- Sheikquote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef Smoofie het volgende:
Met een BeneLiga kan t ook niet slechter worden en meer potentie om financieel te groeien.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
- Sheik
- Portugal als voorbeeld
- Fysiek
- BeneLiga
aankopen kan je ook afstrepenquote:Op zondag 20 april 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
- Sheik
- Portugal als voorbeeld
- Fysiek
- BeneLiga
Ach, we hebben beide een punt nodig dus zal wel loslopen.quote:
Niet gaan overdrijven, is weer een andere wedstrijdquote:Op zondag 20 april 2014 23:20 schreef StarGazer het volgende:
Als PEC dit zooitje ongeregeld al volledig van de mat kan vegen dan kan zelfs een gehavend Heracles dat.
+ kunstgras. Makkelijk gaat het iig niet wordenquote:Op zondag 20 april 2014 23:20 schreef StarGazer het volgende:
Als PEC dit zooitje ongeregeld al volledig van de mat kan vegen dan kan zelfs een gehavend Heracles dat.
Ze zullen echt wel op scherp staan nu, meer dan als er vandaag was gewonnen, dus ik zie het niet zo somber in als de meesten hier.quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
+ kunstgras. Makkelijk gaat het iig niet worden
Heracles gaat er een "voetbalfeest" van maken dus Ajax pakt sowieso een punt.quote:
Je vergeet al die miljoenen in cash op de bank.quote:Op zondag 20 april 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
- Sheik
- Portugal als voorbeeld
- Fysiek
- BeneLiga
Toch tot hier volgehouden om je "analyse" te lezenquote:Op zondag 20 april 2014 23:27 schreef Shreyas het volgende:
Zo ik ben er ook weer.
Het mag duidelijk zijn dat we verdiend verloren hebben en de kans op 6-1 was groter dan op 5-2, dat zegt genoeg natuurlijk. Complimenten aan PEC die echt 110% gaven en elk duel vol overtuiging aangingen.
Ajax leek er vandaag totaal geen zin in te hebben, of dat kwam door het vuurwerkgedoe zal altijd de vraag blijven
Dat is nog verder dan ik van je gewend ben, maar als je iets verder zou lezen zou je zien dat ik van mening ben dat dat nooit een excuus mag zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 23:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch tot hier volgehouden om je "analyse" te lezen
Ah oke. Bedankt voor die diepzinnige conclusie.quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is nog verder dan ik van je gewend bent, maar als je iets verder zou lezen zou je zien dat ik van mening ben dat dat nooit een excuus mag zijn.
Hier heb je nog een diepzinnige conclusie :quote:Op zondag 20 april 2014 23:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah oke. Bedankt voor die diepzinnige conclusie.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier heb je nog een diepzinnige conclusie :
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik kan niet anders dan PEC Zwolle een groot compliment maken. Ze hebben fantastisch gespeeld en alles gegeven deze wedstrijd. In tegenstelling tot Ajax.quote:Op zondag 20 april 2014 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee inderdaad, die leek net uit zijn ziekbed te zijn gerold in de Kuip.quote:Op zondag 20 april 2014 23:33 schreef Lemsterr het volgende:
Moisander was vandaag niet de Moisander die hij normaal is
quote:'Achteraf had ik niet moeten spelen', zei Moisander na afloop tegen Fox Sports. 'Ik dacht dat ik fit genoeg was, maar ik was niet de Moisander die ik normaal gesproken ben. Daarom doet dit persoonlijk ook heel veel pijn', refereerde Moisander aan de met 5-1 verloren bekerfinale. 'Maar dat is achteraf praten, dat is altijd makkelijk. Nu richten we ons op volgende week. Dan worden we gewoon kampioen.'
quote:Ajax zal op zoek gaan naar de supporters die verantwoordelijk waren voor het vuurwerk. 'Ik weet nog niks over mogelijke daders. In principe wordt iedereen gecontroleerd, dus hoe ze de spullen meekrijgen is mij een raadsel. Er zijn bepaalde regels waar je je aan moet houden dus er zullen maatregelen komen. Dit zal eventueel gevolgen hebben voor de wedstrijd volgende week tegen Heracles', aldus Van der Sar. 'Dit was een zwarte dag voor Ajax.'
quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef Gruisman het volgende:
[..]
+ kunstgras. Makkelijk gaat het iig niet worden
Ja, ik moet zeggen dat ik Edwin van der Sar zelden zo fel heb gezien. Echt een actie die ik uitgerekend van hem nou niet zo snel zou verwachten. Hij heeft wederom bewezen echt een baas te zijn.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef Stiggie het volgende:
Wat een tyfus mongolen vandaag in het publiek van Ajax. Schande voor de club.
Goede toespraak van Edje. De downies van de club mogen weten dat ze behoren tot de meest kansloze idioten op deze planeet
Die wedstrijd verliezen vind ik niet zo'n drama. Dat deze randdebielen de wedstrijd aan het verneuken waren meer
Ajax kijkt al jaren naar mentaliteit bij aankopen. Het is gewoon een gebrek aan individuele klasse.quote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef AmaninFull het volgende:
Misschien is het een idee voor Ajax om bij de beoordeling van mogelijke aankopen en aankomende jeugd niet alleen te kijken naar techniek, fysiek, inzicht etc. maar ook naar mentaliteit. Volgens mij is dit een eigenschap (hardheid en concentratie bedoel ik dan) die je prima eruit kunt pikken.
ik ben het voor een keer met je eensquote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik Edwin van der Sar zelden zo fel heb gezien. Echt een actie die ik uitgerekend van hem nou niet zo snel zou verwachten. Hij heeft wederom bewezen echt een baas te zijn.
Het verliezen van deze wedstrijd is zeker geen ramp. Het landskampioenschap telt vele malen zwaarder dan de beker. Het is PEC Zwolle ook van harte gegund. De manier waarop Ajax verloor is alleen wel erg zorgwekkend.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik ga met je mee hierin, kansloos verliezen is nog daaraantoe, maar dat gegooi met vurwerk, er is een groep die hard bezig is alles te verpesten.quote:Op zondag 20 april 2014 23:15 schreef Rnnz het volgende:
Wat een kansloze *piep*-supporters zeg. De kansloze vernedering is nog minder erg dan dat criminele uitschot wat in een klap het imago van Ajax ruïneert. Dat ze zware gevangenisstraffen mogen krijgen voor poging tot doodslag op spelers en voor levenslang bij Ajax-wedstrijden verbannen mogen worden.
Mijn Ajax-hart doet pijn, wat een gitzwarte dag.
Mooi moment om van dat puberale 410 af te komen als club. Ben je ook gelijk van dat neppe ultra gebeuren af. 2 vliegen in 1 klap.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef Stiggie het volgende:
Wat een tyfus mongolen vandaag in het publiek van Ajax. Schande voor de club.
Goede toespraak van Edje. De downies van de club mogen weten dat ze behoren tot de meest kansloze idioten op deze planeet
Die wedstrijd verliezen vind ik niet zo'n drama. Dat deze randdebielen de wedstrijd aan het verneuken waren meer
zo met je eens. dat dat nog eens zou gebeuren. kutpubers daar. helemaal gehad met die luiquote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi moment om van dat puberale 410 af te komen als club. Ben je ook gelijk van dat neppe ultra gebeuren af. 2 vliegen in 1 klap.
Wat mij betreft mogen ze dat soort mongolen standrechtelijk executeren. Tering, wat een idioten. Ongelooflijk.quote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi moment om van dat puberale 410 af te komen als club. Ben je ook gelijk van dat neppe ultra gebeuren af. 2 vliegen in 1 klap.
Op het vliegtuigje zetten naar Zagreb of Belgrado.quote:Op maandag 21 april 2014 00:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze dat soort mongolen standrechtelijk executeren. Tering, wat een idioten. Ongelooflijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |