Ik heb het nu ook via lichtnet, maar niets gaat boven kabelquote:Op maandag 21 april 2014 04:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb juist "onlangs" overal UTP heen gelegd alles wat aan de kabel kan ligt nu aan de kabel enkel mobile devices zoals phones zitten nog op wifi.
Nog wakker?quote:
Klaar met South Park kijken?quote:
Andrea gaat om 20:30 ongeveerquote:
quote:
Met een jankende Bil aan zijn been door de prut slependquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 04:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik was kitchen nightmares aan het kijken van gordon Raqmsey
quote:Op maandag 21 april 2014 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een jankende Bil aan zijn been door de prut slepend
je hebt geen gevoelquote:
Niet naar Anton....ik hoop ver weg..bonaire ofzoquote:
Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op maandag 21 april 2014 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een jankende Bil aan zijn been door de prut slepend
Welnee Andrea blijft gewoon nog in Utopiaquote:Op maandag 21 april 2014 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet naar Anton....ik hoop ver weg..bonaire ofzo
Dan is de code op fok verkeerd en staat het vast op flashquote:Op maandag 21 april 2014 04:20 schreef Inodder het volgende:
Ben nog even aan het Googlen geweest en heb die extentie er op gezet, maar hier via fok blijf ik het via adobe krijgen.. op de youtubesite pakt hij wel html
ik laat het er verder bij zitten.
Ha ja vastquote:Op maandag 21 april 2014 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is de code op fok verkeerd en staat het vast op flash
Als jij nou eens gaat uitzoeken wat ze verkeerd doen....quote:
Ik wil Robin wel houdenquote:Op maandag 21 april 2014 04:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Welnee Andrea blijft gewoon nog in Utopia![]()
Maat van me wilde een Wifi dongle aanschaffen voor zijn TV vertelde die...quote:Op maandag 21 april 2014 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook via lichtnet, maar niets gaat boven kabel
Dan krijg jij dus ook gewoon de flash versie hier?quote:Op maandag 21 april 2014 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is de code op fok verkeerd en staat het vast op flash
Nee ik heb al eerder wat gezegdquote:Op maandag 21 april 2014 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat uitzoeken wat ze verkeerd doen....![]()
https://developers.google.com/youtube/player_parameters
Ja, dus die code is niet goedquote:Op maandag 21 april 2014 04:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan krijg jij dus ook gewoon de flash versie hier?
Ja en Lot en Isa over de pisquote:Op maandag 21 april 2014 04:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die doet zo weinig alleen maar om gio hangen
quote:Op maandag 21 april 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik val altijd op ingewikkelde mannen en het maakt me moe. Hoef ik geen reactie op verder, moest ik alleen even kwijt..
lol ja, geloof het wel...danny kan ook wel watquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik val altijd op ingewikkelde mannen en het maakt me moe. Hoef ik geen reactie op verder, moest ik alleen even kwijt..
Mummysquote:Op maandag 21 april 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou dan toch voor een single kiezenquote:
Ik ga voor de LPquote:Op maandag 21 april 2014 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor een single kiezen
Zie ik nu pasquote:
Als je denk dat je daar gelukkig mee kunt wordenquote:
Vrouw kan ookquote:
Vrouwen zijn per definitie ingewikkeld dus ....quote:
Dank je! Nee heb al eerder een keer gezwaaid naar je hier.quote:Op maandag 21 april 2014 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welkom trouwens, is dit je eerste post in UTO? Hoi Lubbert.
Truequote:Op maandag 21 april 2014 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn per definitie ingewikkeld dus ....
Je snapt mequote:Op maandag 21 april 2014 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn per definitie ingewikkeld dus ....
Ooooh dearquote:Op maandag 21 april 2014 04:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je! Nee heb al eerder een keer gezwaaid naar je hier.
Fok! zou niet je sociale leven en je datingscene moeten zijn, Kan je als het een beetje kut is FOK niet goed als dagboek gebruiken.quote:
Niemand leest meequote:Op maandag 21 april 2014 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok! zou niet je sociale leven en je datingscene moeten zijn, Kan je als het een beetje kut is FOK niet goed als dagboek gebruiken.
Een lekker wifi'tjequote:Op maandag 21 april 2014 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
Maar op ieder connectortje past een stekkertje
We zwijgen als het graf, wat op Fok gebeurt blijft op...quote:
Dan neem je zon ding van papier zoals vroeger als dagboek!quote:Op maandag 21 april 2014 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok! zou niet je sociale leven en je datingscene moeten zijn, Kan je als het een beetje kut is FOK niet goed als dagboek gebruiken.
Was in het begin dan denk ik, de SC begint net pas een beetje leven.quote:Op maandag 21 april 2014 04:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je! Nee heb al eerder een keer gezwaaid naar je hier.
Nee, Lub en ik kennen elkaar van een andere sc..quote:
quote:
Wat ?? Lies hou op zegquote:Op maandag 21 april 2014 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
je eigen stalkerquote:Op maandag 21 april 2014 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was in het begin dan denk ik, de SC begint net pas een beetje leven.
[..]
Nee, Lub en ik kennen elkaar van een andere sc..
quote:Op maandag 21 april 2014 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde het alleen even zeggen, niet er over hebben verder.
Hit and run zeg maarquote:Op maandag 21 april 2014 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
Jij mag het wel, wat een domme uitspraakquote:Op maandag 21 april 2014 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
Was een grapje hé.....of je moet echt stalker zijn dan is geen grapjequote:Op maandag 21 april 2014 04:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haha, zo ben ik nooit eerder genoemd bij mijn weten
Probeer jij er eens één op dat niveau dan?quote:Op maandag 21 april 2014 04:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij mag het wel, wat een domme uitspraak
Rood of blauwquote:Op maandag 21 april 2014 04:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Probeer jij er eens één op dat niveau dan?
ogen?quote:
Nou het is erg raarquote:Op maandag 21 april 2014 04:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ja het zal wel. Ik bedoelde niets raars te zeggen.
Snap ik, ben niet beledigd of zoquote:Op maandag 21 april 2014 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was een grapje hé.....of je moet echt stalker zijn dan is geen grapje![]()
Wat is aboquote:Op maandag 21 april 2014 04:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Snap ik, ben niet beledigd of zo![]()
Net klaar met werken, Fok is niet erg druk en zag dat liesje postte in UTO. De ABO SC is uitgestorven verder dus dacht ff zwaaienHier is het momenteel veel drukker en gezelliger dan bij Abo
Ja kut..moet je opstaanquote:Op maandag 21 april 2014 04:49 schreef Inodder het volgende:
Ik moet naar de koelkast en naar het toilet
WC eerst, is je bier kouderquote:
Zeg nou maar...want als je met ons liesje gaat willen we toch alles van je wetenquote:
Wat is het?quote:
Ons Liesjequote:Op maandag 21 april 2014 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg nou maar...want als je met ons liesje gaat willen we toch alles van je weten
Dit ook jaquote:Op maandag 21 april 2014 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg nou maar...want als je met ons liesje gaat willen we toch alles van je weten
En ons Soury natuurlijkquote:
Weltrustequote:
quote:Op maandag 21 april 2014 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Groot gelijkquote:
Heb ff snel een standaard backgroundcheck gedaan....voorlopig is het veiligquote:Op maandag 21 april 2014 04:56 schreef lubje25 het volgende:
[..]Straks durf ik naar niemand meer te zwaaien
verrassendquote:Op maandag 21 april 2014 04:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ff snel een standaard backgroundcheck gedaan....voorlopig is het veilig
Geen KLB en ONZ, sorry. Utopia nog nooit gezien, of is dat vloeken in de kerk?quote:Op maandag 21 april 2014 04:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ff snel een standaard backgroundcheck gedaan....voorlopig is het veilig
Beetje veel MEN, mja....
Standaardprocedure, niets spannendsquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 05:00 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Geen KLB en ONZ, sorry. Utopia nog nooit gezien, of is dat vloeken in de kerk?
Zolang ik nog geen licht zie is het veiligquote:
quote:
Ik slaap wel als ik zin hebquote:Op maandag 21 april 2014 05:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zolang ik nog geen licht zie is het veilig
Ik slaap alleen zo kut als die zon in mijn gezicht schijntquote:
Heb je geen gordijnen?quote:Op maandag 21 april 2014 05:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik slaap allen zo kut als die zon in mijn gezicht schijnt
Ja zo'n verduistering ding, maar die loopt niet helemaal door tot bovenquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 05:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zo'n verduistering ding, maar die loopt niet helemaal door tot boven
quote:Op maandag 21 april 2014 05:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zo'n verduistering ding, maar die loopt niet helemaal door tot boven
Er moet maar eens een nieuwe komenquote:Op maandag 21 april 2014 05:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn pc kamer is compleet verduisterd zoals het hoort![]()
![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 05:11 schreef lubje25 het volgende:
Ik neem nog 1 of 2 borrels en dan houd ik het ook voor gezien. Om half 1 weer aan de arbeid.
Suc6 daarmeequote:Op maandag 21 april 2014 05:11 schreef lubje25 het volgende:
Ik neem nog 1 of 2 borrels en dan houd ik het ook voor gezien. Om half 1 weer aan de arbeid.
quote:
quote:
Ik wel nog ffquote:Op maandag 21 april 2014 05:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
[..]![]()
Dacht dat jullie juist nog bleven?
Waaron doe je dan zwaaien naar mijquote:
Das kloten...quote:
Lekker laten blijven dusquote:
na 6 sec. afgehaakt... sorry kan dat wijf niet aanzienquote:
Die zat alles met bloed te besmetten ik zou daar geen druppel bloed van op me willen krijgenquote:
laterquote:
Naam was Nicoline 24uurquote:
Ook gezienquote:Op maandag 21 april 2014 10:47 schreef Jian het volgende:
Vanmorgen vroeg het 3e deel van Game of Thrones gezien, ...... cliffhangers![]()
Daenerys Targaryen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Nope bij kameraad helpen nieuw laptopje uitzoeken.quote:Op maandag 21 april 2014 13:35 schreef Injetta het volgende:
[..]![]()
![]()
Zit iedereen op de woonboulevard of bij de Ikea???
Ik vrees dat we tegen de tijd dat we toe zijn aan A Dream of Spring er nog maar twee POV characters over zijn.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vrees dat we tegen de tijd dat we toe zijn aan A Dream of Spring er nog maar twee POV characters over zijn.
te laatquote:Op maandag 21 april 2014 18:44 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope, hou de flessen nog even dicht.
Ik ben net iets minder rondborstigquote:
Geen idee. Kan me ook niet zoveel schelen eigenlijk. Zolang Bief en Stuk maar blijven.quote:
Dat ze nu ineens zo pro Andrea is en haar adres geeft en die van haar ouders, alsof ze echt 180 graden gedraait is en een paar dagen terug praatte ze nog slecht over Andrea.quote:
Bijna bijna... iets jonger nog...quote:
T is hier veel gezelliger, en je mag het hier overal over hebben!quote:Op maandag 21 april 2014 19:04 schreef Haropro het volgende:
Oooh dacht dat ik in de COS zat, mijn excuses.
Maar waarom is dat negatief?quote:Op maandag 21 april 2014 19:02 schreef Haropro het volgende:
[..]
Dat ze nu ineens zo pro Andrea is en haar adres geeft en die van haar ouders, alsof ze echt 180 graden gedraait is en een paar dagen terug praatte ze nog slecht over Andrea.
dat mag ook niet daar, een gesprek voeren, dat moeten we hier doenquote:Op maandag 21 april 2014 20:22 schreef Inodder het volgende:
Pfff
De COS is toch niet leuk/te doen zo...
Loopt veel te hard, iedereen roept maar wat. Valt niet op elkaar te reageren en een gesprek te voeren...
Een gesprek over wat er op de streams gebeurt mag best heur.quote:Op maandag 21 april 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat mag ook niet daar, een gesprek voeren, dat moeten we hier doen
ik heb gegrild, was lekker
quote:Op maandag 21 april 2014 20:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
dat mag ook niet daar, een gesprek voeren, dat moeten we hier doen
ik heb gegrild, was lekker
We doen gewoon stiekem onze eigen VCOS hier... met iets vertraging. comentaar op de streams.... dan mag het weer wel, wat dan is het daar officieel al offtopicquote:Op maandag 21 april 2014 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
ik ben het juist eens met jouw standpunt maar het is soms gewoon niet te doen in die cos en ik ga me er nu soms ook aan irriteren, dus dan maar niets
Maar is er praktisch onmogelijk.... veel te drukquote:Op maandag 21 april 2014 20:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Een gesprek over wat er op de streams gebeurt mag best heur.
ja vind ik ook maar de eerste 3 maanden ben ik behoorlijk op de vingers getikt omdat ik comentaar gaf op iemand zijn comentaar. afijn laat maar.quote:Op maandag 21 april 2014 20:42 schreef Inodder het volgende:
[..]Niet waar.... Je moet daar juist een discussie/gesprek kunnen voeren over de streams... t is verdomme geen verslag/afschrift van de Stream... dat iedereen maar meld wat hij/zij ziet... COMMENTAAR niet dictaat
het zou gvd tijd worden dat ze eruit ging, ik ben erg blij, ruud was leuker geweest maar blij dat het dre isquote:Op maandag 21 april 2014 20:45 schreef Inodder het volgende:
Wat vinden jullie van het vertrek van Dre?
ja dat dus, alleen is het soms lastig om in een gesprek met jullie te vallen, af en toe best hecht hierquote:Op maandag 21 april 2014 20:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
We doen gewoon stiekem onze eigen VCOS hier... met iets vertraging. comentaar op de streams.... dan mag het weer wel, wat dan is het daar officieel al offtopic
Yup... ik ban ook wel van de strakke moderatie... streng doch rechtvaardig...quote:Op maandag 21 april 2014 20:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja vind ik ook maar de eerste 3 maanden ben ik behoorlijk op de vingers getikt omdat ik comentaar gaf op iemand zijn comentaar. afijn laat maar.
als iedereen hetzelfde in de cos tikt hoef ik het niet meer te doen en daar ben ik ook mee gestopt, voorheen was het lekker lullen met elkaar, toen werd iedereen constant afgestraft, toen zijn er weer een paar verdwenen en nu begint het weer van voor af aan in de cos.
ik hou van regels, maar dan ook iedereen aanpakken en niet een aantal maar.
maar ja dat is mijn mening, brand maar los om me af te maken allemaal
Jij bent ook niet leuk om mee te discussierenquote:Op maandag 21 april 2014 20:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
het zou gvd tijd worden dat ze eruit ging, ik ben erg blij, ruud was leuker geweest maar blij dat het dre is
ik ben juist hartstikke leuk om mee te discuseren, ik laat me alleen te vaak weg jagenquote:Op maandag 21 april 2014 20:50 schreef Inodder het volgende:
[..]
Jij bent ook niet leuk om mee te discussieren![]()
ben het met je eens![]()
Valt verschrikkelijk mee hoor... Dat lijkt wellicht zo...quote:Op maandag 21 april 2014 20:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat dus, alleen is het soms lastig om in een gesprek met jullie te vallen, af en toe best hecht hier
Maar met gelijke meningen is het zo moeilijk discussieren he...quote:Op maandag 21 april 2014 20:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik ben juist hartstikke leuk om mee te discuseren, ik laat me alleen te vaak weg jagen![]()
quote:Op maandag 21 april 2014 20:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
Maar met gelijke meningen is het zo moeilijk discussieren he...
Wacht ff....
Grrrr... Wat kut dat die Dre er uit is. Die was zo goed bezig met zichzelf vinden, wilde wat mooi en duurzaams opbouwen, een voorbeeld voor de samenleving, ipv mensen die zich maar schikken naar de huidige maatschapij.
Robin gaat niets spannends brengen, beetje kapsalon spelen. niks interesants. Geen Inbreng in het prachtige duurzame project Utopia verder.
Jammerquote:Op maandag 21 april 2014 20:45 schreef Inodder het volgende:
Wat vinden jullie van het vertrek van Dre?
Anderzijds zorgt Ruud wel voor de nodige frustraties. Als die er uit was gaan was de Billy hysterie leuk geweest om te zien, maar dat had ook geen maanden geduurd...quote:
Dat heb ik nou juist bij Billyquote:Op maandag 21 april 2014 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
was ook niet veel meer in beeld gelukkig en als ze dat al kwam, dan wisselde ik gelijk
Andrea werd veel te nietszeggend, een achtergrond rol meer was er niet over... Denk niet dat zei nog heel veel gebracht zou hebben... Verwacht niet dat Antongate nog weer op zou laaien... de kleine strubbelingen met de rest van de bewoners waren ook niet meer de moeite waard. Bij de meeste zat ze al in de negeermodus.quote:Op maandag 21 april 2014 21:00 schreef Parlay het volgende:
[..]
JammerIk heb een tijdje niks met haar gehad, maar Antongate enzo.......smullen toch
Ruud wàs grappig, nu niet meer. Robin, mja, ik weet niet........voordeel van de twijfel, hopelijk gaat ze nog knallen.
Als ik de streams al aan heb, heb/had ik dat bij beidequote:
Je kijkt niet zo vaak meer?quote:Op maandag 21 april 2014 21:07 schreef Inodder het volgende:
Als ik de streams al aan heb, heb/had ik dat bij beide
Heb nooit veel gekeken..quote:
Ah oké. Ik vind die streams op de achtergrond wel leuk.quote:Op maandag 21 april 2014 21:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Heb nooit veel gekeken..
Kijk pas een maand of anderhalf... heb pas een week of 3 streams. Heb wel even snel alle uitzendingen terug gekeken.
Ik bij dat getut in die meidenkamer, Lot en Robin dus voornamelijk. Lauw ook wel, al is die zo onzichtbaar dat het nauwelijks opvalt dat ze er zit.quote:
De irritatiefactor van deze rls is inderdaad hoog. Maar Billy springt er voor mij toch wel uit.quote:Op maandag 21 april 2014 21:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik bij dat getut in die meidenkamer, Lot en Robin dus voornamelijk. Lauw ook wel, al is die zo onzichtbaar dat het nauwelijks opvalt dat ze er zit.
O, en die eters bij Vanes, Bootcamp met Emil.........best wel veel eigenlijk. Waarom kijk ik nog
Ja, dat is wel waar, maar ik moest vaak lachen om haar gezichtsuitdrukkingen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
Andrea werd veel te nietszeggend, een achtergrond rol meer was er niet over... Denk niet dat zei nog heel veel gebracht zou hebben... Verwacht niet dat Antongate nog weer op zou laaien... de kleine strubbelingen met de rest van de bewoners waren ook niet meer de moeite waard. Bij de meeste zat ze al in de negeermodus.
dat vraag ik me af en toe ook af, tot de pleuris weer uitbreekt, dan weet ik weer waarom ik kijkquote:Op maandag 21 april 2014 21:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik bij dat getut in die meidenkamer, Lot en Robin dus voornamelijk. Lauw ook wel, al is die zo onzichtbaar dat het nauwelijks opvalt dat ze er zit.
O, en die eters bij Vanes, Bootcamp met Emil.........best wel veel eigenlijk. Waarom kijk ik nog
zolang er geen mensen komen en ze zich gaat voorstellen of sex met ruud heeft, dan vind ik het nog wel gaan met haarquote:Op maandag 21 april 2014 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
De irritatiefactor van deze rls is inderdaad hoog. Maar Billy springt er voor mij toch wel uit.
Vind je haar niet enorm onecht?quote:Op maandag 21 april 2014 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
zolang er geen mensen komen en ze zich gaat voorstellen of sex met ruud heeft, dan vind ik het nog wel gaan met haar
soms wel, maar vaker gewoon onzeker, althans dat denk ik dan, en dan denk ik wel, sjezus en jij bent de 30 gepasseerd, maar ja niet iedereen is even snelquote:
Dat is mooi van je, dat mededogen. Ik kan dat voor haar niet opbrengen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
soms wel, maar vaker gewoon onzeker, althans dat denk ik dan, en dan denk ik wel, sjezus en jij bent de 30 gepasseerd, maar ja niet iedereen is even snel
Die is het echtst van allemaal... Te achterlijk om zich anders voor te (kunnen) doenquote:
Achterlijk is ze zeker, maar daarnaast veinst ze ook zo veel gevoelens.quote:Op maandag 21 april 2014 21:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die is het echtst van allemaal... Te achterlijk om zich anders voor te (kunnen) doen
ik weet niet of het mededogen is of medelij, kan allebei bij billyquote:Op maandag 21 april 2014 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi van je, dat mededogen. Ik kan dat voor haar niet opbrengen.
en dat denk ik dus wel eens ja, anders kan gewoon bijna nietquote:Op maandag 21 april 2014 21:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
Die is het echtst van allemaal... Te achterlijk om zich anders voor te (kunnen) doen
ik vond alleen dre, hakim en paul stom en nu zijn ze er alle drie uitquote:Op maandag 21 april 2014 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind nog steeds niemand stom.Ron af en toe een beetje en Dennis misschien maar verder niet echt. En ik vind Emile, Gio, Robin, Aike en natuurlijk Lot leuk.
Dat veinzen is wel écht Billyquote:Op maandag 21 april 2014 21:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Achterlijk is ze zeker, maar daarnaast veinst ze ook zo veel gevoelens.
Yep... en zijn "kennis" is niet eens dusdanig dat hij het recht er toe heeft...quote:Op maandag 21 april 2014 21:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ron vindt ik soms zo betweterig.
Ik kijk intouchables nu.
Doe maar met zo min mogelijk materialistische zaken... die leiden alleen maar afquote:Op maandag 21 april 2014 21:43 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Met of zonder stilettohakken...?
quote:Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Doe maar met zo min mogelijk materialistische zaken... die leiden alleen maar af
okay dacht dat je misschien dit bedoelde...quote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie geen typo maar nieuw is het ook niet.
Mooie film.quote:Op maandag 21 april 2014 22:01 schreef Inodder het volgende:
[..]
okay dacht dat je misschien dit bedoelde...
maar neem aan dat je deze dus kijkt
Er begint weer wat te dagen.... Volgens mij heb ik hem zelfs al eens gezienquote:
Die met Robert De Niro vond ik best een slechte film.quote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
Er begint weer wat te dagen.... Volgens mij heb ik hem zelfs al eens gezien
Deze was Franse en ging over iemand in een rolstoel en zn ingehuurde begeleider...quote:Op maandag 21 april 2014 22:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die met Robert De Niro vond ik best een slechte film.
Daarom zeg ik 'die met Robert de Niro'. Want die zit niet in die Franse film.quote:Op maandag 21 april 2014 22:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze was Franse en ging over iemand in een rolstoel en zn ingehuurde begeleider...
Ja maar emoties en gevoelens en dood en muu-huu-huuuuuuuuuu.quote:Op maandag 21 april 2014 23:06 schreef Joezi het volgende:
Och die Franse feel-good movie.. overhyped
Racism, racism everywhere.quote:Op maandag 21 april 2014 23:08 schreef Joezi het volgende:
Dit zijn ze in het echt, een arabier wilde ze in de film liever niet gebruiken
[ afbeelding ]
Je lijkt wel een jaloers wijf.quote:Op maandag 21 april 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Laat mijn mattie eens met rustDat geslijm de laatste tijd..
Muziekje?quote:
Je moeder is in de aanbieding?quote:Op maandag 21 april 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Klopt, Bro's before Ho's! En ik gun hem gewoon iets veulll beters qua fanny attention.
hij zei beter, niet gelijkwaardigquote:
Poezel probeert onze vriendschap op het spel te zetten!quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Houden jullie het een beetje gezellig. Anders pak ik m'n Uzi.
Ik doe niet aan 'gezellig' en je muziek is ook rukquote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
Niemand komt tussen jou en mij, Joez. Ik bedoel, we hebben zelfs matchende tattoos.quote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef Joezi het volgende:
[..]
Poezel probeert onze vriendschap op het spel te zetten!
Poging 2.quote:Op maandag 21 april 2014 23:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 'gezellig' en je muziek is ook ruk
Probeer scheepsrecht eensquote:Op maandag 21 april 2014 23:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niemand komt tussen jou en mij, Joez. Ik bedoel, we hebben zelfs matchende tattoos.
[..]
Poging 2.
De senielquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 23:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
[..]
De echte nerds zitten in DIG... maar vertel eens wat uitgebreider wat je probleem is...quote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Zit hier een nerd? Ik heb last van spam ,onder en aan de zijkanten. Normaal kreeg dat ik weg door chrome te verwijderen en opnieuw te installeren, die truc werkt niet meer.
Ik vond dit al uitgebreidquote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef Inodder het volgende:
[..]
De echte nerds zitten in DIG... maar vertel eens wat uitgebreider wat je probleem is...
wellicht verduidelijkt een screencap je probleem ook meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |