SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door Klokov op 20-04-2014 22:48:25 ]Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Net of ze 2 piemels vasthoudt en de mond alvast open doet.quote:Op zondag 20 april 2014 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Dikke Henk, ik hoor vandaag was Dance Tour Arnhem??
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 april 2014 23:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Net of ze 2 piemels vasthoudt en de mond alvast open doet.
Workout in de keuken is de beste workout, lekker high rep met die roller.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 01:17 schreef Sapstengel het volgende:
I have wondered what it would be like to have my girlfriend's poop in my butt ever since she started pooping for me so I thought about
how I would accomplish this.
I went to my neighborhood walmart and bought a small plastic ball/bicycle pump and when I got home I cut the tip off so it was completely open, I sanded it smooth and then asked my girlfriend to poop on a plate for me. Watching her poop is a delight in itself and knowing what I was going to do with it had me so excited that my whole body was tingling.
When she was done I took a spoon and started scooping the poop into the end of the pump and when the pump was full I stood with my butt towards the dresser where one of the drawer handles was just the right height for the plunger handle, I put the open end against my butthole and held it in place as I leaned back and down towards the dresser.
It was working better than I expected, I could feel the poop pushing its way into my butthole, OMG it was like having an orgasm, the feeling was so intense I didn't want it to end.
After the pump was emptied into my butt I wiped the little bit off the hole and got dressed and I kept that poop inside my butt for the rest of the day which was about 6 hours of a having to poop feeling and knowing that it is someone else's poop inside me...it was totally awesome I suggest anyone who is interested to give it a try...I think you will like it...
Klopt maar ik was niet daar fucking asos uit Zuid gratis entree vato gonzalez en shit mij niet gezienquote:Op zondag 20 april 2014 22:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Dikke Henk, ik hoor vandaag was Dance Tour Arnhem??
[ afbeelding ]
720p versie neem ik aan?quote:Op maandag 21 april 2014 08:40 schreef Ethanolic het volgende:
DE NIEUWE GAME OF THRONES GEDOWNLOAD (JAJA FUCK JOU STICHTING BREIN) NU LKR KIJKE MET EEN GEBAKKE EITJE EN KOPJE KOFFIE
Same mang, 1080p duurt altijd zo lang. #firstworldproblemsquote:
20 april belde..quote:
Hihiquote:Op maandag 21 april 2014 10:15 schreef Ethanolic het volgende:
Eindelijk een club in de Kuip die Ajax wel kan verslaan
jij? nu?quote:Op maandag 21 april 2014 10:22 schreef JackieBrown het volgende:
Relidiscussies met fanatieke moslimturken op facebooknot even once.
Ik hoor het likken van een anus voelt zelfde aan als het likken van tuitje van ballon.quote:Op maandag 21 april 2014 00:57 schreef Sapstengel het volgende:
Net5 programma met rare verslavingen. Een man nu die zich seksueel aangetrokken voelt tot balonnen.
quote:Op maandag 21 april 2014 10:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik hoor het likken van een anus voelt zelfde aan als het likken van tuitje van ballon.
Nice.quote:Op maandag 21 april 2014 09:49 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
en een beetje genieten
[..]
Negeren, die zolderkamerwetenschap.quote:
Mwa. Zie post #41. Bijna alles continu bezet hier.quote:Op maandag 21 april 2014 11:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hoe is het met jou Cor, beetje van je paasweekend aan het genieten?
Goed oefenen met die ballon dan, je wilt natuurlijk niet slecht voor de dag komen. Wellicht dat je in dit topic wat ervaringen kunt uitwisselen: SEX / likkenquote:Op maandag 21 april 2014 10:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik hoor het likken van een anus voelt zelfde aan als het likken van tuitje van ballon.
???? hoe werkt dat met eten valt het niet zo weer eruitquote:Op maandag 21 april 2014 11:41 schreef Klokov het volgende:
Wel net dit gekeken, sickening
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt dan zie je dat het oreo's zijn. Vraag me af hoe zijn glimlach eruit zietquote:Op maandag 21 april 2014 11:48 schreef Beach het volgende:
[..]
???? hoe werkt dat met eten valt het niet zo weer eruit
quote:Op maandag 21 april 2014 11:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Als je goed kijkt dan zie je dat het oreo's zijn. Vraag me af hoe zijn glimlach eruit ziet
Ik ga over een paar minuten. Legday, hoop dat er ruimte is.quote:Op maandag 21 april 2014 11:56 schreef Eleiko het volgende:
Is het in jullie gym ook zo extreem druk?
Geen idee eigenlijk, heb nog nooit een ballon gelikt.quote:Op maandag 21 april 2014 10:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mwehehehehehsquote:Op maandag 21 april 2014 12:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, heb nog nooit een ballon gelikt.
wil je hier iets meer over vertellen?quote:Op maandag 21 april 2014 12:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gisteren een bak kwark gegeten en een shake geat met bij elkaar 150 gr. protein. Blijkbaar was de shake teveel voor mijn buik en moest ik het uitkotsen. Bye bye 150 gr. protein; bye bye gainz.
Ik denk dat als ik een frisse smaak zoals aardbei genomen had het niet uitgekotst hoefde te worden, maar ik had Chodolade Caramel, Cream & Cookies en Nutella Hazelnoot door elkaar (van die variety packs) en die vind ik echt smerig.quote:Op maandag 21 april 2014 12:43 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
wil je hier iets meer over vertellen?
hoe zag het er uit
hoe smaakte het de tweede keer
Maar vriend, waarom doe je dat dan? Je kunt ze toch ook één voor één zuipen?quote:Op maandag 21 april 2014 12:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een frisse smaak zoals aardbei genomen had het niet uitgekotst hoefde te worden, maar ik had Chodolade Caramel, Cream & Cookies en Nutella Hazelnoot door elkaar (van die variety packs) en die vind ik echt smerig.
Ben gelijk gaan slapen.
Omdat ik wou slapen.quote:Op maandag 21 april 2014 12:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Maar vriend, waarom doe je dat dan? Je kunt ze toch ook één voor één zuipen?
Klinkt wel als een leuke avond!
Vooral de gainz.quote:Op maandag 21 april 2014 12:46 schreef Sapstengel het volgende:
Ook een keer gehad, echt kut. Al je voedsel weg en daarna te beroerd om weer opnieuw te eten.
Bak kwark is 500 kcal of zo, dan nog 500 ml melk en 4x 28 gr. whey. Reken het maar uit.quote:
Panzer, this you?quote:Op zondag 22 december 2013 14:09 schreef Bloempje91 het volgende:
BDD, oftewel stoornis van de lichaamsbeleving. Ik vermijd sociale contacten, check mezelf wel 100 keer op een dag in de spiegel/winkelruit/autoruit
Ben ook een zak Doritos Blauw vergeten, maar alleen de kwark, melk en whey is helaas overleden.quote:Op maandag 21 april 2014 13:06 schreef Klokov het volgende:
+15 vissticks en 500gr druiven. Ben wel benieuwd naar jouw punt van critical bellyoverload
Laat je weten welke het gaat worden?quote:Op maandag 21 april 2014 13:31 schreef Montelly het volgende:
Badmeubels uitzoeken 2de paasdag ja togg
[ afbeelding ]
Holy shitquote:Op maandag 21 april 2014 13:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ben ook een zak Doritos Blauw vergeten, maar alleen de kwark, melk en whey is helaas overleden.
Hiervan:
[ afbeelding ]
Dat zijn 4 racks voor de slechtzienden.
Zoek anders even smaak.quote:Op maandag 21 april 2014 13:31 schreef Montelly het volgende:
Badmeubels uitzoeken 2de paasdag ja togg
[ afbeelding ]
Zal ik ook gelijk voor een vrijgezelle man voor je kijken?quote:
Trouwens wat kom jij in dit topic doen, kanker ff een eindje op.quote:
Ja man, gewoon zo'n ceilingshower.quote:Op maandag 21 april 2014 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat bovenaan ook een soort van douchekop? Lijkt me echt #genieten dat.
hnnngquote:Op maandag 21 april 2014 14:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja man, gewoon zo'n ceilingshower.
[ afbeelding ]
Zou piemel in haar vagina stoppen tijdens het staan onder een ceilingshower.quote:Op maandag 21 april 2014 14:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Monica3Alvarezquote:Op maandag 21 april 2014 14:40 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ergste is, ik weet wat voor chubby mormel achter die account zit, was ze nog doenbaar geweest ala maar ditquote:Op maandag 21 april 2014 14:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
We zijn allemaal #zen hier. Geen ruimte voor #haat, Ambi.
quote:Op maandag 21 april 2014 14:45 schreef VMSDKR het volgende:
Even highlifepostje machen.Dan Bilzirian dat you?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
We weten het allemaal broeder, en we leven met haar mee in deze moeilijke tijden. Het is altijd jammer wanneer een persoon tot de hatende menigte aangetrokken wordt.quote:Op maandag 21 april 2014 14:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Het ergste is, ik weet wat voor chubby mormel achter die account zit, was ze nog doenbaar geweest ala maar dit
Was tot 14:00 open, dus tegen de tijd dat ik wakker was al geslotenquote:Op maandag 21 april 2014 11:56 schreef Eleiko het volgende:
Is het in jullie gym ook zo extreem druk?
Zo praat je niet tegen Stimorol.quote:Op maandag 21 april 2014 14:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Trouwens wat kom jij in dit topic doen, kanker ff een eindje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |