hmm ik heb opgegeven dat de kleur keuze niet echt heel bijlangrijk was.quote:Op maandag 21 april 2014 18:15 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Aj aj, niet in het zwart verkrijgbaar?
Ik heb nu een zwak moment om er ook 1 te kopen maar zilver is niet mijn kleur
Je kent me toch onderhand wel...quote:Op maandag 21 april 2014 22:30 schreef Downstar het volgende:
[..]
hmm ik heb opgegeven dat de kleur keuze niet echt heel bijlangrijk was.
om dat 9/10 toch zilver nam.. kom jij weer aan met zwart![]()
het is ook nooit goed met jou he!
Carbon stickersetje is wel nice idd!
Welke soort is het en waar heb je t weg? Ik zie op ebay veel soorten staan. Ziet er wel awesome uit ;pquote:
Heb 't hier vandaan, voor het geld hoef je het niet te laten; (¤3,00)quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef l0lownkill het volgende:
[..]
Welke soort is het en waar heb je t weg? Ik zie op ebay veel soorten staan. Ziet er wel awesome uit ;p
Ik heb het op mijn telefoon geplakt ja, maar het is niet op maat gesneden of iets. Je moet het zelf bijsnijden met een mesje. Is wel te doen na wat oefeningquote:Op maandag 21 april 2014 23:28 schreef Xetran het volgende:
^Is dat wat voor je telefoon? Lijkt me wel gaaf ter vervanging van een hoesje.
Linkje dan!quote:Op maandag 21 april 2014 22:24 schreef d4v1d het volgende:
Je hebt dus van die oortjes met bedieningsknopjes voor volume en om naar een volgend nummer te skippen. Nu heb ik deze niet op mijn headset/koptelefoon zitten. Heeft een of andere webshop toevallig zo'n snoertje die ik tussen m'n telefoon en de koptelefoon kan prikken?
edit: nvm, gevonden
Ik heb ook wat carbon folie in mijn auto geplakt op bepaalde onderdelen van het interieur.quote:Op maandag 21 april 2014 18:23 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Je ken 'em ook in het roze regelen. Gewoon afplakken en spraypaint erover.
Of wie had er laatst nou z'n laptop gepimpd met carbon fiber stickers?
Het stond bij mij ook op "het lijstje" maar wist niet helemaal zeker of dit echte shrinkwrap was met een hittepistool. Ik zat zelfs te denken om wat keukenkastjes te gaan wrappen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 07:49 schreef roflcat het volgende:
[..]
Heb 't hier vandaan, voor het geld hoef je het niet te laten; (¤3,00)
http://www.banggood.com/D(...)m-Vinyl-p-81696.html
Is wel even oefenen met aanbrengen, maar is opzich goed te doen met een heatgun!
[..]
Ik heb het op mijn telefoon geplakt ja, maar het is niet op maat gesneden of iets. Je moet het zelf bijsnijden met een mesje. Is wel te doen na wat oefening
Ik had destijds gelijk 30m besteldquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:13 schreef roflcat het volgende:
Pas trouwens wel op, als je het eenmaal onder de knie hebt is het zeeer verslavend!![]()
Galaxy Note II van een vriend ook gewrapt;
[ afbeelding ]
Tellerhuis van een andere vriend zijn Aerox ook gedaan;
[ afbeelding ]
werkte er überhaupt iets aan die nummers? tegen de tijd dat hij onderweg was volgens de tracking lag hij hier al in huis zo'n beetjequote:Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef eleganza het volgende:
Hoe zit het nou met de trackingnummers ( RxxxxxxCN/HK) naar NL nowadays? Niks werkt er meer op 17track
http://intmail.183.com.cn/icc-itemstatusen.jspquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef eleganza het volgende:
Hoe zit het nou met de trackingnummers ( RxxxxxxCN/HK) naar NL nowadays? Niks werkt er meer op 17track
Mijn RxxxxxxxMY nummer kan ik gewoon tracken op 17track.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:43 schreef eleganza het volgende:
Meestal kon 'ie m dan wel vinden, maar was ie retetraag jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
werkte er überhaupt iets aan die nummers? tegen de tijd dat hij onderweg was volgens de tracking lag hij hier al in huis zo'n beetje
Is die Chinees nou nog niet klaar met je custom jurk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:50 schreef eleganza het volgende:
[..]
Meestal kon 'ie m dan wel vinden, maar was ie retetraag jaNu vindt ie dus van mijn nummers helemaal niks meer
Bij AliExpress/Ebay is het fijn om te weten dat je pakjes 'echt' zijn, en al zegt ie maar dat ie nog in china ligt, da's beter dan 'not found' bij al mijn nummers
Nee, stom hequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is die Chinees nou nog niet klaar met je custom jurk?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:03 schreef eleganza het volgende:
[..]
Nee, stom heOf ze hebben m al geshipt maar mij niks verteld, daar hebben Chinezen toch ook nog een handje van
Heb nog wel wat meer besteld, zoals altijd
Maar ik weet dat die het sowieso niet doet, maar die vijf andere die ik nog heb liggen doen het ook niet
Dus ik begon me een beetje zorgen te maken over de rest
Tja, dat ligt dan weer aan de groottequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef RobertNL het volgende:
Die heb ik hier ook nog liggen. Al meermaals een paar dingen mee beplakt.
Op Ebay wel goedkoper te krijgen dacht ik (dacht dat ik 2 dollar betaald heb per rol).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |