Is gewoon een pantalon, lang dus.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:37 schreef nosmo_king het volgende:
als je broek maar lang genoeg is, kan je wat mij betreft gewoon sokken aan.
Ik eerlijk gezegd ook, maar sokken in mocassins blijkt weer een taboe te zijn.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:46 schreef gelestipjes het volgende:
Zonder sokken vind ik er verschrikkelijk uitzien
Vertel eens waarom?quote:
Omdat het nogal een open en zomerse schoen is, ik vind het dan niet mooi om daar sokken in te dragen.quote:
Zie vaak genoeg vrouwen met panty's in ballerina's, kan prima vind ik!quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:54 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind zonder sokken mooier, omdat je naar mijn mening in een open schoen geen sokken horen te zien (eveneens bij vrouwen). Maar als jij lekker sokken aan wil doen, lekker doen.
Ja, vind ik ook niks.quote:Op vrijdag 18 april 2014 20:12 schreef Susteren het volgende:
[..]
Zie vaak genoeg vrouwen met panty's in ballerina's, kan prima vind ik!
quote:Op zaterdag 19 april 2014 08:16 schreef wenfer2 het volgende:
Ten eerste is zo'n kledingstuk wat je bedoeld een broek en geen pantalon. Verder zijn mocassins voor oude opa's en is TS de gelukkige eigenaar van een fraai paar loafers. Dat het personeel van de Massimo Dutti sokken dragen in hun loafers lijkt mij zeer gepast. Dit is zeker formeel maar jij als jonge knul zal er veel beter aan doen om de loafers te dragen met onzichtbare sokken. Helemaal sokloos is niet echt goed voor je voeten en vind ik persoonlijk ook niet fijn zitten. Zeker als je jong bent en een mooie nette broek draagt met daaronder een paar bazenpatta's is het veel modieuzer om voor sokloos te gaan. Ook kan je wat formelere schoenen prima sokloos dragen en dat het liefst onder een nette broek die op enkelhoogte is afgesneden of tot hier is omgevouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |