quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 14:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Vroeger was twee maanden geleden.![]()
Maar inderdaad misschien was ik te moe. Ik had echt meer dan 12 red bull gedronken om me wakker te houden...
Ohja, post even alle modedieten van de afgelopen tijd!!quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Meer dierlijke vetten eten, minder brood, crackers en suikers.
Haha zo'n voedsel dagboek heb ik idd ook 2 maanden bijgehouden.quote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef Ludd het volgende:
Als je aankomt eet je meer dan dat je verbrandt, of je moet die >1% uitzonderingen zijn.
Schrijf eens nauwgezet op wat je per dag eet, en tel de calorieën bij elkaar op. Vermoedelijk is dat meer dan dat jij denkt.
Hoeveel kcal at je? Je hebt over die periode bijna 50.000 kcal teveel gegeten.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha zo'n voedsel dagboek heb ik idd ook 2 maanden bijgehouden.
Is eerder gewoon het normale menselijke dieet van voor de 20ste eeuw.quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, post even alle modedieten van de afgelopen tijd!!
Meer dierlijke vetten en minder graan? Dat geldt maar voor bepaalde delen in de geschiedenis. Er worden nu meer dierlijke vetten gegeten dan in de meeste periodes. De grote hoeveelheden geraffineerde suikers, in al zijn vormen, zijn wel typisch voor het huidige tijdperk.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is eerder gewoon het normale menselijke dieet van voor de 20ste eeuw.
*proest* wel als je allerhande tekorten op wil lopen EN je nieren naar de galemiesen wil helpen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is eerder gewoon het normale menselijke dieet van voor de 20ste eeuw.
Beter verdiep je jezelf in voeding en stel je voor zelf een goed menu samen. Ten eerste snappen sommige dietisten er zelf ook niets van (die komen dan aan met rommel als ontbijtkoek en eierkoek), of zijn ze te gefocust op snelle resultaten. En ten tweede zal je op den duur ook zonder dietist fatsoenlijk moeten leren eten.quote:Op zondag 20 april 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*proest* wel als je allerhande tekorten op wil lopen EN je nieren naar de galemiesen wil helpen.
TS, ga gewoon even bij n dietist langs. Die zal je vragen wat je eet en drinkt en je dan gerichte tips geven hoe je op gezonde (en lekkere) wijze van je kilo's afkomt.
Hmmm, dat is inderdaad raar advies. Die ontbijtkoek snap ik nog wel (vezels!), maar eierkoeken is suiker & snelke koolhydraten.quote:Op zondag 20 april 2014 20:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Beter verdiep je jezelf in voeding en stel je voor zelf een goed menu samen. Ten eerste snappen sommige dietisten er zelf ook niets van (die komen dan aan met rommel als ontbijtkoek en eierkoek), of zijn ze te gefocust op snelle resultaten. En ten tweede zal je op den duur ook zonder dietist fatsoenlijk moeten leren eten.
Ja, als het klopt wat TS zegt voor wat betreft het bijhouden van wat hij eet is dat inderdaad het beste advies.quote:Op zondag 20 april 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmmm, dat is inderdaad raar advies. Die ontbijtkoek snap ik nog wel (vezels!), maar eierkoeken is suiker & snelke koolhydraten.
Jouw advies, zelf n menu samenstellen, dat lukt juist niet bij ts.
Anders bij de huisarts langs voor n GOEDE dietiste, die geen menu voorschrijft, maar kennis overdraagt? Zodat TS snapt waarom het niet lukt.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:01 schreef KaoloJoeka het volgende:
Raar hè dat je niet in gewicht afvalt als je twee uur per dag sport. Spieren zijn zwaarder dan vet. Je krijgt er gewoon gewicht aan spieren bij. Dit had iedereen kunnen bedenken. Ga voortaan maar op je vetpercentage letten in plaats van je gewicht.
Je komt wel zo snel spiermassa aan. Jij weet er niets van af. Als beginner kan je ook spiermassa aankomen door onder je benodigde aantal calorieën te eten. Zeven kilo in een paar maanden is goed mogelijk.quote:Op zondag 20 april 2014 21:05 schreef Ludd het volgende:
[..]Dat is ook al zo'n kletsverhaal. Je komt echt niet zo snel spiermassa aan hoor. Zeker niet, als je onder onderhoud eet. Je moet normaliter meer eten dan wat je verbruikt om spiermassa aan te zetten. In uitzonderlijke gevallen kan je wel wat spiermassa winnen ondanks dat je minder eet dan dat je verbruikt, maar zeker geen 7 kilo in een paar maanden!
noob-gains!quote:Op zondag 20 april 2014 21:05 schreef Ludd het volgende:
[..]Dat is ook al zo'n kletsverhaal. Je komt echt niet zo snel spiermassa aan hoor. Zeker niet, als je onder onderhoud eet. Je moet normaliter meer eten dan wat je verbruikt om spiermassa aan te zetten. In uitzonderlijke gevallen kan je wel wat spiermassa winnen ondanks dat je minder eet dan dat je verbruikt, maar zeker geen 7 kilo in een paar maanden!
Right.quote:Op zondag 20 april 2014 21:06 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Je komt wel zo snel spiermassa aan. Jij weet er niets van af. Als beginner kan je ook spiermassa aankomen door onder je benodigde aantal calorieën te eten. Zeven kilo in een paar maanden is goed mogelijk.
7 kilo in een paar maanden waarin je in weinig eet maar wel 2 uur sport? Lijkt mij onwaarschijnlijk. Het zal ook wel geen 2 uur krachttraining zijn lijkt mij, maar vooral cardio, dus dan wordt het nog onwaarschijnlijker.quote:
In zijn buik.quote:
Onzin.quote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Infection het volgende:
Je moet ook je maag werkend houden wil je afvallen. Niet 'maar' 3 keer per dag eten. Eet ook tussendoortjes (wel gezond natuurlijk), zo val je sneller af.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef marcooooow het volgende:
''Het antwoord ligt niet op FOK!'', zei de mannelijke engel die tot Roadtrip neerdaalde. De engel wees Roadtrip op zijn egoistische en narcistische gedrag. In diepte werd Roadtrip uitgelegd hoe alles wel moest, maar Roadtrip bleef de engel maar onderbreken. Na 3 uur praten was de engel klaar met Roadtrip zijn koppige kutkop en zei ''de ballen, homo'' en reed weg in zijn XJ12. Later die avond had de mannelijke engel seks met veel knappe chicks op zijn luxe bekleding en hij werd rijk. Roadtrip kwam er niet zo goed van af; Hij kwam nog 50 kilo aan en reed 3 geleende auto's total loss, verloor zijn baan in het callcenter omdat hij de hele dag geen fuck deed behalve FOK!en en rondkutten en werd vervangen door een chimpansee met het syndroom van down. Op een avond reed Roadtrip op de autobahn nog een geleende auto in de prak, dit maal tegen de vangrail. Over het wegdek verspreidde zich het lichaamsvet van Roadtrip waar een vrachtwagen over slipte en vol op Roadtrip inreed.
Wij zullen Roadtrip herinneren als de vrolijke jongen die hij omschreef op FOK!
Het verbaast me soms hoeveel gezamenlijke kennis er op Fok! Is. Zeker in andere subfora als sport en lif, maar het super lief dat ze me hier ook proberen te helpen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef GoWithIt het volgende:
Wat handig toch dat de gemiddelde user hier meer verstand heeft van afvallen en diëten dan de gemiddelde diëtist![]()
Doe er je voordeel mee TS!
Zou ik niet hier in KLB doen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:24 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het verbaast me soms hoeveel gezamenlijke kennis er op Fok! Is. Zeker in andere subfora als sport en lif, maar het super lief dat ze me hier ook proberen te helpen.
Dit keer ga ik luisteren. Misschien moet ik ook van te voren een mealplan opstellen en dat hier posten.
Ja idd niet in de KLB. Het is voor mij of Fok (dan misschien het afval topic in LIF) of het Amerikaanse bodybuilding forum.quote:Op zondag 20 april 2014 23:25 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Zou ik niet hier in KLB doen.![]()
Misschien beter op een site als ValtAf ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |