The guard ken ik, zeker geweldig film! Ondergewaardeerd is idd niet het beste woord ik bedoelde dat deze film dezelfde roem verdient als bv snatch of lockstock (oke misschien iets minder dan die), maar hij is nogal onbekend terwijl het een geweldige film is voor zn genre!quote:Op dinsdag 20 mei 2014 15:11 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Eh ondergewaardeerd, iedereen die ik ken die hem gezien heeft vind hem geweldigHet kan liggen aan de mensen waar ik mee omga maar ondergewaardeerd vind ik een groot statement
Als je in bruges leuk vind dan kan ik trouwen ook "the guard" aanraden
Helemaal mee eens. Het verhaal is ontzettend interessant. De uitwerking was helaas bedroevend.quote:Op woensdag 7 mei 2014 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik had er vanwege de cast en verhaal een stuk meer van verwacht.
Maar zelfs van de stukjes die spannend zouden moeten zijn heeft men iets saais gemaakt.
Nee het was helaas een grote tegenvaller.
Leuk om te zien dat deze klassieker nog steeds gewaardeerd wordt.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:42 schreef Timo20 het volgende:
Vertigo
Wat mij betreft is dit nog steeds Hitchcock`s beste. Het verhaal steekt zo ontzettend goed in elkaar, en het is fantastisch om te zien hoe het `m lukt de film nog steeds spannend te houden nadat de grote twist al net na halverwege is geweest.
De personages zijn complex en worden geweldig neergezet door Novak en vooral Stewart, Hermann`s score is meeslepend als altijd.
Door de beeld- en audio kwaliteit van de blu-ray is het allemaal nog net wat meer genieten dan we al gewend waren, al ziet Stewart`s gezicht er bij vlagen wel erg strak uit door overmatig DNR. Dat is dan ook het enige smetje op deze (nog steeds) geweldige film ervaring.
IMDB Cijfer: 8,5/10
Mijn Cijfer: 10/10
Een t/]mooie recensie[/url] over deze schrijnende film.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:04 schreef destillegetuige het volgende:
The Selfish Giant
Arbor en Swifty zijn twee tieners die zich eigenlijk met school en hun toekomst bezig zouden moeten houden. Maar voor het snelle geld besluiten ze, na van school te zijn gestuurd, schroot te gaan verzamelen voor een lokale ijzerboer. Hun families hebben al genoeg problemen van zichzelf om zich echt om hun te bekommeren en dus kunnen ze hun gang gaan. Wanneer de twee dan langzaam van oude pannen overstappen op ongebruikt koper weet je als kijker wel hoe laat het is.
Mooi vormgegeven sociaal-drama gesitueerd in een achterstandswijk in het noorden van Engeland. Tussen weilanden met paarden en vervallen industrie. De armoede is voelbaar, de kansen klein. Je kunt je vrij makkelijk verplaatsen in wat de beweegredenen van de hoofdpersonages zouden kunnen zijn, en dat wat ze doen in hoge mate bepaald is door de omgeving. Een beetje a la Ken Loach.
7,5/10
Over het algemeen ben ik het vaak eens met je recensies, maar een 9.9? Zó goed?quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
X-men Day of the future past... Wat een geweldige film... ik was er even stil van toen de film was afgelopen. Een dijk van een verhaal een geweldige cast en op het einde zat ik op het puntje van mijn stoel. De oude garde krijgt minder screentime dan dat ik zou willen maar dat mag de pret niet drukken. De film zit vol met cameo's die echt tof zijn voor de echte fan even als flashbacks op het juiste moment die alles op zijn plaats zetten. Heerlijke film.
Nog twee dingen: Avengers succesdeze Quicksilver toppen jullie echt niet meer. Wat een held.
En wat een geweldige manier om af te rekenen met last stands.Eindelijk weer een superhelden film die me met een wow gevoel de bios uitblaast. Een must see voor alle X-men fan.
Cijfer 9.9
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
X-men Day of the future past... Wat een geweldige film... ik was er even stil van toen de film was afgelopen. Een dijk van een verhaal een geweldige cast en op het einde zat ik op het puntje van mijn stoel. De oude garde krijgt minder screentime dan dat ik zou willen maar dat mag de pret niet drukken. De film zit vol met cameo's die echt tof zijn voor de echte fan even als flashbacks op het juiste moment die alles op zijn plaats zetten. Heerlijke film.
Nog twee dingen: Avengers succesdeze Quicksilver toppen jullie echt niet meer. Wat een held.
En wat een geweldige manier om af te rekenen met last stands.Eindelijk weer een superhelden film die me met een wow gevoel de bios uitblaast. Een must see voor alle X-men fan.
Cijfer 9.9
Met alle andere films in gedachten.quote:Op zondag 25 mei 2014 00:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Dit beloofd veel.. 9.9.. ga er volgende week of die erna heen
quote:Op zaterdag 24 mei 2014 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
En wat een geweldige manier om af te rekenen met last stands.Eindelijk weer een superhelden film die me met een wow gevoel de bios uitblaast. Een must see voor alle X-men fans.
Edit:Volop genieten als je weet wie iedereen is.
Cijfer 9.9
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.7.2
Gisteren gezien en eens met je recensie. Inderdaad een heerlijke film, af en toe was ie echt hilarisch. Will Ferell was weer zichzelfquote:Op zaterdag 24 mei 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
The Lego Movie (2014) - IMDb
Gewoon geniaal, echt een must see. Everything is awesome
Voice-acting is erg goed, leuk en vlot verhaal dat geen moment inkakt en die animatie is echt gewoon briljant. Heerlijke rollercoaster ride door veel jeugdsentiment en met erg veel reference jokes. Had soms het gevoel dat ik naar een aflevering van Community ofzo aan het kijken was qua type grappen. Je hebt tegenwoordig veel animatiefilms die voor jong en oud leuk zijn, maar deze is voor oud in mijn ogen nog veel leuker dan voor jong.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |