Ik heb het nu ook via lichtnet, maar niets gaat boven kabelquote:Op maandag 21 april 2014 04:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb juist "onlangs" overal UTP heen gelegd alles wat aan de kabel kan ligt nu aan de kabel enkel mobile devices zoals phones zitten nog op wifi.
Nog wakker?quote:
Klaar met South Park kijken?quote:
Andrea gaat om 20:30 ongeveerquote:
quote:
Met een jankende Bil aan zijn been door de prut slependquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 04:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik was kitchen nightmares aan het kijken van gordon Raqmsey
quote:Op maandag 21 april 2014 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een jankende Bil aan zijn been door de prut slepend
je hebt geen gevoelquote:
Niet naar Anton....ik hoop ver weg..bonaire ofzoquote:
Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op maandag 21 april 2014 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een jankende Bil aan zijn been door de prut slepend
Welnee Andrea blijft gewoon nog in Utopiaquote:Op maandag 21 april 2014 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet naar Anton....ik hoop ver weg..bonaire ofzo
Dan is de code op fok verkeerd en staat het vast op flashquote:Op maandag 21 april 2014 04:20 schreef Inodder het volgende:
Ben nog even aan het Googlen geweest en heb die extentie er op gezet, maar hier via fok blijf ik het via adobe krijgen.. op de youtubesite pakt hij wel html
ik laat het er verder bij zitten.
Ha ja vastquote:Op maandag 21 april 2014 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is de code op fok verkeerd en staat het vast op flash
Als jij nou eens gaat uitzoeken wat ze verkeerd doen....quote:
Ik wil Robin wel houdenquote:Op maandag 21 april 2014 04:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Welnee Andrea blijft gewoon nog in Utopia![]()
Maat van me wilde een Wifi dongle aanschaffen voor zijn TV vertelde die...quote:Op maandag 21 april 2014 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook via lichtnet, maar niets gaat boven kabel
Dan krijg jij dus ook gewoon de flash versie hier?quote:Op maandag 21 april 2014 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is de code op fok verkeerd en staat het vast op flash
Nee ik heb al eerder wat gezegdquote:Op maandag 21 april 2014 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat uitzoeken wat ze verkeerd doen....![]()
https://developers.google.com/youtube/player_parameters
Ja, dus die code is niet goedquote:Op maandag 21 april 2014 04:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan krijg jij dus ook gewoon de flash versie hier?
Ja en Lot en Isa over de pisquote:Op maandag 21 april 2014 04:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die doet zo weinig alleen maar om gio hangen
quote:Op maandag 21 april 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik val altijd op ingewikkelde mannen en het maakt me moe. Hoef ik geen reactie op verder, moest ik alleen even kwijt..
lol ja, geloof het wel...danny kan ook wel watquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik val altijd op ingewikkelde mannen en het maakt me moe. Hoef ik geen reactie op verder, moest ik alleen even kwijt..
Mummysquote:Op maandag 21 april 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou dan toch voor een single kiezenquote:
Ik ga voor de LPquote:Op maandag 21 april 2014 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor een single kiezen
Zie ik nu pasquote:
Als je denk dat je daar gelukkig mee kunt wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |