Ik wordt inderdaad veel gespierder. Maar volgens mij ook vetter...quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je sport 2 uur per dag> vet wordt omgezet in spieren. Spieren hebben een hogere massa.
Dat zit er wel dik in ja.quote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik wordt inderdaad veel gespierder. Maar volgens mij ook vetter...
Hij speelt vast vaak met zijn eigen manboobs terwijl hj snikkend een bericht intypt.quote:Op maandag 21 april 2014 00:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar wat moeten we zonder de overweldigende topics van deze fantastische TS die, naast ongekende intelligentie en een geweldig uiterlijk (mantieten), een bijna perfect karakter heeft?
Na 2 maand trainen?quote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik wordt inderdaad veel gespierder. Maar volgens mij ook vetter...
Volgens mij zit TS de hele dag met een BigMac in de McDonalds op een laptop te FOK!ken, samen met twee anderen en denkt hij daarom dat hij een sociaal leven heeft.quote:Op maandag 21 april 2014 00:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hij speelt vast vaak met zijn eigen manboobs terwijl hj snikkend een bericht intypt.
Mag ik dit zien als toestemming van de desbetreffende verzender dan?quote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd naar die dm. Ik zou zeggen post hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Zaktabak op 21-04-2014 00:33:17 ][b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
En op WoW is hij guildleader en daar komen zijn 'alpha-male' fantasietjes vandaan.quote:Op maandag 21 april 2014 00:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens mij zit TS de hele dag met een BigMac in de McDonalds op een laptop te FOK!ken, samen met twee anderen en denkt hij daarom dat hij een sociaal leven heeft.
Dat is ook een beetje teveel van het goede?quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat je te goed bent voor de klb wereld.
En dan zul je zien dat hij maar 300 meubi's heeft op habboquote:Op maandag 21 april 2014 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En op WoW is hij guildleader en daar komen zijn 'alpha-male' fantasietjes vandaan.
Omdat 90% van de mensen waarvan je denkt 'dit kan toch niet waar zijn' ook daadwerkelijk niet waar zijn.quote:Op maandag 21 april 2014 00:17 schreef Zaktabak het volgende:
Merk verder ook wel dat ik in een hele andere belevingswereld zit en een breder horizon heb dan de gemiddelde KLB-er, maar dat is niet persé beter.
Verder doe ik gewoon graag mijn woordje in dit forum dus waarom zou ik te goed
Valt wel mee. Ik doe liever niet uitspraken over 'verzonnen topics' of dergelijke.quote:Op maandag 21 april 2014 00:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat 90% van de mensen waarvan je denkt 'dit kan toch niet waar zijn' ook daadwerkelijk niet waar zijn.
Dat verzonnen topic is ook flauw vind ik, wat maakt het nou uit of het verzonnen is of niet, zolang het maar vermakelijk is.quote:Op maandag 21 april 2014 00:23 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ik doe liever niet uitspraken over 'verzonnen topics' of dergelijke.
Maar NieuweNier is hoe dan ook sneu. Want waarschijnlijk is hij echt zo dom en blijbd en tevens een gigantische narcist (ja dat bestaat) waarnaast hij zichzelf telkens tegenspreekt, of hij trolt ons gigantisch en meent er geen woord van. Maar om daar zoveel tijd in te steken als TS nu doet in dit getroll (als dit al getroll zou zijn), dan is dat echt pathetisch en heeft NieuweNier/Roadtrip gigantisch tijd teveel...
Ja hoor, omdat je minder granen eet?quote:Op zondag 20 april 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*proest* wel als je allerhande tekorten op wil lopen EN je nieren naar de galemiesen wil helpen.
TS, nogmaals want hij staat klaar...:quote:Op maandag 21 april 2014 00:09 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Nu ben ik toch benieuwd naar die dm. Ik zou zeggen post hem
quote:Op maandag 21 april 2014 00:14 schreef Zaktabak het volgende:
Mag ik dit zien als toestemming van de desbetreffende verzender dan?Mag het nu of niet, want ik heb er geen zin in dat je mij nu een oor aan naait?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Sowieso heb je twee nierenquote:Op maandag 21 april 2014 00:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja hoor, omdat je minder granen eet?Overdrijf niet zo.
Zonde want TS heeft net een Nieuwe Nier.quote:Op zondag 20 april 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*proest* wel als je allerhande tekorten op wil lopen EN je nieren naar de galemiesen wil helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Oh ja hoor. Zodra er geen identificeerbare informatie naar mij IRL in staat vind ik het prima.quote:Op maandag 21 april 2014 00:30 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
TS, nogmaals want hij staat klaar...:
[..]
Mag het nu of niet, want ik heb er geen zin in dat je mij nu een oor aan naait?
xDquote:Op maandag 21 april 2014 00:40 schreef NieuweNier het volgende:
Ik heb wel de ideale oplossing gevonden. Morgen naar Parijs. Lopen is een goede cardio
Terwijl hij wel dingen als dit post in het [centrale] Kleine Klachten topic.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:02 schreef NieuweNier het volgende:
Ik haat mijn leven en wil ff tijdelijk dood zijn
Misschien ben ik psychisch in de war en heb ik ongediagnosticeerd extreme borderline.quote:Op maandag 21 april 2014 01:04 schreef Zaktabak het volgende:
Nou, op toestemming van TS en dus de (kloon van de) verzender van het desbetreffende DM bericht:
[ afbeelding ]
En dan die misplaatste arrogantie hier in dit topic.
[..]
Terwijl hij wel dingen als dit post in het [centrale] Kleine Klachten topic.
vet omzetten in spieren?quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Je sport 2 uur per dag> vet wordt omgezet in spieren. Spieren hebben een hogere massa.
Je bent gewoon een ordinaire aandachtshoer. Meer niet.quote:Op maandag 21 april 2014 01:12 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Misschien ben ik psychisch in de war en heb ik ongediagnosticeerd extreme borderline.
Wat is dit voor een berichtje, krijg jij sms'jes van fok?quote:Op maandag 21 april 2014 01:04 schreef Zaktabak het volgende:
Nou, op toestemming van TS en dus de (kloon van de) verzender van het desbetreffende DM bericht:
[ afbeelding ]
En dan die misplaatste arrogantie hier in dit topic.
[..]
Terwijl hij wel dingen als dit post in het [centrale] Kleine Klachten topic.
TS die geeft zoals veel personen met overwicht waarschijnlijk wat minder kilo's op, zodat het niet te extreem lijkt. Een realistische schatting voor TS zijn gewicht is 95KG. Als we nu voor lengte = 1,80m invullen, en we daar 1,10m van aftrekken zien we dat het maximale gewicht dat TS met deze lengte mag wegen 70KG is. TS heeft dus een overgewicht van 25KG.quote:Op maandag 21 april 2014 12:26 schreef dustbrain het volgende:
85 kilo is niet eens zwaar. Hoe lang ben je dan?
quote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef marcooooow het volgende:
''Het antwoord ligt niet op FOK!'', zei de mannelijke engel die tot Roadtrip neerdaalde. De engel wees Roadtrip op zijn egoistische en narcistische gedrag. In diepte werd Roadtrip uitgelegd hoe alles wel moest, maar Roadtrip bleef de engel maar onderbreken. Na 3 uur praten was de engel klaar met Roadtrip zijn koppige kutkop en zei ''de ballen, homo'' en reed weg in zijn XJ12. Later die avond had de mannelijke engel seks met veel knappe chicks op zijn luxe bekleding en hij werd rijk. Roadtrip kwam er niet zo goed van af; Hij kwam nog 50 kilo aan en reed 3 geleende auto's total loss, verloor zijn baan in het callcenter omdat hij de hele dag geen fuck deed behalve FOK!en en rondkutten en werd vervangen door een chimpansee met het syndroom van down. Op een avond reed Roadtrip op de autobahn nog een geleende auto in de prak, dit maal tegen de vangrail. Over het wegdek verspreidde zich het lichaamsvet van Roadtrip waar een vrachtwagen over slipte en vol op Roadtrip inreed.
Wij zullen Roadtrip herinneren als de vrolijke jongen die hij omschreef op FOK!
quote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef marcooooow het volgende:
''Het antwoord ligt niet op FOK!'', zei de mannelijke engel die tot Roadtrip neerdaalde. De engel wees Roadtrip op zijn egoistische en narcistische gedrag. In diepte werd Roadtrip uitgelegd hoe alles wel moest, maar Roadtrip bleef de engel maar onderbreken. Na 3 uur praten was de engel klaar met Roadtrip zijn koppige kutkop en zei ''de ballen, homo'' en reed weg in zijn XJ12. Later die avond had de mannelijke engel seks met veel knappe chicks op zijn luxe bekleding en hij werd rijk. Roadtrip kwam er niet zo goed van af; Hij kwam nog 50 kilo aan en reed 3 geleende auto's total loss, verloor zijn baan in het callcenter omdat hij de hele dag geen fuck deed behalve FOK!en en rondkutten en werd vervangen door een chimpansee met het syndroom van down. Op een avond reed Roadtrip op de autobahn nog een geleende auto in de prak, dit maal tegen de vangrail. Over het wegdek verspreidde zich het lichaamsvet van Roadtrip waar een vrachtwagen over slipte en vol op Roadtrip inreed.
Wij zullen Roadtrip herinneren als de vrolijke jongen die hij omschreef op FOK!
Ik moest lachen om de onjuistheid.quote:Op maandag 21 april 2014 15:23 schreef marcooooow het volgende:
[..]
TS die geeft zoals veel personen met overwicht waarschijnlijk wat minder kilo's op, zodat het niet te extreem lijkt. Een realistische schatting voor TS zijn gewicht is 95KG. Als we nu voor lengte = 1,80m invullen, en we daar 1,10m van aftrekken zien we dat het maximale gewicht dat TS met deze lengte mag wegen 70KG is. TS heeft dus een overgewicht van 25KG.
~1/4e van TS zijn lichaam is vet, hieruit kunnen wij afleiden dat:
TS maagd is;
TS maagd zal blijven voor een tijdje;
TS een dikke vrouw en/of lelijke vrouw krijgt (als hij ooit iemand kan vinden die hem wil);
Hij zich minderwaardig voelt aan andere mensen;
Dit compenseert met grootspraak op FOK!;
TS een narcist is;
TS het lachertje is van de familie, terwijl hij een blinde werkloze (gestoorde?) broer heeft die te lui is om te werken
Alsof er wijven zijn die jouw bolle kop in hun bed willen aantreffenquote:Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de onjuistheid.
1 ding heb je wel gelijk in. Ik ben slecht in het hebben van relaties. Het langst dat ik een chick heb uitgehouden was 3 weken.![]()
Maar daarom scharrels
TS je maakt niemand hier wat wijs, echt niet.quote:Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
1 ding heb je wel gelijk in. Ik ben slecht in het hebben van relaties. Het langst dat ik een chick heb uitgehouden was 3 weken.![]()
Maar daarom scharrels
Laatst zat je nog te janken omdat je bijna nooit seks hebtquote:Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maar daarom scharrels
M.a.w. TS is na drie weken gedumpt en heeft haar daarna gestalkt totdat hem een straatverbod werd opgelegd.quote:Op maandag 21 april 2014 16:02 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maar daarom scharrels
Niet alleen een verrot uiterlijk maar ook een verrot innerlijk dus. Je verdient die vette pens wel met zo'n onterende instelling.quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ach ja als mijn onderdanen gelukkig blijven is dat alleen maar positief voor mij.
Als ze maar doen wat ik zeg
Dat is het voordeel van VMBO volk. Ze doen dingen waar je zelf geen zin in hebt.![]()
Idd mijn scharrel wil geen seks meer met mequote:Op maandag 21 april 2014 16:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Laatst zat je nog te janken omdat je bijna nooit seks hebt
Dus nu fap je weer met je rechterhand?quote:Op maandag 21 april 2014 21:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Idd mijn scharrel wil geen seks meer met me
Vraag me af of hij überhaupt ooit wel een vriendin heeft gehad. Als hij zich in het echt ook zo idioot gedraagt, dan lijkt me dat niet.quote:Op maandag 21 april 2014 21:26 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dus nu fap je weer met je rechterhand?
Al 3 jaar lang niet?quote:Op maandag 21 april 2014 21:13 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Idd mijn scharrel wil geen seks meer met me
gastquote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef marcooooow het volgende:
Als ik aan het wandelen was met je broer en ik had een leeg blikje cola in mijn hand en ik zou een prullenbak tegenkomen, dan zou ik mij hoogstwaarschijnlijk vergissen en hem er in gooien in plaats van het blikje. Daarna zou ik denken ''Wat heb ik liever, die werkloze mongool, of dit stuk metaal dat in oud ijzer ongeveer ¤0,0000001 oplevert?'' en daarna vrolijk verder lopen met mijn lege blikje.
Hihaho, je bent gequootquote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef marcooooow het volgende:
Als ik aan het wandelen was met je broer en ik had een leeg blikje cola in mijn hand en ik zou een prullenbak tegenkomen, dan zou ik mij hoogstwaarschijnlijk vergissen en hem er in gooien in plaats van het blikje. Daarna zou ik denken ''Wat heb ik liever, die werkloze mongool, of dit stuk metaal dat in oud ijzer ongeveer ¤0,0000001 oplevert?'' en daarna vrolijk verder lopen met mijn lege blikje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |