Dat is...quote:Op maandag 21 april 2014 10:03 schreef Xaxax het volgende:
ik ga hier weg...jullie zijn vervelend...
dalijk krijg ik nog een vuurpijl op mijn kop.....
en dan kom van der sar hier inloggen en pakt de microfoon en zegt dat jullie moeten stoppen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha... ja...quote:Op maandag 21 april 2014 10:03 schreef Xaxax het volgende:
en dan kom van der sar hier inloggen en pakt de microfoon en zegt dat jullie moeten stoppen....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha wat is dezequote:Op maandag 21 april 2014 09:59 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Voetbal gaat niet om winnen ......
Hoe minder je wint als topclub des te groter wordt de binding met de club...
Dat snappen jullie in amsterdam niet......daarom hebben die ajax supporters geen echte clubliefde ...anders was dat gisteren helemaal niet gebeurd....
Feyenoord heeft 1000000 echte supporters...
ajax heeft 1000000 gloryhunters....
waar zijn die beelden.....dan kan ik hier weg...
ik voel me hier niet op me gemak met al dat ajax tuig om me heen.
oh okequote:Op maandag 21 april 2014 10:03 schreef Xaxax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hup, terug de zolderkamer op, en weer lekker nog even onder je Feyenoord dekbed een tukkie doen. Dromen van de titel, aangezien je maar moet afwachten of je ooit nog die schaal op de Coolsingel zietquote:Op maandag 21 april 2014 10:03 schreef Xaxax het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Feyenoord de bekerfinale had gespeeld waren ze zeker ook gehuldigd als ze hadden verloren?quote:Op maandag 21 april 2014 10:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ajacieden stellen hoge eisen aan het team. Ajax hoort prijzen te winnen.
twitter:NicoBoilesen twitterde op maandag 21-04-2014 om 10:11:38Last night still feels like a bad dream! Only one thing counts now! Getting that trophy on sunday! reageer retweet
Daarom en dat we uitgelachen worden is ook niet meer dan terecht maar aan het einde van de rit lachen wij weer.quote:
Ehm nancy?quote:Op maandag 21 april 2014 09:59 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Voetbal gaat niet om winnen ......
Hoe minder je wint als topclub des te groter wordt de binding met de club...
Dat snappen jullie in amsterdam niet......daarom hebben die ajax supporters geen echte clubliefde ...anders was dat gisteren helemaal niet gebeurd....
Feyenoord heeft 1000000 echte supporters...
ajax heeft 1000000 gloryhunters....
waar zijn die beelden.....dan kan ik hier weg...
ik voel me hier niet op me gemak met al dat ajax tuig om me heen.
Komt deze idioot ook weer aanquote:Op maandag 21 april 2014 10:22 schreef bianconeri het volgende:
Haha overal die berichten van Ajax
Direct wijzen naar ohhh andere ploegen pakken geen prijzen blah blah.
Typisch huilebalken gedrag van ajacieden. Direct naar anderen wijzen.
quote:Op maandag 21 april 2014 10:25 schreef Xaxax het volgende:
ma 21 apr 2014, 08:04
'Waanzin! De betere fans zijn beloond'
Van onze Telesportredactie
De Duitse krant Bild heeft geen goed woord over voor de Ajax-supporters die zondag tijdens de bekerfinale met PEC Zwolle (5-1 verlies) voor een tijdelijke staking zorgden door brandende fakkels op het veld te gooien.
Het artikel van Bild over de Nederlandse bekerfinale.
Foto: Screenshot
"Met de zege van de outsider zijn de betere fans beloond", stelt de krant. "Het vuurwerk vloog doelman Kenneth Vermeer spreekwoordelijk om de oren. Gelukkig raakte hij niet gewond."
Verder rept Bild over 'Pyro-Wahnsinn' en 'Ajax-Chaoten'.
quote:Op maandag 21 april 2014 10:03 schreef Xaxax het volgende:
Moest lachenquote:Op maandag 21 april 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Xaxax is een grappige jongen.
Tevens, 5-1 verliezen is zo erg niet.. Wij maken er volgende week wel 7-0 van.
Dat zongen de Zwolle-supporters gisteren zelfs even, haha.quote:Op maandag 21 april 2014 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden er mensen zijn die nu helemaal niets in amsterdam zingen? xd
Dat deden de Zwollenaren gisteren al.quote:Op maandag 21 april 2014 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zouden er mensen zijn die nu helemaal niets in amsterdam zingen? xd
nee joh, dit brengt dat zwolle maar 1x in het jaar opquote:Op maandag 21 april 2014 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Xaxax is een grappige jongen.
Tevens, 5-1 verliezen is zo erg niet.. Wij maken er volgende week wel 7-0 van.
quote:Op maandag 21 april 2014 10:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zongen de Zwolle-supporters gisteren zelfs even, haha.
Lees eens wat verder terug.quote:Op maandag 21 april 2014 10:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee idioot is om niet de nederlaag te accepteren en te lopen janken over anderen
Vraag nou niet te veel van hem.quote:
Nog geen statement volgens mij, denk ook niet dat we dat gaan krijgen van die teringdebielen.quote:Op maandag 21 april 2014 10:34 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk al een statement van dat trommelgroepje. Of wilden ze gewoon vette pyro kaos machen en van Vermeer af?
Ik neem toch aan dat die wel gaat komen.quote:Op maandag 21 april 2014 10:34 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk al een statement van dat trommelgroepje. Of wilden ze gewoon vette pyro kaos machen en van Vermeer af?
Kunnen we weer lachenquote:Op maandag 21 april 2014 10:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat die wel gaat komen.
Wij zijn er altijd dus jullie moeten je bek houden of woorden van gelijke strekkingquote:
Zoiets jaquote:Op maandag 21 april 2014 10:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij zijn er altijd dus jullie moeten je bek houden of woorden van gelijke strekking
oude logo terug of er gaan meer incidenten plaats vinden!!!11!!!!quote:Op maandag 21 april 2014 10:38 schreef JanCees het volgende:
Wij zijn ergens niet blij mee en daarom brengen we onze eigen spelers in gevaar !!11!
quote:Op maandag 21 april 2014 10:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
Zoiets jaen dan straks weer janken dat er nog eens 50 jaar geen uitsupporters welkom zijn in Rotterdam.
ik loop gvd nog voor de wedstrijden in het feyenoord te verkondigen dat die rotterdammers toch echt wel een stuk infantieler volk heeft rond lopenquote:
quote:Arrestanten bekerfinale op tijd voor Paasontbijt
ROTTERDAM -
De 33 mensen die zondag werden opgepakt bij de bekerfinale tussen PEC Zwolle en Ajax zijn weer thuis. Volgens de Rotterdamse politie hebben ze een boete gekregen of een „andere regeling“ en zijn ze daarna heengezonden.
In en rond stadion De Kuip werden mensen opgepakt voor het bezit en afsteken van vuurwerk, openbare dronkenschap of vanwege beledigingen. Het ging om supporters van de beide clubs en een achttal Feyenoordaanhangers, die zonder plaatsbewijs onderweg waren naar het stadion en agenten beledigden.
Dat soort gasten heb je overal al ben ik maar wat blij dat dat gekopieerde ultra cultuurtje er nooit echt is doorgekomen in Rotterdam. Blijf het ook wel vreemd vinden dat de oude garde bij Ajax het niet (meer) corrigeert. Het past niet echt bij Ajax zo'n fantasieloos nepsfeertje. Dan kan er nog beter een grafstemming heersen.quote:Op maandag 21 april 2014 10:42 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik loop gvd nog voor de wedstrijden in het feyenoord te verkondigen dat die rotterdammers toch echt wel een stuk infantieler volk heeft rond lopen
Ik hoop dat Sar nog een keer een toespraak houdt. Pure cabaret.quote:Op maandag 21 april 2014 10:34 schreef Caland het volgende:
quote:
quote:een achttal Feyenoordaanhangers, die zonder plaatsbewijs onderweg waren naar het stadion en agenten beledigden.
Had echt te doen met hem. Uitstraling van een zak aardappels. Chanante vertoning.quote:Op maandag 21 april 2014 10:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sar nog een keer een toespraak houdt. Pure cabaret.
zoals caland al zei, elke club heeft zijn debielen, maar hun hebben nog niet hun eigen keeper bekogeldquote:Op maandag 21 april 2014 10:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
[..]Die andere zijn ook debiele die opgepakt zijn. Maar naar het stadion komen als je eigen club niet eens speelt en dan opgepakt worden voor het beledigen van de politie is toch wel het top punt.
Hadden beter De Boer kunnen neerzetten inderdaad.quote:Op maandag 21 april 2014 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Had echt te doen met hem. Uitstraling van een zak aardappels. Chanante vertoning.
het is niet zijn ding, maar het was wel recht uit zijn hart en niet ingestudeerd ofzo, kan ik wel waarderenquote:Op maandag 21 april 2014 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Had echt te doen met hem. Uitstraling van een zak aardappels. Chanante vertoning.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |