Ik heb het nu ook via lichtnet, maar niets gaat boven kabelquote:Op maandag 21 april 2014 04:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ik heb juist "onlangs" overal UTP heen gelegd alles wat aan de kabel kan ligt nu aan de kabel enkel mobile devices zoals phones zitten nog op wifi.
Nog wakker?quote:
Klaar met South Park kijken?quote:
Andrea gaat om 20:30 ongeveerquote:
quote:
Met een jankende Bil aan zijn been door de prut slependquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 04:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
ik was kitchen nightmares aan het kijken van gordon Raqmsey
quote:Op maandag 21 april 2014 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een jankende Bil aan zijn been door de prut slepend
je hebt geen gevoelquote:
Niet naar Anton....ik hoop ver weg..bonaire ofzoquote:
Ik zie het nog gebeuren ookquote:Op maandag 21 april 2014 04:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een jankende Bil aan zijn been door de prut slepend
Welnee Andrea blijft gewoon nog in Utopiaquote:Op maandag 21 april 2014 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet naar Anton....ik hoop ver weg..bonaire ofzo
Dan is de code op fok verkeerd en staat het vast op flashquote:Op maandag 21 april 2014 04:20 schreef Inodder het volgende:
Ben nog even aan het Googlen geweest en heb die extentie er op gezet, maar hier via fok blijf ik het via adobe krijgen.. op de youtubesite pakt hij wel html
ik laat het er verder bij zitten.
Ha ja vastquote:Op maandag 21 april 2014 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is de code op fok verkeerd en staat het vast op flash
Als jij nou eens gaat uitzoeken wat ze verkeerd doen....quote:
Ik wil Robin wel houdenquote:Op maandag 21 april 2014 04:21 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Welnee Andrea blijft gewoon nog in Utopia![]()
Maat van me wilde een Wifi dongle aanschaffen voor zijn TV vertelde die...quote:Op maandag 21 april 2014 04:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb het nu ook via lichtnet, maar niets gaat boven kabel
Dan krijg jij dus ook gewoon de flash versie hier?quote:Op maandag 21 april 2014 04:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is de code op fok verkeerd en staat het vast op flash
Nee ik heb al eerder wat gezegdquote:Op maandag 21 april 2014 04:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat uitzoeken wat ze verkeerd doen....![]()
https://developers.google.com/youtube/player_parameters
Ja, dus die code is niet goedquote:Op maandag 21 april 2014 04:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Dan krijg jij dus ook gewoon de flash versie hier?
Ja en Lot en Isa over de pisquote:Op maandag 21 april 2014 04:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die doet zo weinig alleen maar om gio hangen
quote:Op maandag 21 april 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik val altijd op ingewikkelde mannen en het maakt me moe. Hoef ik geen reactie op verder, moest ik alleen even kwijt..
lol ja, geloof het wel...danny kan ook wel watquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik val altijd op ingewikkelde mannen en het maakt me moe. Hoef ik geen reactie op verder, moest ik alleen even kwijt..
Mummysquote:Op maandag 21 april 2014 04:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou dan toch voor een single kiezenquote:
Ik ga voor de LPquote:Op maandag 21 april 2014 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zou dan toch voor een single kiezen
Zie ik nu pasquote:
Als je denk dat je daar gelukkig mee kunt wordenquote:
Vrouw kan ookquote:
Vrouwen zijn per definitie ingewikkeld dus ....quote:
Dank je! Nee heb al eerder een keer gezwaaid naar je hier.quote:Op maandag 21 april 2014 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welkom trouwens, is dit je eerste post in UTO? Hoi Lubbert.
Truequote:Op maandag 21 april 2014 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn per definitie ingewikkeld dus ....
Je snapt mequote:Op maandag 21 april 2014 04:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vrouwen zijn per definitie ingewikkeld dus ....
Ooooh dearquote:Op maandag 21 april 2014 04:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je! Nee heb al eerder een keer gezwaaid naar je hier.
Fok! zou niet je sociale leven en je datingscene moeten zijn, Kan je als het een beetje kut is FOK niet goed als dagboek gebruiken.quote:
Niemand leest meequote:Op maandag 21 april 2014 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok! zou niet je sociale leven en je datingscene moeten zijn, Kan je als het een beetje kut is FOK niet goed als dagboek gebruiken.
Een lekker wifi'tjequote:Op maandag 21 april 2014 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
Maar op ieder connectortje past een stekkertje
We zwijgen als het graf, wat op Fok gebeurt blijft op...quote:
Dan neem je zon ding van papier zoals vroeger als dagboek!quote:Op maandag 21 april 2014 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok! zou niet je sociale leven en je datingscene moeten zijn, Kan je als het een beetje kut is FOK niet goed als dagboek gebruiken.
Was in het begin dan denk ik, de SC begint net pas een beetje leven.quote:Op maandag 21 april 2014 04:37 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dank je! Nee heb al eerder een keer gezwaaid naar je hier.
Nee, Lub en ik kennen elkaar van een andere sc..quote:
quote:
Wat ?? Lies hou op zegquote:Op maandag 21 april 2014 04:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
je eigen stalkerquote:Op maandag 21 april 2014 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was in het begin dan denk ik, de SC begint net pas een beetje leven.
[..]
Nee, Lub en ik kennen elkaar van een andere sc..
quote:Op maandag 21 april 2014 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde het alleen even zeggen, niet er over hebben verder.
Hit and run zeg maarquote:Op maandag 21 april 2014 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
Jij mag het wel, wat een domme uitspraakquote:Op maandag 21 april 2014 04:43 schreef liesje1979 het volgende:
Was een grapje hé.....of je moet echt stalker zijn dan is geen grapjequote:Op maandag 21 april 2014 04:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haha, zo ben ik nooit eerder genoemd bij mijn weten
Probeer jij er eens één op dat niveau dan?quote:Op maandag 21 april 2014 04:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij mag het wel, wat een domme uitspraak
Rood of blauwquote:Op maandag 21 april 2014 04:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Probeer jij er eens één op dat niveau dan?
ogen?quote:
Nou het is erg raarquote:Op maandag 21 april 2014 04:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ja het zal wel. Ik bedoelde niets raars te zeggen.
Snap ik, ben niet beledigd of zoquote:Op maandag 21 april 2014 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was een grapje hé.....of je moet echt stalker zijn dan is geen grapje![]()
Wat is aboquote:Op maandag 21 april 2014 04:49 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Snap ik, ben niet beledigd of zo![]()
Net klaar met werken, Fok is niet erg druk en zag dat liesje postte in UTO. De ABO SC is uitgestorven verder dus dacht ff zwaaienHier is het momenteel veel drukker en gezelliger dan bij Abo
Ja kut..moet je opstaanquote:Op maandag 21 april 2014 04:49 schreef Inodder het volgende:
Ik moet naar de koelkast en naar het toilet
WC eerst, is je bier kouderquote:
Zeg nou maar...want als je met ons liesje gaat willen we toch alles van je wetenquote:
Wat is het?quote:
Ons Liesjequote:Op maandag 21 april 2014 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg nou maar...want als je met ons liesje gaat willen we toch alles van je weten
Dit ook jaquote:Op maandag 21 april 2014 04:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zeg nou maar...want als je met ons liesje gaat willen we toch alles van je weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |