Verstandig.quote:Op maandag 21 april 2014 04:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kom voor het eerst in een jaar of 2 weer kijken, dus laat die discussies maar binnenskamers.
Ze is nog in ontkenningquote:Op maandag 21 april 2014 04:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, zo te horen in het topic ben je niet haar type.
Nog verstandiger zou zijn als ik nu aan het werk was, maar geeeeen zin.quote:
Handjes boven de dekens en droom zacht.quote:
Grof vuil is zaterdag al geweestquote:
Multitasken!quote:Op maandag 21 april 2014 04:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nog verstandiger zou zijn als ik nu aan het werk was, maar geeeeen zin.
Beetje jammer dit, dat de rest niet zo'n afscheid krijgt.quote:
Ben ik een kei in, maar dat neemt het gebrek aan zin niet weg...quote:
Beter dat er geen witte lijntjes op liggen.quote:Op maandag 21 april 2014 04:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar idd kloon.. Het is zelfs nog erger.. Ik sta het hele feestje met een spiegel in mn hand met mezelf te praten![]()
Dat kan niet, want dan kan ik mezelf toch niet zien?quote:Op maandag 21 april 2014 04:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Beter dat er geen witte lijntjes op liggen.
Ik zit precies vandaag exact 6 jaar op FOK!quote:
Je krijgt in iedergeval reactie terug, dat kan van veel fokkers niet gezegd wordenquote:Op maandag 21 april 2014 04:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar idd kloon.. Het is zelfs nog erger.. Ik sta het hele feestje met een spiegel in mn hand met mezelf te praten![]()
Minder dat jaquote:Op maandag 21 april 2014 04:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben ik een kei in, maar dat neemt het gebrek aan zin niet weg...
Vooroverbuigen is nooit echt jouw ding geweest nee.quote:Op maandag 21 april 2014 04:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat kan niet, want dan kan ik mezelf toch niet zien?
Ik ben slechts met mezelf bezig
28e ik 5quote:Op maandag 21 april 2014 04:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zit precies vandaag exact 6 jaar op FOK!
Oh jawelquote:Op maandag 21 april 2014 04:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vooroverbuigen is nooit echt jouw ding geweest nee.
Iemand zo knap als mezelf verdiend dan ook gewoon ten alle tijden antwoordquote:Op maandag 21 april 2014 04:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je krijgt in iedergeval reactie terug, dat kan van veel fokkers niet gezegd worden
[..]
Minder dat ja
Deze poster kende je al:quote:
Je kan ook overdrijven.quote:Op maandag 21 april 2014 04:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Iemand zo knap als mezelf verdiend dan ook gewoon ten alle tijden antwoord
tofquote:Op maandag 21 april 2014 04:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Deze poster kende je al:
[ afbeelding ]
En deze nog niet:
[ afbeelding ]
Ja dat kan ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |