quote:
quote:Op zondag 20 april 2014 14:44 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Vroeger was twee maanden geleden.![]()
Maar inderdaad misschien was ik te moe. Ik had echt meer dan 12 red bull gedronken om me wakker te houden...
Ohja, post even alle modedieten van de afgelopen tijd!!quote:Op zondag 20 april 2014 20:24 schreef Yi-Long het volgende:
Meer dierlijke vetten eten, minder brood, crackers en suikers.
Haha zo'n voedsel dagboek heb ik idd ook 2 maanden bijgehouden.quote:Op zondag 20 april 2014 20:29 schreef Ludd het volgende:
Als je aankomt eet je meer dan dat je verbrandt, of je moet die >1% uitzonderingen zijn.
Schrijf eens nauwgezet op wat je per dag eet, en tel de calorieën bij elkaar op. Vermoedelijk is dat meer dan dat jij denkt.
Hoeveel kcal at je? Je hebt over die periode bijna 50.000 kcal teveel gegeten.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Haha zo'n voedsel dagboek heb ik idd ook 2 maanden bijgehouden.
Is eerder gewoon het normale menselijke dieet van voor de 20ste eeuw.quote:Op zondag 20 april 2014 20:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ohja, post even alle modedieten van de afgelopen tijd!!
Meer dierlijke vetten en minder graan? Dat geldt maar voor bepaalde delen in de geschiedenis. Er worden nu meer dierlijke vetten gegeten dan in de meeste periodes. De grote hoeveelheden geraffineerde suikers, in al zijn vormen, zijn wel typisch voor het huidige tijdperk.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is eerder gewoon het normale menselijke dieet van voor de 20ste eeuw.
*proest* wel als je allerhande tekorten op wil lopen EN je nieren naar de galemiesen wil helpen.quote:Op zondag 20 april 2014 20:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Is eerder gewoon het normale menselijke dieet van voor de 20ste eeuw.
Beter verdiep je jezelf in voeding en stel je voor zelf een goed menu samen. Ten eerste snappen sommige dietisten er zelf ook niets van (die komen dan aan met rommel als ontbijtkoek en eierkoek), of zijn ze te gefocust op snelle resultaten. En ten tweede zal je op den duur ook zonder dietist fatsoenlijk moeten leren eten.quote:Op zondag 20 april 2014 20:47 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
*proest* wel als je allerhande tekorten op wil lopen EN je nieren naar de galemiesen wil helpen.
TS, ga gewoon even bij n dietist langs. Die zal je vragen wat je eet en drinkt en je dan gerichte tips geven hoe je op gezonde (en lekkere) wijze van je kilo's afkomt.
Hmmm, dat is inderdaad raar advies. Die ontbijtkoek snap ik nog wel (vezels!), maar eierkoeken is suiker & snelke koolhydraten.quote:Op zondag 20 april 2014 20:49 schreef Ludd het volgende:
[..]
Beter verdiep je jezelf in voeding en stel je voor zelf een goed menu samen. Ten eerste snappen sommige dietisten er zelf ook niets van (die komen dan aan met rommel als ontbijtkoek en eierkoek), of zijn ze te gefocust op snelle resultaten. En ten tweede zal je op den duur ook zonder dietist fatsoenlijk moeten leren eten.
Ja, als het klopt wat TS zegt voor wat betreft het bijhouden van wat hij eet is dat inderdaad het beste advies.quote:Op zondag 20 april 2014 20:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hmmm, dat is inderdaad raar advies. Die ontbijtkoek snap ik nog wel (vezels!), maar eierkoeken is suiker & snelke koolhydraten.
Jouw advies, zelf n menu samenstellen, dat lukt juist niet bij ts.
Anders bij de huisarts langs voor n GOEDE dietiste, die geen menu voorschrijft, maar kennis overdraagt? Zodat TS snapt waarom het niet lukt.
quote:Op zondag 20 april 2014 21:01 schreef KaoloJoeka het volgende:
Raar hè dat je niet in gewicht afvalt als je twee uur per dag sport. Spieren zijn zwaarder dan vet. Je krijgt er gewoon gewicht aan spieren bij. Dit had iedereen kunnen bedenken. Ga voortaan maar op je vetpercentage letten in plaats van je gewicht.
Je komt wel zo snel spiermassa aan. Jij weet er niets van af. Als beginner kan je ook spiermassa aankomen door onder je benodigde aantal calorieën te eten. Zeven kilo in een paar maanden is goed mogelijk.quote:Op zondag 20 april 2014 21:05 schreef Ludd het volgende:
[..]Dat is ook al zo'n kletsverhaal. Je komt echt niet zo snel spiermassa aan hoor. Zeker niet, als je onder onderhoud eet. Je moet normaliter meer eten dan wat je verbruikt om spiermassa aan te zetten. In uitzonderlijke gevallen kan je wel wat spiermassa winnen ondanks dat je minder eet dan dat je verbruikt, maar zeker geen 7 kilo in een paar maanden!
noob-gains!quote:Op zondag 20 april 2014 21:05 schreef Ludd het volgende:
[..]Dat is ook al zo'n kletsverhaal. Je komt echt niet zo snel spiermassa aan hoor. Zeker niet, als je onder onderhoud eet. Je moet normaliter meer eten dan wat je verbruikt om spiermassa aan te zetten. In uitzonderlijke gevallen kan je wel wat spiermassa winnen ondanks dat je minder eet dan dat je verbruikt, maar zeker geen 7 kilo in een paar maanden!
Right.quote:Op zondag 20 april 2014 21:06 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Je komt wel zo snel spiermassa aan. Jij weet er niets van af. Als beginner kan je ook spiermassa aankomen door onder je benodigde aantal calorieën te eten. Zeven kilo in een paar maanden is goed mogelijk.
7 kilo in een paar maanden waarin je in weinig eet maar wel 2 uur sport? Lijkt mij onwaarschijnlijk. Het zal ook wel geen 2 uur krachttraining zijn lijkt mij, maar vooral cardio, dus dan wordt het nog onwaarschijnlijker.quote:
In zijn buik.quote:
Onzin.quote:Op zondag 20 april 2014 21:25 schreef Infection het volgende:
Je moet ook je maag werkend houden wil je afvallen. Niet 'maar' 3 keer per dag eten. Eet ook tussendoortjes (wel gezond natuurlijk), zo val je sneller af.
quote:Op zondag 20 april 2014 23:14 schreef marcooooow het volgende:
''Het antwoord ligt niet op FOK!'', zei de mannelijke engel die tot Roadtrip neerdaalde. De engel wees Roadtrip op zijn egoistische en narcistische gedrag. In diepte werd Roadtrip uitgelegd hoe alles wel moest, maar Roadtrip bleef de engel maar onderbreken. Na 3 uur praten was de engel klaar met Roadtrip zijn koppige kutkop en zei ''de ballen, homo'' en reed weg in zijn XJ12. Later die avond had de mannelijke engel seks met veel knappe chicks op zijn luxe bekleding en hij werd rijk. Roadtrip kwam er niet zo goed van af; Hij kwam nog 50 kilo aan en reed 3 geleende auto's total loss, verloor zijn baan in het callcenter omdat hij de hele dag geen fuck deed behalve FOK!en en rondkutten en werd vervangen door een chimpansee met het syndroom van down. Op een avond reed Roadtrip op de autobahn nog een geleende auto in de prak, dit maal tegen de vangrail. Over het wegdek verspreidde zich het lichaamsvet van Roadtrip waar een vrachtwagen over slipte en vol op Roadtrip inreed.
Wij zullen Roadtrip herinneren als de vrolijke jongen die hij omschreef op FOK!
Het verbaast me soms hoeveel gezamenlijke kennis er op Fok! Is. Zeker in andere subfora als sport en lif, maar het super lief dat ze me hier ook proberen te helpen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:22 schreef GoWithIt het volgende:
Wat handig toch dat de gemiddelde user hier meer verstand heeft van afvallen en diëten dan de gemiddelde diëtist![]()
Doe er je voordeel mee TS!
Zou ik niet hier in KLB doen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:24 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Het verbaast me soms hoeveel gezamenlijke kennis er op Fok! Is. Zeker in andere subfora als sport en lif, maar het super lief dat ze me hier ook proberen te helpen.
Dit keer ga ik luisteren. Misschien moet ik ook van te voren een mealplan opstellen en dat hier posten.
Ja idd niet in de KLB. Het is voor mij of Fok (dan misschien het afval topic in LIF) of het Amerikaanse bodybuilding forum.quote:Op zondag 20 april 2014 23:25 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Zou ik niet hier in KLB doen.![]()
Misschien beter op een site als ValtAf ofzo.
''Het antwoord ligt niet op FOK!'', zei de mannelijke engel die tot Roadtrip neerdaalde. De engel wees Roadtrip op zijn egoistische en narcistische gedrag. In diepte werd Roadtrip uitgelegd hoe alles wel moest, maar Roadtrip bleef de engel maar onderbreken. Na 3 uur praten was de engel klaar met Roadtrip zijn koppige kutkop en zei ''de ballen, homo'' en reed weg in zijn XJ12. Later die avond had de mannelijke engel seks met veel knappe chicks op zijn luxe bekleding en hij werd rijk. Roadtrip kwam er niet zo goed van af; Hij kwam nog 50 kilo aan en reed 3 geleende auto's total loss, verloor zijn baan in het callcenter omdat hij de hele dag geen fuck deed behalve FOK!en en rondkutten en werd vervangen door een chimpansee met het syndroom van down. Op een avond reed Roadtrip op de autobahn nog een geleende auto in de prak, dit maal tegen de vangrail. Over het wegdek verspreidde zich het lichaamsvet van Roadtrip waar een vrachtwagen over slipte en vol op Roadtrip inreed.
Ach ja als mijn onderdanen gelukkig blijven is dat alleen maar positief voor mij.quote:
Niet helemaal waar. Spieren wegen zwaarder dan vet, dus het kan zijn dat je bij veel verbranding toch zwaarder wordt.quote:Op zondag 20 april 2014 20:22 schreef SeLang het volgende:
Gewoon minder eten dan je verbrandt. Het is gewoon keiharde natuurkunde.
*Ik doe een HAVO sprint en ga straks toegepaste psychologie studeren aan het hbo, ik neem het je niet kwalijk dat je zo slecht geinformeerd bent over mijn leven, het is mijn schuld omdat ik niet elk detail door jouw keel schuif.quote:Op zondag 20 april 2014 23:21 schreef NieuweNier het volgende:
[..]![]()
Wel eenvoor de moeite
Verder hoef je niet te oordelen over mijn toekomst. Aangezien je automonteur wilt worden, ben je niets meer dan een mannetje die dingen voor mij gaat doen. Net zoals een schoonmaker ofzo. Een mannetje wat onder me staat. Een mannetje wat commando's van slimmere, betere, mensen als ikzelf opvolgt.
Meanwhile studeer ik een bètastudie op de uni, heb ik vandaag met verdient dan jij ooit zal doen op een dag, en zal mijn eerste echte baan een nieuwe BMW 3 als leasebak hebben -- superieur aan je suffe jag.
Oh en zit ik met een first world problemen of ik morgen naar Parijs ga, of lekker op de bank TV ga kijken.
Wie noem jij onderdanen? En wie noem jij VMBO-volk? En wie geeft jouw het recht om vmbo met hoofdletters te schrijven?quote:Op zondag 20 april 2014 23:30 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ach ja als mijn onderdanen gelukkig blijven is dat alleen maar positief voor mij.
Als ze maar doen wat ik zeg
Dat is het voordeel van VMBO volk. Ze doen dingen waar je zelf geen zin in hebt.![]()
Dat is Roadtrip.quote:Op zondag 20 april 2014 23:31 schreef marcooooow het volgende:
Als ik jou was zou ik toch echt eens wat doen aan mijn houding naar anderen. Iedereen heeft je proberen te helpen op een gegeven moment maar jij slaat alles af. Vooral dat eerste stuk komt niet echt netjes over, alsof je me probeert te kwetsen man. Niet cool.
Toegepaste psychologie. Opnieuw genoeg gelezen.quote:Op zondag 20 april 2014 23:31 schreef marcooooow het volgende:
[..]
*Ik doe een HAVO sprint en ga straks toegepaste psychologie studeren aan het hbo, ik neem het je niet kwalijk dat je zo slecht geinformeerd bent over mijn leven, het is mijn schuld omdat ik niet elk detail door jouw keel schuif.
*Mijn Jag is niet suf, nou hij ruikt wel muf, maar hij is vet stoer en je hebt hem echt gekwetst dus beter zeg je sorry.
*Ik weeg 70KG en ben 1,85m. Perfect dus, in tegenstelling tot meneer blubber. Mag ik je zo noemen? Als we er even van uit gaan dat jij ook 1,85m bent zit er dus 18 kilo vet op je buikje. Of ~1/4e van je lichaam is vet. Is 1/4e genoeg om je meneer blubber te mogen noemen?
Als ik jou was zou ik toch echt eens wat doen aan mijn houding naar anderen. Iedereen heeft je proberen te helpen op een gegeven moment maar jij slaat alles af. Vooral dat eerste stuk komt niet echt netjes over, alsof je me probeert te kwetsen man. Niet cool.
Zegt meer over jouw bekrompenheid.quote:Op zondag 20 april 2014 23:35 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Toegepaste psychologie. Opnieuw genoeg gelezen.
Haha ik had het niet over jou. Wel over Marcow.quote:Op zondag 20 april 2014 23:33 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Wie noem jij onderdanen? En wie noem jij VMBO-volk? En wie geeft jouw het recht om vmbo met hoofdletters te schrijven?
Overigens, dit "VMBO-volk" (toch echt de havo afgerond verdomme) is op z'n minst niet zo'n vette papzak als jij.![]()
Ik kan prima omgaan met dommer mensen. Hell een chick waarmee ik echt super veel omga is super aardig en niet heel intelligent.quote:Op zondag 20 april 2014 23:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zegt meer over jouw bekrompenheid.
Jouw houdingquote:Op zondag 20 april 2014 23:21 schreef NieuweNier het volgende:
Verder hoef je niet te oordelen over mijn toekomst. Aangezien je automonteur wilt worden, ben je niets meer dan een mannetje die dingen voor mij gaat doen. Net zoals een schoonmaker ofzo. Een mannetje wat onder me staat. Een mannetje wat commando's van slimmere, betere, mensen als ikzelf opvolgt.
En dat heeft betrekking op jouw 'superieure' houding omdat?quote:Op zondag 20 april 2014 23:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik kan prima omgaan met dommer mensen. Hell een chick waarmee ik echt super veel omga is super aardig en niet heel intelligent.
Niveauverschil moet er zijn. Het ontkennen is kansloos.
Er is gewoon een zekere hiërarchie in het leven.quote:Op zondag 20 april 2014 23:38 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jouw houdingo
Jezelf verheffen boven anderen.
"Mannetje".
Onder iemand staat.
* :').exe Reageert niet meer
En jij staat helemaal onderaan.quote:Op zondag 20 april 2014 23:41 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Er is gewoon een zekere hiërarchie in het leven.
Als je je er druk om maakt dan is het vast erg genoeg om "een beetje" weg te laten.quote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef NieuweNier het volgende:
Zoals jullie weten heb ik een beetje gewichtsproblemen.
Er is gewoon een zekere misplaatste arrogantie in jouw houding.quote:Op zondag 20 april 2014 23:41 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Er is gewoon een zekere hiërarchie in het leven.
Een succesvol mens probeert zijn zwakke punten te verbeteren.quote:Op zondag 20 april 2014 23:42 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je je er druk om maakt dan is het vast erg genoeg om "een beetje" weg te laten.
Narcistisch zijn is niet slecht:quote:Op zondag 20 april 2014 23:44 schreef marcooooow het volgende:
''Op het eerste gezicht heeft een narcist een zeer sterk gevoel van eigenwaarde en straalt zelfvertrouwen uit. Vreemd genoeg is echter het tegendeel het geval. Narcisten hebben, meestal onderbewust, juist weinig gevoel van zelfwaarde en compenseren dit door zich als beter of belangrijker dan anderen te beschouwen. Dit wordt wel de narcistische paradox genoemd.''
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Narcisme
Nog heel hard door blijven oefenen, je bent er bij lange na nog niet.quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef NieuweNier het volgende:
Het begon voor mij bij het perfectioneren van mijn sociale vaardigheden.
Ik ken iemand die dit waarschijnlijk heeft en die kan hierdoor geen relaties in stand houden. Nou hoef jij je daar natuurlijk niet zorgen om te maken, want jij bent dik, maar als je ooit een vriendin zou krijgen is dit best wel kut. Bovendien is het absoluut niet prettig om soms met eerder genoemde persoon om te gaan.quote:Op zondag 20 april 2014 23:49 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Narcistisch zijn is niet slecht:
"Actually, psychologists find that in general we find narcissists more likeable, attractive, and exciting than non-narcissists, and that we are drawn to their "sexy" charisma and confidence."
En voor de rest ook interessant:
http://m.huffpost.com/us/entry/5107392
quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dit waarschijnlijk heeft en die kan hierdoor geen relaties in stand houden. Nou hoef jij je daar natuurlijk niet zorgen om te maken, want jij bent dik, maar als je ooit een vriendin zou krijgen is dit best wel kut. Bovendien is het absoluut niet prettig om soms met eerder genoemde persoon om te gaan.
De enige die je met dit soort gedrag kan krijgen zijn inderdaad vrouwen die onderdanig willen zijn in een relatie. Vaak gaat dat gepaard met een lage intelligentie van de vrouw/het meisje in kwestie want een "intelligente knappe chick" (toch een beetje het ideaal plaatje?) wil wel gelijk aan hun man/vriend staan. En die zullen dit soort arrogante gedrag van TS echt nooit pikken.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Ik ken iemand die dit waarschijnlijk heeft en die kan hierdoor geen relaties in stand houden. Nou hoef jij je daar natuurlijk niet zorgen om te maken, want jij bent dik, maar als je ooit een vriendin zou krijgen is dit best wel kut. Bovendien is het absoluut niet prettig om soms met eerder genoemde persoon om te gaan.
Lol dat is juist een van die weinige dingen die bij mij niet misgaan.quote:Op zondag 20 april 2014 23:49 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nog heel hard door blijven oefenen, je bent er bij lange na nog niet.
Het spijt me dit te moeten zeggen, maar van die kutkop van je valt echt niets fatsoenlijks meer te maken.quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Een succesvol mens probeert zijn zwakke punten te verbeteren.
Het begon voor mij bij het perfectioneren van mijn sociale vaardigheden. Vervolgens studeren en mezelf intellectueel ontwikkelen. En natuurlijk carrière maken.
Nu is mijn uiterlijk en dus physique de zwakke schakel. Die moet verbeterd worden.
Mijn vrienden vinden me eerder te lief en maken zich zorgen dat er misbruik van gemaakt gaat worden.quote:Op zondag 20 april 2014 23:52 schreef marcooooow het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een asociale zak die met niemand rekening houdt en zichzelf gigantisch overschat, zich boven anderen heft. Dat is alles behalve zogenaamde "sociale vaardigheden" (die meer inhouden dan van je zolderkamer afkomen en iemand aandurven te spreken, onderschat ze niet...)quote:Op zondag 20 april 2014 23:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol dat is juist een van die weinige dingen die bij mij niet misgaan.
Ga geen Engels typen als je het niet kan kneus.quote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mijn vrienden vinden me eerder te lief en maken zich zorgen dat er misbruik van gemaakt gaat worden.
Je moet het tactisch spelen. Lief when it matters bot wanneer het kan.
Nog beter is om niets te spelen, maar aangezien je hele leven een act is, zal je dat wel niet zoveel interesseren.quote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Mijn vrienden vinden me eerder te lief en maken zich zorgen dat er misbruik van gemaakt gaat worden.
Je moet het tactisch spelen. Lief when it matters bot wanneer het kan.
En ik maar denken dat ik een van de weinige normale FOK!kers wasquote:Op maandag 21 april 2014 00:00 schreef Zaktabak het volgende:
"sociale vaardigheden" (die meer inhouden dan van je zolderkamer afkome en iemand aandurven te spreken, onderschat ze niet...)
Hij kan ook geen Nederlands. Mag dat arm jong dan helemaal niet typen?quote:Op maandag 21 april 2014 00:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga geen Engels typen als je het niet kan kneus.
Ik kom ook twee keer per week m'n hok uit om sigaretten te halen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een van de weinige normale FOK!kers was
Kan je begrijpen dat ik daar helemaal niks van geloof? Ik vind het bizar dat iemand met zo'n houding vrienden heeft... En ja dat meen ik, manmanman.quote:Op zondag 20 april 2014 23:59 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ach. Als je het maar kan spelen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:00 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ga geen Engels typen als je het niet kan kneus.
Nee dat mag hij niet.quote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij kan ook geen Nederlands. Mag dat arm jong dan helemaal niet typen?
Ik probeer mensen niet te benadelenen.quote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan je begrijpen dat ik daar helemaal niks van geloof? Ik vind het bizar dat iemand met zo'n houding vrienden heeft... En ja dat meen ik, manmanman.
Doe je wel nog een poging tot NN te geloven dan?quote:Op maandag 21 april 2014 00:02 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Kan je begrijpen dat ik daar helemaal niks van geloof?
Maar wat moeten we zonder de overweldigende topics van deze fantastische TS die, naast ongekende intelligentie en een geweldig uiterlijk (mantietenquote:
Whatthefoq?! Dude?!quote:Op maandag 21 april 2014 00:04 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik probeer mensen niet te benadelenen.
Ik hoop dat hij trolt, maar ben bang dat TS echt zo godvertyft dom is dat hij er echt niks van snaptquote:
Ik denk dat je te goed bent voor de klb wereld.quote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij trolt, maar ben bang dat TS echt zo godvertyft dom is dat hij er echt niks van snapt
Je sport 2 uur per dag> vet wordt omgezet in spieren. Spieren hebben een hogere massa.quote:Op zondag 20 april 2014 20:18 schreef NieuweNier het volgende:
Echt gewoon![]()
Zoals jullie weten heb ik een beetje gewichtsproblemen. Ik probeer er iets aan te doen en af te vallen.
Elke keer als ik dat probeer kom ik meer aan. Ik ben nu een paar maanden bezig en ben van 78 naar 85kg gegaan. Ik soort 2 uur per dag, eet gezonder, eet minder of juist meer, echt niets werkt.
Ik wil het zo graag. Ik begrijp gewoon niet waarom het niet gaat.
Nu ben ik toch benieuwd naar die dm. Ik zou zeggen post hemquote:Op maandag 21 april 2014 00:08 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij trolt, maar ben bang dat TS echt zo godvertyft dom is dat hij er echt niks van snapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |