaker
http://www.gearbest.com/speakers/pp_2569.html
coupon: GB5602
$9.9
exp May 17.2014

$3.22
exp May 17.2014
Coupons, altijd ^O^ .
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:56 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik heb zojuist eentje gekocht voor 70 EUR inc 2de batterij, bij ali.
Bij Tmart toch nog een paar euro goedkoper, zelfs met extra batterij :) Maar goed, veel scheelt het niet :P.
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:48 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan je niet beter een T6 bin pakken :P?. Dacht dat er daar 1 van was die niet veel duurder was.
pi_139208743
Voordat ik het weer niet optimaal doe, ik sta op het punt om dit speakertje te kopen.
Goede reviews op de site zelf, 21$
https://www.dx.com/p/a102(...)er-w-tf-black-151151
  donderdag 24 april 2014 @ 11:08:26 #237
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139208816
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:06 schreef outcast_within het volgende:
Voordat ik het weer niet optimaal doe, ik sta op het punt om dit speakertje te kopen.
Goede reviews op de site zelf, 21$
https://www.dx.com/p/a102(...)er-w-tf-black-151151
DX reviews ;(
Ik zou voor de earson gaan, Shiz approved, nu door iedereen approved.
pi_139208854
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:45 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Met earson wordt inderdaad die bluetooth speaker bedoeld.
Echter kan je hem beter bij banggood halen (daar is hij het goedkoopst en hebben de meeste hem vandaan)

http://www.banggood.com/W(...)Device-p-911696.html

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:10 schreef Miniem het volgende:

[..]

Waar heb je dat thee-ei vandaan voor 1 cent?
het staat er een beetje krom, maar hij bedoeld volgens mij alleen dat hij 1 cent heeft betaald voor die clock projector ding..

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:11 schreef Miniem het volgende:

volgens de Full HD sample (trams &wheels.mov) van techmoan kost het hem 33,6MB voor 18 seconden die gefilmd zijn.

dat komt neer op 33,6/18 = 1,866666666666667 MB/s

1,866666666666667 * 60 (seconden) = 112 MB per minuut

32 GB = 32000 MB = +-30000 mb wat effectief overblijft na formateren etc.

30000/112 = +- 267 minuten = ruim 4 uur.. dus niet nodig als je maar een accuduur van 70 minuten hebt :P

Dat kaartje komt ook op 14.50 euro(exclusief shipping?) ofzo.. Bij de aldi heb je deze week een class 10 kaartje voor 14,99 liggen inclusief 3 jaar garantie.

maar waarom niet gewoon een kaartje in NL bestellen van bijvoorbeeld (in mijn ogen) een beter merk als samsung of sandisk?
Neem bijvoorbeeld een Samsung MicroSD kaartje van 32 GB - Class 10:

https://www.dataio.nl/pro(...)lass-10-uhs-i-48mbs/

Kost dan wel een paar euro meer, maar dan heb je in mijn ogen toch wel wat beters :P

quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:29 schreef Zith het volgende:

Niet helemaal eerlijk om het op deze manier te vergelijken natuurlijk
zo krijg je geen valide en betrouwbare kijk op beide dingen..
Enige wat je zo kan stellen is dat ze beide vrijwel gelijk om gaan met auto whitebalance etc.

Bitrates/scherpte/ aantal FPS etc is op deze manier niet te beoordelen.
pi_139209020
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:09 schreef Downstar het volgende:

[..]

Met earson wordt inderdaad die bluetooth speaker bedoeld.
Echter kan je hem beter bij banggood halen (daar is hij het goedkoopst en hebben de meeste hem vandaan)

Dan wordt deze het hem (bedankt voor de tip), maakt het trouwens nog uit dat ik op de site euro's of dollars kies? (ik gebruik paypal)
  donderdag 24 april 2014 @ 11:15:20 #240
314372 Goddelijker
pi_139209022
Ook 't scheermesje besteld! :)
  donderdag 24 april 2014 @ 11:18:27 #241
327191 RobertNL
For your gear.
pi_139209112
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Dan wordt deze het hem (bedankt voor de tip), maakt het trouwens nog uit dat ik op de site euro's of dollars kies? (ik gebruik paypal)
Even op site van Paypal kijken wat de koers is, en die vergelijken met die van Banggood. Vaak kan het niet uit. (enkele sites daargelaten).
pi_139209276
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:15 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Geen dank :), zal niet heel veel schelen denk ik zelf..
meestal betaal ik gewoon in dollars..
  donderdag 24 april 2014 @ 11:28:42 #243
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139209367
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:15 schreef Goddelijker het volgende:
Ook 't scheermesje besteld! :)
?
pi_139209376
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:28 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

?
lees ff terug dan...
  donderdag 24 april 2014 @ 11:57:34 #245
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_139210035
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 09:45 schreef outcast_within het volgende:

[..]

Yes dat is hem! Zoals Downstar ook zegt heb ik hem ook van Banggood vandaan;

Ik reken meestal af in dollars (Paypal) scheelt vaak een paar cent :P

Het is trouwens gelukt met dat rubbertje! Alleen hadden ze het wel wat beter mogen bedenken :P Heb er het geduld niet voor om telkens te klote met dat ding.
  donderdag 24 april 2014 @ 12:03:26 #246
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_139210159
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:57 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Yes dat is hem! Zoals Downstar ook zegt heb ik hem ook van Banggood vandaan;

Ik reken meestal af in dollars (Paypal) scheelt vaak een paar cent :P

Het is trouwens gelukt met dat rubbertje! Alleen hadden ze het wel wat beter mogen bedenken :P Heb er het geduld niet voor om telkens te klote met dat ding.
Jij besteld je rubbers in China? Dulex? :P :s)
Keiharde porno!
  donderdag 24 april 2014 @ 12:10:37 #247
314372 Goddelijker
pi_139210349
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 11:28 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

?
Zie hierboven ergens...
pi_139211068
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef dud0r het volgende:

[..]

_O-
  donderdag 24 april 2014 @ 13:13:01 #249
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_139212000
quote:
10s.gif Op donderdag 24 april 2014 12:03 schreef dud0r het volgende:

[..]

Hahah ja! Als ik kijk naar de overbevolking daaro zijn die Dulex rubbers het geheim voor de vergrijzing hier :P
  donderdag 24 april 2014 @ 13:13:16 #250
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139212011
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 07:52 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Top, thanks :D
pi_139212026
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 19:50 schreef Deugniett het volgende:

[..]

Ik heb deze van ebay. Ben er wel blij mee en het scheert makkelijker dan ik had verwacht.
Heb die ook ff besteld.
Iemand nog goede tips voor houder?

Ik had dees:
http://www.tinydeal.com/g(...)or-male-p-83039.html
http://www.buyincoins.com/item/18289.html'

al gevonden in andere topic...

[ Bericht 20% gewijzigd door G-NiLES op 24-04-2014 13:20:03 ]
  donderdag 24 april 2014 @ 13:14:32 #252
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139212047
Die Earson _O_ Man man man, wat een geluid. Zeer goede aankoop geweest.
pi_139212620
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:14 schreef N22 het volgende:
Die Earson _O_ Man man man, wat een geluid. Zeer goede aankoop geweest.

heeft deze seal of approval niet voor niks he :D
  donderdag 24 april 2014 @ 13:41:43 #254
393745 Deugniett
Toch welllll
pi_139212838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Heb die ook ff besteld.

Ik had dees:

Die van BIC vond ik niet super. Onderste gedeelte lijkt wel rvs maar het gedeelte waar het mesje in moet niet. Lijkt me toch best onhandig. Die gilette vind ik wel lekker mesje. Maargoed ik ben een beginner op dat gebied :P en dat scheer topic op fok staan ook nog een paar aanraders. Miss dat ik die weishi probeer.
pi_139213985
Heeft iemand hier toevallig nog een paar screenprotectors voor de iPhone 5s? was net bij de telefoonturk op de hoek maar die vraagt gewoon 5 euro per protector.

Ik kan ze uit china bestellen maar dan duurt het weer een paar dagen/weken voordat ze hier zijn ;)
  donderdag 24 april 2014 @ 14:35:19 #256
314372 Goddelijker
pi_139214595
Is die verschillend van de 5? Dan heb ik er misschien nog wel een liggen, ben nu alleen niet thuis.
pi_139215628
Edit: Oeps mensen waren me al voor xD

Ik had trouwens halfjaar geleden flipcase voor mn huawei besteld, en gister teruggevonden. Best wel mooi materiaal, maar er zitten nu scheuren in :')

[ Bericht 93% gewijzigd door l0lownkill op 24-04-2014 15:06:18 ]
pi_139215871
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:35 schreef Goddelijker het volgende:
Is die verschillend van de 5? Dan heb ik er misschien nog wel een liggen, ben nu alleen niet thuis.
Ja dit is volgens mij hetzelfde :Y
ik stuur je even een PM
pi_139216071
Toch ook maar de Earson besteld. Vaak over gelezen, wellicht toch handig.
  donderdag 24 april 2014 @ 15:19:49 #260
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_139216245
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:33 schreef Downstar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

heeft deze seal of approval niet voor niks he :D
Beetje jammer dat het een dolfijn is :{
pi_139216761
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 15:19 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Beetje jammer dat het een dolfijn is :{
Och dat had ik helemaal niet door :')
zal de maker van de seal niet expres hebben gedaan denk ik :P
  donderdag 24 april 2014 @ 16:13:51 #262
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139217778
Dolphin of approval bekt nou eenmaal niet zo lekker.

Net maar even wat Philips In-ear oortjes van een tientje gekocht, totdat ik de Awei binnen krijg (wilde ze morgen bestellen als ik weer thuis ben). Mijn innerlijke autist kan immers niet zonder muziek in het OV, straks spreken mensen me nog aan als ik niet in mijn eigen afgesloten niche zit met oordopjes in ;(
pi_139218033
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 14:18 schreef dj_ko het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een paar screenprotectors voor de iPhone 5s? was net bij de telefoonturk op de hoek maar die vraagt gewoon 5 euro per protector.

Ik kan ze uit china bestellen maar dan duurt het weer een paar dagen/weken voordat ze hier zijn ;)
Ik heb hier twee liggen. Gratis ophalen! :7
pi_139218416
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:21 schreef wihehin het volgende:

[..]

Ik heb hier twee liggen. Gratis ophalen! :7
en waar is hier? :P
pi_139219970
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 16:33 schreef dj_ko het volgende:

[..]

en waar is hier? :P
In de buurt van Gouda :P
Opsturen is ook mogelijk, mits jij de postzegels betaalt w/ w/
  donderdag 24 april 2014 @ 17:47:21 #266
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139220744
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 13:13 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

Heb die ook ff besteld.

Ik had dees:

LIF / Klassiek scheren #XVI
pi_139223424
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 10:11 schreef Miniem het volgende:

Niet na 7 dagen verzonden dus.
Hij is nu al verzonden, ik had hem vanochtend besteld. ^O^
pi_139224398
http://www.aliexpress.com(...)wear/1714157011.html

Deze trui is net binnen. Moet eerlijk zeggen, hij lijkt nergens naar. Die zakjes zijn geen zakjes maar gewoon stukjes stof en ze staan tevens niet symmetrisch. Stofkwaliteit lijkt me ook niet alles en alweer hangt er een muffe chemische geur aan. Ik ga hem binnenkort binnenbrengen in een kringwinkel.
  donderdag 24 april 2014 @ 19:44:59 #269
314372 Goddelijker
pi_139224530
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:41 schreef Yiha het volgende:
http://www.aliexpress.com(...)wear/1714157011.html

Deze trui is net binnen. Moet eerlijk zeggen, hij lijkt nergens naar. Die zakjes zijn geen zakjes maar gewoon stukjes stof en ze staan tevens niet symmetrisch. Stofkwaliteit lijkt me ook niet alles en alweer hangt er een muffe chemische geur aan. Ik ga hem binnenkort binnenbrengen in een kringwinkel.
Foto's?
Krijg je er dan nog wat voor of gewoon meer zodat je er vanaf bent? :P
pi_139224595
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Foto's?
Krijg je er dan nog wat voor of gewoon meer zodat je er vanaf bent? :P
Heb momenteel geen camera, wacht op een gsm die nog moet binnenkomen.
Gewoon weg ermee. Te mooi voor de vuilnisbak, te lelijk om aan te doen.
  donderdag 24 april 2014 @ 19:48:50 #271
314372 Goddelijker
pi_139224683
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Yiha het volgende:

[..]

Heb momenteel geen camera, wacht op een gsm die nog moet binnenkomen.
Gewoon weg ermee. Te mooi voor de vuilnisbak, te lelijk om aan te doen.
Marktplaats geen idee? :P
pi_139224721
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Marktplaats geen idee? :P
Ben een slechte handelaar.
  donderdag 24 april 2014 @ 19:53:04 #273
314372 Goddelijker
pi_139224842
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef Yiha het volgende:

[..]

Ben een slechte handelaar.
Op MP krijg je alles verkocht als je wilt... :')
pi_139224873
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:53 schreef Goddelijker het volgende:

[..]

Op MP krijg je alles verkocht als je wilt... :')
Ik verkoop ook niet graag brol aan mensen, weet je.
pi_139224956
Oh, dan zal die jas die ik via banggood laatst heb besteld ook wel niks zijn. ;(
pi_139225070
quote:
18s.gif Op donderdag 24 april 2014 19:55 schreef Xetran het volgende:
Oh, dan zal die jas die ik via banggood laatst heb besteld ook wel niks zijn. ;(
Heb een neplederen jas besteld, die is goed te doen. Maar juist de geur zou ik eruit moeten krijgen, mss eens wassen. Er is trouwens met veel kledij een geurprobleem. Echt chemisch :r
pi_139227470
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 01:47 schreef monkeybrain het volgende:
Scheer je met nat ook tegen de haren in? Met droog scheren doe je dat ook, dan zou het toch niets moeten uitmaken?
Met een scheermes tegen de haargroei in scheren is anders dan met een scheerapparaat tegen de haargroei in scheren.
Als je net begint met nat scheren wordt dus ook niet aangeraden om tegen de haargroei in te gaan. Krijg je haast geheid ontstekingen of in ieder geval irritatie van.

Met apparaat ga ik alle kanten op; ding scheert minder goed tegenwoordig (trimmer is sowieso al half kapot :') )

Voordeel van dat nat scheren is dat je huid nadien wel veel beter (aanvoelt). Dat dan weer wel...

En over die Bluetooth Speaker gesproken:

Bluetooth speakerdocks review deel 2: draagbare speakers

quote:
Hercules WAE BTP04 Outdoor

Het tweede model van Hercules in deze test is een unieke deelnemer. De eveneens als WAE op de markt gebrachte BTP04 is namelijk een 'outdoor' speaker. De BTP04 heeft een apart design, maar is met name uniek omdat hij stof- en spatwaterdicht is. Dat te zien aan de IP64 certificering. Hij kan ook tegen een stootje, door de stevige constructie met rubberen afwerking. Het maakt dit spelertje een uitstekende metgezel naar strand, bos en badkamer.

Gelukkig is dat niet zijn enige verdienste, want hij klinkt ook prima. Het hoog is helder en de bas is verrassend sterk, zonder overdreven te klinken. Het detail in het midden is misschien wat zwakker, maar onder de streep levert deze speaker een heel aangenaam, toegankelijk geluid. Het volume gaat hoger dan bij de BTP03, maar op maximaal volume hoor je wel dat hij tegen zijn grenzen zit - je hoort hem dan kraken en de bas laat het speakertje bijna wegtrillen.

Het gewicht is met 280 gram beperkt, de omvang is ook bescheiden. Toch beschikt ook de BTP04 over een handsfree functie, ingebouwde volumeknoppen en de mogelijkheid de micro-USB-uitgang als lijnuitgang te gebruiken. Dat is ook handig om het apparaat zo als Bluetooth-ontvanger voor een externe versterker te gebruiken. Een andere slimme feature is het standaard schroefdraad aan de onderzijde - daarmee kan je de BTP04 op een statief zetten, maar ook op diverse accessoires zoals een fiets-mount.

De prijs van net geen 100 euro is acceptabel, met name gezien de vooralsnog zeldzame robuustheid. Er is ook een versie die compleet met een fietshouder, zuignaphouder en bevestigingshaak wordt geleverd, alsmede een voedingsadapter voor in de auto en een draagtas. Daar betaal je wel zo'n 40 euro meer voor. De standaardversie moet het doen met een karabijnhaak, polsriem en uiteraard de kabel voor bedraad aansluiten en opladen. Vermoedelijk is dat voor de meeste mensen de juiste versie. Zeker een model om in het achterhoofd te houden.

:P

En wie is hier te dom om te poepen?

Dan heb ik wat voor je:
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 24-04-2014 21:25:32 ]
pi_139227653
quote:
[ afbeelding ]

Dus *tromgeroffel*..[ afbeelding ]

TmarTn :')
Life is a game made for everyone.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:17:15 #279
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_139228977
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:49 schreef Iemand91 het volgende:

En wie is hier te dom om te poepen?

Dan heb ik wat voor je:
SPOILER
Waar is er überhaupt tegenwoordig nog ongesneden brood te koop?
pi_139229914
Als je nog een goede powerbank wil hebben.
http://www.chinabuye.com/(...)and-android-devices/
pi_139232889
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 20:52 schreef TripleFruity het volgende:

[..]

TmarTn :')
mensen die hier nog nooit hebben gepost, en hun eerste post gelijk negatief moeten zijn :') :')
kom dan op zijn minst met een reden waarom tmart :') zou zijn..
pi_139233274
Ik heb via aliexpress een artikel gekocht die volgens de verkoper zondags is verzonden. Het zou om een EMS zending gaan maar tot nu toe kan ik hem ook niet vinden op het trackingsysteem. Het rare is ook dat het nummer begint met CP: CP286752835CN.
Weet iemand of dit normaal is
pi_139234402
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:31 schreef Downstar het volgende:

[..]

mensen die hier nog nooit hebben gepost, en hun eerste post gelijk negatief moeten zijn :') :')
kom dan op zijn minst met een reden waarom tmart :') zou zijn..
Hij kopieert mensen.
Life is a game made for everyone.
  donderdag 24 april 2014 @ 22:58:19 #284
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139234457
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:38 schreef sillician het volgende:
Ik heb via aliexpress een artikel gekocht die volgens de verkoper zondags is verzonden. Het zou om een EMS zending gaan maar tot nu toe kan ik hem ook niet vinden op het trackingsysteem. Het rare is ook dat het nummer begint met CP: CP286752835CN.
Weet iemand of dit normaal is
Zo raar is dat toch niet?
http://chinaposttracking.org/tracking-number-rules.html

Soms update een verkoper trouwens even later een trackcode met een andere code.
Kijk even of 'ie in de tussentijd misschien niet is veranderd?
Misschien is het systeem down, kan ook. Misschien is 'ie aangemeld, maar nog niet in de mallemolen, anyways, ff een vraag aan de verkoper richten, die kan er natuurlijk het meest zinnig op antwoorden (hopelijk). ;)
pi_139234892
De verkoper heeft de code bevestigd via de chat. Maar omdat het om een EMS zending gaat had ik wel verwacht dat ie in ieder geval te traceren was en deze hooguit begin volgende week de douane moet bereiken. Of zie ik dat verkeerd
  donderdag 24 april 2014 @ 23:14:09 #286
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_139235256
Hmm... 14 April een muis besteld, een vriend van mij ook, maar dan een week later. Hij heeft er ondertussen al bijna een maand gebruik van kunnen maken en nog een nieuwe gekocht. Nu toch maar een geschil geopend.

Heb hem 10 dagen terug al gemessaged, maar hij zei dat het uit China vertrokken was, maar tracing code kon uit niet geven. Hij zei: Geef het 10 dagen, als je het dat niet hebt, laat maar wat weten, dus bij deze. :)

inb4 ik open claim: Muis komt de dag erna binnen..
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
pi_139235553
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef TripleFruity het volgende:

[..]

Hij kopieert mensen.
:+ ?
  donderdag 24 april 2014 @ 23:23:11 #288
388071 funky_fart
What do I smell here?
pi_139235765
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Miniem het volgende:
Als je nog een goede powerbank wil hebben.
http://www.chinabuye.com/(...)and-android-devices/
Goed ding, naar verluidt. Prijsverloop volg ik al een tijdje, op zich niet extra laag nu hoor, maar niettemin een goeie deal idd!
  vrijdag 25 april 2014 @ 02:01:39 #289
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139240473
Mijn jas met MP3-speler is hoogstwaarschijnlijk gejat in de kroeg vanavond :') ;( (met vanmiddag aangeschafte tijdelijke oortjes :'( )

Ik heb ze hier nog niet langs zien komen in dit topic, zijn er toevallig goede MP3-spelers verkrijbaar in China? Of moet ik zulke aankopen gewoon echt in NL doen? (Gezien de bestaande oplichterij wat betreft opslaggeheugen uit China)
  vrijdag 25 april 2014 @ 02:04:52 #290
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139240518
quote:
1s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:57 schreef TripleFruity het volgende:

[..]

Hij kopieert mensen.
Wat
  vrijdag 25 april 2014 @ 02:17:37 #291
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139240673
quote:
8s.gif Op vrijdag 25 april 2014 02:01 schreef N22 het volgende:
Mijn jas met MP3-speler is hoogstwaarschijnlijk gejat in de kroeg vanavond :') ;( (met vanmiddag aangeschafte tijdelijke oortjes :'( )

Ik heb ze hier nog niet langs zien komen in dit topic, zijn er toevallig goede MP3-spelers verkrijbaar in China? Of moet ik zulke aankopen gewoon echt in NL doen? (Gezien de bestaande oplichterij wat betreft opslaggeheugen uit China)
Heb net ff wat research zitten doen. :P Kan ik hier wel delen in principe. ;)

Ging namelijk ff kijken naar alternatieven voor zo'n Porno playa: https://www.kickstarter.c(...)ul-rediscovers-music .

Dan kom je uit bij...

FiiO. Zeer tof merk. Waarschijnlijk komt de beste high-end bang-for-buck van hen met de FiiO X5: http://www.fiio.com.cn/pr(...)771&MenuID=105026016 , wauwowiewa!
De X3 is natuurlijk ook geinig: http://www.fiio.com.cn/pr(...)475&MenuID=105026016

Van Sony heb je de Sony NW-ZX1: http://www.sony.de/electr(...)-musikplayer/nwz-zx1
Ook de NW-F886 (ook de F885 en F887 gezien hier en daar) maakt een goede indruk: http://www.sony.at/electr(...)musikplayer/nwz-f886

MP3 Player fabrikant iRiver werkt samen met Astell & Kern: de AK100 (Mark II), AK120 (Titan) und AK240 zijn best wel gaaf. http://www.astell-kern.de , http://www.astellnkern.com , http://www.iriverinc.com/product/productMain.asp

HiFiMAN heb je dan ook nog, HM-901 bijvoorbeeld: http://hifiman.com/Products/?pid=165
iBasso is er ook nog bij! http://www.ibasso.com/en/products/show.asp?ID=81
Colorfly heeft de Pocket HiFi C4 Pro: http://www.colorfly.eu/product_index.html
Misschien ook interessant, HiFi E.T http://en.hifi-et.com

Van Cowon heb je de 9+ und E3: http://www.cowonglobal.com . Alleen niet zo zeker wat voor een kwaliteit afspelen, of dat überhaupt wel high-res 24Bit/192kHz is.
Van Hisoundaudio heb je de 'goedkope' Nova N1, Nova N3 en Studio: http://www.hisoundaudio.com/en/pro_list.asp?id=27 . Of dat dan wat is, weet ik ook niet.
Misschien is dat ook geen centimeter beter dan de Teclast X30SE die ik heb: http://www.teclast.com/zhuanti/x30se/ . Die kan zowaar wel Flac-files abspielen, maar niet 200MB pro Nummer in 24B/192K.

Voor sport en buiten wat leuks en goedkoops, maar nicht so high-tech heb je zB. de SanDisk Sport: http://www.sandisk.de/products/music-video-players/ -> http://www.sandisk.de/pro(...)-sport/?capacity=8GB -> http://geizhals.eu/?cat=mmp&asd=on&asuch=Clip%20Sport . SanDisk Sansa Spielers zijn vrij populair. Kun je ook Rockbox eropknallen: http://www.rockbox.org .

Kijk ook eens ff naar:
- http://www.sony.at/hub/high-resolution-audio
- http://www.head-fi.org/f/15/portable-source-gear
- https://www.google.com/we(...)100%2Cppr_max%3A1500
- http://www.mp4nation.net/(...)igital-audio-players
- http://s.taobao.com/searc(...)search_radio_all%3A1
- http://www.whathifi.com/n(...)ing-you-need-to-know
- http://www.stuff.tv/search/node/high-resolution%20music
- http://www.hdtracks.com & ripped: http://nzbsearch.net/search.aspx?q=24-192&st=5
- https://www.google.com/we(...)y+ibasso+astell+kern
- http://headfonics.com/category/sources/

Sorry dat er wat Duitse links enz tussenzitten. Heb min of meer dit praatje in het Duits naar iemand gestuurd, vandaar. :P
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2014 02:04 schreef N22 het volgende:

[..]

Wat
Chickenbutt. 8)7
  vrijdag 25 april 2014 @ 02:43:02 #292
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139240891
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 02:17 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Heb net ff wat research zitten doen. :P Kan ik hier wel delen in principe. ;)

Ging namelijk ff kijken naar alternatieven voor zo'n Porno playa: https://www.kickstarter.c(...)ul-rediscovers-music .

Dan kom je uit bij...

FiiO. Zeer tof merk. Waarschijnlijk komt de beste high-end bang-for-buck van hen met de FiiO X5: http://www.fiio.com.cn/pr(...)771&MenuID=105026016 , wauwowiewa!
De X3 is natuurlijk ook geinig: http://www.fiio.com.cn/pr(...)475&MenuID=105026016

Van Sony heb je de Sony NW-ZX1: http://www.sony.de/electr(...)-musikplayer/nwz-zx1
Ook de NW-F886 (ook de F885 en F887 gezien hier en daar) maakt een goede indruk: http://www.sony.at/electr(...)musikplayer/nwz-f886

MP3 Player fabrikant iRiver werkt samen met Astell & Kern: de AK100 (Mark II), AK120 (Titan) und AK240 zijn best wel gaaf. http://www.astell-kern.de , http://www.astellnkern.com , http://www.iriverinc.com/product/productMain.asp

HiFiMAN heb je dan ook nog, HM-901 bijvoorbeeld: http://hifiman.com/Products/?pid=165
iBasso is er ook nog bij! http://www.ibasso.com/en/products/show.asp?ID=81
Colorfly heeft de Pocket HiFi C4 Pro: http://www.colorfly.eu/product_index.html
Misschien ook interessant, HiFi E.T http://en.hifi-et.com

Van Cowon heb je de 9+ und E3: http://www.cowonglobal.com . Alleen niet zo zeker wat voor een kwaliteit afspelen, of dat überhaupt wel high-res 24Bit/192kHz is.
Van Hisoundaudio heb je de 'goedkope' Nova N1, Nova N3 en Studio: http://www.hisoundaudio.com/en/pro_list.asp?id=27 . Of dat dan wat is, weet ik ook niet.
Misschien is dat ook geen centimeter beter dan de Teclast X30SE die ik heb: http://www.teclast.com/zhuanti/x30se/ . Die kan zowaar wel Flac-files abspielen, maar niet 200MB pro Nummer in 24B/192K.

Voor sport en buiten wat leuks en goedkoops, maar nicht so high-tech heb je zB. de SanDisk Sport: http://www.sandisk.de/products/music-video-players/ -> http://www.sandisk.de/pro(...)-sport/?capacity=8GB -> http://geizhals.eu/?cat=mmp&asd=on&asuch=Clip%20Sport . SanDisk Sansa Spielers zijn vrij populair. Kun je ook Rockbox eropknallen: http://www.rockbox.org .

Kijk ook eens ff naar:
- http://www.sony.at/hub/high-resolution-audio
- http://www.head-fi.org/f/15/portable-source-gear
- https://www.google.com/we(...)100%2Cppr_max%3A1500
- http://www.mp4nation.net/(...)igital-audio-players
- http://s.taobao.com/searc(...)search_radio_all%3A1
- http://www.whathifi.com/n(...)ing-you-need-to-know
- http://www.stuff.tv/search/node/high-resolution%20music
- http://www.hdtracks.com & ripped: http://nzbsearch.net/search.aspx?q=24-192&st=5
- https://www.google.com/we(...)y+ibasso+astell+kern
- http://headfonics.com/category/sources/

Sorry dat er wat Duitse links enz tussenzitten. Heb min of meer dit praatje in het Duits naar iemand gestuurd, vandaar. :P

[..]

Chickenbutt. 8)7 [ afbeelding ]
Thanks shiz, je bent een held _O_ Ik zal er morgenavond naar kijken als ik weer thuis ben met vaste internet verbinding :) ( al hoop ik stiekem op een belletje van de desbetreffende kroeg morgen dat de jassen, meervoud ja :( , weer terecht zijn, ook al betwijfel ik dat ten zeerste )
  vrijdag 25 april 2014 @ 02:48:39 #293
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139240928
Als je van plan bent 'em weer kwijt te raken, kun je beter meteen skippen naar het stukje dat gaat over SanDisk. :') :D

@ Jassen? :') Gewoon hele kapstok met jassen en al meegenomen? Wtf zijn dit voor praktijken... ;( :r
  vrijdag 25 april 2014 @ 03:08:40 #294
385966 N22
Ditmael niet tevergeefs
pi_139241034
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 02:48 schreef shiznuts het volgende:
@ Jassen? :') Gewoon hele kapstok met jassen en al meegenomen? Wtf zijn dit voor praktijken... ;( :r
Twee jassen, van mij en een studiegenoot, hingen aan de zijkant van een kroeg. Ik wilde weggaan omdat ik een trein moest halen, beide jassen foetsie. Ik vermoed ten zeerste dat het samemhangt met de grote groep buitenlanders die een uur binnen was als onderdeel van hun z.g. 'pubcrawl'.
Jas had ik ook net een week :')

Eerste keer dat er iets echt kwijt/gejat is van me en ze hebben me meteen goed te pakken.
Indien er maandag geen verdere vorderingen zijn geboekt ga ik aangifte doen.
  vrijdag 25 april 2014 @ 03:16:07 #295
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_139241066
Ai. ;( Da's wel naatje, ja. Walgelijke types heb je.
Stond paar maanden geleden ook wel perplex toen ze achter in het hofje, eigenlijk afgesloten en niet openbaar toegankelijk opeens m'n fiets weg was. Wel een mooi excuus om een sjieke KTM MTB te kopen, daar niet van, maar gewoon dat iemand zo laag is om zaken van een ander zich toe te eigenen. :r

Hoop dat het voor je eindigt met een susser en je je jas gewoon weer terug hebt straks. Maar ben bang van niet idd.
  vrijdag 25 april 2014 @ 08:51:52 #296
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_139242415
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 03:16 schreef shiznuts het volgende:
Stond paar maanden geleden ook wel perplex toen ze achter in het hofje, eigenlijk afgesloten en niet openbaar toegankelijk opeens m'n fiets weg was.
Gebeurt bij ons ook, het is al drie keer gebeurd dat er uit de afgesloten algemene fietsenberging fietsen gejat zijn, zonder braaksporen, oftewel: een bewoner of een oud bewoner heeft het waarschijnlijk gedaan.

Jassen jatten vind ik toch altijd zoiets zieligs...
  vrijdag 25 april 2014 @ 08:53:48 #297
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_139242454
Nitecore tm11 gekocht. Ik had gisterenavond in de kroeg een meevallertje dus wat extra geld bijverdiend :7

pi_139242489
Wat doen jullie allemaal in de kroeg joh?
Fokkers komen nooit buiten, zeker China shoppers niet.
  vrijdag 25 april 2014 @ 08:57:51 #299
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139242537
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 april 2014 08:53 schreef monkeybrain het volgende:
Nitecore tm11 gekocht. Ik had gisterenavond in de kroeg een meevallertje dus wat extra geld bijverdiend :7

[ afbeelding ]
wat is die beter itt een maglite?
pi_139242726
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 17:21 schreef wihehin het volgende:

[..]

In de buurt van Gouda :P
Opsturen is ook mogelijk, mits jij de postzegels betaalt w/ w/
je hebt een PM :D
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:28:34 #301
356543 Brammetjuh94
Hihi okay hihi bayyy
pi_139243102
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 april 2014 03:08 schreef N22 het volgende:

[..]

Twee jassen, van mij en een studiegenoot, hingen aan de zijkant van een kroeg. Ik wilde weggaan omdat ik een trein moest halen, beide jassen foetsie. Ik vermoed ten zeerste dat het samemhangt met de grote groep buitenlanders die een uur binnen was als onderdeel van hun z.g. 'pubcrawl'.
Jas had ik ook net een week :')

Eerste keer dat er iets echt kwijt/gejat is van me en ze hebben me meteen goed te pakken.
Indien er maandag geen verdere vorderingen zijn geboekt ga ik aangifte doen.
Misschien een beetje stom, maar kroegbazen zijn toch verantwoordelijk in principe?
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')