zit er niet zo heel erg mee eigenlijkquote:Op maandag 21 april 2014 10:42 schreef JanCees het volgende:
Ik wel brak. Jeetje ze vielen wel lekker hoor.
Ik bedoel de biertjes.quote:Op maandag 21 april 2014 10:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
zit er niet zo heel erg mee eigenlijk
al blijft het pijnlijk
denk jij nu ook dat heracles en nec met 4-0 van ajax gaan winnen?quote:Op maandag 21 april 2014 10:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo'n tweede plaats moet je goed vieren natuurlijk.
Zonder twijfel. Uit op dat kunstgras is altijd lastig en NEC strijdt nog volop tegen degradatie.quote:Op maandag 21 april 2014 10:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
denk jij nu ook dat heracles en nec met 4-0 van ajax gaan winnen?
Veel verder dan erop knallen ben ik nog niet gekomen.quote:Op maandag 21 april 2014 09:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vandaag is daar wel een mooie dag voor eigenlijk. Heb je al een plan beraamd?
Anders proberen we dat eerst gewoon. Ken jij er veel mensen?quote:Op maandag 21 april 2014 10:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Veel verder dan erop knallen ben ik nog niet gekomen.
In ieder geval een aantal met een gedeelde haat voor Nootdorp. Wij winnen het door passie en strijd. #Eendrachtmaaktmachtquote:Op maandag 21 april 2014 10:53 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Anders proberen we dat eerst gewoon. Ken jij er veel mensen?
We nemen het in en we veranderen de naam ter ere van jou in Notedorp.quote:Op maandag 21 april 2014 10:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval een aantal met een gedeelde haat voor Nootdorp. Wij winnen het door passie en strijd. #Eendrachtmaaktmacht
Scheid je het wel netjes op kleur?quote:Op maandag 21 april 2014 10:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb gisteren wat veel alcohol gedronken. Met als gevolg dat ik vandaag naar de glasbak moet.
Ik kom daar sowieso niet veel.quote:Op maandag 21 april 2014 10:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik JanCees en Tyron een tijdje niet zie in het PSV-topic.
Wij danken Zwolle.
net nog geweestquote:Op maandag 21 april 2014 10:56 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik JanCees en Tyron een tijdje niet zie in het PSV-topic.
Wij danken Zwolle.
Vanzelfsprekend. Ik maak er "een uitje" van. Met vrouw en kinderen en zulks. De aanhangwagen wordt inmiddels ingeladen.quote:Op maandag 21 april 2014 10:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Scheid je het wel netjes op kleur?
Ik kan me ook niet herinneren dat ik Ajax in Nederland met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.quote:Op maandag 21 april 2014 10:56 schreef Buitendam het volgende:
Wij danken Zwolle.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet herinneren dat ik Ajax in Nederland met 4 doelpunten verschil heb zien verliezen.
Of wacht, toch wel.
En daarna gezellig flaneren op de meubelboulevard? Omeletje voor de vrouw, brood met kroket voor jou en een bordje friet voor de kinderen in het "restaurant" en thuiskomen met een afschuwelijke lamp die 20% goedkoper was omdat het een showmodel was.quote:Op maandag 21 april 2014 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend. Ik maak er "een uitje" van. Met vrouw en kinderen en zulks. De aanhangwagen wordt inmiddels ingeladen.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En daarna gezellig flaneren op de meubelboulevard? Omeletje voor de vrouw, brood met kroket voor jou en een bordje friet voor de kinderen in het "restaurant" en thuiskomen met een afschuwelijke lamp die 20% goedkoper was omdat het een showmodel was.
Daar zij ze niks van toen ik haar vannacht een eiwitshot gaf.quote:Op maandag 21 april 2014 11:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mijn vrouw is allergisch voor eierproducten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |