Waardeloos.quote:
Ik doelde op de supporters. Waarom zouden die zich voor hun kop moeten schieten?quote:Op zondag 20 april 2014 21:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Euhm.. het beter doen dan wij?Dit kan echt niet hoor. Het gaat al weken zo.
quote:
Dit blijft ook een leuke van jequote:Op zondag 30 maart 2014 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
Heeinz staat voor lul zeg.
Bojan en Van Rhijn.
Op basis van de tweede helft zeker, maar ik doel op de eerste helft.quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tegen Twente wel (al kregen we daar zelf ook nog wel wat kansen), tegen PSV wordt schromelijk overdreven. Gewoon verdiend gewonnen.
Omdat ze zich misschien kapot schamen dat ze geen kampioen worden?quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik doelde op de supporters. Waarom zouden die zich voor hun kop moeten schieten?
Je zei laatst nog dat je nooit in de arena komt.quote:Op zondag 20 april 2014 21:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja dat heb je als ECKTE supporter wanneer je club verliest
maar dat herken jij vast niet
gelukkig niet nee, heb je gezien wat voor debielen op de tribune zatenquote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je zei laatst nog dat je nooit in de arena komt.
De finale werd gespeeld in De Kuip.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, heb je gezien wat voor debielen op de tribune zaten
Dat die Gramulanion denkt dat hij mij erbij moet halen na die heerlijke goal, en dat hij daarna zó ongelooflijk slecht speelt heeft weinig met eerlijkheid te maken. Ik moet er erg hard om lachen zelfs.quote:Op zondag 20 april 2014 21:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
niet heel eerlijk imo
kan je ook met blind en schone doen
Ik had het over de arena.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
en die hebben geen tribune of wat? ben jij nou zo dom of ik zo slim
Voortaan ook maar gewoon met Poulsen beginnen geloof ik.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Kopsterk het volgende:
Iedereen speelt wel eens slecht, maar vandaag zakten er een paar diep door de ondergrens. Echt teringdiep.
Dacht juist dat v. Rhijn aan de beterende hand was de laatste tijd maar helaas...quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Van Rhijn vandaag. Stefano 'speelminuten' Denswil was ook weer in topvorm. Lekker lopen alsof ze een buis in hun reet hebben. Lekker man.
Ik had ook even goede hoopquote:Op zondag 20 april 2014 21:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dacht juist dat v. Rhijn aan de beterende hand was de laatste tijd maar helaas...
Die had je zeker goed kunnen gebruiken. Enige die z'n duels tenminste wint.quote:Op zondag 20 april 2014 21:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Voortaan ook maar gewoon met Poulsen beginnen geloof ik.
Misschien heeft hij te hard geplopt voor de wedstrijd.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo slecht zien spelen als Van Rhijn vandaag. Stefano 'speelminuten' Denswil was ook weer in topvorm. Lekker lopen alsof ze een buis in hun reet hebben. Lekker man.
Het zou een hoop verklaren.quote:Op zondag 20 april 2014 21:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Misschien heeft hij te hard geplopt voor de wedstrijd.
Echt, hopeloos.quote:Op zondag 20 april 2014 21:46 schreef Heeinz het volgende:
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen wordenquote:Op zondag 20 april 2014 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Echt, hopeloos.
Vermeer kun je eigenlijk niet iets verwijten nadat die idioten hem in de brand probeerde te sterken, maar vijf tegentreffers is ook geen toeval. In de verdediging was iedereen dramatisch, ongelofelijk hoe vaak er buitenspel werd opgegeven en niet alert gereageerd werd. Van Rhijn, Moisander en Denswil, zelden zo slecht gezien. Klaassen is mij in negentig minuten werkelijk geen een keer opgevallen. Blind is volgens mij gewoon kapot, Die speelt door dat jeugd EK al bijna twee jaar non-stop. Serero was ook niet denderend. En de aanval was zoals altijd een drama ... Schone had een mindere dag, Krkic had het ook niet en Sightorsson is altijd een drama.
Frank de Boer.quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat het een godswonder is dat we kampioen worden![]()
quote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Iemand anders ook HMF in de DM ?die jongen zijn dag is helemaal goed blijkbaar
Ik kreeg een aantal HAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAAAAHAAAAAAAAA'squote:Op zondag 20 april 2014 21:53 schreef Scorpie het volgende:
Iemand anders ook HMF in de DM ?die jongen zijn dag is helemaal goed blijkbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |