quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 14:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Vroeger was twee maanden geleden.![]()
Maar inderdaad misschien was ik te moe. Ik had echt meer dan 12 red bull gedronken om me wakker te houden...
Ohja, post even alle modedieten van de afgelopen tijd!!quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Meer dierlijke vetten eten, minder brood, crackers en suikers.
Haha zo'n voedsel dagboek heb ik idd ook 2 maanden bijgehouden.quote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef Ludd het volgende:
Als je aankomt eet je meer dan dat je verbrandt, of je moet die >1% uitzonderingen zijn.
Schrijf eens nauwgezet op wat je per dag eet, en tel de calorieën bij elkaar op. Vermoedelijk is dat meer dan dat jij denkt.
Hoeveel kcal at je? Je hebt over die periode bijna 50.000 kcal teveel gegeten.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha zo'n voedsel dagboek heb ik idd ook 2 maanden bijgehouden.
Is eerder gewoon het normale menselijke dieet van voor de 20ste eeuw.quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, post even alle modedieten van de afgelopen tijd!!
Meer dierlijke vetten en minder graan? Dat geldt maar voor bepaalde delen in de geschiedenis. Er worden nu meer dierlijke vetten gegeten dan in de meeste periodes. De grote hoeveelheden geraffineerde suikers, in al zijn vormen, zijn wel typisch voor het huidige tijdperk.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is eerder gewoon het normale menselijke dieet van voor de 20ste eeuw.
*proest* wel als je allerhande tekorten op wil lopen EN je nieren naar de galemiesen wil helpen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is eerder gewoon het normale menselijke dieet van voor de 20ste eeuw.
Beter verdiep je jezelf in voeding en stel je voor zelf een goed menu samen. Ten eerste snappen sommige dietisten er zelf ook niets van (die komen dan aan met rommel als ontbijtkoek en eierkoek), of zijn ze te gefocust op snelle resultaten. En ten tweede zal je op den duur ook zonder dietist fatsoenlijk moeten leren eten.quote:Op zondag 20 april 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*proest* wel als je allerhande tekorten op wil lopen EN je nieren naar de galemiesen wil helpen.
TS, ga gewoon even bij n dietist langs. Die zal je vragen wat je eet en drinkt en je dan gerichte tips geven hoe je op gezonde (en lekkere) wijze van je kilo's afkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |