quote:Op maandag 21 april 2014 11:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het begrip analyse? Als je een wedstrijd analyseert moet je het over de wedstrijd zelf hebben, niet over alle zeperds van dit seizoen.
jawelquote:Op maandag 21 april 2014 11:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit heb jij nooit zo snel gelezen
Oké.... Goed om te weten....quote:Op maandag 21 april 2014 11:21 schreef Xaxax het volgende:
Zo eindelijk de beelden gevonden op youtube
Jezus hee, hoe kan je zo die doelpunten weggeven.....
Hadden ze de avond ervoor een feestje gehad ofzo hahahahahah of hebben ze met ze allen nog effe voor de wedstrijd op de wallen hun broek laten zakken..
Die doelpunten van PEC HAHAHAHAHAHAHAHA als je dat bij de amateurs doet als verdediger wordt je gelijk terug gezet naar achste elftal...
Pec was 100 % geconcentreerd die wedstrijd in gegaan, ajax heeft deze wedstrijd helemaal onderschat en zijn mentaal niet goed voorbereid de wedstrijd in gegaan.
Zo zie je maar weer met tactiek en fysieke kracht kan je de amsterdammers altijd afbluffen....
He man, hier een video naar de samenvatting van Fox:quote:Op maandag 21 april 2014 11:21 schreef Xaxax het volgende:
Zo eindelijk de beelden gevonden op youtube
Jezus hee, hoe kan je zo die doelpunten weggeven.....
Hadden ze de avond ervoor een feestje gehad ofzo hahahahahah of hebben ze met ze allen nog effe voor de wedstrijd op de wallen hun broek laten zakken..
Die doelpunten van PEC HAHAHAHAHAHAHAHA als je dat bij de amateurs doet als verdediger wordt je gelijk terug gezet naar achste elftal...
Pec was 100 % geconcentreerd die wedstrijd in gegaan, ajax heeft deze wedstrijd helemaal onderschat en zijn mentaal niet goed voorbereid de wedstrijd in gegaan.
Zo zie je maar weer met tactiek en fysieke kracht kan je de amsterdammers altijd afbluffen....
Precies dit, PEC heeft het verdiend.quote:Op maandag 21 april 2014 11:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jawel
Wat ik trouwens jammer vind hier op Fok! Is dat 99% van Ajacieden de actie van vak410, afkeurt en niemand dit alleen al probeert te verdedigen, Ajax zelf gewoon tering slecht vond en PEC gewoon netjes feliciteerde met de beker. En toch komen in dit topic allemaal supporters van andere clubs ons vertellen hoe kut het wel niet is enzo.
Oja en Xaxax is gewoon een troll natuurlijk
Dat leedvermaak hoort er gewoon bij, alles beter dan medelijdenquote:Op maandag 21 april 2014 11:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jawel
Wat ik trouwens jammer vind hier op Fok! Is dat 99% van Ajacieden de actie van vak410, afkeurt en niemand dit alleen al probeert te verdedigen, Ajax zelf gewoon tering slecht vond en PEC gewoon netjes feliciteerde met de beker. En toch komen in dit topic allemaal supporters van andere clubs ons vertellen hoe kut het wel niet is enzo.
Zolang je de "hahahahaha's" er maar bij indenkt. Grappig als hij is en zichzelf vindt.quote:Op maandag 21 april 2014 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je bepaalde namen uitspreekt. Xaxax bijvoorbeeld. Zeg je dan Ksaks aks?
Oke dat is waar. Maar ze komen eerder zelf behoorlijk zwakzinnig overquote:Op maandag 21 april 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat leedvermaak hoort er gewoon bij, alles beter dan medelijden
Ach zat Ajacieden van dit topic gaan ook trollen in de PSV en Feyenoord topics zodra ze punten verspelen op een kansloze manier. Hoort er gewoon bij helaasquote:Op maandag 21 april 2014 11:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jawel
Ja dat probeer ik inderdaad wel mee te nemen.quote:Op maandag 21 april 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je de "hahahahaha's" er maar bij indenkt. Grappig als hij is en zichzelf vindt.
Of iks-aa-iks-aa-iksquote:Op maandag 21 april 2014 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je bepaalde namen uitspreekt. Xaxax bijvoorbeeld. Zeg je dan Ksaks aks?
Als Ajacied kan ik daar alleen maar om gniffelen. Stel je eens voor: je komt uit Zwolle, een morsdood dorp ergens tussen de weilanden in de krochten van 's lands perifere provincies. Je bent fan van de plaatselijke FC of (PEC), een omhooggevallen, tweededivisie dertien in een dozijn provincieclubje en je verslaat Ajax in de bekerfinale, toegegeven 100% terecht. Tuurlijk vind je het dan leuk om even 'helemaal niets in Amsterdam' te zingen. Is er helemaal niks in Amsterdam? Natuurlijk wel, volgende week worden we voor de vierde maal op rij kampioen, staan er op het Museumplein weer 100.000 Joden en kun je in de rest van Nederland een speld horen vallen. Maar ik gun de Zwollenaren hun pleziertje. Over deze prestatie praten daar over 100 jaar nog na in de kantine. Pure armoede, die me doet realiseren hoe blij ik mag zijn met Ajax.quote:Op maandag 21 april 2014 10:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat zongen de Zwolle-supporters gisteren zelfs even, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |