Hij is gewoon natural hoor.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:58 schreef Push. het volgende:
[..]
Ziet er ook niet top uit ofzo off cycle
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313159quote:Op maandag 21 april 2014 23:39 schreef VMSDKR het volgende:
Pauw & Witteman ging vandaag over superfoods btw - geen idee of de Verlosser zelf ook aan tafel zat.
Angela Groothuizen is toch uithangbord van Weight Watchers? Die zal wel niet verder komen dan punten tellenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313159
"Vanavond een speciale uitzending van Pauw & Witteman over voeding: wat is gezond?
Superfoods, de Schijf van Vijf of de voedselzandloper? We praten over goede voeding met met bioloog Midas Dekkers, Patricia Schutte van het Voedingscentrum, Angela Groothuizen en Maarten ’t Hart, Auke Attema die gelooft in Superfoods, Hiske Versprille, de nieuwe ‘Johannes van Dam’ en met Kris Verburgh die De Voedselzandloper schreef. "
Nog niet gezien, maar m.b.t. de gasten:
- bioloog Midas Dekkers: reageert ws. op gevoel niet op feiten;
- Patricia Schutte van het Voedingscentrum: ik vraag me af hoeveel kennis deze dame werkelijk heeft: het voedingscentrum richt zich toch vooral op de mensen met wat minder geestelijke baggage en veel van hun PR uitlatingen zijn dusdanig versimpelt dat er ook geen kont van klopt.
- Angela Groothuizen: presenteert momenteel een mega-afval programma, gesponsort door een plastische chirurgie bedrijf, maar het gaat natuurlijk om de fundamentele veranderingen in je levenspatroon.
- Auke Attema die gelooft in Superfoods: who the fuck is Auke Attema? Nooit van gehoord.
- Hiske Versprille, de nieuwe ‘Johannes van Dam’ <--- wie bepaald dat + wat is de toegevoegde waarde hiervan in de discussie?
- Kris Verburgh die De Voedselzandloper schreef: met afstand degene met de meeste kennis van zaken, kan misschien wat onhandig uit de hoek komen, maar hij weet echt wel waar hij het over heeft.
Gezien de tafelgasten best wel de moeite waard om te bekijken, IMHO.
Ff zoeken, tx voor de tip.quote:
Check het topic over z'n mooie egale babyhuidjequote:
kijk bij de aftiteling ff of mede mogelijk gemaakt door fen ter felden B.V. en B&F er bij staatquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/media/313159
"Vanavond een speciale uitzending van Pauw & Witteman over voeding: wat is gezond?
Superfoods, de Schijf van Vijf of de voedselzandloper? We praten over goede voeding met met bioloog Midas Dekkers, Patricia Schutte van het Voedingscentrum, Angela Groothuizen en Maarten ’t Hart, Auke Attema die gelooft in Superfoods, Hiske Versprille, de nieuwe ‘Johannes van Dam’ en met Kris Verburgh die De Voedselzandloper schreef. "
Nog niet gezien, maar m.b.t. de gasten:
- bioloog Midas Dekkers: reageert ws. op gevoel niet op feiten;
- Patricia Schutte van het Voedingscentrum: ik vraag me af hoeveel kennis deze dame werkelijk heeft: het voedingscentrum richt zich toch vooral op de mensen met wat minder geestelijke baggage en veel van hun PR uitlatingen zijn dusdanig versimpelt dat er ook geen kont van klopt.
- Angela Groothuizen: presenteert momenteel een mega-afval programma, gesponsort door een plastische chirurgie bedrijf, maar het gaat natuurlijk om de fundamentele veranderingen in je levenspatroon.
- Auke Attema die gelooft in Superfoods: who the fuck is Auke Attema? Nooit van gehoord.
- Hiske Versprille, de nieuwe ‘Johannes van Dam’ <--- wie bepaald dat + wat is de toegevoegde waarde hiervan in de discussie?
- Kris Verburgh die De Voedselzandloper schreef: met afstand degene met de meeste kennis van zaken, kan misschien wat onhandig uit de hoek komen, maar hij weet echt wel waar hij het over heeft.
Gezien de tafelgasten best wel de moeite waard om te bekijken, IMHO.
oh god eerlijk?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Check het topic over z'n mooie egale babyhuidje
Ik heb in 3 van zijn topics dezelfde reactie geschreven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Check het topic over z'n mooie egale babyhuidje
Net ff gegoogled. Dit is Auke Attuma ut Gron:quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
- Auke Attema die gelooft in Superfoods: who the fuck is A
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:11 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb in 3 van zijn topics dezelfde reactie geschreven.
Zijn gevoel voor "stijl" is nog tenenkrommender.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh god eerlijk?
tenenkrommend, nu al... nog geeneens gezien die topic.
Lol laatst dat topic dattie een pak wilde in landelijke kleurenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zijn gevoel voor "stijl" is nog tenenkrommender.
Net als die andere homo die Wenfer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zijn gevoel voor "stijl" is nog tenenkrommender.
Mouwbandjesquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol laatst dat topic dattie een pak wilde in landelijke kleuren![]()
Ik heb ook even gereageerdquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
LIF / 3-delig geruit pak
die boswachter opmerking![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Net ff gegoogled. Dit is Auke Attuma ut Gron:
[ afbeelding ]
Je kunt lullig tegen hem doen maar hij heeft gewoon echt een goede swag. Hij loopt er beter bij dan de meesten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:19 schreef fathank het volgende:
LIF / 3-delig geruit pak
die boswachter opmerking![]()
met een bodywarmer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kunt lullig tegen hem doen maar hij heeft gewoon echt een goede swag. Hij loopt er beter bij dan de meesten.
Hoe hij erbij loopt weet ik niet (hoe weet jij dat wel?), maar zijn hoofd vertoont grote overeenkomsten met de bedrading van een Fiat uit de jaren '70.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je kunt lullig tegen hem doen maar hij heeft gewoon echt een goede swag. Hij loopt er beter bij dan de meesten.
Ik denk dat hij zijn Mocassins met sokken bedoeld:quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
met een bodywarmer?
Daar durfde ik in 1986 nog geeneens mee te lopen, ken je na gaan idd. wat een swag
dat dames en heren, zijn nou originele bordeelsluipersquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:47 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn Mocassins met sokken bedoeld:
LIF / Mocassins met sokken
En dat weet jij, omdat...?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat dames en heren, zijn nou originele bordeelsluipers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |