Als Sar boos wordt slaat zijn stem over.quote:Op maandag 21 april 2014 10:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is niet zijn ding, maar het was wel recht uit zijn hart en niet ingestudeerd ofzo, kan ik wel waarderen
O ja daar heb ik ook echt geen goed woord voor over. Maar zie dat al helemaal voor me. Heel stoer naar het stadion komen. En dan tegen de politie schelden om dan vervolgens opgepakt te worden.quote:Op maandag 21 april 2014 10:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
zoals caland al zei, elke club heeft zijn debielen, maar hun hebben nog niet hun eigen keeper bekogeld
Beetje het Gudde en Rutte syndroom. Hebben er ook beide last van.quote:Op maandag 21 april 2014 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Had echt te doen met hem. Uitstraling van een zak aardappels. Chanante vertoning.
quote:Op maandag 21 april 2014 09:59 schreef Xaxax het volgende:
[..]
Voetbal gaat niet om winnen ......
Hoe minder je wint als topclub des te groter wordt de binding met de club...
Dat snappen jullie in amsterdam niet......daarom hebben die ajax supporters geen echte clubliefde ...anders was dat gisteren helemaal niet gebeurd....
Feyenoord heeft 1000000 echte supporters...
ajax heeft 1000000 gloryhunters....
waar zijn die beelden.....dan kan ik hier weg...
ik voel me hier niet op me gemak met al dat ajax tuig om me heen.
En krijgt 'ie een aidslip.quote:Op maandag 21 april 2014 10:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als Sar boos wordt slaat zijn stem over.
oke bedankt manquote:Op maandag 21 april 2014 11:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
De actie was natuurlijk te krankzinnig voor woorden. Ik bedoel, hoe haal je het in je hoofd om uberhaubt vuurwerk op iemand te gooien? Laat staan op je eigen keeper. Diep en diep triest, zoals Caland zegt, waar is de corrigerende supporter gebleven? Is het werkelijk een domein geworden van 16 jarige pubers die maar kunnen doen en laten wat ze willen? Wat mij betreft camera beelden en stadionverboden.
Wat ik echter nog schrijnender vind is dat wanneer ik een rondje maak over de diverse Ajax fora, de focus enorm lijkt te liggen op het hele vuurwerk gebeuren. Er heerst een soort van collectieve haat richting de gooiers van het vuurwerk en eigenlijk alle frustratie van de verloren wedstrijd wordt naar deze groep supporters geventileerd, logisch, ze hebben de wedstrijd immers beinvloed maar wat nu van belang is is om ook analytisch te blijven kijken naar de wedstrijd. \
Analyse van de wedstrijd:
Ajax is fucking kut. Het speelde als een debielen elftal vol met downies die kwijlend achter veel te snelle spelers aan liepen. What the fuck was er met die gasten aan de hand? Dit is geen incident hoor, tegen Red Bull was het verschrikkelijk, tegen PSV uit was het verschrikkelijk, Twente thuis was verschrikkelijk, Vitesse was verschrikkelijk.
Het vuurwerk was klote, de supporters eveneens maar laten we aub niet vergeten wat een verschrikkelijke wedstrijd het team heeft gespeeld.
Wat versta jij onder het begrip analyse? Als je een wedstrijd analyseert moet je het over de wedstrijd zelf hebben, niet over alle zeperds van dit seizoen.quote:Op maandag 21 april 2014 11:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
De actie was natuurlijk te krankzinnig voor woorden. Ik bedoel, hoe haal je het in je hoofd om uberhaubt vuurwerk op iemand te gooien? Laat staan op je eigen keeper. Diep en diep triest, zoals Caland zegt, waar is de corrigerende supporter gebleven? Is het werkelijk een domein geworden van 16 jarige pubers die maar kunnen doen en laten wat ze willen? Wat mij betreft camera beelden en stadionverboden.
Wat ik echter nog schrijnender vind is dat wanneer ik een rondje maak over de diverse Ajax fora, de focus enorm lijkt te liggen op het hele vuurwerk gebeuren. Er heerst een soort van collectieve haat richting de gooiers van het vuurwerk en eigenlijk alle frustratie van de verloren wedstrijd wordt naar deze groep supporters geventileerd, logisch, ze hebben de wedstrijd immers beinvloed maar wat nu van belang is is om ook analytisch te blijven kijken naar de wedstrijd. \
Analyse van de wedstrijd:
Ajax is fucking kut. Het speelde als een debielen elftal vol met downies die kwijlend achter veel te snelle spelers aan liepen. What the fuck was er met die gasten aan de hand? Dit is geen incident hoor, tegen Red Bull was het verschrikkelijk, tegen PSV uit was het verschrikkelijk, Twente thuis was verschrikkelijk, Vitesse was verschrikkelijk.
Het vuurwerk was klote, de supporters eveneens maar laten we aub niet vergeten wat een verschrikkelijke wedstrijd het team heeft gespeeld.
quote:Op maandag 21 april 2014 11:15 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat versta jij onder het begrip analyse? Als je een wedstrijd analyseert moet je het over de wedstrijd zelf hebben, niet over alle zeperds van dit seizoen.
jawelquote:Op maandag 21 april 2014 11:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dit heb jij nooit zo snel gelezen
Oké.... Goed om te weten....quote:Op maandag 21 april 2014 11:21 schreef Xaxax het volgende:
Zo eindelijk de beelden gevonden op youtube
Jezus hee, hoe kan je zo die doelpunten weggeven.....
Hadden ze de avond ervoor een feestje gehad ofzo hahahahahah of hebben ze met ze allen nog effe voor de wedstrijd op de wallen hun broek laten zakken..
Die doelpunten van PEC HAHAHAHAHAHAHAHA als je dat bij de amateurs doet als verdediger wordt je gelijk terug gezet naar achste elftal...
Pec was 100 % geconcentreerd die wedstrijd in gegaan, ajax heeft deze wedstrijd helemaal onderschat en zijn mentaal niet goed voorbereid de wedstrijd in gegaan.
Zo zie je maar weer met tactiek en fysieke kracht kan je de amsterdammers altijd afbluffen....
He man, hier een video naar de samenvatting van Fox:quote:Op maandag 21 april 2014 11:21 schreef Xaxax het volgende:
Zo eindelijk de beelden gevonden op youtube
Jezus hee, hoe kan je zo die doelpunten weggeven.....
Hadden ze de avond ervoor een feestje gehad ofzo hahahahahah of hebben ze met ze allen nog effe voor de wedstrijd op de wallen hun broek laten zakken..
Die doelpunten van PEC HAHAHAHAHAHAHAHA als je dat bij de amateurs doet als verdediger wordt je gelijk terug gezet naar achste elftal...
Pec was 100 % geconcentreerd die wedstrijd in gegaan, ajax heeft deze wedstrijd helemaal onderschat en zijn mentaal niet goed voorbereid de wedstrijd in gegaan.
Zo zie je maar weer met tactiek en fysieke kracht kan je de amsterdammers altijd afbluffen....
Precies dit, PEC heeft het verdiend.quote:Op maandag 21 april 2014 11:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jawel
Wat ik trouwens jammer vind hier op Fok! Is dat 99% van Ajacieden de actie van vak410, afkeurt en niemand dit alleen al probeert te verdedigen, Ajax zelf gewoon tering slecht vond en PEC gewoon netjes feliciteerde met de beker. En toch komen in dit topic allemaal supporters van andere clubs ons vertellen hoe kut het wel niet is enzo.
Oja en Xaxax is gewoon een troll natuurlijk
Dat leedvermaak hoort er gewoon bij, alles beter dan medelijdenquote:Op maandag 21 april 2014 11:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jawel
Wat ik trouwens jammer vind hier op Fok! Is dat 99% van Ajacieden de actie van vak410, afkeurt en niemand dit alleen al probeert te verdedigen, Ajax zelf gewoon tering slecht vond en PEC gewoon netjes feliciteerde met de beker. En toch komen in dit topic allemaal supporters van andere clubs ons vertellen hoe kut het wel niet is enzo.
Zolang je de "hahahahaha's" er maar bij indenkt. Grappig als hij is en zichzelf vindt.quote:Op maandag 21 april 2014 11:23 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe je bepaalde namen uitspreekt. Xaxax bijvoorbeeld. Zeg je dan Ksaks aks?
Oke dat is waar. Maar ze komen eerder zelf behoorlijk zwakzinnig overquote:Op maandag 21 april 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat leedvermaak hoort er gewoon bij, alles beter dan medelijden
Ach zat Ajacieden van dit topic gaan ook trollen in de PSV en Feyenoord topics zodra ze punten verspelen op een kansloze manier. Hoort er gewoon bij helaasquote:Op maandag 21 april 2014 11:22 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
jawel
Ja dat probeer ik inderdaad wel mee te nemen.quote:Op maandag 21 april 2014 11:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je de "hahahahaha's" er maar bij indenkt. Grappig als hij is en zichzelf vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |